Dikke kans dat ie daar al is grquote:
nee dat gaad lader eerst gaat het opstart bedrag omhooog en dan winst altijd snap jequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet met je bedrijf opzetten en opstartbedrag
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee dat gaad lader eerst gaat het opstart bedrag omhooog en dan winst altijd snap je
ik ben pas 14 hallo ik ben een ge emigreerde persoon in deze tijden van de crisis is het moeilijk je baan te houden enzovoort ik heb al mijn werken verloren dus daarom begin ik met dit mijn nieuwe ideequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben ik al,en ik heb tenminste genoeg geld.
Zodat ik geen beunhaas bedrijf op ga starten
Ik ga de jeugd zien op lowlands dit jaarquote:
Jij hoort buiten te spelen. En je niet druk maken over geld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben pas 14 hallo ik ben een ge emigreerde persoon in deze tijden van de crisis is het moeilijk je baan te houden enzovoort ik heb al mijn werken verloren dus daarom begin ik met dit mijn nieuwe idee
Gast, je bent 14. Enige werk dat een 14-jarige heeft is een krantenwijkje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben pas 14 hallo ik ben een ge emigreerde persoon in deze tijden van de crisis is het moeilijk je baan te houden enzovoort ik heb al mijn werken verloren dus daarom begin ik met dit mijn nieuwe idee
daar is geen tijd voor buiten spelenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij hoort buiten te spelen. En je niet druk maken over geld.
Ik kom uit de noordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast, je bent 14. Enige werk dat een 14-jarige heeft is een krantenwijkje.
En ga niet zielig doen dat je geëmigreerd bent, want je bent gewoon westers.
Finland hoort ook bij ''het westen'' Alles ten westen van Duitsland plus Noord Amerika en Australië is ''Het Westen''quote:
ja daar heb je natuurljk gelijk in ik ben geen blacka skittles of blacka winkie maar mijn bedrijfs leven is inkoop en verkoop ik ben altijd al veel geld verdienen daarom is mijn opleiding ook economiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Finland hoort ook bij ''het westen'' Alles ten westen van Duitsland plus Noord Amerika en Australië is ''Het Westen''
Samengevat. Je bent blank
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja daar heb je natuurljk gelijk in ik ben geen blacka skittles of blacka winkie maar mijn bedrijfs leven is inkoop en verkoop ik ben altijd al veel geld verdienen daarom is mijn opleiding ook economie
grappig man grappig achmed ben jij wel kut allahquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb met de burgemeester van Amsterdam gebeld, en deze worden nu door de hele stad verspreid.
samengevat: je bent logistiek manager van de pakjes lidl-sinas in de pauze op de sociale werkplekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja daar heb je natuurljk gelijk in ik ben geen blacka skittles of blacka winkie maar mijn bedrijfs leven is inkoop en verkoop ik ben altijd al veel geld verdienen daarom is mijn opleiding ook economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |