Daryll-Ann ken ik minder maar verder volledig met je eensquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
1. Johan
2. Daryll-Ann; Spinvis; Alamo Race Track
Ik vind dit misschien wel één van de mooiste popliedjes van Nederlandse bodem:quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daryll-Ann ken ik minder maar verder volledig met je eensJouw smaak
Ik vind zijn stem ook niet geweldig maar de teksten zijn vaak prachtig en de muziek is gewoon een totale klasse apart.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:15 schreef DO2 het volgende:
Over vervelende stemmen gesproken. Spinvis. Daar krijg ik nou de rillingen van. Brrr.
Hmm, echt? Wow dacht altijd van niet, net als Blaudzun. Maar Moss is wel echt goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jepjawel. Alles wat ze ooit uitgebracht hebben.
vergelijkbaar als in: ook daar ben ik bij weggelopen bij een optredenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
Als redelijk vergelijkbare band vind ik overigens Alamo Race Track stukken beter.
Dus eigenlijk is het een soort Radiohead?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:21 schreef ranja het volgende:
[..]
vergelijkbaar als in: ook daar ben ik bij weggelopen bij een optreden
The Heights.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Wat is dan de beste Excelsior-act ooit? Triggerfinger, De Staat, Alamo Race Track, Spinvis, Darryl-Ann, Anne Soldaat, Johan, Moss, The Madd? Iets anders? Roept u maar
zonder briljante 1e hitquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:21 schreef Felagund het volgende:
Dus eigenlijk is het een soort Radiohead?
Dat is inderdaad een heerlijk nummer. Ik ga toch heel standaard voor Day Is Done en Paper Planes als beste nummers, denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
Dit vind ik oprecht het beste nummer dat ooit binnen onze landsgrenzen is gemaakt
Ja ik voel er weinig bij, verder vind ik de stem ook irritant en dan vooral het accent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Mijn hele facebook timeline staat er vol van
http://omroep.vara.nl/media/236670
Nee joh.... Dit daarintegen:quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
Dit vind ik oprecht het beste nummer dat ooit binnen onze landsgrenzen is gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |