Als dat het criterium is mag niemand meer posten.quote:
Rechtse mods dulden geen kritiek.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Discussie is prima, stevige discussie alleen maar goed. Echter je weet dat men je nu in de gaten houdt. Dat is waar ik je voor waarschuw.
Elftetterig beschouwt FOK! als een geschiedenis-proefwerk. Als je je lappen tekst maar lang genoeg maakt, dan raakt de lezer vanzelf overtuigd. Dat idee.quote:
Eens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef De_Guidance het volgende:
Zuur verongelijkt links. Erg vermoeiend
Opbokken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als dat het criterium is mag niemand meer posten.
Liever op internet dan op straat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef 99.999 het volgende:
Dat verongelijkte is sowieso erg irritant of dat nu linksen, rechtsen of van die zogenaamde libertariërs zijn maakt eigenlijk nauwelijks uit. Dat is mijn voornaamste probleem met de 'buren', bijna geen topic kan gewoon over de inhoud gaan. Het is altijd allemaal maar klagen en schelden en zo boos zijn op alles en iedereen.
Iedere topic gaat uiteindelijk over inhoud. Dat jij die meningen niet deelt is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef 99.999 het volgende:
Dat verongelijkte is sowieso erg irritant of dat nu linksen, rechtsen of van die zogenaamde libertariërs zijn maakt eigenlijk nauwelijks uit. Dat is mijn voornaamste probleem met de 'buren', bijna geen topic kan gewoon over de inhoud gaan. Het is altijd allemaal maar klagen en schelden en zo boos zijn op alles en iedereen.
Neuh, het is 9 van de 10 keer gewoon de eigen stokpaardjes bejubelen en niet willen kijken naar waar het over gaat. Dat je dit niet wilt zien snap ik ook welquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Iedere topic gaat uiteindelijk over inhoud. Dat jij die meningen niet deelt is weer een ander verhaal.
Rustig nou Koos, we moeten je langer op het forum houden dan twee dagen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat kan mij verder heel weinig boeien. Ik hoop persoonlijk dat een of ander nieuwsmedium een keertje FOK! onder de aandacht brengt.
FTS heeft dat toch ooit gedaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rustig nou Koos, we moeten je langer op het forum houden dan twee dagen.
Elftetterig klinkt wel leuker dan Elfletterig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elftetterig beschouwt FOK! als een geschiedenis-proefwerk. Als je je lappen tekst maar lang genoeg maakt, dan raakt de lezer vanzelf overtuigd. Dat idee.
Mag je de continuïteit van FOK! wel bedreigen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rustig nou Koos, we moeten je langer op het forum houden dan twee dagen.
Njah, Facebook is geen haar beter met Nederland Mijn Vaderland en die Landelijke Protestactie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat kan mij verder heel weinig boeien. Ik hoop persoonlijk dat een of ander nieuwsmedium een keertje FOK! onder de aandacht brengt.
Ik wist dat je een puber was maar dit is wel erg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Njah, Facebook is geen haar beter met Nederland Mijn Vaderland en die Landelijke Protestactie.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wist dat je een puber was maar dit is wel erg.
Die wordt iedere dag bedreigd door de aanwezigheid TitusPullo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef waht het volgende:
[..]
Mag je de continuïteit van FOK! wel bedreigen?
De gebruikers maken of breken het uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Njah, Facebook is geen haar beter met Nederland Mijn Vaderland en die Landelijke Protestactie.
Ok.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Een echte "Ja maar hullie doen het ook" post.
Precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De gebruikers maken of breken het uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |