SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Voor een keertjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
@Fax: Jij bent wel zo gek om dat eind te rijden?
Jij bent er dus wat kan er mis gaanquote:
Waarom denk je dat ik niet kom?quote:
Dat betwijfel ikquote:
Als je niet komt kan je ook niet wegrennenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dus ik kan beter bij voorbaat niet komen?
Ah das waar, moet wel een rede hebben om weg te rennen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niet komt kan je ook niet wegrennen
En misschien valt het allemaal wel mee
Een op een met Fax gaat welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dus ik kan beter bij voorbaat niet komen?
Wat is een op? En volgensmij kan ik Fax al lang niet meer als onschuldig zien...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een op een met Fax gaat weldan is hij relatief onschuldig
Wat weet jij wat wij niet weten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat is een op? En volgensmij kan ik Fax al lang niet meer als onschuldig zien...
Na niks speciaals denk ik zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, jammer allemaal. Maarja, er komt vast nog wel een huisje en vast nog wel een meet.
[..]
Wat weet jij wat wij niet weten?
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, jammer allemaal. Maarja, er komt vast nog wel een huisje en vast nog wel een meet.
Een op een ontmoeting. Bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat is een op? En volgensmij kan ik Fax al lang niet meer als onschuldig zien...
Ohquote:
Wat was er zo ruk aan de woonkamer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat weet jij wat wij niet weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |