Forever alonequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog minder erg omdat je niet beter weetheb je er eenmaal aan geproefd wil je nooit meer anders
haha nee johquote:
Haha ach jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nee johik heb 19 jaar alleen geslapen dus er is nog hoop.
Ik dacht ook ik ben forever alone
quote:
Nope, vrijdag is hier de nacht van Almelo maar ik heb niet zo'n trek in scootertuig en nickelsonsnolletjes dus daar ga ik nooit heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar nog wilde plannen voor het weekend?
OMG ECHT?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
zoo katjes hebben ook weer eten ik heb weer tabak en zusje heeft aan het eind van de dag een iphone
mwa niet veel boeiends eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, vrijdag is hier de nacht van Almelo maar ik heb niet zo'n trek in scootertuig en nickelsonsnolletjes dus daar ga ik nooit heen. Jij dan?
Leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa niet veel boeiends eigenlijkvrijdag weet ik nog niet maar sowieso met Tax, zaterdag werken en zondag met de hond naar Rijswijk voor een Franse bulldogwandeling
quote:
quote:
Dat is ook het eerste wat ik ga doen in Oktober inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef nodig het volgende:
Kamer opruimen![]()
Wel lekker makkelijk alle schoolspullen weg mogen gooien
Maar ik wil die handout boekjes met nuttige informatie aan de ene kant nog bewarenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik ga doen in Oktober inderdaad.
Heerlijk is dat
die kunnen inderdaad handig zijn maar dat hele bos vol papier kan wel wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ik wil die handout boekjes met nuttige informatie aan de ene kant nog bewaren
Klopt heb al zo'n boodschappenklapmandje volquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die kunnen inderdaad handig zijn maar dat hele bos vol papier kan wel weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |