Caro Emerald is daar ook erg populair, die eerste plaat van haar stond in veel platenzaken op een prominent plaatsje. Erg bizarquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze heeft de schattigheidsfactor mee. Daarnaast is in Japan Wouter Hamel toch ook erg populair? Dat ze veel Japanse fans heeft wil dus niet veel zeggen.
Jappen sporen niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef kciR het volgende:
[..]
Caro Emerald is daar ook erg populair, die eerste plaat van haar stond in veel platenzaken op een prominent plaatsje. Erg bizar
Joh, de mainstream misschien. Verder lopen ze eigenlijk best wel voor zelfs.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef Tchock het volgende:
Bevestigt mijn vooroordeel dat Japanse muziek een of twee decades achterloopt
in de UK ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef kciR het volgende:
Caro Emerald is daar ook erg populair, die eerste plaat van haar stond in veel platenzaken op een prominent plaatsje. Erg bizar
De UK is raar. Maar als je naar de hitlijsten kijkt vind ik dat land nog altijd beter dan Nederland.quote:
Ik mag ze wel, Lost in Translation is ook erg goede film, al gaat dat meer over de vooroordelen over Japan en wil je dat juist niet zien als je een goed beeld over Japan wil krijgen. Wil er zelf ook nog altijd een keer heen.quote:
Hier in Duitsland ook, stond het album van Caro Emerald ergens in de top 10 albums.quote:
Ik denk dat Jappen nog best aardige mensen zijn. Zuid-Koreaan die ik ken vind ik ook best wel open. Chinezen toch wel minder. En bizar veel uren maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef Norrage het volgende:
Japan is denk ik het meest indrukwekkende land waar ik ooit geweest ben
Voicst toch niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef emokid het volgende:
Bettie Serveert is ook populairder geweest in het buitenland. Solex idem. The Ex bijv. al helemaal. Zo kun je nog wel even doorgaan.
Zodra ik Voicst lees krijg ik meteen dat irritante nummer in mijn hoofdquote:
Vertel dat tweede eens aan mijn huisgenootjequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappen nog best aardige mensen zijn. Zuid-Koreaan die ik ken vind ik ook best wel open. Chinezen toch wel minder. En bizar veel uren maken.
Ze doet geen ene flikker, terwijl ze wel spleetoogjes en lactose-intollerantie heeft?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zodra ik Voicst lees krijg ik meteen dat irritante nummer in mijn hoofd
[..]
Vertel dat tweede eens aan mijn huisgenootje
Zo wilde ik het niet stellen. Maar meer dat ze niet bepaald het toonbeeld van openheid is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze doet geen ene flikker, terwijl ze wel spleetoogjes en lactose-intollerantie heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Oh, op die manier. Ik ken ook genoeg heel erg gesloten Nederlanders. En zelf ben ik ook niet de sociaalstequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo wilde ik het niet stellen. Maar meer dat ze niet bepaald het toonbeeld van openheid is.
Is het erg dat er bij mij niet direct een belletje rinkelt bij de naam Notwist? Vaag wel van gehoord, maar geen idee welke muziek ze maken. Maar het nummer klinkt wel goed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Norrage het volgende:
WTF WISTEN JULLIE DAT ER EEN NIEUWE NOTWIST UIT IS?????
Meteen luisteren.
The Notwist![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Norrage het volgende:
WTF WISTEN JULLIE DAT ER EEN NIEUWE NOTWIST UIT IS?????
Meteen luisteren.
Ik was een beetje voorbarig....Maar dan nog
The Notwist![]()
Kende je Neon Golden nog niet? Dat is de enige van hun die ik heb (gehad, want een keer weggedaan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's de band waarbij Radiohead dit millenium de mosterd heeft gehaald.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het erg dat er bij mij niet direct een belletje rinkelt bij de naam Notwist? Vaag wel van gehoord, maar geen idee welke muziek ze maken. Maar het nummer klinkt wel goed.
Ja Fela zou het als nieuwe Duitser toch wel moeten kennenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Kende je Neon Golden nog niet? Dat is de enige van hun die ik heb (gehad, want een keer weggedaan)
Haha, sterk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef Felagund het volgende:
Als ik op spotify naar Indie en Japan zoek krijg ik het nummer "Giving Birth to a Sumo is Hard 4 Both Parts (Indie Ass)".
Voor mij hetzelfde. Het heeft vooral veel contrasten, waarbij mij vooral het verschil tussen de drukke, neon verlichte steden als Tokyo en Osaka met het traditionele Japan met de vele tempels en houten huizen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef Norrage het volgende:
Japan is denk ik het meest indrukwekkende land waar ik ooit geweest ben
Je vergeet nog 'A Song For All The Indie Boys Who Are Starved For Attention'quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef Felagund het volgende:
Als ik op spotify naar Indie en Japan zoek krijg ik het nummer "Giving Birth to a Sumo is Hard 4 Both Parts (Indie Ass)".
Giving Birth to a Sumo Is Hard 4 Both Parts (Indie Ass), a song by Three japanese and one chinese friendee on Spotify.
[..]
Ik mag ze wel, Lost in Translation is ook erg goede film, al gaat dat meer over de vooroordelen over Japan en wil je dat juist niet zien als je een goed beeld over Japan wil krijgen. Wil er zelf ook nog altijd een keer heen.
Ben nog steeds Nederlander hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja Fela zou het als nieuwe Duitser toch wel moeten kennen
Album van Notwist kon ik ook niet vinden. Albums van Vampire Weekend en The National staan er op. Laatste ben ik maar mee gekapt na een paar liedjes. Eerste viel ook wel een beetje tegen, maar dat komt zeker omdat ik alleen nog maar Step, Ya Hey en Diane Young had gehoord en dat zijn toch wel de beste liedjes. Verder goed album. Voor mijn gevoel even goed als de twee andere albums.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben nog steeds Nederlander hoor.
Dat album dat jij poste (Neon Golden) kan ik niet vinden, ik ben nu You, Devil & Me aan het luisteren. Nog andere albumtips? Welk album had jij in je top 100 staan?
Nee, Falco.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:15 schreef Z het volgende:
De beste Duitse band is natuurlijk, met afstand, Tocotronic.
Ik dacht al, waar blijft ie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:15 schreef Z het volgende:
Die ken ik wel, K.O.O.K. is een erg fijn album idd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:15 schreef Z het volgende:
Hey flauw, Neon Golden stond altijd inclusief bonustracks op Spotifyquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben nog steeds Nederlander hoor.
Dat album dat jij poste (Neon Golden) kan ik niet vinden, ik ben nu You, Devil & Me aan het luisteren. Nog andere albumtips? Welk album had jij in je top 100 staan?
Modeselektor, Apparat, Objekt, Cosmin TRG, Moderat, Pho.no, Shedquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:30 schreef Norrage het volgende:
Tsja al die krautrock is natuurlijk fantastisch uit Duitsland. Maar The Notwist staat bij mij huizenhoog bovenaan. Wir Sind Helden is natuurlijk ook wel vet (en het enige dat ik waardeer waarbij ze Duits zingen) en ze hebben natuurlijk ook een heel aantal goede electro/jazz acts zoals Brandt Brauer, Pantha Du Prince, Marbert Rocel, Modeselektor, Apparat etc...Vooral hun electro scene is wel geniaal. Waar Notwist natuurlijk ook vandaan komt. Al begon dat als een soort hardrock/heavymetal band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |