Nee, want dan is er al weer een topic volgeluld.quote:
Nou nee, het is eerder frusterendquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:27 schreef Rezania het volgende:
Om dezelfde reden dat ik op dit moment HIMYM kijk, het is vermakelijk.
Ik wil een huis voor mezelf, ik hoef mijn keuken, douche en pispot niet met 20 andere te delenquote:
Werken dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil een huis voor mezelf, ik hoef mijn keuken, douche en pispot niet met 20 andere te delen
Dat is hard werken hoorquote:
Om de paar uur wat Poppers innemenquote:
Wtf zijn poppers eigenlijk? Ik weet dat het drugs zijn, maar wat doen ze?quote:
Ja, als ik dat hier ga uitleggen denkt iedereen al helemaal dat ik ook gay benquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf zijn poppers eigenlijk? Ik weet dat het drugs zijn, maar wat doen ze?
Dus je weet het wel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ik dat hier ga uitleggen denkt iedereen al helemaal dat ik ook gay ben
Jaquote:
Aha.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:35 schreef Fok-it het volgende:
Er zit een middeltje in wat een bepaalde spier doet ontspannen. All I have to say
Nee, maar dat hoeft in principe sowieso niet toch?quote:
Ja, wtf dude.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft in principe sowieso niet toch?
Ja als je maar genoeg glijmiddel gebruiktquote:
Ja, gast, tuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je maar genoeg glijmiddel gebruikt
Om vervolgens depri te worden als hij zich realiseert dat hij niet kan reageren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:39 schreef Fok-it het volgende:
Etsu loopt zich nu te rukken als hij dit gesprek meeleest.
Met zijn kloon toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om vervolgens depri te worden als hij zich realiseert dat hij niet kan reageren.
Adiosquote:
Jij bent nog laat opquote:
Niet zo slim hequote:
Nee, niet meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo slim heZit je niet op school?
Nouja dan maakt een verneukt ritme ook niet heel erg veel uitquote:
Ja, dat is waar. Maar het werkt niet zo voor mijn dieet. Als ik 3x daags zou eten zou ik denk ikook niet de hele tijd honger hebben en zin hebben om te snoepen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja dan maakt een verneukt ritme ook niet heel erg veel uitJe kan toch uitslapen
Meer sporten dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar het werkt niet zo voor mijn dieet. Als ik 3x daags zou eten zou ik denk ikook niet de hele tijd honger hebben en zin hebben om te snoepen.
Ik sport al 3x per week, dat vind ik vaak genoeg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer sporten dan?
Maar ik ga van fok af dus, good night
Niet alleen op het forumquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:07 schreef hylian het volgende:
Goedemorgen,
Wat waren jullie allemaal nog laat actief
Say whatquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet alleen op het forum![]()
700 berichten op whap
kun je checken hequote:Op woensdag 29 mei 2013 08:19 schreef hylian het volgende:
700.. dat is waarschijnlijk meer dan ik tot dusver totaal op Wapp heb verzonden
achossiequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:02 schreef msacras het volgende:
Als ik mijn berichten aantal van whatsapp hier zou pisten.... Dat zijn er heel veel in een half jaar tijd, toen moest ik whatsapp even resetten.
dit vanaf December ongeveerquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:20 schreef wietparkiet het volgende:
Maar dit was vanaf nieuwjaar ongeveer
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Verstuurde berichten: 21.614
Ontvangen berichten: 51.765
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in 6 maanden tijd valt dat toch wel mee
Ik heb 687 in 6 maanden, maar dan zal ik wel minder populair zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in 6 maanden tijd valt dat toch wel mee
Beetje cheaten dan eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:44 schreef wietparkiet het volgende:
maarja denk ook wel dat het komt omdat prom een tijdje in een groepswhatsapp heeft gezeten met nog wat andere mensen uit de sc vanaf januari/februari
denk dat ik zonder ook wel rond de 2 duizend verstuurde had gezeten. word namelijk best vaak gewhatsapptquote:
mwa zonder die groep zal ik ook wel aan de 20.000 zitten denk ik, whatsapp nogal veel thoughquote:
ik krijg vandaag mijn nieuwe iphone (5) en die is afgeleverd op haar werk. (omdat ik gister pas te horen kreeg dat ik vrij was vandaag) en ze vind hem mooi en wil hem houden maar ik wil iphone 5quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke mobiel heb jij dan en welke wil zij houden?
wie heeft 'm betaaldquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg vandaag mijn nieuwe iphone (5) en die is afgeleverd op haar werk. (omdat ik gister pas te horen kreeg dat ik vrij was vandaag) en ze vind hem mooi en wil hem houden maar ik wil iphone 5
Wens je moeder veel plezier met haar nieuwe iPhonequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zij![]()
maar ik heb hem uitgezocht enzo
ze geeft hem toch wel af. anders lock ik haar werklaptopquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:04 schreef hylian het volgende:
[..]
Wens je moeder veel plezier met haar nieuwe iPhone
wat een boefjequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg vandaag mijn nieuwe iphone (5) en die is afgeleverd op haar werk. (omdat ik gister pas te horen kreeg dat ik vrij was vandaag) en ze vind hem mooi en wil hem houden maar ik wil iphone 5
ja klap die bitchquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat word klappen bij thuiskomst ja
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom maar ik heb die security
Helaas.. alleen Wc3quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:30 schreef wietparkiet het volgende:
iemand hier met vrije tijd en warcraft 3?
Valt inderdaad niet tegen dan, welke eikel heeft eigenlijk dat examen online gezet, is dat bekend?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:50 schreef CWAV het volgende:
School aan de telefoontoch wel netjes dat ze even iedereen bellen
Nee, dat niet, in #3 van 't Examen-uitgelekt-topic op FOK! staat wel dat d'r een paar hebben geprobeerd de exif data van de foto's af te halen, maar ze zijn niet verder gekomen dan datum, telefoon en fotoprogramma... GPS data konden ze niet vindenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:55 schreef hylian het volgende:
[..]
Valt inderdaad niet tegen dan, welke eikel heeft eigenlijk dat examen online gezet, is dat bekend?
Zover ik begreep hadden ze wel andere examens achter de hand maar was het logistiek op zo'n korte termijn niet mogelijk die naar alle scholen te verspreiden..?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar wat gaat er nu gebeuren met het examen? WIe wat wanneer?
ok thanksquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:10 schreef supersof het volgende:
Is verplaatst naar morgen 13.30. Check je bronnen xo
omgquote:
Godverquote:
kuch lui kuchquote:
wat een broederliefde.quote:
iewl gayquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb alleen homolove met Etsu
jij zijn toch broertjes?quote:
ik ben niet jullie zusjequote:
godver stopquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:40 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb honger sof waar blijft mijn eten sof
Nice! een mede-kantoor zitter vandaagquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
godver stopik zit op kantoor en moet lachen
daar word mijn honger niet minder van sofquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
godver stopik zit op kantoor en moet lachen
jupquote:
ga zelf eten halenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar word mijn honger niet minder van sof
nee, je bent ons zusje of je het nou wilt of niet. en als je later huisvrouw wilt worden is er geen betere training te bedenken dan de onzequote:
breien is het!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:41 schreef wietparkiet het volgende:
even boodschappen doen denk
en bruine trui brijen
hoiquote:
ohquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bruine trui breien is synoniem voor poepen
lekker geslapen?quote:
neequote:
hoezo nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Jaa, eigenlijk wil ik nog blijven slapen maar dat mocht niet van mn moederen jij?
is toch lekker. en je hebt vakantie. Ze moet niet zeurenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze vind het niet goed als ik iedere dag tot 12 uur blijf slapen
jaaa diequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is dat die met teardrops ofzo? Die van Denemarken?
wie jij of ik?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze vind het niet goed als ik iedere dag tot 12 uur blijf slapen
arme jongenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed, net wakkerik moet mijn ritme echt gaan verplaatsen
Daar denkt zij dus anders overquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch lekker. en je hebt vakantie. Ze moet niet zeuren
dat sowiesoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar denkt zij dus anders overMisschien is ze jaloers dat ik 3 maand vakantie heb
Ik ben nog nooit een ochtendmens geweestquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
arme jongenik was om half 6 wakker tot 6 uur en daarna nog geslapen tot 9 uur, was heerlijk, ik hou van slapen
Nee ik heb er nog maar twee.quote:
mijn vroegste tijd is 9 uurquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een ochtendmens geweestOm 7 uur opstaan blijf ik ook 10x niks vinden
Maarja ik heb geen keus ;'(
10 uur beginnn met werken vind ik een hele mooie tijd, kan je iets uitslapen en heb je nog wat aan de avondquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn vroegste tijd is 9 uurmaar als ik ga werken wil ik wel meer ochtenddiensten want die middag/avonddiensten zijn zo kut dat je soms niks meer aan je avond hebt
Dankquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Slapen tot 12 uur is wel zonde thoughheb je niks meer aan je dag
ik begin liever 7 uur dat ik uiterlijk 4 uur klaar ben dan dat ik 10 uur begin en uiterlijk 7 uur klaar benquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:57 schreef nodig het volgende:
[..]
10 uur beginnn met werken vind ik een hele mooie tijd, kan je iets uitslapen en heb je nog wat aan de avond
totoquote:
ga brood halen danquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil broodje maar ik ben alleen dus die vent moet opschieten in Haarlem
goed hoor, met jou?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Toto69 het volgende:
Multiquote + mobiel =
Hoe is het promi, VA en sof?
''aardig''quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Toto69 het volgende:
Multiquote + mobiel =
nee roloquote:
ooooohquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan de winkel niet onbemand achter laten
opzich wel goed maar heb geen zin en wil donderdagavond, met jou?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Toto69 het volgende:
Multiquote + mobiel =
Gaat wel, waarom donderdagavond?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
opzich wel goed maar heb geen zin en wil donderdagavond, met jou?
ah bah, oreoquote:
dan heb ik weekend en hoef ik niet meer alleen te slapenquote:
Gossiequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heb ik weekend en hoef ik niet meer alleen te slapen2 nacht is al zwaar genoeg
Ja maar dan is het nog minder erg omdat je niet beter weetquote:
Forever alonequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog minder erg omdat je niet beter weetheb je er eenmaal aan geproefd wil je nooit meer anders
haha nee johquote:
Haha ach jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nee johik heb 19 jaar alleen geslapen dus er is nog hoop.
Ik dacht ook ik ben forever alone
quote:
Nope, vrijdag is hier de nacht van Almelo maar ik heb niet zo'n trek in scootertuig en nickelsonsnolletjes dus daar ga ik nooit heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar nog wilde plannen voor het weekend?
OMG ECHT?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
zoo katjes hebben ook weer eten ik heb weer tabak en zusje heeft aan het eind van de dag een iphone
mwa niet veel boeiends eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, vrijdag is hier de nacht van Almelo maar ik heb niet zo'n trek in scootertuig en nickelsonsnolletjes dus daar ga ik nooit heen. Jij dan?
Leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa niet veel boeiends eigenlijkvrijdag weet ik nog niet maar sowieso met Tax, zaterdag werken en zondag met de hond naar Rijswijk voor een Franse bulldogwandeling
quote:
quote:
Dat is ook het eerste wat ik ga doen in Oktober inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef nodig het volgende:
Kamer opruimen![]()
Wel lekker makkelijk alle schoolspullen weg mogen gooien
Maar ik wil die handout boekjes met nuttige informatie aan de ene kant nog bewarenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik ga doen in Oktober inderdaad.
Heerlijk is dat
die kunnen inderdaad handig zijn maar dat hele bos vol papier kan wel wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ik wil die handout boekjes met nuttige informatie aan de ene kant nog bewaren
Klopt heb al zo'n boodschappenklapmandje volquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die kunnen inderdaad handig zijn maar dat hele bos vol papier kan wel weg
Nee, ben om half 2 weggegaan, en zit nu net weer een half uurtje.quote:
Ah oke! Ik zag wel 2 dozen voorbij komen tussen 12 en 2 geloof ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ben om half 2 weggegaan, en zit nu net weer een half uurtje.
Ja klopt, maar ibood kan er zelf nog niet mee omgaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke! Ik zag wel 2 dozen voorbij komen tussen 12 en 2 geloof ikAllebei van 40 euro
Goeien planningquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:38 schreef Rockiejj het volgende:
Mijn planning van 29 mei 2013:
ibood volgen
naar school gaan
tentamen maken
huilen om hoe moeilijk het tentamen was
Niksen en eten moet je er niet tussen zetten hé. Ongeschreven regel der luiheid verhullenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Planning:
Stage
Niksen
Douchen
Tuig ophalen
Niksen
Eten
Slapen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
Planning:
- Op school zitten
- CV maken
- FOK!ken
- Hoesje voor WP zoeken
Hoeveel uur maak jij gemiddeld niet per weekquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
Planning:
- Werken
- Langs werk om briefje in te leveren
- Eten
- Serie kijken
- Slapen
pics van jou op je webcamquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:49 schreef nodig het volgende:
Tevens 3fm door de spekaers en de webcam groot op de TV
Ja maak de centrale verwarming maar eens ja, kutkachel man. Ik dacht wat is het koud in die douche.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
Planning:
- Op school zitten
- CV maken
- FOK!ken
- Hoesje voor WP zoeken
Mij ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit soort planningen mislukken mij altijd
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maak de centrale verwarming maar eens ja, kutkachel man. Ik dacht wat is het koud in die douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |