Waarom? Wie zegt dat hij dat niet ergens anders heeft gevonden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef TheArt het volgende:
Niet dat het mij verder aangaat, maar....
* TheArt hoopt dat TS aan zijn ballen wordt opgeknoopt
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:51 schreef wc-bril het volgende:
Niet zo stressen iedereen; iedere school heeft gewoon een wachtwoord voor een digitale omgeving van Cito, voor situaties als deze. Waarschijnlijk uploaden ze daar gewoon het tweedetijdvakexamen, of een andere alternatieve, en kopieert de school deze zelf voor iedereen.
Hij is zo dom om het op 3 verschillende fora te posten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom? Wie zegt dat hij dat niet ergens anders heeft gevonden?
Als hij het gewoon stil had gehouden was er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom? Wie zegt dat hij dat niet ergens anders heeft gevonden?
Uhm nee zo'n wachtwoord hebben ze dus niet -__-quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:51 schreef wc-bril het volgende:
Niet zo stressen iedereen; iedere school heeft gewoon een wachtwoord voor een digitale omgeving van Cito, voor situaties als deze. Waarschijnlijk uploaden ze daar gewoon het tweedetijdvakexamen, of een andere alternatieve, en kopieert de school deze zelf voor iedereen.
Oh wacht, even het topic eerst lezen is een goedequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:54 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Hij is zo dom om het op 3 verschillende fora te posten.
Ja, ok dat begrijpen wij ook wel. Wij willen gewoon na morgen vakantie ja!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef wc-bril het volgende:
Er is sowieso niks aan de hand, het Cito is gewoon voorbereid op situaties als deze. Op deze manier is het nog eerlijker ook, en krijgt iedereen een examen waarbij geen fraude te plegen valt.
Welke oplossing zullen ze volgen als een dag voor het examen het examen uitlekt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef wc-bril het volgende:
Er is sowieso niks aan de hand, het Cito is gewoon voorbereid op situaties als deze. Op deze manier is het nog eerlijker ook, en krijgt iedereen een examen waarbij geen fraude te plegen valt.
Volgens mij worden tijdvak 1 en tijdvak 2 tegelijk geleverd, maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef kimm2013 het volgende:
[..]
Uhm nee zo'n wachtwoord hebben ze dus niet -__-
Waarom denk je dat alle examens in plastic en verzegeld naar school komen. Zelfs docenten zijn niet te vertrouwen. Wat voor recht heeft een school om het examen al te kunnen zien?
Dan komt FOK! nog eens in het nieuws.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik neem aan dat als het moet, Danny het IP van TS achterhaalt en dit doorgeeft aan de instantie die het nodig heeft
en aan de FOK! knokploeg uiteraard, die connecties heeft bij de Chinese hackmaffia en zo dus als nog aan de ANW komtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik neem aan dat als het moet, Danny het IP van TS achterhaalt en dit doorgeeft aan de instantie die het nodig heeft
Als TS het niet heeft gedaan, en dus geen verborgen IP heeft kan hij wel melden hoe hij eraan is gekomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef kimm2013 het volgende:
Denken jullie dat, indien TS het echt geeft gedaan, hij zo dom is om het zomaar klakkeloos op internet te zetten?
Het feit dat hij aan het examen komt zegt al genoeg over hoe hij te werk gaat. Hij gaat heus niet zomaar ff achter zijn bureau terwijl zijn IP zichtbaar is, het examen op internet zetten
Ik heb het achter gelegd...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Dat doen ze nooit, er zijn duizenden leerlingen die frans hebben enop examenreis gaan, dat kunnen ze niet maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Oke zieke stress hiero, ga volgende week maandag naar Mallorca..
Hoop niet dat ze zo leuk zijn dat we volgende week terug moeten komen!
Het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik weg ben dan maar leuk is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |