misschien...misschien ook niet,quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lifante heeft er wrs ook wat mee te maken?
daar kom je toch ook Schiphol niet mee doorquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Dan ben je wel in en in slecht, die cuenca heeft dus willens en wetens severein en visser geslachtofferd om zijn eigen ass te redden.
Ik geloof niet dat een nederlandse zakenman een koffer met 400.000 euro meeneemt, dan voel je toch al nattigheid
O, op die manier, ja, dat kan, dat zij al 300K had neergelegd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef Rachilda het volgende:
[..]
het zou kunnen dat mevrouw Rosario het niet helemaal vertrouwde en bij Lifante is langsgegaan om te checken hoe het nu zit...misschien had ze argwaan bij de koopakte, zou best kunnen lijkt me
Ja, dat kan idd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel, die heeft sowieso als schuldenaar aan Visser en eigenaar van de marmermijn de schijn iig al flink tegen.
Wellicht wilde hij zijn schuld aan Visser afkopen door haar de marmermijn tegen een bijzonder laag bedrag (cash uiteraard, want geldproblemen) te verkopen?
Het is dan ook geen echte zakenman, hij is lucky geweest met een aantal investeringen. That's it.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:13 schreef utrecht1970 het volgende:
dus willens en wetens severein en visser geslachtofferd om zijn eigen ass te redden.
Ik weet niet waar mevrouw Rosario ineens vandaan komt, naar nu blijkt dat de politie nog een vrouw zoekt die op de beelden staan zou ik toch verwachten dat ze uitzoeken of mevrouw Rosario niet toevallig hetzelfde uiterlijk heeft als de vrouw die ze nog zoeken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef Rachilda het volgende:
[..]
het zou kunnen dat mevrouw Rosario het niet helemaal vertrouwde en bij Lifante is langsgegaan om te checken hoe het nu zit...misschien had ze argwaan bij de koopakte, zou best kunnen lijkt me
Nou dat is maar de vraagquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het blijft een mysterie waarom als ze op geld uit waren, Severein niet al zijn geld heeft opgegeven natuurlijk...
Als je dan vrij komt dan ga je naar de politie en dan komt het wel goed....
Ja, en dan is "mevrouw Rosario" een pawn en spreekt Lifante wel waarheid?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mevrouw Rosario ineens vandaan komt, naarma blijkt dat de politie nog een vrouw zoekt die op de beelden staan zou ik toch verwachten dat ze uitzoeken of mevrouw Rosario niet toevallig hetzelfde uiterlijk heeft als de vrouw die ze nog zoeken.
of zij dacht t anders te regelen en is de opdrachtgever die die 2 roemenen dus stuurden. cuenca moest snel met 3 ton komen, heeft hen wijsgemaakt dat die 2 nederlanders het hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, op die manier, ja, dat kan, dat zij al 300K had neergelegd?
Maar dan was het toch een zaak geworden, lijkt me, tegen die Cuenca....
Nee nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Cuenca was natuurlijk bang dat-ie vermoord werd door zijn pallies als hij niet met die 300.000 euro op de proppen kwam, dat sws idd...
Alleen al dat gedoe met die vervalste koopakte, waaruit bleek dat mevrouw Rosario de eigenaresse was, dat is een incident geweest dat al vorig jaar (wanneer is onduidelijk maar dus al zeg ongeveer 6 maanden geleden) heeft plaats gevonden.
Dat is natuurlijk vaag. Stel je bent er de eigenaar van en iemand komt langs met een koopakte waaruit blijkt dat zij de eigenaresse is???
Wat doe je dan, negeren, want de vrouw is gek?
Politie bellen?
En waarom zou mevrouw Rosario langs gaan bij Lifante om dat vervalste koopcontract aan hem te tonen???
Nee, ik denk op deze manier geredeneerd dat meneer Lifante misschien toch ook tot op zekere hoogte heeft meegedaan in het complot...
Want de afwikkeling daarna is wrs zoals uit het artikel blijkt...
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef marsan het volgende:
[..]
of zij dacht t anders te regelen en is de opdrachtgever die die 2 roemenen dus stuurde. cuenca moest snel met 3 ton komen, heeft hen wijsgemaakt dat die 2 nederlanders het hebben.
Je bedoelt dat is een proces, eerst geef je het geld uiteraard niet, maar de martelingen worden erger, en dan wil je het helemaal niet geven, omdat ze je martelen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nou dat is maar de vraag
Ik denk niet dat als Severein het geld zou geven (als hij het al niet had gegeven) ze hem vrij zouden laten; Cuena en de Roemenen wisten dan toch ook dat hij naar de politie zou stappen...
Heeft-ie waarschijnlijk ook wel gedaan/beloofd. Alleen zijn de Roemenen daarna nog even met 'm doorgegaan om te kijken of er nog meer te halen was. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
alleen dan nog waarom geef je niet het laatste dubbeltje aan lui zoals die Roemenen, als ze al dreigen met marteling???
Op zich hoeft zoiets niet vreemd te zijn, bij verkoop van vrij prijzige zaken kunnen bemiddelaars een rol spelen, toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee nee.
Cuenca had toegang tot de computer van Lifante en volgens Lifante kwam Cuenca zo aan zijn handtekening om onder een door Cuenca opgesteld koopcontract van de marmergroeve zo de handtekening van Lifante te zetten.
Rosario was benaderd door Cuenca om die marmergroeve te kopen.
Zij vond het waarschijnlijk vreemd dat daar de handtekening van Lifante onderstond terwijl zij 'zaken deed' met Cuenca en is bij Lifante langsgegaan. Lifante doet alsof hij daarover heel verbaasd is.
Dat kan zeker...quote:Maar het zou ook nog maar zo kunnen zijn dat Cuenca met medeweten van Lifante geprobeerd heeft die groeve te verkopen.
Ligt eraan;quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef utrecht1970 het volgende:
Blijft dan wel vaag dat zij bereid waren cash af te rekenen en dat Visser naief was dat die vent na 3-4 jaar eindelijk wilde betalen.
Ze wisten dat hij heel rijk was, maar daarom geef je toch alles ook af?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie waarschijnlijk ook wel gedaan/beloofd. Alleen zijn de Roemenen daarna nog even met 'm doorgegaan om te kijken of er nog meer te halen was. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Lifante beweert een door Cuenca vervalst contract onder ogen te hebben gekregen. Als hij daarna niét naar de politie gegaan (en ik lees nergens dat hij dat gedaan heeft) dan is dat op zijn minst opvallend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het zou ook nog maar zo kunnen zijn dat Cuenca met medeweten van Lifante geprobeerd heeft die groeve te verkopen.
Klopt, dat hoeft niet vreemd te zijn. Maar ik weet niet wat mevrouw Rosario allemaal weet, of zij weet hoe de verhoudingen liggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zich hoeft zoiets niet vreemd te zijn, bij verkoop van vrij prijzige zaken kunnen bemiddelaars een rol spelen, toch?
[..]
Dat kan zeker...
Dat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Lifante beweert een door Cuenca vervalst contract onder ogen te hebben gekregen. Als hij daarna niét naar de politie gegaan (en ik lees nergens dat hij dat gedaan heeft) dan is dat op zijn minst opvallend.
ja dat is het ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Lifante beweert een door Cuenca vervalst contract onder ogen te hebben gekregen. Als hij daarna niét naar de politie gegaan (en ik lees nergens dat hij dat gedaan heeft) dan is dat op zijn minst opvallend.
dat klinkt als eind goed al goed...quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ligt eraan;
Ingrid, ik ga nu open kaart met je spelen, ik heb niets meer, alleen de marmermijn, en die Roemenen die willen mij pakken, zij willen geld hebben, snel.
Maar je weet, ik mag jullie graag, als ik de mijn nu aan jullie verkoop voor een mooie prijs, is mijn schuld aan jou weg, salaris betaald.
Jullie nemen cash mee voor de rest van de koopprijs, dan kan ik de Roemenen betalen.
Roemenen hun geld, ik geen schulden meer, jullie de marmermijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |