is toch lekker. en je hebt vakantie. Ze moet niet zeurenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze vind het niet goed als ik iedere dag tot 12 uur blijf slapen
jaaa diequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is dat die met teardrops ofzo? Die van Denemarken?
wie jij of ik?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze vind het niet goed als ik iedere dag tot 12 uur blijf slapen
arme jongenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed, net wakkerik moet mijn ritme echt gaan verplaatsen
Daar denkt zij dus anders overquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch lekker. en je hebt vakantie. Ze moet niet zeuren
dat sowiesoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar denkt zij dus anders overMisschien is ze jaloers dat ik 3 maand vakantie heb
Ik ben nog nooit een ochtendmens geweestquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
arme jongenik was om half 6 wakker tot 6 uur en daarna nog geslapen tot 9 uur, was heerlijk, ik hou van slapen
Nee ik heb er nog maar twee.quote:
mijn vroegste tijd is 9 uurquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een ochtendmens geweestOm 7 uur opstaan blijf ik ook 10x niks vinden
Maarja ik heb geen keus ;'(
10 uur beginnn met werken vind ik een hele mooie tijd, kan je iets uitslapen en heb je nog wat aan de avondquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn vroegste tijd is 9 uurmaar als ik ga werken wil ik wel meer ochtenddiensten want die middag/avonddiensten zijn zo kut dat je soms niks meer aan je avond hebt
Dankquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Slapen tot 12 uur is wel zonde thoughheb je niks meer aan je dag
ik begin liever 7 uur dat ik uiterlijk 4 uur klaar ben dan dat ik 10 uur begin en uiterlijk 7 uur klaar benquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:57 schreef nodig het volgende:
[..]
10 uur beginnn met werken vind ik een hele mooie tijd, kan je iets uitslapen en heb je nog wat aan de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |