SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Voor een keertjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
@Fax: Jij bent wel zo gek om dat eind te rijden?
Jij bent er dus wat kan er mis gaanquote:
Waarom denk je dat ik niet kom?quote:
Dat betwijfel ikquote:
Als je niet komt kan je ook niet wegrennenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dus ik kan beter bij voorbaat niet komen?
Ah das waar, moet wel een rede hebben om weg te rennen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niet komt kan je ook niet wegrennen
En misschien valt het allemaal wel mee
Een op een met Fax gaat welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dus ik kan beter bij voorbaat niet komen?
Wat is een op? En volgensmij kan ik Fax al lang niet meer als onschuldig zien...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een op een met Fax gaat weldan is hij relatief onschuldig
Wat weet jij wat wij niet weten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat is een op? En volgensmij kan ik Fax al lang niet meer als onschuldig zien...
Na niks speciaals denk ik zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, jammer allemaal. Maarja, er komt vast nog wel een huisje en vast nog wel een meet.
[..]
Wat weet jij wat wij niet weten?
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, jammer allemaal. Maarja, er komt vast nog wel een huisje en vast nog wel een meet.
Een op een ontmoeting. Bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat is een op? En volgensmij kan ik Fax al lang niet meer als onschuldig zien...
Ohquote:
Wat was er zo ruk aan de woonkamer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat weet jij wat wij niet weten?
Fax is keionschuldig. Probeert nooit te hosselen. Maakt geen rare opmerkingen.quote:
Ik ben superlief en braafquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax is keionschuldig. Probeert nooit te hosselen. Maakt geen rare opmerkingen.
Maakt geen naaktfoto's van zichzelf.
Datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax is keionschuldig. Probeert nooit te hosselen. Maakt geen rare opmerkingen.
Maakt geen naaktfoto's van zichzelf.
Het was een woonkamer, met een "loggia". Deze was echter te klein om iets kwijt te kunnenquote:
Ik heb wel geteld 5 minuten buiten gestaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ohdie afkorting kende ik nog niet .
Trouwens wat een heerlijk weer was het vandaag! Lekker buiten gezeten ook
Ja vandaag was lekker inderdaad, jammer dat het zonnetje weg ging toen ik thuis kwam uit mijn werkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ohdie afkorting kende ik nog niet .
Trouwens wat een heerlijk weer was het vandaag! Lekker buiten gezeten ook
quote:
O haiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O, ik wist wel dat ik wat vergeten was
Ik ken je wel.quote:
He Roy.quote:
Jij rende vorige keer ook voor mij weg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O, ik wist wel dat ik wat vergeten was
Eettafel is overrated Kaneel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een woonkamer, met een "loggia". Deze was echter te klein om iets kwijt te kunnenDus loze ruimte.
Woonkamer had een lange muur met 3 ramen, een korte muur bij de deur waar ook de kast openging, dus ik had 2 muren waar ik een tv/boekenkast kon zetten. Bank dan er tegenover. Alleen nergens ruimte voor bureau en/of eettafel.
Wat ben je toch ook een held.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Net lekker gebbqed.
En alweer een dame in nood geholpen door een band te verwisselen.
Sja, ik ben geen echte baas.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eettafel is overrated Kaneel.
Echte bazen gaan elke dag uiteten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij rende vorige keer ook voor mij weg.
Oh! Heeft ze je uitgebreid bedankt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Net lekker gebbqed.
Ik had ook willen BBQ'enquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Net lekker gebbqed.
Hoiquote:
Ze heeft dankjewel gezegd jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh! Heeft ze je uitgebreid bedankt?
Ja, gister ook alquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had ook willen BBQ'en
En lekker op dreef jij
[..]
HoiHoe is het?
Ik was behoorlijk aangeschoten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had gewoon jouw drankje moeten pikkenDan had ik niet meer weg kunnen rennen
Heldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Net lekker gebbqed.
Was jij datquote:
Dus films zijn niet echt wil je zeggenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet eens, terwijl ze dat in films dan altijd wel doen.
Sommige wel natuurlijk Tijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus films zijn niet echt wil je zeggen
Welke danquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prima, druk, gister een hoop klusjes gedaan en nu heb ik dus ff een relaxavond
Die heb ik nog niet gezienquote:
Die heb ik beide gezien, inderdaad goeie films. Elektraquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aanradertje Tijn.
En nu is Daredevil op tv, en I, Robot, ook 2 pareltjes.
Zo jij bent strengquote:
Ja, niet te merken he?quote:
Ik ben gewoon altijd vervelend, dus je merkt het niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, klopt .... kan prima.... je had in ieder geval een goede dronk
Ik kom ook... Just sayin'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ah das waar, moet wel een rede hebben om weg te rennen natuurlijk
Ben je ook wel eens lief? Ga mij niet zeggen als ik slaap want dat geloof ik nietquote:
Nee, nooit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens lief? Ga mij niet zeggen als ik slaap want dat geloof ik niet
Waarschijnlijk niet gezien mijn moeite die ik heb met gezag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan had het nog weinig uitgemaakt denk ik
LoLo, chickquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan had het nog weinig uitgemaakt denk ik
Klinkt meer als meesteres dan leraresquote:
Dat vraag je aan mijquote:
Nee, maar nablijven bij een lerares in een leren pakje met een zweep in haar handen is toch leuker als bij een oude leraar.quote:
Goedenavond, fallus :$quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar nablijven bij een lerares in een leren pakje met een zweep in haar handen is toch leuker als bij een oude leraar.
Oh echt? Jammerquote:
Zou ik ook doen wanneer ik z'on lerares zou hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, liet mijn gedachte even de vrije loop nemen.
Don't even askquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |