Als men denkt ooit Duits spreken/luisteren nodig te hebben, kunnen ze het altijd als keuzevak nemen, ik heb geen idee waarom het verplicht is. Bovendien het is niet eens verplicht, je mag ook Frans of Latijn (quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Ja, maar dat is precies hetzelfde met het CE Engels, dus dan zou je ook Engels af kunnen schaffen. In de lessen leer je genoeg Duits spreken, waardoor je echt wel lekker mee kan praten. Uiteraard zal het jargon lastig kunnen zijn, maar dit is toch sneller te leren als je al wel aardig Duits spreekt.
Het is nooit te laat hem te verbeteren en moderniseren, we moeten met onze tijd meegaan. Duits en Frans worden steeds minder belangrijk, Engels wordt steeds belangrijker, zeker door de komst van Internet. Vroeg of laat zullen Duits en Frans toch wel afgeschaft worden, dus ze kunnen er beter nu maar mee beginnen.quote:Ik ben het met je eens dat Duitsers eigenlijk gewoon Engels zouden moeten spreken, en dan doen zij gelukkig ook steeds meer (in tegenstelling tot die arrogante Fransen), maar helaas is dit nog vaak niet het geval. Of we hierom moeten weigeren Duits te leren? Tja, ik denk dat we ons zelf hier al veel te lang geleden mee hebben genaaid. Wij als Nederland passen ons altijd aan, en veel mensen zullen dit blijven doen. Ook moeten we met Duitsland samen blijven werken, omdat veel van onze handel hier toch van afhangt, dus dan is het toch lekker als we ze te vriend houden.
Blijkbaar is er dus veel meer aan de hand dan 1 iemand die fraudeert.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Het feit dat 1 iemand fraudeert en dat ongeveer alle andere mensen daar woedend over zijn bewijst het tegendeel.
Is niet haalbaar, ze moeten ook nog worden gedrukt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Er is heus wel contact met elke school op dit moment hoor. Bezorgers kunnen de examens op het priveadres van de directeur of andere werknemer afleveren.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
Bezorgers kunnen de examens op het priveadres van de directeur of andere werknemer afleveren.
En jij denkt dat de directeur of andere werknemer een privé-kluis heeft thuis? De examens worden niet voor niets opgeborgen in een kluis op de scholen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Er is heus wel contact met elke school op dit moment hoor. Bezorgers kunnen de examens op het priveadres van de directeur of andere werknemer afleveren.
Had het btw best mooi gevonden als er heel veel ophef was en het nu blijkt dat het een grap is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Kloktijd het volgende:
drie uur geleden was er nog helemaal geen ophef over dit examen
Heb je enig idee om hoeveel scholen en VAVO's het gaat? Dat is nooit haalbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Hoe weet je dit zo zeker?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Er is morgen gewoon examen. Vertel mij eens hoe ze dat gaan doen dan?
Er is niets bevestigd over dat er morgen een examen is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dit.twitter:JanNoniem twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 20:51:27Je jat het vwo-examen Frans en je stuurt het rond? Met je vmbo-bek. Ik zou volledig NSB op m'n klasgenootjes gaan en een eenzame 10 pakken. reageer retweet
Gast, lees het topic even door (en ook deel 1) alvorens je met zulke imbeciele uitspraken aan komt waaien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Je weet dat met "een kluis" gewoon een kast met een slot bedoeld wordtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Kikaru het volgende:
[..]
En jij denkt dat de directeur of andere werknemer een privé-kluis heeft thuis? De examens worden niet voor niets opgeborgen in een kluis op de scholen.
Nee. Gewoon neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit.twitter:JanNoniem twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 20:51:27Je jat het vwo-examen Frans en je stuurt het rond? Met je vmbo-bek. Ik zou volledig NSB op m'n klasgenootjes gaan en een eenzame 10 pakken. reageer retweet
Dat verschilt per school denk ik dan. Bij mij werden ze opgeborgen in een kluis.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet dat met "een kluis" gewoon een kast met een slot bedoeld wordt?
Gelukkig zijn er niet zo veel scholen in Nederland, en zijn ze allemaal nog bereikbaar op dit moment.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Oké, ik onthoud nu even dat je mij imbeciel hebt genoemd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Gast, lees het topic even door (en ook deel 1) alvorens je met zulke imbeciele uitspraken aan komt waaien.
Waarvan de sleutel wellicht in de bureaula ligtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet dat met "een kluis" gewoon een kast met een slot bedoeld wordt?
Top.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Oké, ik onthoud nu even dat je mij imbeciel hebt genoemd.
Zonder antwoorden is het nog steeds vrij lastig om een 10 te halenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarvan de sleutel wellicht in de bureaula ligt
Denk dat momenteel wel alle scholen bereikbaar zijn, zeker na dit nieuws.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er niet zo veel scholen in Nederland, en zijn ze allemaal nog bereikbaar op dit moment.
Dat deed hij niet, hij noemde je uitspraken imbeciel, wel goed lezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Oké, ik onthoud nu even dat je mij imbeciel hebt genoemd.
Precies dat jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, verpest het nou niet voor hem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat deed hij niet, hij noemde je uitspraken imbeciel, wel goed lezen.
Muis waz met jou.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Goeie.... Dat deden ze bij mij inderdaad ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Wat zijn dat voor scholen waarbij je gewoon examens kan jatten?Bij ons laten ze bij elk examen eerst het ongeopende pakket zien.
Huh?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Wat zijn dat voor scholen waarbij je gewoon examens kan jatten?Bij ons laten ze bij elk examen eerst het ongeopende pakket zien.
Dat was bij mij een paar jaar geleden ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Dat snap ik dus inderdaad ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Hier ook en daar heb je recht op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Niets meer dan lof voor de persoon die het examen gestolen heeftquote:
Zo van: "Kijk, er is niets uitgehaald."quote:
Niet alleen zien bij ons. Een willekeurige leerling moest bevestigen dat ie idd nog ongeopend was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Precies. Dus ik vind het een bizar verhaal. Hopelijk komt CvE nog met een verklaring oid en/of wordt de dader gepakt en mag die haarfijn uitleggen hoe hij eraan komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef themole het volgende:
Als dat examen dus is gejat op en school moet iemand dat ontdekken of hebben ontdekt.
x1000quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als men denkt ooit Duits spreken/luisteren nodig te hebben, kunnen ze het altijd als keuzevak nemen, ik heb geen idee waarom het verplicht is. Bovendien het is niet eens verplicht, je mag ook Frans of Latijn () er voor in de plaats kiezen. Het is het ministerie van Onderwijs niet om Duits te doen, ze willen gewoon dat je een tweede vreemde taal leert omdat ''het zo hoort''. Met deze traditie moet gewoon gebroken worden.[quote]
Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit pakket was ook officieel ongeopend, tot een of andere mafkees dat examen dus jattequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
dan kan je ook gewoon le figaro of le monde lezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Klopt, maar wel met teksten om te lezen die op examenniveau zijn.
hij zegt toch ook in zien brief, dat scholen gewoon niks zeggenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef themole het volgende:
Als dat examen dus is gejat op en school moet iemand dat ontdekken of hebben ontdekt.
Ze houden niet bij wie wat downloadt lijkt me, dus denk het welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef gelezwembroek het volgende:
Mag je trouwens dat uitgelekte examen downloaden zonder problemen?
Ja en er zullen niet veel leerlingen per school zijn die een examen zouden jatten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef iBenny het volgende:
Als ze scholen nu gewoon oproepen om de dichte enveloppe op te sturen... Dan heb je toch zo de 'foute scholen' te pakken?
Als de dader gepakt wordt, verwacht ik dat hij nooit meer een opleiding kan doen. Behalve bij de LOI oid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Precies. Dus ik vind het een bizar verhaal. Hopelijk komt CvE nog met een verklaring oid en/of wordt de dader gepakt en mag die haarfijn uitleggen hoe hij eraan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |