Schijtnummer. Moest gniffelen toen ik het hoorde. Maar het verhaal erachter zal oprecht zielig zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Mijn hele facebook timeline staat er vol van
http://omroep.vara.nl/media/236670
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
Alamo Race Track is momenteel een van mijn favoriete Nederlandse bandjes. Wat een aangename muziek maken die lui toch. En met ieder album worden ze beter.
Ik vind het niet veel aan, vond die Michael Prins een stuk beter:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Dat is iets anders dan zeggen dat de muziek vergelijkbaar is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Wij gooien hier onder de nemer "indie" alles op een hoop man
Echt? Awesome!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er komt een vierde aan, heb ik begrepen
Ach, zit wel zo rond de koers van 3FM. (neemt overigens niet weg dat het echt een tergend nummer is)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Ik had al die mensen een voor een verwijderd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergelijkbaar?Dat is als zeggen dat je wel wat Beatles hoort in de nieuwe Daft Punk.
quote:For inspiration, Bangalter gave Williams a book of stories about people who had died, came back to life, and remembered parts of past lives. And Williams' lyrics are about an awakening: “I remember touch,” he croons, longingly. “As somebody who has been pronounced dead and came back, I could connect to this idea in the song,” says Williams, who's now 23 years sober and the subject of the quietly triumphant recent documentary Still Alive. Meanwhile, the song warps and bends, floating through genres, epochs, and emotions with a sense of hallucinatory wonder, recalling nothing less than the Beatles' “A Day in the Life”. “It's like the core of the record,” says de Homem-Christo, “and the memories of the other tracks are revolving around it."
Daft Punk is ook popmuziek.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vind het vergelijkbaarDe Staat is gewoon popmuziek, ondanks de redelijk dichtgesmeerde producties.
Ik snap echt niets van je houding. Maar okay.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vind het vergelijkbaarDe Staat is gewoon popmuziek, ondanks de redelijk dichtgesmeerde producties.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik het zo zeggen dan: Er zijn aanknopingspunten. Beide Nederlandse bands, beide komen niet geregeld langs in Life & Cookingquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daft Punk is ook popmuziek.Dus dat lijkt ook op De Staat?
Hoewel je wel weer de typische zeurpruim bent moet ik toegeven dat de zanger (vooral op het derde album) een falsetto opzet die je óf geweldig vind of waar je spontane migraine van krijgt. Ik val in de eerste categorie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Alamo Race Track echt kut, met zijn Bob Dylan stemmetje...Maar goed. Ik word hier natuurlijk weer als pessimist weggestopt
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]O, dat kan wel eens héél goed uitpakken dat ze een eigen studio hebben. Lijkt mij een type band dat een beetje op zijn gemak aan nummers moet kunnen sleutelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet per se Arctic Monkeys maar ik snap wel wat je bedoelt. Een van die golf Britse bandjes rond 2004. Franz Ferdinand of zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:09 schreef Felagund het volgende:
Als we dan toch bands vergelijken, ik heb sterke associaties tussen Balthazar en The arctic Monkeys, vooral bij onderstaande nummer. De rest van het album had ik dit minder. Hebben meer mensen dit? Het album werd nogal in de hoogte geprezen hier op Fok!
Alamo Race Track en Spinvis, puur omdat ze net geen typische Excelsior sound hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Wat is dan de beste Excelsior-act ooit? Triggerfinger, De Staat, Alamo Race Track, Spinvis, Darryl-Ann, Anne Soldaat, Johan, Moss, The Madd? Iets anders? Roept u maar
1. Johanquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Wat is dan de beste Excelsior-act ooit? Triggerfinger, De Staat, Alamo Race Track, Spinvis, Darryl-Ann, Anne Soldaat, Johan, Moss, The Madd? Iets anders? Roept u maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |