Beetje cheaten dan eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:44 schreef wietparkiet het volgende:
maarja denk ook wel dat het komt omdat prom een tijdje in een groepswhatsapp heeft gezeten met nog wat andere mensen uit de sc vanaf januari/februari
denk dat ik zonder ook wel rond de 2 duizend verstuurde had gezeten. word namelijk best vaak gewhatsapptquote:
mwa zonder die groep zal ik ook wel aan de 20.000 zitten denk ik, whatsapp nogal veel thoughquote:
ik krijg vandaag mijn nieuwe iphone (5) en die is afgeleverd op haar werk. (omdat ik gister pas te horen kreeg dat ik vrij was vandaag) en ze vind hem mooi en wil hem houden maar ik wil iphone 5quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke mobiel heb jij dan en welke wil zij houden?
wie heeft 'm betaaldquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg vandaag mijn nieuwe iphone (5) en die is afgeleverd op haar werk. (omdat ik gister pas te horen kreeg dat ik vrij was vandaag) en ze vind hem mooi en wil hem houden maar ik wil iphone 5
Wens je moeder veel plezier met haar nieuwe iPhonequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zij![]()
maar ik heb hem uitgezocht enzo
ze geeft hem toch wel af. anders lock ik haar werklaptopquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:04 schreef hylian het volgende:
[..]
Wens je moeder veel plezier met haar nieuwe iPhone
wat een boefjequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg vandaag mijn nieuwe iphone (5) en die is afgeleverd op haar werk. (omdat ik gister pas te horen kreeg dat ik vrij was vandaag) en ze vind hem mooi en wil hem houden maar ik wil iphone 5
ja klap die bitchquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat word klappen bij thuiskomst ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |