Dat kan inderdaad, maar dat is voor veel scholieren teveel moeite denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef madridista_ het volgende:
[..]
dan kan je ook gewoon le figaro of le monde lezen.
[..]
hij zegt toch ook in zien brief, dat scholen gewoon niks zeggen
Laten ze de dader maar eerst pakken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Als de dader gepakt wordt, verwacht ik dat hij nooit meer een opleiding kan doen. Behalve bij de LOI oid.
Ja, bij ons doen ze dat ook. En omdat ik altijd vooraan zit, ben ik meestal de gelukkige.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet alleen zien bij ons. Een willekeurige leerling moest bevestigen dat ie idd nog ongeopend was.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef Kartmans het volgende:
Zou de man/vrouw die het bij het CvE als eerste ontdekt had, en zag dat de gelekte versie overeen kwam met de echte versie, meteen flink in de stress geschoten zijn?
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 22:20:12Wij balen als een stekker dat het CvE kandidaten en ons vanavond nog geen duidelijkheid kan geven over het Frans examen. reageer retweet
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 22:22:51Ga ervan uit dat het examen morgen doorgaat: wees op tijd op school en zorg dat je goed uitgerust bent. Bonne chance! reageer retweet
Alleen maar helden daar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Heb je een foto van die club gezien? Die hebben zich kapot gelachen en zijn aan de kaviaar gegaan.
DIE LUCHT!quote:
Ja hij had beter die kunnen pakken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop dat de schrijver van de introducerende brief in elk geval zakt voor Nederlands. Man, man, wat een slechte tekst
Ik denk dat die gast helemaal geen VWO examen doet, anders had hij dit Frans examen wellicht niet publiek gemaakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop dat de schrijver van de introducerende brief in elk geval zakt voor Nederlands. Man, man, wat een slechte tekst
Ja daarom zei ik 'willekeurig', zodat het steeds een andere is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Miousana het volgende:
[..]
Ja, bij ons doen ze dat ook. En omdat ik altijd vooraan zit, ben ik meestal de gelukkige.
LAKS mag doodvallen. Ze kunnen werkelijk niets anders dan in het middelpunt staan en denken dat ze goed zijn voor de scholieren, terwijl ze volledig nutteloos zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Pino112 het volgende:
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 22:20:12Wij balen als een stekker dat het CvE kandidaten en ons vanavond nog geen duidelijkheid kan geven over het Frans examen. reageer retweet
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 22:22:51Ga ervan uit dat het examen morgen doorgaat: wees op tijd op school en zorg dat je goed uitgerust bent. Bonne chance! reageer retweet
Waarom zou je een examen stelen als het niet eens voor jezelf is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat die gast helemaal geen VWO examen doet, anders had hij dit Frans examen wellicht niet publiek gemaakt.
dat is wel een hele goeie!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef iBenny het volgende:
Als ze scholen nu gewoon oproepen om de dichte enveloppe op te sturen... Dan heb je toch zo de 'foute scholen' te pakken?
Sowieso dat er dan wel problemen gaan komen met scholen die het verprutsen door leerlingen niet volledige pakketjes enzo te geven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef duiten het volgende:
Ik denk dat er morgen gewoon een nieuw examen verspreid gaat worden. En om dat op papier te krijgen moet echt wel lukken. Er zijn 17.000 kandidaten voor Frans VWO. Stel dat die verspreid zijn over 500 scholen. Dan moet elke school zeg 37 setjes van 40 pagina's weten te printen... Dat lukt echt wel... Twee printers aanknallen en een uurtje later ben je er..
Ook een goed punt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Waarom zou je een examen stelen als het niet eens voor jezelf is.
Robin Hood!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Volgens die brief wilt hij een statement maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Sowieso dat er dan wel problemen gaan komen met scholen die het verprutsen door leerlingen niet volledige pakketjes enzo te geven.
Hmmm, ja niet echt willekeurig bij ons.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik 'willekeurig', zodat het steeds een andere is.
Ja gewoon dit doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Basxt het volgende:
[..]
dat is wel een hele goeie!
Maar dat houd nog niet tegen dat iedereen tijdvak 2 moet doen..
Achja, hij wil beter onderwijs. Gelukkig toont hij zelf aan waarom beter onderwijs nodig is!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Tijn het volgende:
Voor veel geld doorverkopen aan iemand die dat examen wél heeft?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zelf controleren of je alles hebt gekregen. Heb jij wel ooit examen gedaan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Sowieso dat er dan wel problemen gaan komen met scholen die het verprutsen door leerlingen niet volledige pakketjes enzo te geven.
Hou eens op met azijnzeikenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zelf controleren of je alles hebt gekregen. Heb jij wel ooit examen gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |