abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127141883
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lifante heeft er wrs ook wat mee te maken?
misschien...misschien ook niet,

het zou ook kunnen dat hij wel met de vervalste koopaktes heeft te maken maar niet met de moord
pi_127141912
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Dan ben je wel in en in slecht, die cuenca heeft dus willens en wetens severein en visser geslachtofferd om zijn eigen ass te redden.

Ik geloof niet dat een nederlandse zakenman een koffer met 400.000 euro meeneemt, dan voel je toch al nattigheid
daar kom je toch ook Schiphol niet mee door
pi_127141918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef Rachilda het volgende:

[..]

het zou kunnen dat mevrouw Rosario het niet helemaal vertrouwde en bij Lifante is langsgegaan om te checken hoe het nu zit...misschien had ze argwaan bij de koopakte, zou best kunnen lijkt me
O, op die manier, ja, dat kan, dat zij al 300K had neergelegd?
Maar dan was het toch een zaak geworden, lijkt me, tegen die Cuenca....
I´m back.
pi_127141934
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel, die heeft sowieso als schuldenaar aan Visser en eigenaar van de marmermijn de schijn iig al flink tegen.

Wellicht wilde hij zijn schuld aan Visser afkopen door haar de marmermijn tegen een bijzonder laag bedrag (cash uiteraard, want geldproblemen) te verkopen?
Ja, dat kan idd.
I´m back.
pi_127141977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:13 schreef utrecht1970 het volgende:
dus willens en wetens severein en visser geslachtofferd om zijn eigen ass te redden.
Het is dan ook geen echte zakenman, hij is lucky geweest met een aantal investeringen. That's it.
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:19:29 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127141993
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef Rachilda het volgende:

[..]

het zou kunnen dat mevrouw Rosario het niet helemaal vertrouwde en bij Lifante is langsgegaan om te checken hoe het nu zit...misschien had ze argwaan bij de koopakte, zou best kunnen lijkt me
Ik weet niet waar mevrouw Rosario ineens vandaan komt, naar nu blijkt dat de politie nog een vrouw zoekt die op de beelden staan zou ik toch verwachten dat ze uitzoeken of mevrouw Rosario niet toevallig hetzelfde uiterlijk heeft als de vrouw die ze nog zoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_127142006
Blijft dan wel vaag dat zij bereid waren cash af te rekenen en dat Visser naief was dat die vent na 3-4 jaar eindelijk wilde betalen.
pi_127142009
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het blijft een mysterie waarom als ze op geld uit waren, Severein niet al zijn geld heeft opgegeven natuurlijk...
Als je dan vrij komt dan ga je naar de politie en dan komt het wel goed....
Nou dat is maar de vraag
Ik denk niet dat als Severein het geld zou geven (als hij het al niet had gegeven) ze hem vrij zouden laten; Cuena en de Roemenen wisten dan toch ook dat hij naar de politie zou stappen...
pi_127142058
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet waar mevrouw Rosario ineens vandaan komt, naarma blijkt dat de politie nog een vrouw zoekt die op de beelden staan zou ik toch verwachten dat ze uitzoeken of mevrouw Rosario niet toevallig hetzelfde uiterlijk heeft als de vrouw die ze nog zoeken.
Ja, en dan is "mevrouw Rosario" een pawn en spreekt Lifante wel waarheid?
En dan ging het zoals ik schetste... alleen dan nog waarom geef je niet het laatste dubbeltje aan lui zoals die Roemenen, als ze al dreigen met marteling???
I´m back.
pi_127142082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, op die manier, ja, dat kan, dat zij al 300K had neergelegd?
Maar dan was het toch een zaak geworden, lijkt me, tegen die Cuenca....
of zij dacht t anders te regelen en is de opdrachtgever die die 2 roemenen dus stuurden. cuenca moest snel met 3 ton komen, heeft hen wijsgemaakt dat die 2 nederlanders het hebben.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:22:07 #111
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127142091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Cuenca was natuurlijk bang dat-ie vermoord werd door zijn pallies als hij niet met die 300.000 euro op de proppen kwam, dat sws idd...
Alleen al dat gedoe met die vervalste koopakte, waaruit bleek dat mevrouw Rosario de eigenaresse was, dat is een incident geweest dat al vorig jaar (wanneer is onduidelijk maar dus al zeg ongeveer 6 maanden geleden) heeft plaats gevonden.
Dat is natuurlijk vaag. Stel je bent er de eigenaar van en iemand komt langs met een koopakte waaruit blijkt dat zij de eigenaresse is???
Wat doe je dan, negeren, want de vrouw is gek?
Politie bellen?
En waarom zou mevrouw Rosario langs gaan bij Lifante om dat vervalste koopcontract aan hem te tonen???
Nee, ik denk op deze manier geredeneerd dat meneer Lifante misschien toch ook tot op zekere hoogte heeft meegedaan in het complot...
Want de afwikkeling daarna is wrs zoals uit het artikel blijkt...
Nee nee.
Cuenca had toegang tot de computer van Lifante en volgens Lifante kwam Cuenca zo aan zijn handtekening om onder een door Cuenca opgesteld koopcontract van de marmergroeve zo de handtekening van Lifante te zetten.
Rosario was benaderd door Cuenca om die marmergroeve te kopen.
Zij vond het waarschijnlijk vreemd dat daar de handtekening van Lifante onderstond terwijl zij 'zaken deed' met Cuenca en is bij Lifante langsgegaan. Lifante doet alsof hij daarover heel verbaasd is.

Maar het zou ook nog maar zo kunnen zijn dat Cuenca met medeweten van Lifante geprobeerd heeft die groeve te verkopen.
pi_127142099
Maar wie zijn die Roemenen? En wat voor organisatie zit daar achter? Of zouden ze op eigen houtje opereren?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_127142102
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef marsan het volgende:

[..]

of zij dacht t anders te regelen en is de opdrachtgever die die 2 roemenen dus stuurde. cuenca moest snel met 3 ton komen, heeft hen wijsgemaakt dat die 2 nederlanders het hebben.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_127142153
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Nou dat is maar de vraag
Ik denk niet dat als Severein het geld zou geven (als hij het al niet had gegeven) ze hem vrij zouden laten; Cuena en de Roemenen wisten dan toch ook dat hij naar de politie zou stappen...
Je bedoelt dat is een proces, eerst geef je het geld uiteraard niet, maar de martelingen worden erger, en dan wil je het helemaal niet geven, omdat ze je martelen?
Vaag hoor, volgens mij geeft iedereen meteen geld... ik zou dat wel doen... daarna is het eventueel aan de politie om die mannen te pakken en je geld terug te krijgen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 29-05-2013 10:29:51 ]
I´m back.
  Moderator woensdag 29 mei 2013 @ 10:25:40 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_127142207
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]
alleen dan nog waarom geef je niet het laatste dubbeltje aan lui zoals die Roemenen, als ze al dreigen met marteling???
Heeft-ie waarschijnlijk ook wel gedaan/beloofd. Alleen zijn de Roemenen daarna nog even met 'm doorgegaan om te kijken of er nog meer te halen was. Nee heb je, ja kun je krijgen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_127142221
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nee nee.
Cuenca had toegang tot de computer van Lifante en volgens Lifante kwam Cuenca zo aan zijn handtekening om onder een door Cuenca opgesteld koopcontract van de marmergroeve zo de handtekening van Lifante te zetten.
Rosario was benaderd door Cuenca om die marmergroeve te kopen.
Zij vond het waarschijnlijk vreemd dat daar de handtekening van Lifante onderstond terwijl zij 'zaken deed' met Cuenca en is bij Lifante langsgegaan. Lifante doet alsof hij daarover heel verbaasd is.
Op zich hoeft zoiets niet vreemd te zijn, bij verkoop van vrij prijzige zaken kunnen bemiddelaars een rol spelen, toch?
quote:
Maar het zou ook nog maar zo kunnen zijn dat Cuenca met medeweten van Lifante geprobeerd heeft die groeve te verkopen.
Dat kan zeker...
I´m back.
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:27:29 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127142262
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef utrecht1970 het volgende:
Blijft dan wel vaag dat zij bereid waren cash af te rekenen en dat Visser naief was dat die vent na 3-4 jaar eindelijk wilde betalen.
Ligt eraan;
Ingrid, ik ga nu open kaart met je spelen, ik heb niets meer, alleen de marmermijn, en die Roemenen die willen mij pakken, zij willen geld hebben, snel.
Maar je weet, ik mag jullie graag, als ik de mijn nu aan jullie verkoop voor een mooie prijs, is mijn schuld aan jou weg, salaris betaald.
Jullie nemen cash mee voor de rest van de koopprijs, dan kan ik de Roemenen betalen.

Roemenen hun geld, ik geen schulden meer, jullie de marmermijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_127142290
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Heeft-ie waarschijnlijk ook wel gedaan/beloofd. Alleen zijn de Roemenen daarna nog even met 'm doorgegaan om te kijken of er nog meer te halen was. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ze wisten dat hij heel rijk was, maar daarom geef je toch alles ook af?
Wat boeit het geld? Als het om je leven gaat en dat van je geliefde?
Later worden ze toch wel in de kraag gevat door de Hermandad.
I´m back.
  Moderator woensdag 29 mei 2013 @ 10:29:10 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_127142329
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

Lifante beweert een door Cuenca vervalst contract onder ogen te hebben gekregen. Als hij daarna niét naar de politie gegaan (en ik lees nergens dat hij dat gedaan heeft) dan is dat op zijn minst opvallend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:31:02 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127142388
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op zich hoeft zoiets niet vreemd te zijn, bij verkoop van vrij prijzige zaken kunnen bemiddelaars een rol spelen, toch?

[..]

Dat kan zeker...
Klopt, dat hoeft niet vreemd te zijn. Maar ik weet niet wat mevrouw Rosario allemaal weet, of zij weet hoe de verhoudingen liggen.
Lifante vraagt zich af waarom Visser en Severein Cuenca vertrouwden terwijl zij wisten dat die groeve van hem (Lifante) is. Misschien dat Rosario eea aanvoelde of op safe wilde spelen en Lifante daarom het koopcontract liet zien.
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:31:16 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127142401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Lifante beweert een door Cuenca vervalst contract onder ogen te hebben gekregen. Als hij daarna niét naar de politie gegaan (en ik lees nergens dat hij dat gedaan heeft) dan is dat op zijn minst opvallend.
Dat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_127142405
Het kan ook eenvoudig zo zijn geweest dat die Roemenen niet zo slim waren in het doorredeneren hoor...
I´m back.
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:32:24 #123
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127142443
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef Gert het volgende:

[..]

ja dat is het ook
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:33:46 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127142479
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ligt eraan;
Ingrid, ik ga nu open kaart met je spelen, ik heb niets meer, alleen de marmermijn, en die Roemenen die willen mij pakken, zij willen geld hebben, snel.
Maar je weet, ik mag jullie graag, als ik de mijn nu aan jullie verkoop voor een mooie prijs, is mijn schuld aan jou weg, salaris betaald.
Jullie nemen cash mee voor de rest van de koopprijs, dan kan ik de Roemenen betalen.

Roemenen hun geld, ik geen schulden meer, jullie de marmermijn.
dat klinkt als eind goed al goed...
pi_127142482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja dat is het ook
Meteen politie bellen, als dat idd gebeurd is, en dan krijg je er wel een rechtszaakje van, en wel strafrechtelijk...
Dus het verhaal mankeert wat, en /of het artikel is te warrig om er een touw aan vast te knopen...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')