Maar die moeten dood van Allah jwt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef alors het volgende:
Hij veroordeelt niet, behalve ongelovigen natuurlijk.
Is cultuur.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
"Geen enkele levende wezen kwaad aandoen"
Maar wel halal slachten mensen. Maar dat is anders.
Dat is de strategie van de EO.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is echt heel pijnlijk voor de normale moslims... Bah....![]()
Of niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:29 schreef starla het volgende:
Toch begrijp ik hem wel een klein beetje. Voor hetzelfde geld was die soldaat 1 van degenen die op die lijken stond te pissen vorig jaar...tsja.
Maar zijn broeders en zusters misschien wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Rot op met je Islam. Zo kijk jij er tegenaan, spreek niet voor de Islam.
Dat bewijst deze man nog maar een keerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik blijf erbij dat Assad tien keer beter is dan het alternatief.
Amerika/GB is hypocriet, maar tja, dat wisten we al.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:29 schreef starla het volgende:
Toch begrijp ik hem wel een klein beetje. Voor hetzelfde geld was die soldaat 1 van degenen die op die lijken stond te pissen vorig jaar...tsja.
Zijn broeders en zusters die ik wel eens spreek denken er heel anders over. Dus nogmaals, zo denkt hij erover, en niet alle moslims.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar zijn broeders en zusters misschien wel.
Of wel en daarom zegt ie ook: als hij onschuldig is dan veroordeel ik het.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn broeders en zusters die ik wel eens spreek denken er heel anders over. Dus nogmaals, zo denkt hij erover, en niet alle moslims.
Dat zei ie helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef starla het volgende:
[..]
Of wel en daarom zegt ie ook: als hij onschuldig is dan veroordeel ik het.
Zo ingewikkeld is het ook weer niet.
Stelling nu: "Ik krijg een negatiever beeld van de islam door jihadpredikers"quote:
Nee dat mag niet van Allah.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:31 schreef tralalala het volgende:
Waarom draait hij om de vraag heen?
Mag dat wel van Allah
Tegen ongelovigen mag alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:31 schreef tralalala het volgende:
Waarom draait hij om de vraag heen?
Mag dat wel van Allah
Valt ook niet mee omdat niet te doen met zo'n idioot.quote:
Nodig weer die ene man (moslim) uit die in 'Levenslied' speelt. Die zal dit dan weer helemaal afkeuren...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Stelling nu: "Ik krijg een negatiever beeld van de islam door jihadpredikers"
Dat laat het wel zien.
Pauw had deze man allang meegesleurd op de Megalomaan, en was richting open zee gevaren a la de godfather part 2.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk neemt Tijs die baard mee naar zijn kelder.
Hij is geen protocolfetisjistquote:
Monique Samuel zou eigenlijk aan tafel moeten zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nodig weer die ene man (moslim) uit die in 'Levenslied' speelt. Die zal dit dan weer helemaal afkeuren...
Idd, die Bleker is pas schijnheilig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Van Moslimpraat naar Henk Bleker. Zo hé
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Monique Samuel zou eigenlijk aan tafel moeten zitten.
Man man manquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:34 schreef Wopper1 het volgende:
Groningen is een van de mooiste provincies van Nederland
Eens
Oneens
Sabri Saad el Hamusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja
Maar jij kijkt Levenslied, hoe heet die ene die ik bedoel?
Hij luistert niet naar vrouwen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Monique Samuel zou eigenlijk aan tafel moeten zitten.
Het staat wel in de top twaalf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:34 schreef Wopper1 het volgende:
Eens
Oneens
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:34 schreef Wopper1 het volgende:
Eens
Oneens
Niveautje weer bij Knevel & vd brinkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:34 schreef Wopper1 het volgende:
Eens
Oneens
Koekoequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb onlangs ook een voetbalwedstrijd gezien met Bertha in de wei (met Sierd de Vos)
Ik heb even Eens gestemd voor Rickazio.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:34 schreef Wopper1 het volgende:
Eens
Oneens
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb even Eens gestemd voor Rickazio.
Oh nou dan zap ik maar weer. Toedelsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, iets over agressie en scheidsrechters.
Nou , vooruit dan maar. Omdat het een topgozer is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb even Eens gestemd voor Rickazio.
Hij moet met zijn broeders en zusters bellen. In Syrie is het 2 uur later, dus die gaan zo slapen.quote:
Dat is een onwaarheid. Roelof Luinge en ik houden niet van onwaarheden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou , vooruit dan maar. Omdat het een topgozer is.
Oneens!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef Wopper1 het volgende:
De koningstour is geldverspilling!
Eens
Oneens
Die is net geweest.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
Waar komt die meneer met die baard over praten?
Die is al geweest, en je hebt niks gemist!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
Waar komt die meneer met die baard over praten?
Wel, het was spektakel...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die is al geweest, en je hebt niks gemist!
Groningen is een leuke stad inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef Wrijfhout het volgende:
Tering wat een onzin, ik schaam me dood voor die vent![]()
Zal wel even voor de niet groningers uitleggen hoe de provincie eruit ziet.
Buiten de stad is het een uitgestorven benden met hier en daar een boerderij, in de stad is het elk weekend feest met veel bier, muziek en mooie vrouwen.
Voor de rest is er niks te beleven, rijdt niet iedereen op een tractor, hoeven we niet op jacht met een pijl en boog voor eten, en hoeven we ook ons eigen brood niet te bakken.
Tevens bellen we niet met blikjes aan een touwtje en hebben we gewoon kleurentelevisie's
Die verdienen klappen, want onze politieopleiders zitten in Afghanistan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef OProg het volgende:
Volgens die haatbaard krijgen scheidsrechters in Feite terecht klappen door al het onrecht dat ze op het veld aandoen.
Fijn, bedankt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef Wrijfhout het volgende:
Buiten de stad is het een uitgestorven benden met hier en daar een boerderij, in de stad is het elk weekend feest met veel bier, muziek en mooie vrouwen.
Voor de rest is er niks te beleven, rijdt niet iedereen op een tractor, hoeven we niet op jacht met een pijl en boog voor eten, en hoeven we ook ons eigen brood niet te bakken.
Tevens bellen we niet met blikjes aan een touwtje en hebben we gewoon kleurentelevisie's
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fijn, bedankt.
Toch ga ik liever naar Friesland.
quote:
Wat is die schopper voor een idioot.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef UncleDolan het volgende:
Het is de schuld van de scheidsrechter.
Ik wist het al aan zijn baard.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Die schopper is een ware moslim, aan zijn redenatie te horen.
Daar doen mocro's niet aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
Het is helemaal niet 'de maatschappij'. In het zwemmen, korfbal, wielrennen en tennis zie je dit niet.
Het is ook niet voetbal, het is het volk dat voetbal aantrekt met relatief veel tokkies en ander onaangepast volk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
Het is helemaal niet 'de maatschappij'. In het zwemmen, korfbal, wielrennen en tennis zie je dit niet.
En de gulden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik support Lemmer volledigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nooit geweest. Ben alleen in Heerenveen, Lemmer, Leeuwarden, Sneek en Drachten geweest.
Vooral mooi hoe ze dat bij tennis doen. De 'rotte appels' worden gewoon uitgeflotenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
Hoe oud is die vogel?quote:
Als mijn paard meewerkt ga ik daar ook wel redelijk vaak heenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fijn, bedankt.
Toch ga ik liever naar Friesland.
Ik had hem qua uiterlijk wel ouder dan 30 geschat, niet door die baard per se, maar door die lelijke huid. Maar hij zal wel 25 zijn ofzo.quote:
Dankquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
21quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had hem qua uiterlijk wel ouder dan 30 geschat, niet door die baard per se, maar door die lelijke huid. Maar hij zal wel 25 zijn ofzo.
Nou ja , klopt wel, anders was het een saaie aflevering.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haatbaard heeft mensen wakker gehouden
Burka is om de vrouwen die toch een baard hebben laten groeien te beschermen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
Het enige verschil tussen man en vrouw is inderdaad de baard.
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Tijd voor de baard in de keel bij die gast!
Ook al een kut-OP.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ken je de OP van DWDD? Die is slecht. Moet je maar eens kijken.
Stagiar moet morgen aan tafelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef Latert het volgende:
De stagiair heeft de meest rullevante vragen deze avond...
quote:
Ja, hele opsomming van niet ter zake doende 4-5 lettergreepwoorden achter elkaar afgeraffeldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
Wacht... welke mensen?![]()
Fascistische, racistische.... toen was ik het kwijt.
Mooi boy Tijs.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijs met de lady aan het hosselen geile boy Tijs
Islamofoben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
Wacht... welke mensen?![]()
Fascistische, racistische.... toen was ik het kwijt.
Wel mooi om zo achter de schermen te kijken. Kan je een voorstelling maken van hoe Pauw dat altijd doetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef Wopper1 het volgende:
Ze staan gewoon te flirten terwijl ze het over een dood echtpaar hebben...
De een zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef Wopper1 het volgende:
Ze staan gewoon te flirten terwijl ze het over een dood echtpaar hebben...
Regisseur heeft bij deze ingegrepen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef tralalala het volgende:
Tsunami 2004 was erger zegt ze met een glimlach
Nu stelt hij de pikante vragen....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef tralalala het volgende:
Er is op dit moment geen uitzending.
Uhm, oké
Je mag toch verwachten dat ze zo'n stream een beetje hebben getest van tevoren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is nog geen een keer technisch goed gegaan die bijdrage van Renske of hoe die ook heet
Maar met zo'n moslimfundamentalist op de set kan je maar beter geen risico's nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat ze zo'n stream een beetje hebben getest van tevoren.
Hij liep via de verkeerde kant de studio binnen, met de camera achter hem, en dat zag er vreemd uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Wopper1 het volgende:
Wat voor kritiek kreeg hij? Was dat hoorbaar?
Hier ga je toch niet vrijwillig naar kijken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Prima linkje in die twitterberichten bij kvdb vanavond, voor wie het slapengaan nog wat moslim entertainment wil zien.
http://pineut.wordpress.com/2011/04/10/onthoodfingen-filmpjes/
Nee, ik niet nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier ga je toch niet vrijwillig naar kijken?
Bm'rs..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Twitter van meneer haatbaard: https://twitter.com/maiwandafghani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |