SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Oh myquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere zachte kussens verdwijnen altijd onder je hoofd vandaanDan heb je om je hoofd heen netjes kussen liggen, maar zelf lig je op de sloop met matras eronder
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh my![]()
![]()
![]()
Goede smoes wel, ik werd verblind door de zaklamp![]()
speciale TT voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Nu hoeven wij geen 'next' te zeggen als hij erg lang duurtquote:
Ik voel me vereerdquote:
quote:
Echt nietquote:
Daarom duurde het zo lang voor dat topic vol wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef essnhills het volgende:
De mods zijn trouwens zo lief geweest om die rare scheldposts van dat bos hout weg te halen
Dacht ik al ja. Kneus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef essnhills het volgende:
De mods zijn trouwens zo lief geweest om die rare scheldposts van dat bos hout weg te halen
Ninja-editquote:
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Daarom duurde het zo lang voor dat topic vol was
Iddquote:
Ik had toen iedereen er in gezet die vaak hier in gepost had (via dagcijfers kun je reeks op zoeken).quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Verrek. Ik sta d'r ook in. Hm, of dat positief is weet ik nog niet zo net.
Of moet ik zeggen 'Woohoodsquote:
waarom ?quote:
Omdat die fucking irritant was, en allemaal lompe dingen zei.quote:
Vanwege nodeloos gescheld denk ik?quote:
ipad ftwquote:
ik weet nog wel een adresje als je interesse hebt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel snel bij zijn hoor
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik weet nog wel een adresje als je interesse hebt:FlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel snel bij zijn hoor
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik weet nog wel een adresje als je interesse hebt:Thnx, goeie tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel snel bij zijn hoor
Jaquote:
Not rllyquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar het is 2 uur 's nachtsIs dat een goed excuus?
quote:
Misschien moet je in 't vervolg even aankondigen dat je grappig wilt zijn. Doen wij even lachen voor de vorm.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En op mijn vorige grapje werd niet eens gereageerd
whoo hoods? die?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En op mijn vorige grapje werd niet eens gereageerd
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien moet je in 't vervolg even aankondigen dat je grappig wilt zijn. Doen wij even lachen voor de vorm.
Goeie tip wel, thnxquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien moet je in 't vervolg even aankondigen dat je grappig wilt zijn. Doen wij even lachen voor de vorm.
Ja diequote:
Zou jij wel willen hè?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Zekerquote:
standaard jong ventjes gedrag, ook die draaien vanzelf bijquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Omdat die fucking irritant was, en allemaal lompe dingen zei.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:02 schreef bambino het volgende:
[..]![]()
![]()
die was vet grappig
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsja, moet ie mn taak maar niet overnemen iddquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:03 schreef bambino het volgende:
Post 12345
aantal posts: 12.345 (gemiddeld 4 per dag)
Jonguh, dat is vet hip, ja tog!quote:
Ik las roktelefoon, 'wat is nou weer een roktelefoon?'quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:04 schreef Lyza666 het volgende:
Ik las 'Rottelefoon' en dacht ibood heeft eindelijk zelfkennis.
Maar nee
Andere benaming voor een vibrator (roktelefoon staat altijd op stil)quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las roktelefoon, 'wat is nou weer een roktelefoon?'
retro hoor ":')quote:
hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef T_Fuff het volgende:
Ik was even met mijn vriendin op bed gaan liggen rond 22:00, word ik net wakker, al 2 boxen gemist
Ga maar weer tukken, dit trek ik niet
O wacht, heb even die koptelefoon besteld, is mooi cadeau :p
Een vibrator met belfunctiequote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Andere benaming voor een vibrator (roktelefoon staat altijd op stil)
Je bent zelf retro!quote:
Voor iemand die je niet aardig vindt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef T_Fuff het volgende:
Ik was even met mijn vriendin op bed gaan liggen rond 22:00, word ik net wakker, al 2 boxen gemist
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef T_Fuff het volgende:
Wel spannendquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vibrator met belfunctieBegint ie lekker op random momenten te trillen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Wel spannend
Heb ooit met mijn ex van die ei dingen gekocht met afstandsbediening
Echt zo grappig, midden in de les dat ding aan zetten
Moet wel zeggen dat dat onderhand weer zo'n 9 jaar terug isquote:
Zo lelijk is 'ie nog net niet, maar ken mensen die dit leuk vinden, juist vanwege de kleur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor iemand die je niet aardig vindt?
Toen was het nog hip?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat dat onderhand weer zo'n 9 jaar terug is
Nou, toen was het nog grappig om dat soort shit uit te halen. Was toen 16/17quote:
Ah. Nou ja, smaken verschillen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:10 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Zo lelijk is 'ie nog net niet, maar ken mensen die dit leuk vinden, juist vanwege de kleur.
Echt lelijk vind ik het ook niet, maar het is mij te opvallend. En lijkt me niet echt een relaxed model.quote:
Gelukkig maarquote:
Nou vooruit danquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Nou, toen was het nog grappig om dat soort shit uit te halen. Was toen 16/17
ja ik ookquote:
Jup, heb er al 1 zelfquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja ik ook![]()
Maar dit is een hoes om je tuinkussens in op te bergen?
Speciaal voor u geregeld door de o zo behulpzame klantenservice van iboodquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:14 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb nog een couponcode trouwens. Maar die werkt dan weer niet tijdens een hunt. Faal.
Ik heb geen tuinkussens..quote:
Ik heb geen tuinquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen tuinkussens..![]()
ook geen tuin..![]()
Ja ik kreeg 'm ook omdat er iets verkeerds was geleverd. Deze is wel tot eind dit jaar geldig trouwens. Maar is ook maar 5 euroquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:15 schreef bambino het volgende:
Ik had toen een coupon gekregen van ibood omdat er iets mis was gegaan.
Ding was 5 dagen geldig toen ik hem kreeg
Nuttig welquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:15 schreef bambino het volgende:
Ik had toen een coupon gekregen van ibood omdat er iets mis was gegaan.
Ding was 5 dagen geldig toen ik hem kreeg
Vind je het gek?quote:
Ja heb hem niet gebruiktquote:
Niet?quote:
Nou, ja. Balk was net nog 100% verwacht toch minimaal 1-2 mensen die het kopen.quote:
Hier pap. Een kussenopbergding.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Nou, ja. Balk was net nog 100% verwacht toch minimaal 1-2 mensen die het kopen.
Vaderdag komt er ook aan
Deze zijn wel een stuk goedkoper in elk geval.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:18 schreef essnhills het volgende:
Imitatie living colors lamp?De echte Philips hebben ze neit meer?
Dat zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Deze zijn wel een stuk goedkoper in elk geval.
Ja zeker, die philips zijn vet duurquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Deze zijn wel een stuk goedkoper in elk geval.
En doorrquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:23 schreef essnhills het volgende:
Had je dat niet even eerder kunnen zeggen Bambino?
quote:
ik ben ook niet goedkoopquote:
Jij bent onbetaalbaarquote:
lief hequote:
Ik bén liefquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:31 schreef Lyza666 het volgende:
Ik laat jullie met rust en ga lekker m'n nest in.hunt ze nog!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:31 schreef Lyza666 het volgende:
Ik laat jullie met rust en ga lekker m'n nest in.hunt ze nog!
Lilliputtersquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:31 schreef bambino het volgende:
19 inch wtf
Wie wil hier nou tv op kijken
Chill wel als je zo dichtbij woontquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:33 schreef bambino het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)burgervliegveld.html
Fuck yeah
woon er 6km vandaan
Hoop echt dat ryanair daar vandaan gaat vliegenquote:
Dan kun je bijna lopend naar het vliegveldquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoop echt dat ryanair daar vandaan gaat vliegen
Ja of in ieder geval gebracht worden en niet belachelijk veel betalen voor een plekje asfalt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kun je bijna lopend naar het vliegveld
Superhandigquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja of in ieder geval gebracht worden en niet belachelijk veel betalen voor een plekje asfalt.
Dat is retro/hipquote:
Niks voor mijquote:
Het is echt een koopje hoorquote:
Ik heb een digitaal dingetje van 70 euro ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:37 schreef bambino het volgende:
Deze heb ik:
http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/55/sony-hx1.jpg
Alleen volgens mij heb ik 30x zoom dus weet niet 100% zeker of het dezelfde is
Zegt me allemaal niksquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:38 schreef bambino het volgende:
Ah, dat is mijn oude.
Dit is de nieuwe:
[ afbeelding ]
30x zoomquote:
quote:
Blijkbaarquote:
misschien werkt dat juist welquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:42 schreef bambino het volgende:
Moet je ook maar willen, ff bijna 1000 euro uitgeven om kwart voor 3
tomtom ftwquote:
Ik heb nog steeds motornavigatie nodig, maar dan koop ik hem liever ergens andersquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb alleen een fiets, dus niet zo veel aan dat soort dingen
Ergens met een klantenservice bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds motornavigatie nodig, maar dan koop ik hem liever ergens anders
Ja hoeveel mensen gebruiken datquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Garmin ftw.
TomTom met maar max 50 routepunten
Vind je? Ik zat te twijfelen hem te kopen voor me zusquote:
Ik vind hem spuuglelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Vind je? Ik zat te twijfelen hem te kopen voor me zus
Ik vind goud ook niks voor mezelf. Heb alleen 1 gouden ring maar dat is familie ring.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind hem spuuglelijk![]()
Maar goud staat mij ook nietDat speelt wel mee
Ik kan geen geeltinten enzo hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind goud ook niks voor mezelf. Heb alleen 1 gouden ring maar dat is familie ring.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens met een klantenservice bijvoorbeeld?
Ik bij zo een 20 tourritten per jaarquote:
Ja het kan, maar ik denk als je een route planned dat je met 50 punten al een HEEEEEEEL eind komt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
Ik bij zo een 20 tourritten per jaar
Box!!!quote:
Pssht still jijquote:
Sorryquote:
En weg!quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry![]()
Doe je uitverkocht trucje nog eens?
Deze gaan wel hard hoorquote:
quote:
Ik dacht, als ik het hardop hoop dan doet ie gewoon meequote:
Hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht, als ik het hardop hoop dan doet ie gewoon mee![]()
Maar dat is niet zo
Er zijn er al 2 verkochtquote:
quote:
toch weer 3 inch groter dezequote:
Vond je die mooier?quote:
Meh..quote:
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:04 schreef essnhills het volgende:
Wat een rare zin had ik gemaakt trouwens
quote:
Op het moment is het hier stervensdrukquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:06 schreef perezoso het volgende:
mijn eerste hunt, zie het topic net verschijnen terwijl ik naar bed wou gaan, nog ff meegenieten.
Ja hehequote:
En hoe heet je daar?quote:
Sjoerdquote:
Dan moet je wel postenquote:
quote:
Doe ik tochquote:
hehequote:
Speedoquote:
Gast spoort nietquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:14 schreef perezoso het volgende:
Ik ga die politielichten ff addblocken, ze brengen mij in trance...
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:14 schreef perezoso het volgende:
Ik ga die politielichten ff addblocken, ze brengen mij in trance...
quote:
Helaas zijn de ritten die ik rijd van 200km+ en als je dan met tomtom rijd dan krijg je ineens een hele andere route als wanneer je met een garmin rijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja het kan, maar ik denk als je een route planned dat je met 50 punten al een HEEEEEEEL eind komt.
Geen ideequote:Op woensdag 29 mei 2013 03:16 schreef perezoso het volgende:
Was dat nou een super aanbieding die one v ?
Ja ik begrijp het wel. Maar met 50 punten kom je een heel eind.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Helaas zijn de ritten die ik rijd van 200km+ en als je dan met tomtom rijd dan krijg je ineens een hele andere route als wanneer je met een garmin rijd.
En ja dat is praktijk ervaring
Nee site functioneert verder gewoon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wel een onmisbaar item voor de hunt![]()
Mwa, gemiddelde tourrit heb je soms wel punten waarin je in 500 meter 6 keer afslaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het wel. Maar met 50 punten kom je een heel eind.
Kun je van te voren precies intikken via waar. Als hij 1 keer een verkeerde weg pakt zet je er weer een punt tussen.
Je slaat ook niet om de 300 meter af dus dat moet redelijk goed gaan. Uiteraard komt er vanzelf een einde met 50, maar ik denk dat er nog niet 1% van de nav gebruikers is die dat gebruikt.
Qua software, uiterlijk en gebruiksgemak is TomTom gewoon #1
hehequote:Op woensdag 29 mei 2013 03:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, gemiddelde tourrit heb je soms wel punten waarin je in 500 meter 6 keer afslaat
Voor tourritten, garmin
Je kunt hem annuleren tot het moment dat ie wordt verstuurdquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:20 schreef perezoso het volgende:
[..]
Nee site functioneert verder gewoon.
Als je op de knop ja ik neem er 1 drukt, zit je er dan aan vast of kan je nog annuleren binnen een aantal uur?
Die acer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kunt hem annuleren tot het moment dat ie wordt verstuurd
Die telefoon van net heb ik nu trouwens
quote:
Ach,quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:23 schreef perezoso het volgende:
Is wel cheap maar niet echt dat je zegt ik heb een fijne telefoon.
Heb je hem gekocht?quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:25 schreef perezoso het volgende:
Hey das wel een chique stoel, de mijne valt uit elkaar van het fappen, (kunstof leer)
handigquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach,Hij zat in een box van¤90, en er zat ook een Popcorn hour in
Die hebben we verkocht, telefoon heb ik gehouden omdat ik toch anders na een maand of 2 een andere hand moeten kopen
Daaromquote:
Daar heb je niet altijd tijd voor met de hunt neequote:Op woensdag 29 mei 2013 03:26 schreef perezoso het volgende:
Pff het gaat zo snel, ik wou hem wel nemen maar ik moet er toch langer als 10 seconden over nadenken helaas.
Je vergeet 1 ding, het is een vrouwentas. In vrouwentassen past altijd véél meer dan mannen verwachtenquote:
hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding, het is een vrouwentas. In vrouwentassen past altijd véél meer dan mannen verwachten
quote:
Ja dat wel, maar ik begin toch wel in te kakken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:30 schreef bambino het volgende:
Alweer 3,5 uur voorbij gaat nog redelijk snel
10.45quote:
Moet je maar geen rondjes rennen voor de huntquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik begin toch wel in te kakken.
Nog niksquote:
Daar heeft het vrij weinig mee te maken gok ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Moet je maar geen rondjes rennen voor de hunt
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heeft het vrij weinig mee te maken gok ik
Dat is het eerder jaquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:34 schreef perezoso het volgende:
Met dit soort prut vallen mensen wel in slaap ja, dvd-r's
de meeste dingen komen nog een keerquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:36 schreef perezoso het volgende:
hahamisschien komt die stoel nog een keer
Nu nog boeiende dingen..quote:
Ja iddquote:
is wel leuk, en je krijgt er meestal meer voor terug.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:38 schreef perezoso het volgende:
zon geheime doos moet je altijd kopen?
Doos waarvan je de inhoud niet weet.
quote:
Ben je wel in je bank geweest en betaald etc?quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:42 schreef perezoso het volgende:
Ik zie 'm nergens staan, moest op donkere blokje klikken, maar staat niet bij bestelling ?
Je moet eerst op dat blokje klikken, dan kom je bij een scherm met je adresgegevens enzo, en dan moet je op volgende klikken, en dan moet je je betaalmethode selecteren. En pas als je in het betaalscherm zelf zit, bijvoorbeeld van je bank, dan heb je hemquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:42 schreef perezoso het volgende:
Ik zie 'm nergens staan, moest op donkere blokje klikken, maar staat niet bij bestelling ?
Ze zaten op 150-175 boxen voor die van net zei zo'n medewerker van ibood zostraksquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:45 schreef perezoso het volgende:
Ik ga maffen, prettige avond nog, kom er zonder kleerscheuren vanaf maar zo'n verassingsdoos was wel geinig geweest. Doei doei
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:45 schreef perezoso het volgende:
Ik ga maffen, prettige avond nog, kom er zonder kleerscheuren vanaf maar zo'n verassingsdoos was wel geinig geweest. Doei doei
haha iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:50 schreef essnhills het volgende:
Ze willen dat we gaan slapen zekerNet zoveel hangmatten als boxen tot nu toe
qftquote:
Hou eens op met zulke dingen zeggen danquote:
ibood zei, nu komt jullie favo itemquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hou eens op met zulke dingen zeggen dan
Hij is degene die die items erin zetquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ja ik las ook al stukjes dat die ibood weet wat wanneer komt![]()
Ja dat stukje had ik gezien jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij is degene die die items erin zet
Hij zei dat hij ook probeert een box te scoren, en zelfs wanneer hij wist dat die kwam het hem niet lukte
Wel droog als dat waar isquote:
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Wel droog als dat waar isis het wel een noob
Ye dat denk ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaOf hij zegt het gewoon om de zeikers even de mond te snoeren
quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:06 schreef essnhills het volgende:
Wij gaan even slapen hier
pussiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker
Tot straks![]()
weltrustenquote:Op woensdag 29 mei 2013 05:38 schreef bambino het volgende:
Ik hou het voor gezien
Gaat rete traag nu. Tot vanmiddag
*meldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |