Ik kom uit de noordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast, je bent 14. Enige werk dat een 14-jarige heeft is een krantenwijkje.
En ga niet zielig doen dat je geëmigreerd bent, want je bent gewoon westers.
Finland hoort ook bij ''het westen'' Alles ten westen van Duitsland plus Noord Amerika en Australië is ''Het Westen''quote:
ja daar heb je natuurljk gelijk in ik ben geen blacka skittles of blacka winkie maar mijn bedrijfs leven is inkoop en verkoop ik ben altijd al veel geld verdienen daarom is mijn opleiding ook economiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Finland hoort ook bij ''het westen'' Alles ten westen van Duitsland plus Noord Amerika en Australië is ''Het Westen''
Samengevat. Je bent blank
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja daar heb je natuurljk gelijk in ik ben geen blacka skittles of blacka winkie maar mijn bedrijfs leven is inkoop en verkoop ik ben altijd al veel geld verdienen daarom is mijn opleiding ook economie
grappig man grappig achmed ben jij wel kut allahquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb met de burgemeester van Amsterdam gebeld, en deze worden nu door de hele stad verspreid.
samengevat: je bent logistiek manager van de pakjes lidl-sinas in de pauze op de sociale werkplekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja daar heb je natuurljk gelijk in ik ben geen blacka skittles of blacka winkie maar mijn bedrijfs leven is inkoop en verkoop ik ben altijd al veel geld verdienen daarom is mijn opleiding ook economie
onderschatkist mij niet! ik ben gepromoveerd van bbl naar havo dus mond houtequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
samengevat: je bent logistiek manager van de pakjes lidl-sinas in de pauze op de sociale werkplek
Wat is de merkbelofte van je bedrijf? En de visie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nederlands zat er zeker niet bij?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
onderschatkist mij niet! ik ben gepromoveerd van bbl naar havo dus mond houte
Iets zegt me dat je dat niet gaat halenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ONZ topicquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk OF, ik heb ook deze laten drukken voor je!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk OF, ik heb ook deze laten drukken voor je!
ga fietsen gooi je zelf weg ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dat niet gaat halen
Sorry ik heb een vlezen mond, geen houten...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je zit in de tweede, hoe kan je dan van bb naar havo gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga fietsen gooi je zelf weg ofzo
Geen idee, jij was degene die al mijn UI's tot een mooi formaat maaktequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waar kon je dat ook alweer verkleinen tot ui
gewoon goede cito +altijd 10 met bewijsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zit in de tweede, hoe kan je dan van bb naar havo gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |