Eindelijk post je een keer goede muziekquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eindelijk post je een keer goede muzien
Nodig gelooft zeker ook,als het s'nachts is dat hij naar de zon kanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heeft ie wel gelijk.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nodig gelooft zeker ook,als het s'nachts is dat hij naar de zon kan![]()
Ik ben 12 wat is theoretischquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heeft ie wel gelijk.
Ja en naar de maanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nodig gelooft zeker ook,als het s'nachts is dat hij naar de zon kan![]()
Smatjes hosselen in Hollywood ja toch G Rotterdam toch Gquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
whapgesprek met pz meteen over sletjes prikken![]()
die gozer is niks veranderd![]()
roffaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Smatjes hosselen in Hollywood ja toch G Rotterdam toch G
Pz appte me ooit om 3 uur s nachts:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Smatjes hosselen in Hollywood ja toch G Rotterdam toch G
Hij appte mij laatst dat ie ''Een smatje gehosseld had in de trein en haar nummer had en bijna ging zoenen,maar toen moest ze uitstappen''quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Pz appte me ooit om 3 uur s nachts:
"Lieve maaike in ben in holly help me wat moet ik doen"
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
Hier is het dat hij met sv was gaan zuipen en drie smatjes had gehosseld
wat een baas blijft het ook
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij appte mij laatst dat ie ''Een smatje gehosseld had in de trein en haar nummer had en bijna ging zoenen,maar toen moest ze uitstappen''
Haha,dat was geniaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
En we kennen allemaal ook wel het prachtige berichtje dat ik met nieuwjaar kreeg
hihihih bfflquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Hhighiihih ik ga nog steeds helemaal stuk op onze grappen hiihigigi hahahaahbaa
lkkr poedersuikerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Steek er nu 4 op twee in mijn mond en 2 in mijn neus.
Lekker nicotine snuiven.
ik had het over sv blackyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu al bier? Jezus zeg dronkenlap
Zeker ook blowen?
Doe je dat al niet de hele tijd sinds je hier een account hebt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
oh wacht even aandachtshoerenpost maken
Als je hier bent 8 juni sloop ik hem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
OMG OMG MORGEN MN NIEUWE PHONE MN SWAG GAAN LEVELS OMHOOG IK BEN ZO BLIJ OMG OMG EN NOG VRIJ OOK MIJN DAG GAAT AWESOME WORDEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef xcachet het volgende:
Flauww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
she hawtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
Nog flauwerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met welk leger?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan sloop ik jou en je bierkoelkast
Maar zorg wel dat je money hebt he 8 juni.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn hitsquad je hebt met ze gechilld
zolang dat geen 10 euro per rit is moet het goed komenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar zorg wel dat je money hebt he 8 juni.
Moeten dan met de bus vanaf mij naar Jeffrey.
3 euro,je hebt zeker ov-chipkaart?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang dat geen 10 euro per rit is moet het goed komen
True true!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er is altijd zoveel liefde in dit topic.
heyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er is altijd zoveel liefde in dit topic.
Waarom weet ik hier niks vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Hey hou je wel een beetje in met mijn verloofde ja
Te laatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Hey hou je wel een beetje in met mijn verloofde ja
Op dit moment niet nee, en ik zou al helemaal niet weten wat ik met 10 zou moeten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hey
jij hebt hier zeker ook niks aan eh: http://www.banggood.com/1(...)cklight-p-75047.html
Ja hee gvd was dezequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry, jij hebt nou eenmaal een brandweerslurf.
ja idd, maar ze verkopen er 8 voor $19.05 dus dit is wel een goeie prijsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee, en ik zou al helemaal niet weten wat ik met 10 zou moeten.
Misschien eentje voor als ik het ooit eens nodig heb.
Also pretty okay.quote:
Brandweermanforeverquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hee gvd was dezeNet nog bff's en nu ben ik een brandweerman
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef Rockiejj het volgende:
Haha mn broertje![]()
Wiet.. Wietparkiet hahahahahaha
hallo spreek ik met le brandweerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hee gvd was dezeNet nog bff's en nu ben ik een brandweerman
Ik weet het.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spreek whore eens uit? En daarna hoor?
hoi broertjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef Rockiejj het volgende:
Haha mn broertje![]()
Wiet.. Wietparkiet hahahahahaha
Brandweermannen bff'squote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Also pretty okay.
[..]
Brandweermanforever
Dat is waar. Bedankt voor de link in ieder geval. Toch maar even bestellen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja idd, maar ze verkopen er 8 voor $19.05 dus dit is wel een goeie prijs
Gelukkig ga ik lerarenopleiding Engels doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelukkig, sommige mensen kunnen die grap niet zo waarderen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou gewoon je hielp me zo goed met je zwangerschaps openingszin
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Hoi. Mijn hormonen zijn op hol geslagen, als ik zwanger word worden ze weer normaal, wil jij me helpen? Die toch @ sacras?
jouw moederquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
thuis komen van je werk en je moeder heeft zo aardig even pils koud gezet
IS DAT NIET TE LUXE VA!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo vreselijk is je moeder dus niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat een paupermuziek!quote:
soms heeft ze haar momentenquote:
Ups en downs toch, zo'n overgangquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ups en downs toch, zo'n overgang
quote:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik moet eten.
Ik ben er later wel weer. Toedels.
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Omdat EugeneKrabs gewoon een bazenuser is, deze paint van mij
[ afbeelding ]
ik weet nog niet ik wil dingen die kapot zijn enz eigenlijk afval ombouwen tot goede dingen en verkopen zoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nice, een Ltd.?
veel belastingvoordelen
Lekker grofvuil doorzoeken dus?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet nog niet ik wil dingen die kapot zijn enz eigenlijk afval ombouwen tot goede dingen en verkopen zo
Sowieso ff dit doornemen: https://dl.dropboxusercon(...)ure%20mei%202012.pdfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet nog niet ik wil dingen die kapot zijn enz eigenlijk afval ombouwen tot goede dingen en verkopen zo
Oh zo nou ja succes.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maal niet gwn gesloopte dingen kopen van de marktplaats enz
Thanks.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Sowieso ff dit doornemen: https://dl.dropboxusercon(...)ure%20mei%202012.pdf
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb een opstartbedrag van 75 eu maar moet genoeg zijn.
Veel succes met het aanvragen van een KvK nummerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja dat is zat. Gewoon een paar dingen op marktplaats kopen en dan doorverkopen voor meer!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
doe ik pas laterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel succes met het aanvragen van een KvK nummer
Gast, lees je eerst even inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat nouDie dingen kosten 10eu en doorverkopen voor 30
Doe dat dan ook niet met je bedrijf opzetten en opstartbedragquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat? het is niet eens een officieel bedrijf te noemen
Dikke kans dat ie daar al is grquote:
nee dat gaad lader eerst gaat het opstart bedrag omhooog en dan winst altijd snap jequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet met je bedrijf opzetten en opstartbedrag
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee dat gaad lader eerst gaat het opstart bedrag omhooog en dan winst altijd snap je
ik ben pas 14 hallo ik ben een ge emigreerde persoon in deze tijden van de crisis is het moeilijk je baan te houden enzovoort ik heb al mijn werken verloren dus daarom begin ik met dit mijn nieuwe ideequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben ik al,en ik heb tenminste genoeg geld.
Zodat ik geen beunhaas bedrijf op ga starten
Ik ga de jeugd zien op lowlands dit jaarquote:
Jij hoort buiten te spelen. En je niet druk maken over geld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben pas 14 hallo ik ben een ge emigreerde persoon in deze tijden van de crisis is het moeilijk je baan te houden enzovoort ik heb al mijn werken verloren dus daarom begin ik met dit mijn nieuwe idee
Gast, je bent 14. Enige werk dat een 14-jarige heeft is een krantenwijkje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben pas 14 hallo ik ben een ge emigreerde persoon in deze tijden van de crisis is het moeilijk je baan te houden enzovoort ik heb al mijn werken verloren dus daarom begin ik met dit mijn nieuwe idee
daar is geen tijd voor buiten spelenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij hoort buiten te spelen. En je niet druk maken over geld.
Ik kom uit de noordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast, je bent 14. Enige werk dat een 14-jarige heeft is een krantenwijkje.
En ga niet zielig doen dat je geëmigreerd bent, want je bent gewoon westers.
Finland hoort ook bij ''het westen'' Alles ten westen van Duitsland plus Noord Amerika en Australië is ''Het Westen''quote:
ja daar heb je natuurljk gelijk in ik ben geen blacka skittles of blacka winkie maar mijn bedrijfs leven is inkoop en verkoop ik ben altijd al veel geld verdienen daarom is mijn opleiding ook economiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Finland hoort ook bij ''het westen'' Alles ten westen van Duitsland plus Noord Amerika en Australië is ''Het Westen''
Samengevat. Je bent blank
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja daar heb je natuurljk gelijk in ik ben geen blacka skittles of blacka winkie maar mijn bedrijfs leven is inkoop en verkoop ik ben altijd al veel geld verdienen daarom is mijn opleiding ook economie
grappig man grappig achmed ben jij wel kut allahquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb met de burgemeester van Amsterdam gebeld, en deze worden nu door de hele stad verspreid.
samengevat: je bent logistiek manager van de pakjes lidl-sinas in de pauze op de sociale werkplekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja daar heb je natuurljk gelijk in ik ben geen blacka skittles of blacka winkie maar mijn bedrijfs leven is inkoop en verkoop ik ben altijd al veel geld verdienen daarom is mijn opleiding ook economie
onderschatkist mij niet! ik ben gepromoveerd van bbl naar havo dus mond houtequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
samengevat: je bent logistiek manager van de pakjes lidl-sinas in de pauze op de sociale werkplek
Wat is de merkbelofte van je bedrijf? En de visie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nederlands zat er zeker niet bij?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
onderschatkist mij niet! ik ben gepromoveerd van bbl naar havo dus mond houte
Iets zegt me dat je dat niet gaat halenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ONZ topicquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk OF, ik heb ook deze laten drukken voor je!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:02 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk OF, ik heb ook deze laten drukken voor je!
ga fietsen gooi je zelf weg ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dat niet gaat halen
Sorry ik heb een vlezen mond, geen houten...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je zit in de tweede, hoe kan je dan van bb naar havo gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga fietsen gooi je zelf weg ofzo
Geen idee, jij was degene die al mijn UI's tot een mooi formaat maaktequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waar kon je dat ook alweer verkleinen tot ui
gewoon goede cito +altijd 10 met bewijsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zit in de tweede, hoe kan je dan van bb naar havo gaan
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga fietsen gooi je zelf weg ofzo
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Sorry ik heb een vlezen mond, geen houten...
Wat was je Cito scorequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
gewoon goede cito +altijd 10 met bewijs
Dus dan moet je van BB naar KB, naar mavo en dan naar havo. Wat was je cito en waarom ben je dan niet meteen havo gaan doen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
gewoon goede cito +altijd 10 met bewijs
Know that feelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:11 schreef arachide. het volgende:
Jeej, 3e sigaret achter elkaar![]()
Moet wachten op mijn werk en heb niks beters te doen
Stop gewoon, zwakkeling! Roken is een slechte gewoonte.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:11 schreef arachide. het volgende:
Jeej, 3e sigaret achter elkaar![]()
Moet wachten op mijn werk en heb niks beters te doen
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Stop gewoon, zwakkeling! Roken is een slechte gewoonte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar lb is zelf ook 1337 hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ze die als UI zou willen, kan jij hem dan verkleinen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |