Wordt het dus ook in België uitgezonden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:37 schreef tralalala het volgende:
Het is een co-productie samen met VTM
Belgie vs Nederland is altijd leuk.
Jepquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wordt het dus ook in België uitgezonden?
Niks, maar het is Belgie tegen Nederland en dat is per definitie leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef ddx het volgende:
Weet nu eigenlijk alweer waarom ik niet naar nederlandse kookprogramma's kijk.
Wat hebben we nu in 10 minuten gezien ?
4 mannen die een lepel aflebberen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef ddx het volgende:
Kinky mosselen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef ddx het volgende:
Dan zien ze niet wie er een Belg of een Nederlander is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat is het nut nou dat ze de kok niet zien? Dit is toch niet blind proeven of ligt het aan mij
En of het misschien een kok is die ze kennenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zien ze niet wie er een Belg of een Nederlander is.
Volgens mij qua NL/BE.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat is het nut nou dat ze de kok niet zien? Dit is toch niet blind proeven of ligt het aan mij
Ze kiezen al voordat ze de kok zien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zal wel zijn om de 'gerechtjes' klein en behapbaar te houdenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef Molleman het volgende:
Vind het er niet geweldig uit zien. Dat lepeltje.
Gewoon of ze die persoon kiezen toch? De tweede druk op de knop is toch alleen maar om de keuze te laten zien aan de kok?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef tralalala het volgende:
Waarvoor stemmen ze de eerste keer?
Belg of Nederlander?
Oké, dat zal dan wel ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef remcoP het volgende:
[..]
Gewoon of ze die persoon kiezen toch? De tweede druk op de knop is toch alleen maar om de keuze te laten zien aan de kok?
Mjah...ik ga de woonkamer opruimen en verhuizen naar bed...dus ik let niet meer opquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:49 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar kijk het wel ff af denk ik vanavond.
Daarom ben ik maar naar 24kitchen gegaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef missbehavin het volgende:
Hm, ben er nog niet uit of ik het wat vind..
Ook leuk, zap je een zender verder, genante lijven met een mijnworm
Dat begrijp ik ook nog wel. Maar zelfs eten op een lepeltje kan er lekker uitzien, en dat hadden andere koks toch beter in de gaten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Zal wel zijn om de 'gerechtjes' klein en behapbaar te houden
Mjah, ik wil het wel een kans geven..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar naar 24kitchen gegaan.
Tales from the bush larder is ook wel interessant inderdaadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar naar 24kitchen gegaan.
Even kijken hoe het verder gaat in de volgende afleveringen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik wil het wel een kans geven..
Ja idd, hoe het na de audities gaat enzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Even kijken hoe het verder gaat in de volgende afleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |