Die ene is plus, die andere niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die SII plus en SII?
http://www.portablegear.n(...)axy_S2:_verschil.htmquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die SII plus en SII?
quote:
'In de toekomst', alsof je een probleem oplost in het verleden.quote:
Geen idee, ik klikte op die knop, kreeg onderin even te zien "waiting for order.ibood.com" en daarna laadde het scherm van de GoPro weer terug. Kon klikken wat ik wilde, maar kwam niet bij de accountgegevens (en toen was ie nog niet uitverkocht iig.. misschien achter de schermen wel en was het balkje nog niet bijgewerkt of zo, geen idee)quote:
zelfs als ik dat alles weghaal ziti k nog 300tekens erbovenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
'In de toekomst', alsof je een probleem oplost in het verleden.
Lolquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dan maar, kut 1000woorden block
In totaal 3quote:
slapen is voor de zwakkequote:
Als de hunt voorbij is kun je gewoon weer hooorquote:
niet, dan houd speedo dr nachten lang wakkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als de hunt voorbij is kun je gewoon weer hooor
als speedo ooit nog terug mag komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet, dan houd speedo dr nachten lang wakker
zolang ie maar geen dingen in zn poepert stoptquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
als speedo ooit nog terug mag komen
maar niet 305euro tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |