SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Voor een keertjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
@Fax: Jij bent wel zo gek om dat eind te rijden?
Jij bent er dus wat kan er mis gaanquote:
Waarom denk je dat ik niet kom?quote:
Dat betwijfel ikquote:
Als je niet komt kan je ook niet wegrennenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dus ik kan beter bij voorbaat niet komen?
Ah das waar, moet wel een rede hebben om weg te rennen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niet komt kan je ook niet wegrennen
En misschien valt het allemaal wel mee
Een op een met Fax gaat welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dus ik kan beter bij voorbaat niet komen?
Wat is een op? En volgensmij kan ik Fax al lang niet meer als onschuldig zien...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een op een met Fax gaat weldan is hij relatief onschuldig
Wat weet jij wat wij niet weten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat is een op? En volgensmij kan ik Fax al lang niet meer als onschuldig zien...
Na niks speciaals denk ik zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, jammer allemaal. Maarja, er komt vast nog wel een huisje en vast nog wel een meet.
[..]
Wat weet jij wat wij niet weten?
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, jammer allemaal. Maarja, er komt vast nog wel een huisje en vast nog wel een meet.
Een op een ontmoeting. Bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat is een op? En volgensmij kan ik Fax al lang niet meer als onschuldig zien...
Ohquote:
Wat was er zo ruk aan de woonkamer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat weet jij wat wij niet weten?
Fax is keionschuldig. Probeert nooit te hosselen. Maakt geen rare opmerkingen.quote:
Ik ben superlief en braafquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax is keionschuldig. Probeert nooit te hosselen. Maakt geen rare opmerkingen.
Maakt geen naaktfoto's van zichzelf.
Datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax is keionschuldig. Probeert nooit te hosselen. Maakt geen rare opmerkingen.
Maakt geen naaktfoto's van zichzelf.
Het was een woonkamer, met een "loggia". Deze was echter te klein om iets kwijt te kunnenquote:
Ik heb wel geteld 5 minuten buiten gestaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ohdie afkorting kende ik nog niet .
Trouwens wat een heerlijk weer was het vandaag! Lekker buiten gezeten ook
Ja vandaag was lekker inderdaad, jammer dat het zonnetje weg ging toen ik thuis kwam uit mijn werkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ohdie afkorting kende ik nog niet .
Trouwens wat een heerlijk weer was het vandaag! Lekker buiten gezeten ook
quote:
O haiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O, ik wist wel dat ik wat vergeten was
Ik ken je wel.quote:
He Roy.quote:
Jij rende vorige keer ook voor mij weg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O, ik wist wel dat ik wat vergeten was
Eettafel is overrated Kaneel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een woonkamer, met een "loggia". Deze was echter te klein om iets kwijt te kunnenDus loze ruimte.
Woonkamer had een lange muur met 3 ramen, een korte muur bij de deur waar ook de kast openging, dus ik had 2 muren waar ik een tv/boekenkast kon zetten. Bank dan er tegenover. Alleen nergens ruimte voor bureau en/of eettafel.
Wat ben je toch ook een held.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Net lekker gebbqed.
En alweer een dame in nood geholpen door een band te verwisselen.
Sja, ik ben geen echte baas.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eettafel is overrated Kaneel.
Echte bazen gaan elke dag uiteten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij rende vorige keer ook voor mij weg.
Oh! Heeft ze je uitgebreid bedankt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Net lekker gebbqed.
Ik had ook willen BBQ'enquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Net lekker gebbqed.
Hoiquote:
Ze heeft dankjewel gezegd jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh! Heeft ze je uitgebreid bedankt?
Ja, gister ook alquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had ook willen BBQ'en
En lekker op dreef jij
[..]
HoiHoe is het?
Ik was behoorlijk aangeschoten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had gewoon jouw drankje moeten pikkenDan had ik niet meer weg kunnen rennen
Heldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Net lekker gebbqed.
Was jij datquote:
Dus films zijn niet echt wil je zeggenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet eens, terwijl ze dat in films dan altijd wel doen.
Sommige wel natuurlijk Tijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus films zijn niet echt wil je zeggen
Welke danquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prima, druk, gister een hoop klusjes gedaan en nu heb ik dus ff een relaxavond
Die heb ik nog niet gezienquote:
Die heb ik beide gezien, inderdaad goeie films. Elektraquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aanradertje Tijn.
En nu is Daredevil op tv, en I, Robot, ook 2 pareltjes.
Zo jij bent strengquote:
Ja, niet te merken he?quote:
Ik ben gewoon altijd vervelend, dus je merkt het niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, klopt .... kan prima.... je had in ieder geval een goede dronk
Ik kom ook... Just sayin'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ah das waar, moet wel een rede hebben om weg te rennen natuurlijk
Ben je ook wel eens lief? Ga mij niet zeggen als ik slaap want dat geloof ik nietquote:
Nee, nooit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens lief? Ga mij niet zeggen als ik slaap want dat geloof ik niet
Waarschijnlijk niet gezien mijn moeite die ik heb met gezag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan had het nog weinig uitgemaakt denk ik
LoLo, chickquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt meer als meesteres dan leraresquote:
Dat vraag je aan mijquote:
Nee, maar nablijven bij een lerares in een leren pakje met een zweep in haar handen is toch leuker als bij een oude leraar.quote:
Goedenavond, fallus :$quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar nablijven bij een lerares in een leren pakje met een zweep in haar handen is toch leuker als bij een oude leraar.
Oh echt? Jammerquote:
Zou ik ook doen wanneer ik z'on lerares zou hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, liet mijn gedachte even de vrije loop nemen.
Don't even askquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, liet mijn gedachte even de vrije loop nemen.
Helaas had ik die niet vroeger.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zou ik ook doen wanneer ik z'on lerares zou hebben.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Faxie het volgende:
Eventjes studie ontwijken om Bambi te begroeten...
Hai
Okquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't even ask
Met jou?
Ik moet nog douchen zo, maar kan mezelf er nog niet toe brengen
Die lustte hij niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Viel een beetje tegen. en ik had de verkeerde pizza voor J. besteld
Wijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt
Wat zal ik gaan drinken ... water of wijn water of wijn hmm geen koffie in ieder geval
Wijntje op deze mooie zonnige avondquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt
Wat zal ik gaan drinken ... water of wijn water of wijn hmm geen koffie in ieder geval
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok
Wel goed hoor![]()
Hehehe, dan wacht je nog even
Water EN wijn, lekker gek doen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben gewoon altijd vervelend, dus je merkt het niet.
wijwaterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt
lolaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat er nog iets belangrijks te wachten voor vanavond ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
En mooi zoDat doet mij deugd jongen
En ja, dat doe ik.. Maar de tijd gaat maar door
Naja zegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft het gegeten, niks gehoord over hoe het was
Ik geloof dat Engel dat niet is. Toch Engel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Behalve als ze een vampier is, dan is het niet aan te raden.
Mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voornameljik typenWel handig want zo kan ik Fok direct in de gaten houden
Ja.. FOK!'ken zonder dat ik nog weer hoef op te staanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat er nog iets belangrijks te wachten voor vanavond ?
Bright lightquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Behalve als ze een vampier is, dan is het niet aan te raden.
De oplossing: rol naar de douche en ga zittend douchenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. FOK!'ken zonder dat ik nog weer hoef op te staan:$
Nooit zomaar aannemen Tijn, vampieren zijn sneaky wezens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof dat Engel dat niet is. Toch Engel?
En Jomanda is ook nergens te bekennen zekerquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag maar aan Fax en dqod. Ik ben vervelend.
Potverdomme, da's best een puik idee :$ Even een matje zoeken zodat ik van de trap af kan glijdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De oplossing: rol naar de douche en ga zittend douchen
Wat voor bloedgroep heb jij TB?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof dat Engel dat niet is. Toch Engel?
En dat geval neem ik als ik Engel weer eens ga meeten een bol knoflook meequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit zomaar aannemen Tijn, vampieren zijn sneaky wezens.
Strontvervelend, vooral toen je aan m'n derriere zatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Very tricky as wellquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit zomaar aannemen Tijn, vampieren zijn sneaky wezens.
Geen idee.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Potverdomme, da's best een puik idee :$ Even een matje zoeken zodat ik van de trap af kan glijden
Mijn oma had wel zo'n nachtgewaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En Jomanda is ook nergens te bekennen zeker
En vergeet voor de zekerheid de houten staak niet he.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat geval neem ik als ik Engel weer eens ga meeten een bol knoflook mee
matras kan ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Potverdomme, da's best een puik idee :$ Even een matje zoeken zodat ik van de trap af kan glijden
brrr.... duikt achter cape....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat geval neem ik als ik Engel weer eens ga meeten een bol knoflook mee
Maar die straalde geen flesjes water in? Toch?quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En vergeet voor de zekerheid de houten staak niet he.
Ik heb geen matjequote:
Dat heb ik wel ja.. Maar die s te groot voor t trapgatquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Strontvervelend, vooral toen je aan m'n derriere zat
Nee, mafketel, ik vond je tof
quote:
Oh noesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen matje
[..]
Dat heb ik wel ja.. Maar die s te groot voor t trapgat
Als je dan toch bezig bent.....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En vergeet voor de zekerheid de houten staak niet he.
Die zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Of de ontzichtbaarheids cape van harry potter?
Ik vertrouw gewoon op mijn skills met het zwaardquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent.....
houten kruis en leer je bijbel uit het hoofd
*zucht* iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesIn je blote kont doet pijn, dat wordt toch lopen
Jij welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vertrouw gewoon op mijn skills met het zwaard
Jaren 90 toch... old skool hiphop?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
even een lekker dansmuziekje op deze zonnige avond.
Al zal waarschijnlijk niemand hier het kennen.
Zwaar leven hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
*zucht* idd
Nog even een sigaretje dan.. Want mentale voorbereiding
Voor Engel hoef je niet bang te zijn joh, als die een vampier zou worden dan gaat ze vast glitteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij weldan verschuil ik mij gewoon achter jou.
Ik ben wel een beetje bang voor Gravin Engel Dracula
Even wel ja? IK TREK HET NIET VINNEHBOIIquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor Engel hoef je niet bang te zijn joh, als die een vampier zou worden dan gaat ze vast glitteren.
Whehehehe.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Strontvervelend, vooral toen je aan m'n derriere zat
Nee, mafketel, ik vond je tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit, ik ben te lief.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee meer van de flesjes met mukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
Maar die straalde geen flesjes water in? Toch?
Hmm... kussen van de bank? Al heb ik die zelf nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
Dat heb ik wel ja.. Maar die s te groot voor t trapgat
hij is wel onzichtbaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Of de ontzichtbaarheids cape van harry potter?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
Mensen die bang
Mensen die niet bloodsucken
Bloodsucken
Vamp-style
Okquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even wel ja? IK TREK HET NIET VINNEHBOII
HOU ME VAST
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
[..]Dat was ik alweer vergeten
Ik wou maar net zeggen, dat vergeet jij nooit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Shit, ik ben te lief.
Ja, maar die staat dus ook benedenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee meer van de flesjes met muk
[..]
Hmm... kussen van de bank? Al heb ik die zelf nog nooit geprobeerdSchiet niet op zo eh
Ik zal er zo gewoon aan moeten geloven
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
"I met an old man.. Didn't like him.. He got stuck in my teeth"quote:
De dingen die ik zou doen met jouw kont, he?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou maar net zeggen, dat vergeet jij nooit meer![]()
Bohquote:
Ohrlyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De dingen die ik zou doen met jouw kont, he?
Hard gesport daarnet trouwens.
Voelt goed.
hmmquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vertrouw gewoon op mijn skills met het zwaard
Druquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
"I met an old man.. Didn't like him.. He got stuck in my teeth"
[ afbeelding ]
pompom .....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij weldan verschuil ik mij gewoon achter jou.
Ik ben wel een beetje bang voor Gravin Engel Dracula
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van haar.. Wil lepeltje-lepeltje met haar en mijn gezicht in haar hals drukken en haar lieve kusjes geven.. En dan keiharde ruige vamp-seksquote:
Ik blijf Buffy gewoon 1 van de beste series ooit vinden.quote:
Ik zou Dru ook mijn bed niet uitschoppen. En Darla in Angel ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van haar.. Wil lepeltje-lepeltje met haar en mijn gezicht in haar hals drukken en haar lieve kusjes geven.. En dan keiharde ruige vamp-seks
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja begin jaren 90
De goede oude tijd.
De bazen Kid 'n Play
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
Mensen die bang
Mensen die niet bloodsucken
Bloodsucken
Vamp-style
Hihihi, er verscheen zowaar een klein lachje op m'n gezichtquote:
True, die ook niet.. But I like 'em freaky as hellquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou Dru ook mijn bed niet uitschoppen. En Darla in Angel ook niet.
Ik ben UNIEK.... en tevens ben ik dan gelijk wel het opperhoofd van die naties....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor Engel hoef je niet bang te zijn joh, als die een vampier zou worden dan gaat ze vast glitteren.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pompom .....
I'm EVIL...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.help
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Moet ik de krant bellen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihi, er verscheen zowaar een klein lachje op m'n gezicht
Like a bossquote:
114.. SCHNELL MANNNNNNNN!!!!!1!!11!!!!einsquote:
Dat was toch de watcher van Buffy?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik blijf Buffy gewoon 1 van de beste series ooit vinden.
Joss Whedon is een held.
Dialogen zijn gewoon zo super goed.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
Ja, maar die staat dus ook benedenSchiet niet op zo eh
Ik zal er zo gewoon aan moeten geloven
Hehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Like a boss
[..]
114.. SCHNELL MANNNNNNNN!!!!!1!!11!!!!eins
I like.. Totally know.. Right?quote:
Hier een gifje om aan te geven hoe erg ik in de war ben vandaagquote:
Nee, slechts grootspraak.quote:
Ah, schattigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
I like.. Totally know.. Right?
[..]
Hier een gifje om aan te geven hoe erg ik in de war ben vandaag
[ afbeelding ]
dat werkt nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
Wil ik een film kijken die ik net gedownload heb, is ie incompleet
Wow, beter vind je snel het pad weerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
I like.. Totally know.. Right?
[..]
Hier een gifje om aan te geven hoe erg ik in de war ben vandaag
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Joss Whedon is de bedenker/grote man achter de serie.
I know, i knowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, slechts grootspraak.
Niet dat ik niet weet wat ik met billetjes moet doen, maar ja. Dingen enzo.
Oh godquote:
Daar geloof ik niets vanquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat kloptNieuwe versie downloaden
Dit vind ik fijn en overweldigend, op een positieve manierquote:
Komt goed, al bijna klaar om te gaan douchenquote:
Offer jij jezelf op dan? Scheelt mij weer een rage-speech met als gevolg: awkward silencequote:
Uhuquote:[b]Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Dqod
[..]
Offer jij jezelf op dan? Scheelt mij weer een rage-speech met als gevolg: awkward silence
Toen ik Scott Pilgrim las, las ik dinges in jouw stem en Scott in de mijne.quote:
Als ik t zo zie wil je t ook wel graagquote:
Ach, neem je tijd, de wereld vergaat vast nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt goed, al bijna klaar om te gaan douchen
Best een goed voornemen wel, een hartslag is natuurlijk een goed eis!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg jijAls 't maar een hartslag heeft.
Ja precies.quote:
Handen op bips is altijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik t zo zie wil je t ook wel graag![]()
Mooie deal dan toch?
Huh? Wat.. Het gaat me te snel, ik snap het nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik Scott Pilgrim las, las ik dinges in jouw stem en Scott in de mijne.
"The earth is doomed"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, neem je tijd, de wereld vergaat vast niet
FAxie's bipsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is dat een nee?
Jij mag de mijne ook voelen dan hoor
Het is wel een beetje een dealbreaker als ze zo stijf blijft liggen jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Best een goed voornemen wel, een hartslag is natuurlijk een goed eis!
Ik eis wel iets meer dan een hartslag, maar daar begint het wel mee jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Best een goed voornemen wel, een hartslag is natuurlijk een goed eis!
Dat vind ik lief, maar ik denk dat ik mij beperk tot vrouwelijke derrieres :$quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is dat een nee?
Jij mag de mijne ook voelen dan hoor
Daar kan ik het wel mee eens zijnquote:
Nee okéquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ligt eraan, als zoon 50+er zijn hand op mijn bips legt in de kroeg is dat zeker niet
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.. Ga even huilen nuquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ligt eraan, als zoon 50+er zijn hand op mijn bips legt in de kroeg is dat zeker niet
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh? Wat.. Het gaat me te snel, ik snap het niet![]()
[..]
"The earth is doomed"
/Giles :$
En willen jullie mij even niet lelijk noemen mensen?![]()
.. Mijn koude hartje kan het niet aan
Giles, one of these days you gonna wake up in a coma.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
"The earth is doomed"
/Giles :$
En willen jullie mij even niet lelijk noemen mensen?![]()
.. Mijn koude hartje kan het niet aan
[..]
Dat vind ik lief, maar ik denk dat ik mij beperk tot vrouwelijke derrieres :$
Meld zich
[..]
Daar kan ik het wel mee eens zijn
Prima, dan voel ik alleen de jouwequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik lief, maar ik denk dat ik mij beperk tot vrouwelijke derrieres :$
[..]
Daar kan ik het wel mee eens zijn
[..]
Dat zei ik niet eh?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik wil best met een blinddoek om dat op mij nemen.
En dan zal ik een gedetailleerd verslag uitbrengen over wie de beste kont heeft.
Zo schreef je het welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zei ik niet eh?Ik masturbeer dagelijks voor de spiegel
Ben er achteraf nooit trots op trouwens
/Lamon :$
Ik offer mij daar graag voor op.quote:
Ik wil er op toe zien dat alles goed gaatquote:
Hehehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Giles, one of these days you gonna wake up in a coma.
Cordy
Wake up in a? never mind
Rupert
Pics mogen in dmquote:
Seksuele intimidatie.. KAN'K RAPPORTERUHquote:
quote:
Ik zit jullie te mindfucken, daar hou ik vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo schreef je het welHehehe
![]()
Lekker toch
Dan ga ik mee staan kijken!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil er op toe zien dat alles goed gaat
Dontquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
[..]
Pics mogen in dm
[..]
Seksuele intimidatie.. KAN'K RAPPORTERUH
[..]
[..]
Ik zit jullie te mindfucken, daar hou ik van
Niks mis mee idd
Weltrusten DaMookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Ik ga slapen, werkweek begint morgen weer
.
Ik dacht trouwens dat het zou gaan stormen, maar het is nog steeds lekker buiten. Ik had wel zin in wat onweer.
Joh FFquote:
I knowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit jullie te mindfucken, daar hou ik van
Niks mis mee idd
Dat mag, jij kan er streng dat het goed gaatquote:
Dat maak ik wel uit hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee, weet van te voren al dat mijn kont niet wint
Dank je engelquote:
jaaaahjaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik offer mij daar graag voor op.
En wil ook best andere lichaamsdelen beoordelen.
Voor jullie he
Iets over onpartijdig enzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil er op toe zien dat alles goed gaat
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Tegen betaling kan ik onpartijdig zijnquote:
Je maakt een goede kans hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen betaling kan ik onpartijdig zijn
Maar jij zou daar toch op toe zien dat het eerlijk zal verlopenquote:
Tuurlijk, je weet hoe streng ik ben!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij zou daar toch op toe zien dat het eerlijk zal verlopen
Als ik daar geblinddoekt zit wil ik niet dat jij met een zweep rondloopt hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Tuurlijk, je weet hoe streng ik ben!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen betaling kan ik onpartijdig zijn
Ja als het goed is welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje, donderdag komt Hangover Part III toch uit?
Ojah zo bedoelde jequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat jij wilt
Ik doe de volgende keer wel F_F![]()
![]()
Oh niet?quote:
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Tuurlijk, je weet hoe streng ik ben!
* -Engel- bergt zweepje weer opquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik daar geblinddoekt zit wil ik niet dat jij met een zweep rondloopt he
Of jij dat zweepje niet stiekem onder je cape verstoptquote:
Dan ga ik maar mee keurenquote:
Wil ik ook allebei heen!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dan kan ik daar mooi heen en naar F&F6
Nee, daar zitten al andere dingenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij dat zweepje niet stiekem onder je cape verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |