SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
vrouw, als we die kunnen vindenquote:
Goed geregeld wel. En iemand daarvoor vinden moet te doen zijn. Die vriendin van tijdje terug niks?quote:
nja heb voorlopig mn handen vol aan 1 vrouw. Maar mocht er ooit iemand zijn...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed geregeld wel. En iemand daarvoor vinden moet te doen zijn. Die vriendin van tijdje terug niks?
Pak die kansenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nja heb voorlopig mn handen vol aan 1 vrouw. Maar mocht er ooit iemand zijn...
acht de kans niet groot hoorquote:
Nu nog een chick zoeken danquote:
Eigenlijk die ene iets oudere van fok nog gesproken?quote:
Ja nog regelmatig via dmquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eigenlijk die ene iets oudere van fok nog gesproken?
Succesvolle bijdehand is succesvol.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja nog regelmatig via dmmaar niet meer gezien
Moet kunnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef bijdehand het volgende:
Nee joh, niks mee gedaan. Gewoon een gezellige dag gehad.
Ik voel me trouwens niet echt geroepen, maar toch meld ik dat ik vrijdag misschien wel eventjes later op de avond wel tijd heb.quote:
Ofniet die kerel kent er wat van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:37 schreef Sproetenman het volgende:
[..]
Succesvolle bijdehand is succesvol.
Tijd voor een applausje in koor?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ofniet die kerel kent er wat van.
Rustig maar, je hoeft je niet te verdedigen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef bijdehand het volgende:
Met die van fok sprak ik af voor de gezelligheid he. Daar heb ik geen seks mee gehad ofzo
Nee maar jullie doen hier alsof ik met zoveel vrouwen neukquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:36 schreef Sproetenman het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft je niet te verdedigen.
Ach beetje trots mag je wel zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar jullie doen hier alsof ik met zoveel vrouwen neukAls dat zo was, was ik er trots op, maar het is niet zo
Ben ik ook, maar niet op het feit dat ik een gezellige dag met iemand hadquote:
quote:
Jij bent nieuw hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef Sproetenman het volgende:
[..]
Beter dan geplaag over het feit dat je een blauwtje hebt gelopen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Pesten met je succesverhalen? Wat handje wat?
Oke oke ik zal het reduceren tot een bescheiden schouderklopje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]Eerst succesverhaal in tig jaar en dan meteen reageren alsof ik elke week een ander heb
Dat is ook niet nodig. Maar niet doen alsof ik elke dag een andere chick hebquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke ik zal het reduceren tot een bescheiden schouderklopje.
Ja dikke doei danquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:37 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wil ook meeposten toekomstige mede-stadbewoners. Maar volgens mij praten jullie alleen met elkaarstelletje buitensluiters
Doe dan ook mee en niet alleen fipo posten en denken dat iedereen daarop inhaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:37 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wil ook meeposten toekomstige mede-stadbewoners. Maar volgens mij praten jullie alleen met elkaarstelletje buitensluiters
Zoals je ziet praten we ook met jou. Je moet gewoon meelullen en dan reageren mensen op jequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:37 schreef -supergirl- het volgende:
Ben je van suiker dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dikke doei dan
ONTOPIQUE: hall0n schuddebuikjes. Wat een grafweerik moet ff naar de appie, anders heb ik niks te vreten voor vanavond, maar het weer laat het niet toe.
Ik lees ook mee maar ik weet helemaal niet waarover jullie het hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals je ziet praten we ook met jou. Je moet gewoon meelullen en dan reageren mensen op je
Net ging het over seks en pesten en nu over dat neo-mullen een suikerpopje isquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik lees ook mee maar ik weet helemaal niet waarover jullie het hebben
Vrooooeeeegger, toen was het grafweer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dikke doei dan
ONTOPIQUE: hall0n schuddebuikjes. Wat een grafweerik moet ff naar de appie, anders heb ik niks te vreten voor vanavond, maar het weer laat het niet toe.
Ben je de laatste weken niet buiten geweest?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Sproetenman het volgende:
[..]
Vrooooeeeegger, toen was het grafweer.
Geen tijd voor, moet heel de dag fok lurkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je de laatste weken niet buiten geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |