SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Oh myquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere zachte kussens verdwijnen altijd onder je hoofd vandaanDan heb je om je hoofd heen netjes kussen liggen, maar zelf lig je op de sloop met matras eronder
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh my![]()
![]()
![]()
Goede smoes wel, ik werd verblind door de zaklamp![]()
speciale TT voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Nu hoeven wij geen 'next' te zeggen als hij erg lang duurtquote:
Ik voel me vereerdquote:
quote:
Echt nietquote:
Daarom duurde het zo lang voor dat topic vol wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef essnhills het volgende:
De mods zijn trouwens zo lief geweest om die rare scheldposts van dat bos hout weg te halen
Dacht ik al ja. Kneus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef essnhills het volgende:
De mods zijn trouwens zo lief geweest om die rare scheldposts van dat bos hout weg te halen
Ninja-editquote:
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Daarom duurde het zo lang voor dat topic vol was
Iddquote:
Ik had toen iedereen er in gezet die vaak hier in gepost had (via dagcijfers kun je reeks op zoeken).quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Verrek. Ik sta d'r ook in. Hm, of dat positief is weet ik nog niet zo net.
Of moet ik zeggen 'Woohoodsquote:
waarom ?quote:
Omdat die fucking irritant was, en allemaal lompe dingen zei.quote:
Vanwege nodeloos gescheld denk ik?quote:
ipad ftwquote:
ik weet nog wel een adresje als je interesse hebt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel snel bij zijn hoor
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik weet nog wel een adresje als je interesse hebt:FlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel snel bij zijn hoor
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik weet nog wel een adresje als je interesse hebt:Thnx, goeie tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel snel bij zijn hoor
Jaquote:
Not rllyquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar het is 2 uur 's nachtsIs dat een goed excuus?
quote:
Misschien moet je in 't vervolg even aankondigen dat je grappig wilt zijn. Doen wij even lachen voor de vorm.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En op mijn vorige grapje werd niet eens gereageerd
whoo hoods? die?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En op mijn vorige grapje werd niet eens gereageerd
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien moet je in 't vervolg even aankondigen dat je grappig wilt zijn. Doen wij even lachen voor de vorm.
Goeie tip wel, thnxquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien moet je in 't vervolg even aankondigen dat je grappig wilt zijn. Doen wij even lachen voor de vorm.
Ja diequote:
Zou jij wel willen hč?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Zekerquote:
standaard jong ventjes gedrag, ook die draaien vanzelf bijquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Omdat die fucking irritant was, en allemaal lompe dingen zei.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:02 schreef bambino het volgende:
[..]![]()
![]()
die was vet grappig
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsja, moet ie mn taak maar niet overnemen iddquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:03 schreef bambino het volgende:
Post 12345
aantal posts: 12.345 (gemiddeld 4 per dag)
Jonguh, dat is vet hip, ja tog!quote:
Ik las roktelefoon, 'wat is nou weer een roktelefoon?'quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:04 schreef Lyza666 het volgende:
Ik las 'Rottelefoon' en dacht ibood heeft eindelijk zelfkennis.
Maar nee
Andere benaming voor een vibrator (roktelefoon staat altijd op stil)quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las roktelefoon, 'wat is nou weer een roktelefoon?'
retro hoor ":')quote:
hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef T_Fuff het volgende:
Ik was even met mijn vriendin op bed gaan liggen rond 22:00, word ik net wakker, al 2 boxen gemist
Ga maar weer tukken, dit trek ik niet
O wacht, heb even die koptelefoon besteld, is mooi cadeau :p
Een vibrator met belfunctiequote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Andere benaming voor een vibrator (roktelefoon staat altijd op stil)
Je bent zelf retro!quote:
Voor iemand die je niet aardig vindt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef T_Fuff het volgende:
Ik was even met mijn vriendin op bed gaan liggen rond 22:00, word ik net wakker, al 2 boxen gemist
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef T_Fuff het volgende:
Wel spannendquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vibrator met belfunctieBegint ie lekker op random momenten te trillen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Wel spannend
Heb ooit met mijn ex van die ei dingen gekocht met afstandsbediening
Echt zo grappig, midden in de les dat ding aan zetten
Moet wel zeggen dat dat onderhand weer zo'n 9 jaar terug isquote:
Zo lelijk is 'ie nog net niet, maar ken mensen die dit leuk vinden, juist vanwege de kleur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor iemand die je niet aardig vindt?
Toen was het nog hip?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat dat onderhand weer zo'n 9 jaar terug is
Nou, toen was het nog grappig om dat soort shit uit te halen. Was toen 16/17quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |