SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Oh ja, wat dan?quote:
En dan is het nog vrij rustig hierquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Amersfoort.
Ik leer het ook nooit. Hier hoi komen zeggen terwijl ik daarna nog mijn nagels wil vijlen. Daarvoor gaat het hier veel te snel.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunnen we misschien wel samen gaan, moet toch naar A'foort daarvoor
Still working on it! 5 down, 5 to go.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan is het nog vrij rustig hier
Wel gelukt?
Amersfoortquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Amersfoort.
Ik leer het ook nooit. Hier hoi komen zeggen terwijl ik daarna nog mijn nagels wil vijlen. Daarvoor gaat het hier veel te snel.
Goedzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo veel kusjes.... nu ga ik blozen hoor![]()
Zaterdagavond heb ik alleen een verjaardag volgens mijquote:
Succesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Still working on it! 5 down, 5 to go.
Ik lees Amersfoort. Ik vind Amersfoort leuk. Dus vandaar. De rest van het gesprek heb ik niet gelezen, want nagels.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Amersfoort
Ja wat is daar mee????
En zijn je nagels weer netjes and such?
hehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
Door al dat gepraat over konten moest ik hier aan denken.
Waarmee ik dus niet wil zeggen dat jullie konten hebben he, dat dat duidelijk is.
Ik ga maar niet vragen wat er in dat tasje zitquote:
Naakt? Mmm wacht dat is mijn fantasiequote:
Daar moet ik heen voor de bios.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Faxie het volgende:
Wat is er met Amersfoort? Ik ben daar morgen in de buurt
Hier om de hoek heb je de Metropolisquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pathe? Die is goed ja! Vip zaal is ook fijn.
Amersfoort is leuk jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lees Amersfoort. Ik vind Amersfoort leuk. Dus vandaar. De rest van het gesprek heb ik niet gelezen, want nagels.
En ik ben nog bezig, maar ik ga dus niet zo snel.
Dubbele ondertiteling?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is zo vet he.
Alleen die dubbele ondertiteling is irritant
Ik ben ze dus weer kort aan het vijlen. Dan kan ik ze donderdag lakken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Amersfoort is leuk ja
Ik ben niet zo goed met nagels... dus meestal zijn ze gewoon kort![]()
Heujquote:
Pathe ja, heb ik zo'n pas vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb een Pathe-pas.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke
Waarom daar? Hebben ze in Apeldoorn niks?
Frans is geen taalquote:
Spuit11 jongenquote:
De kracht van herhalingquote:
Biosquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Faxie het volgende:
Wat is er met Amersfoort? Ik ben daar morgen in de buurt
Beetje maar hoor, bovendien is het veel te koud om naakt onder die cape naar buiten te gaanquote:
Heb je vandaag de hele dag binnen gezeten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje maar hoor, bovendien is het veel te koud om naakt onder die cape naar buiten te gaan
Moet tot half 4 ja...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bios
Oja.... ik ook
maar jij bent altijd al weg als ik klaar ben met werken
Erg erg fijn jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nu niet hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje maar hoor, bovendien is het veel te koud om naakt onder die cape naar buiten te gaan
Wat is er dan? Behalve mijn verjaardag dan natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Engel, heb jij ook al zo'n zin in eind oktober?
Partyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat is er dan? Behalve mijn verjaardag dan natuurlijk
Waarom pas donderdag?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben ze dus weer kort aan het vijlen. Dan kan ik ze donderdag lakken.
Het gaat morgen weer regen en wordt koeler. Ik loop vast op de zaken vooruit, vandaag had het prima gekund inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je vandaag de hele dag binnen gezeten?
Dan is ze pas klaar met vijlenquote:
Eind... begin oktober tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Engel, heb jij ook al zo'n zin in eind oktober?
Omdat morgen van kwart over 8 's ochtends tot 9 uur 's avonds op stage. En vrijdag een bruiloft dus dan wil ik dat ze netjes zijn.quote:
Denk dat het dalijk heeeeeeuuuulll hard gaat stormen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat morgen weer regen en wordt koeler. Ik loop vast op de zaken vooruit, vandaag had het prima gekund inderdaad
Begin? Ik dacht 28, maar dat zal ik wel weer verkeerd onthouden hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eind... begin oktober toch
En ja.... ik zat maandag in mijn agenda te bladeren en toen van hmmm wat ga ik aantrekken en hoe laat kunnen we daar het beste zijn enzo
Ja oke, dat is waarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat morgen weer regen en wordt koeler. Ik loop vast op de zaken vooruit, vandaag had het prima gekund inderdaad
Kom er maar inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht wat? Gaat het over stoute fantasieën?
Überhaupt.... het is geen hele langequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Denk dat het dalijk heeeeeeuuuulll hard gaat stormen!
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet tot half 4 ja...
Maar morgen moet ik sowieso gelijk terug, want ik moet nog even langs de surfwinkel in Willemstad
You jinxed itquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hier morgen pasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
En de mijnequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat is er dan? Behalve mijn verjaardag dan natuurlijk
Inderdaad, anders raak je straks overwerktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
3 nagels per avond ja, 2 pinken tellen voor 1.
4 oktober?quote:
Hmm, ik denk dat ik dat nu beter voor me kan houden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom er maar in
Wat is jouw meeste foute en stoute fantasie?
A op die fiets.... tegen dubbel moeten lakken enzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat morgen van kwart over 8 's ochtends tot 9 uur 's avonds op stage. En vrijdag een bruiloft dus dan wil ik dat ze netjes zijn.
Stormquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik? Ik ben de onschuld zelvequote:
Wordt nu toch wel nieuwsgierig hoor!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik dat nu beter voor me kan houden.
Nee 2 oktober...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Begin? Ik dacht 28, maar dat zal ik wel weer verkeerd onthouden hebben.
Dan moet je me hosselen, denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wordt nu toch wel nieuwsgierig hoor!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik dat nu beter voor me kan houden.
Wat liefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik lekkere brokjes en een extra aai over mijn bol
BAM met je pens vol op het waterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een impact vestOm de klappen op te vangen, aangezien ik beginnetjes aan het maken ben met moves die erg pijnlijk kunnen zijn als het misgaat
![]()
[ afbeelding ]
Mannenquote:
Ja ach he? Anders is het geen geheim meer.quote:
Dat kan ik mij voorstellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat een crash van 4 meter hoog met 30 km/u niet prettig is
Slecht excuus.. Tevens zou mij dat ook een man makenquote:
Vrouwen zijn net zo ergquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slecht excuus.. Tevens zou mij dat ook een man maken
Vrouwenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen
[..]
Ja ach he? Anders is het geen geheim meer.
JA NEE NIKS OVER DE KNIE MET JOUquote:
Goed plan datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een impact vestOm de klappen op te vangen, aangezien ik beginnetjes aan het maken ben met moves die erg pijnlijk kunnen zijn als het misgaat
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je me hosselen, denk ik.
Haha, goede zelfkennis!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vandaar:quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik beschik over een bescheiden dosis, jaquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat liefbij deze alvast gefeliciteerd voor het geval ik het vergeet
Ok, kom maarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vrouwen
[..]
JA NEE NIKS OVER DE KNIE MET JOU
Vrouwen zijn lief en zacht en knuffelbaar en hebben fijne buikjes.quote:
Met een courgette wil ik het ook nog wel doen.. Of een calippoquote:
Pak je de 7e/8e wel even aan, jongemanquote:
Niet alle vrouwen zijn lief en knuffelbaar Kaneelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn lief en zacht en knuffelbaar en hebben fijne buikjes.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Blijf toch kippenvel houden bij deze versie
Kom maar opquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met een courgette wil ik het ook nog wel doen.. Of een calippo
[..]
Pak je de 7e/8e wel even aan, jongeman
Dus dat!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter laten we vrouwelijke karaktertrekjes even buiten beschouwingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn lief en knuffelbaar Kaneel
Dan valt er igg nog wat te ontdekkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja ach he? Anders is het geen geheim meer.
En mannen zijn harig, ruw en hebben een bierbuik!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed plan, ik geef je gewoon gelijk deze keer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat!!!
[..]
Beter laten we vrouwelijke karaktertrekjes even buiten beschouwingLijkt me een strak plan
Mijn bierbuik is bijna helemaal wegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
En mannen zijn harig, ruw en hebben een bierbuik!
Dan heb ik liever een cola calippoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Dqod het volgende:
Met een courgette wil ik het ook nog wel doen.. Of een calippo
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Harigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ken alleen zulke vrouwen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij weet er alles van, ouwe vloerbedekkingvreetster.quote:
Ja, lekker mysterieus zijn enzo.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed plan, ik geef je gewoon gelijk deze keer.
Ok, zullen we een ijsje halen?quote:
Godverquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken alleen zulke vrouwen.
[..]
Jij weet er alles van, ouwe vloerbedekkingvreetster.
[..]
Ja, lekker mysterieus zijn enzo.
[..]
Klopt.
Soms sluipt er een bug inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
En lekkere billetjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is best raar als je in je eentje zit en ineens hard moet lachen.quote:
Beter in je eentje dan op je werk met collega'squote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is best raar als je in je eentje zit en ineens hard moet lachen.
Dan schaam ik me altijd een beetje
Ik heb eens een vlinder gehad die mijn mond in vloog terwijl ik fietste.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
In je ogen ja, terwijl je fietst
[ afbeelding ]
Meh. Zelden.quote:
Als je motor rijdt, met je vizier openquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
In je ogen ja, terwijl je fietst
[ afbeelding ]
True thatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter in je eentje dan op je werk met collega's
M'n kat kijkt me dan altijd zo raar aan.. Zo van "verder alles goed?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is best raar als je in je eentje zit en ineens hard moet lachen.
Dan schaam ik me altijd een beetje
Een of andere vrij grote kever.. Zat direct volquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens een vlinder gehad die mijn mond in vloog terwijl ik fietste.
[..]
Meh. Zelden.
Ik heb vandaag al een vieze milkshake gehadquote:
Ik ga ook gewoon een helm dragen op mijn ontembare furie-fietsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je motor rijdt, met je vizier openPijnlijk
Vroeger had je ook een ijsje met een soort van choco laagje maar dat was het niet.... ik weet niet meer hoe die heet.. maar die was ook zooooo lekkerquote:
Nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon een helm dragen op mijn ontembare furie-fiets
En dan nu een fijn liedje :$
quote:
Nee, dat is normaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik even oefenen.quote:
Ik heb eergisteren bijna een kat opgesloten in mijn schuur. De kat van de buren probeert soms bij mij naar binnen te sneaken. Nu ging hij mee toen ik mijn fiets opborg en hij snapte niet dat de deur weer dicht moest.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n kat kijkt me dan altijd zo raar aan.. Zo van "verder alles goed?"
[..]
Een of andere vrij grote kever.. Zat direct vol
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sheldon zat gisteravond klem met zijn hoofd in de buis van de wasmachinequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ow weet je ... ik heb de rooie kat weer gezienHij was wel tijgerachtig lief
Geen sheldon lijkt er wel een beetje op
Zoveel borsthaarquote:
Omdat ze echt vaak meh zijn. Veel vrouwen hebben gewoon een blubberreetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zeg je dat omdat jij ze niet interessant vindt, of omdat ze echt vaak meh zijn?
Slimme beesten!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb eergisteren bijna een kat opgesloten in mijn schuur. De kat van de buren probeert soms bij mij naar binnen te sneaken. Nu ging hij mee toen ik mijn fiets opborg en hij snapte niet dat de deur weer dicht moest.
Dan kijk je niet goed genoeg Kaneel, genoeg vrouwen met een mooie kont.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel borsthaar
[..]
Omdat ze echt vaak meh zijn. Veel vrouwen hebben gewoon een blubberreet
Maar een klein aantal heeft een mooi strak kontje.
Waffer milkshake, waarom was ie viesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een vieze milkshake gehad
Maar doen we een keer, ja
Misschien als ik kom meeten
Ik ontvang daar mixed reactions over, maar ik zal m een keer gaan kijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Ik heb 21 & Over maar even opgezet, ik vind 'm nu al leuk
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal.
[..]
Moet ik even oefenen.
Ik kijk de kunst af van Murdera.
[..]
Ik heb eergisteren bijna een kat opgesloten in mijn schuur. De kat van de buren probeert soms bij mij naar binnen te sneaken. Nu ging hij mee toen ik mijn fiets opborg en hij snapte niet dat de deur weer dicht moest.
Oke.... maar waarom de stijl van Murdera?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet ik even oefenen.
Ik kijk de kunst af van Murdera.
Dat moet er grappig uit hebben gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Slimme beesten!
Ik zag vorige week trouwens in de stad (snachts) een rat achter een kat aanrennen, ja echt serieus!
Mehehe.... foto van?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sheldon zat gisteravond klem met zijn hoofd in de buis van de wasmachine
Ja wilde het eigenlijk gaan filmen, maar toen draaide de rollen om, al was het duidelijk een kat die nog nooit gejaagd had, of een rat die katten verslind.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet er grappig uit hebben gezien
Ja geen idee, hij staat gewoon op op de achtergrondquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ontvang daar mixed reactions over, maar ik zal m een keer gaan kijken
Ik vind dat best meevallen bij de vrouwen die ik ken. Vind mijn eigen billen ook wel mooi eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel borsthaar
[..]
Omdat ze echt vaak meh zijn. Veel vrouwen hebben gewoon een blubberreet
Maar een klein aantal heeft een mooi strak kontje.
Ratten in de stad?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Slimme beesten!
Ik zag vorige week trouwens in de stad (snachts) een rat achter een kat aanrennen, ja echt serieus!
Dat zegt men regelmatig. Ik heb daardoor wel 1 goede kont ontdekt van een fokster.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed genoeg Kaneel, genoeg vrouwen met een mooie kont.
Toen lokte ik de kat met mijn kattenwhisper skills en hebben ik heb lekker geaaid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
HahahahaDomme poesjuh ;$
En toen? Hoe vervolgde het verhaal zich?
Want Mur is een pussymagnet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke.... maar waarom de stijl van Murdera?
Die MI, te grappigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja wilde het eigenlijk gaan filmen, maar toen draaide de rollen om, al was het duidelijk een kat die nog nooit gejaagd had, of een rat die katten verslind.
Pics, dan zullen wij wel oordelenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind dat best meevallen bij de vrouwen die ik ken. Vind mijn eigen billen ook wel mooi eigenlijk.Mag nu wel weer een kilootje vanaf, maar he, over het algemeen.
STOP!!! Music time tududududududuquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja geen idee, hij staat gewoon op op de achtergrond
Aardbeienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waffer milkshake, waarom was ie vies
En niks misschien, gewoon verschijnen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo heerlijk voorspelbaar.
Maar:
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven dat ik niet zo op je billen heb gelet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind dat best meevallen bij de vrouwen die ik ken. Vind mijn eigen billen ook wel mooi eigenlijk.Mag nu wel weer een kilootje vanaf, maar he, over het algemeen.
Dat is wel zo diervriendelijk jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik heb hem er maar meteen uitgehaald zonder een foto te maken.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik niet zo op je billen heb gelet.
Ok dat klinkt idd totaal niet aanlokkelijk neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
AardbeienHij was vies want de basis had ijskristallen in plaats van melk, aardbeien en vanilleijs en dan mixen enzo...
ik dacht eerst dat ik slush had gekregen
... ik ga mijn planning wel ff kijken.... arnhem is alweer een tijdje terug
Ik zal eens even kijken wat er zo voorbij komtquote:
Ook voorspelbaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo heerlijk voorspelbaar.
Maar:
[ afbeelding ]
Okquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok dat klinkt idd totaal niet aanlokkelijk neeThere there.gif
Heck yeahhh
[..]
Ik zal eens even kijken wat er zo voorbij komt
Ja, sorry.quote:
Het is waar.quote:
Slaap lekker straksquote:
quote:
Ha, buik wist ik van je (niet dat die zo mooi is momenteel, maargoed) maar armen wist ik dan weer niet. Wat vind je daar leuk/interessant aan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik keek naar je gezicht, je buik en je armen.
En een beetje naar je lengte.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik moest lachen.
Hij is gekneusd.En het was bijna over, had er vrijwel geen last meer van. En toen stootte ik hem heeel hard en nu is die teen weer helemaal dik en pijnlijk.
Misschien kickt hij op bicepsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, buik wist ik van je (niet dat die zo mooi is momenteel, maargoed) maar armen wist ik dan weer niet. Wat vind je daar leuk/interessant aan?
En ik wilde vrijdag hakken aan. Maar dat durf ik nu al helemaal niet meer, het was al een twijfelgeval.quote:
Oh noesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik wilde vrijdag hakken aan. Maar dat durf ik nu al helemaal niet meer, het was al een twijfelgeval.
Ik weet niet, het is altijd zo moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, buik wist ik van je (niet dat die zo mooi is momenteel, maargoed) maar armen wist ik dan weer niet. Wat vind je daar leuk/interessant aan?
Sla m en probeer het opnieuw verdommequote:
Damn, dat is bijna een maandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De vorige was van iets voor koninginnedag. Nu net vrijwel over.
Ah well, I'll live.
FUUUUUUUUquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sla m en probeer het opnieuw verdomme
Katse kut ditdat alles
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, dat is bijna een maand
[..]
FUUUUUUUU
En dan was het nog gevoelig, maar had ik eigenlijk geen last/pijn meer. Huisarts zei dat ik iig wel 6 weken zoet zou zijn. Daar kan ik er nu dus zo weer 6 bij optellen.quote:
Gaat te vurrrr, deze shitquote:
G'nightquote:
Pff, dat is echt klotequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dan was het nog gevoelig, maar had ik eigenlijk geen last/pijn meer. Huisarts zei dat ik iig wel 6 weken zoet zou zijn. Daar kan ik er nu dus zo weer 6 bij optellen.
WTquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat te vurrrr, deze shit
Maar toch ga ik door, want dat gaat de muziek ook
[..]
G'night
Haha, dat klinkt heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pff, dat is echt klote6 weken duurt echt lang, al is het aan de andere kant zo voorbij
Dance wit' me lad.. Dance like ye got haggis in yer pants :$quote:
Ja dat is ook wel weer zo, al is beiden niet fijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt heel herkenbaar.
Ik baal er vooral van dat ik er nu opnieuw mee zit, maar aan de andere kant liever dit dan een gebroken enkel ofzo. Komt wel goed.
* Vinniiee dansje doetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dance wit' me lad.. Dance like ye got haggis in yer pants :$
Tenen zijn vervelend omdat je er ook de hele tijd op loopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt heel herkenbaar.
Ik baal er vooral van dat ik er nu opnieuw mee zit, maar aan de andere kant liever dit dan een gebroken enkel ofzo. Komt wel goed.
Mwehehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, al is beiden niet fijn.
Sterkte
[..]
* Vinniiee dansje doet
Oehh, bah. Doe mij dan maar gekneusd/gebroken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenen zijn vervelend omdat je er ook de hele tijd op loopt.
Heb de mijne een keer uit de kom gehad.
Kusje op je teen, dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, bah. Doe mij dan maar gekneusd/gebroken.
Maar dat is het punt ja, je hebt er constant last van.
Ik hoorde Y. vloeken. Kat had zijn zakje met brood weer gejat en wilde dat echt niet teruggeven. Y. ligt nu helemaal open. Ik heb de kat bij haar nekvel gepakt en onder de douche gehouden.quote:
Hehe, vervelend kreng dat ze isquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde Y. vloeken. Kat had zijn zakje met brood weer gejat en wilde dat echt niet teruggeven. Y. ligt nu helemaal open. Ik heb de kat bij haar nekvel gepakt en onder de douche gehouden.
Rotbeest
Echt he!!quote:
Raar beestquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!!
Nu ligt ze heel lief op schoot te dieselen
lekker he die lentequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
3 kwartier buiten gestaan en ik ben verkleumd
Het is inderdaad behoorlijk koudquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
3 kwartier buiten gestaan en ik ben verkleumd
Vraag me niet hoe maar ik ben maandag verbrandquote:
Hoe lang heb je gedaan over het ophangen van de was? Een paar uurtjes?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe maar ik ben maandag verbranden ik heb geen eens echt in de zon gezeten. stukje in mijn nek verbrand bij het ophangen van de was buiten
Doet nu nog zeer... (leuk joh bh bandjes )
Nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe maar ik ben maandag verbranden ik heb geen eens echt in de zon gezeten. stukje in mijn nek verbrand bij het ophangen van de was buiten
Doet nu nog zeer... (leuk joh bh bandjes )
Ik kan in een kwartiertje verbranden! (ja van vuur nog sneller inderdaad, voordat iemand grappig gaat doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe lang heb je gedaan over het ophangen van de was? Een paar uurtjes?![]()
Ok, ik verbrand niet zo makkelijk dus ik heb geen recht van spreken
Engels huidje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan in een kwartiertje verbranden! (ja van vuur nog sneller inderdaad, voordat iemand grappig gaat doen)
irritant vooral, niet meer pijnlijk. ik let er namelijk op. zorg altijd voor goede "besmering"quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Engels huidje?![]()
Lijkt me zwaar irritant (en pijnlijk) trouwens.
Gelukkig, krijgen we dit jaar geen zomer dus weinig verbrandingskans
Ik word in een kwartier bruin(er)quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
irritant vooral, niet meer pijnlijk. ik let er namelijk op. zorg altijd voor goede "besmering"
en ik krijg ook wel kleur, maar heel traag!
Ach ik heb altijd een excuus om iemand aan me te laten zitten
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verbrand niet snel en krijg ook niet snel een kleurtje
Als vrouw zijnde hoef je daar toch geen excuus voor te verzinnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik word in een kwartier bruin(er)![]()
En insmeren en besmeerd worden is altijd goedeven een excuus verzinnen voor de aankomende regenachtige zomer
Is toch leuk man. Ik wil ook zo'n hond!quote:
Neeeeeee, die zijn lillik :$quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is toch leuk man. Ik wil ook zo'n hond!
Gewoon haar aanlijnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is toch leuk man. Ik wil ook zo'n hond!
Voor zonnebrandcrème welquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde hoef je daar toch geen excuus voor te verzinnen.
Moet er wel zon zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja? Gewoon vragen, Hey, wil jij me even insmeren? is niet genoeg?
Even proberen,zo terugquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja? Gewoon vragen, Hey, wil jij me even insmeren? is niet genoeg?
Dat en regen en geen vrijwilligers gevonden op straatquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke idioot doet er zonnebrandcrème op als de zon niet schijnt?
Als een mooie vrouw aan jou vraagt of je ze wil insmeren dan doe je dat toch gewoon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke idioot doet er zonnebrandcrème op als de zon niet schijnt?
Ik zei dan ook niet dat ik het niet zou doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als een mooie vrouw aan jou vraagt of je ze wil insmeren dan doe je dat toch gewoon.
Al is het -10 buiten.
Oh noesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat en regen en geen vrijwilligers gevonden op straat
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als een mooie vrouw aan jou vraagt of je ze wil insmeren dan doe je dat toch gewoon.
Al is het -10 buiten.
Oh dan doe ik ergens iets verkeerdquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat ik het niet zou doen.
Als het -10 is vragen ze daar echt niet om
Je schoonheid schrikt de mannen afquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh dan doe ik ergens iets verkeerd![]()
Ben van top tot teen bedekt dus het is eigenlijk ook niet nodig maar bedankt voor het aanbod hoorquote:
wat een mazzel heb jij dan, ik ken er meer. mag je echt blij mee zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik word in een kwartier bruin(er)![]()
En insmeren en besmeerd worden is altijd goedeven een excuus verzinnen voor de aankomende regenachtige zomer
Jij bent vast een uitzonderingquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh dan doe ik ergens iets verkeerd![]()
Had ik toch goed gedacht dat het met -10 niet nodig wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben van top tot teen bedekt dus het is eigenlijk ook niet nodig maar bedankt voor het aanbod hoor
Nog geen ideequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
Subtiele verandering van onderwerp: wie gaat er op vakantie de aankomende maanden
in september en december pasquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
Subtiele verandering van onderwerp: wie gaat er op vakantie de aankomende maanden
geen foto in fobo = lelijk toch? dat is de standaard fok regelquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen idee maar dat leek mij een logische reden.
Waarheen? Ik ben aan het plannen maar heb inspiratie nodig....quote:
Kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
geen foto in fobo = lelijk toch? dat is de standaard fok regel
Ik geef mensen altijd het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
geen foto in fobo = lelijk toch? dat is de standaard fok regel
Misschien naar Baliquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarheen? Ik ben aan het plannen maar heb inspiratie nodig....
[..]
Klopt
In september naar Griekenland, in december blijf ik in Nederland...quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarheen? Ik ben aan het plannen maar heb inspiratie nodig....
[..]
Klopt
dat siert jequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef mensen altijd het voordeel van de twijfel.
Is niet nodig in dit gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef mensen altijd het voordeel van de twijfel.
Oh staat ook nog op mijn lijstje maar ik wil er wel gelijk een rondreis van x weken aan vastplakken.quote:
Is dat niet een uber Amerikaans toeristenoord?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
In september naar Griekenland, in december blijf ik in Nederland...
ik heb een vette tip voor je, Cancun. en dan naar het Riu gaan
Is dan een 2 weekse rondreis.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is niet nodig in dit geval
[..]
Oh staat ook nog op mijn lijstje maar ik wil er wel gelijk een rondreis van x weken aan vastplakken.
[..]
Is dat niet een uber Amerikaans toeristenoord?
als je de stad in gaat zeker, hele vette discotheken.....quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
Is dat niet een uber Amerikaans toeristenoord?
Naar Italiequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Oh, klinkt eigenlijk wel ok ja! Heb ik genoeg aan twee weken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
als je de stad in gaat zeker, hele vette discotheken.....
Maar verder gewoon een erg mooi land, mooie natuur... je kan er zat zien (maya tempels om maar wat te noemen) met dofijnen zwemmen, boottochtjes waarbij je zelf mag varen....
Waar? Italie is dus onderdeel van mijn originele plan. Een weekje naar Tunesie (vrienden opzoeken) en omdat ik toch moet overstappen in Italie, een weekje Rome (genoeg geld om mee te smijten ookquote:
je kan veel zien in 2 wekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, klinkt eigenlijk wel ok ja! Heb ik genoeg aan twee weken?
Ik zit in de buurt van Bolzano. Lekker rond scheuren met de motor door de bergenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]klinkt goed!
[..]
Oh, klinkt eigenlijk wel ok ja! Heb ik genoeg aan twee weken?
[..]
Waar? Italie is dus onderdeel van mijn originele plan. Een weekje naar Tunesie (vrienden opzoeken) en omdat ik toch moet overstappen in Italie, een weekje Rome (genoeg geld om mee te smijten ook).
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, het nieuwe seizoen van Hollands Next Topmodel komt er weer aan.Tegenwoordig kun je blijkbaar met het meest aantal stemmen toegang krijgen tot het programmaGenoeg reden voor sommige mensen om zich op te geven
![]()
Meet Cynthia http://www.hollandsnexttopmodel.nl/model/469/
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, het nieuwe seizoen van Hollands Next Topmodel komt er weer aan.Tegenwoordig kun je blijkbaar met het meest aantal stemmen toegang krijgen tot het programmaGenoeg reden voor sommige mensen om zich op te geven
![]()
Meet Cynthia http://www.hollandsnexttopmodel.nl/model/469/
[ afbeelding ]
Dat is GothicCynthia toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
Over Cynthia
I'M Cynthia van der Zande and i was born on 26-07-1992. I was born in Nieuwegein and i still live in Nieuwegein. I do Modeling,Photography,Fashion Shows,Dancer&Mua!
Cynthia's motivatie
Making the world a sexier place
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:49 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn post verwijderd.
Stuur je even een link van haar in je dm.
Moet je eens die reactie's lezen geweldigquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf beschermd worden. Ik dacht eerst dat het een grapje was maar ze is serieus.Wauw.
Op haar FB -pagina bedoel je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:54 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Moet je eens die reactie's lezen geweldig
Ik zie alleen maar gebitch en gerel over omslagfoto's en dingen. Jeetjequote:
Nee 10 minuten ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe lang heb je gedaan over het ophangen van de was? Een paar uurtjes?![]()
Ok, ik verbrand niet zo makkelijk dus ik heb geen recht van spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |