SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Oh ja, wat dan?quote:
En dan is het nog vrij rustig hierquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Amersfoort.
Ik leer het ook nooit. Hier hoi komen zeggen terwijl ik daarna nog mijn nagels wil vijlen. Daarvoor gaat het hier veel te snel.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunnen we misschien wel samen gaan, moet toch naar A'foort daarvoor
Still working on it! 5 down, 5 to go.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan is het nog vrij rustig hier
Wel gelukt?
Amersfoortquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Amersfoort.
Ik leer het ook nooit. Hier hoi komen zeggen terwijl ik daarna nog mijn nagels wil vijlen. Daarvoor gaat het hier veel te snel.
Goedzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo veel kusjes.... nu ga ik blozen hoor![]()
Zaterdagavond heb ik alleen een verjaardag volgens mijquote:
Succesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Still working on it! 5 down, 5 to go.
Ik lees Amersfoort. Ik vind Amersfoort leuk. Dus vandaar. De rest van het gesprek heb ik niet gelezen, want nagels.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Amersfoort
Ja wat is daar mee????
En zijn je nagels weer netjes and such?
hehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
Door al dat gepraat over konten moest ik hier aan denken.
Waarmee ik dus niet wil zeggen dat jullie konten hebben he, dat dat duidelijk is.
Ik ga maar niet vragen wat er in dat tasje zitquote:
Naakt? Mmm wacht dat is mijn fantasiequote:
Daar moet ik heen voor de bios.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Faxie het volgende:
Wat is er met Amersfoort? Ik ben daar morgen in de buurt
Hier om de hoek heb je de Metropolisquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pathe? Die is goed ja! Vip zaal is ook fijn.
Amersfoort is leuk jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lees Amersfoort. Ik vind Amersfoort leuk. Dus vandaar. De rest van het gesprek heb ik niet gelezen, want nagels.
En ik ben nog bezig, maar ik ga dus niet zo snel.
Dubbele ondertiteling?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is zo vet he.
Alleen die dubbele ondertiteling is irritant
Ik ben ze dus weer kort aan het vijlen. Dan kan ik ze donderdag lakken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Amersfoort is leuk ja
Ik ben niet zo goed met nagels... dus meestal zijn ze gewoon kort![]()
Heujquote:
Pathe ja, heb ik zo'n pas vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb een Pathe-pas.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke
Waarom daar? Hebben ze in Apeldoorn niks?
Frans is geen taalquote:
Spuit11 jongenquote:
De kracht van herhalingquote:
Biosquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Faxie het volgende:
Wat is er met Amersfoort? Ik ben daar morgen in de buurt
Beetje maar hoor, bovendien is het veel te koud om naakt onder die cape naar buiten te gaanquote:
Heb je vandaag de hele dag binnen gezeten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje maar hoor, bovendien is het veel te koud om naakt onder die cape naar buiten te gaan
Moet tot half 4 ja...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bios
Oja.... ik ook
maar jij bent altijd al weg als ik klaar ben met werken
Erg erg fijn jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nu niet hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje maar hoor, bovendien is het veel te koud om naakt onder die cape naar buiten te gaan
Wat is er dan? Behalve mijn verjaardag dan natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Engel, heb jij ook al zo'n zin in eind oktober?
Partyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat is er dan? Behalve mijn verjaardag dan natuurlijk
Waarom pas donderdag?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben ze dus weer kort aan het vijlen. Dan kan ik ze donderdag lakken.
Het gaat morgen weer regen en wordt koeler. Ik loop vast op de zaken vooruit, vandaag had het prima gekund inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je vandaag de hele dag binnen gezeten?
Dan is ze pas klaar met vijlenquote:
Eind... begin oktober tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Engel, heb jij ook al zo'n zin in eind oktober?
Omdat morgen van kwart over 8 's ochtends tot 9 uur 's avonds op stage. En vrijdag een bruiloft dus dan wil ik dat ze netjes zijn.quote:
Denk dat het dalijk heeeeeeuuuulll hard gaat stormen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat morgen weer regen en wordt koeler. Ik loop vast op de zaken vooruit, vandaag had het prima gekund inderdaad
Begin? Ik dacht 28, maar dat zal ik wel weer verkeerd onthouden hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eind... begin oktober toch
En ja.... ik zat maandag in mijn agenda te bladeren en toen van hmmm wat ga ik aantrekken en hoe laat kunnen we daar het beste zijn enzo
Ja oke, dat is waarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat morgen weer regen en wordt koeler. Ik loop vast op de zaken vooruit, vandaag had het prima gekund inderdaad
Kom er maar inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht wat? Gaat het over stoute fantasieën?
Überhaupt.... het is geen hele langequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Denk dat het dalijk heeeeeeuuuulll hard gaat stormen!
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet tot half 4 ja...
Maar morgen moet ik sowieso gelijk terug, want ik moet nog even langs de surfwinkel in Willemstad
You jinxed itquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hier morgen pasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
En de mijnequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat is er dan? Behalve mijn verjaardag dan natuurlijk
Inderdaad, anders raak je straks overwerktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
3 nagels per avond ja, 2 pinken tellen voor 1.
4 oktober?quote:
Hmm, ik denk dat ik dat nu beter voor me kan houden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom er maar in
Wat is jouw meeste foute en stoute fantasie?
A op die fiets.... tegen dubbel moeten lakken enzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat morgen van kwart over 8 's ochtends tot 9 uur 's avonds op stage. En vrijdag een bruiloft dus dan wil ik dat ze netjes zijn.
Stormquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik? Ik ben de onschuld zelvequote:
Wordt nu toch wel nieuwsgierig hoor!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik dat nu beter voor me kan houden.
Nee 2 oktober...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Begin? Ik dacht 28, maar dat zal ik wel weer verkeerd onthouden hebben.
Dan moet je me hosselen, denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wordt nu toch wel nieuwsgierig hoor!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik dat nu beter voor me kan houden.
Wat liefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik lekkere brokjes en een extra aai over mijn bol
BAM met je pens vol op het waterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een impact vestOm de klappen op te vangen, aangezien ik beginnetjes aan het maken ben met moves die erg pijnlijk kunnen zijn als het misgaat
![]()
[ afbeelding ]
Mannenquote:
Ja ach he? Anders is het geen geheim meer.quote:
Dat kan ik mij voorstellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat een crash van 4 meter hoog met 30 km/u niet prettig is
Slecht excuus.. Tevens zou mij dat ook een man makenquote:
Vrouwen zijn net zo ergquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slecht excuus.. Tevens zou mij dat ook een man maken
Vrouwenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen
[..]
Ja ach he? Anders is het geen geheim meer.
JA NEE NIKS OVER DE KNIE MET JOUquote:
Goed plan datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een impact vestOm de klappen op te vangen, aangezien ik beginnetjes aan het maken ben met moves die erg pijnlijk kunnen zijn als het misgaat
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je me hosselen, denk ik.
Haha, goede zelfkennis!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slecht excuus.. Tevens zou mij dat ook een man maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |