Ik moet toch altijd wel een beetje lachen om dit soort grapjesquote:
Neuh .....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie hier dezelfde mensen terug als in de topic over de vermiste kinderen.. Toeval?
ze neukten te hardquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh .....![]()
"Och wee, hoe vreselijk en getver hoe goor toch al deze details"![]()
Ik hou het overigens nog steeds op een uit de hand gelopen burenruzie
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh .....![]()
Toch grappig dat dit soort commentaar altijd komt van mensen die in dezelfde topics rondhangen..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh .....![]()
Ik hou het overigens nog steeds op een uit de hand gelopen burenruzie
Aapies kijken, hèquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch grappig dat dit soort commentaar altijd komt van mensen die in dezelfde topics rondhangen..
Welke vermiste kinderen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie hier dezelfde mensen terug als in de topic over de vermiste kinderen.. Toeval?
Is natuurlijk veel nobeler dan het nieuws daadwerkelijk volgenquote:
Ze zei "het nieuws daadwerkelijk volgen ...... "quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is natuurlijk veel nobeler dan het nieuws daadwerkelijk volgen
Ik dacht een hoop onsmakelijke details te hebben gelezen, maar dit is wel heel onsmakelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:58 schreef Jian het volgende:
Het zou me overigens niet verbazen als ze haar ook verkracht hebben, is daar al iets over bekend?
Kan nog erger hoor. Voor of na het vermoorden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik dacht een hoop onsmakelijke details te hebben gelezen, maar dit is wel heel onsmakelijk
Bronquote:De 36-jarige Spanjaard Juan Cuenca Lorente, die wordt verdacht van betrokkenheid bij de moord op Ingrid Visser en Lodewijk Severein, is dinsdag voorgeleid. Zijn voorarrest is verlengd.
De Spaanse hoofdverdachte is de voormalig technisch directeur van volleybalclub CAV Murcia 2005. Voor die club speelde Visser tussen 2009 en 2011.
Juan Cuenca Lorente werd zaterdag aangehouden en leidde de politie naar de lichamen van Visser en Severein. De twee andere verdachten zijn Roemenen van 47 en 60 jaar. De politie denkt dat zij het vuile werk hebben opgeknapt.
Media in Spanje speculeren over het precieze motief voor de dubbele moord. Zo zou Severein samen met Cuenca geld hebben gestoken in zakelijke projecten en wilde Severein zijn aan Cuenca geleende geld terug. De politie heeft alleen bevestigd dat het motief voor de dubbele moord waarschijnlijk een zakelijk geschil was.
Ik baseerde me op een artikel in het AD waarin het volgende staat:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik het heb over waar zij woonden?? Zij woonden in Nederland, en hadden een hotelkamer geboekt in Murcia.
Heb je het artikel wel gelezen? Daarin staat:
"De politie denkt verder dat de twee zijn omgebracht in een flat in Molina de Segura, waar ze met de daders enige tijd verbleven."
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)-zakenconflict.dhtml
Omgebracht, niet "ondergebracht" of wat jij ook denkt te lezen
quote:In het huis in Molina de Segura, waar Severein en Visser werden gedood, waren met het blote oog geen sporen te zien van de moord. De daders hadden het huis, dat afgelegen ligt, voor een paar weken gehuurd.
De meeste pogingen tot reconstructie hier, zijn gebaseerd op zaken die in de media genoemd zijn. Verkrachting valt daar niet onder. Sterker: gezien de loslippigheid van de Spaanse politie/justitie tot nu toe in deze zaak, had het denk ik al lang op straat gelegen als dat was gebeurd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik dacht een hoop onsmakelijke details te hebben gelezen, maar dit is wel heel onsmakelijk
Lulloquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn (gelukkig) toch geen kinderen betrokken bij deze zaak?
Welke scene was dat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:36 schreef TLC het volgende:
Teveel naar resorvoir dogs gekeken naar die stuck in the middle with you scene
3 maanden zwanger.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn (gelukkig) toch geen kinderen betrokken bij deze zaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |