Dus je hebt Hugh aan de kant gezet voor 1800% done?!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzie en ik zijn godsafschuwelijk leuk in het echt, FOK! bewaren we voor elkaar afzeiken.
Waarom beslis jij over hemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof krio het toe zou laten dat jij er even snel op kan (mij/hem).
Doe ik niet. Er staat toch "alsof kri het toe zou laten" ergo hij beslist.quote:
Woman pls. Ik verveel me, ben wachtende op iemand. Niet dat ik echt over je heen wil.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe ik niet. Er staat toch "alsof kri het toe zou laten" ergo hij beslist.
Ik vraag me wel eens af hoeveel van de hosselpogingen hier wel serieus zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman pls. Ik verveel me, ben wachtende op iemand. Niet dat ik echt over je heen wil.
Te makkelijk toch, moest 'm wel maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]doe nou niet zo lullig mens, Hugh en ik daten al weken niet meer
Zo hard weer, he.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman pls. Ik verveel me, ben wachtende op iemand. Niet dat ik echt over je heen wil.
Ben omw.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cute, gauw een ander onderwerp aansnijden als je vorige geen succes heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet.. Zodra iemand een stap richting mij zet word ik verlegenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel van de hosselpogingen hier wel serieus zijn.
Dank dank. Je bent alvast uitgenodigd voor the bachelorette party, en ik zit nog te overwegen welke FOK!dame ik als bruidsmeisje wil. Let op voor een topic in LIF.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te makkelijk toch, moest 'm wel maken.
Maar jeetje, oké, wat leuk. Dus je hebt 'm zodanig weten te interesseren dat hij blijft plakken? Respect girl.Ik verwacht een uitnodiging voor de bruiloft en wil bij dezen meteen bevestigen dat ik een +1 meeneem.
Liefje, zonder smileysquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cute, gauw een ander onderwerp aansnijden als je vorige geen succes heeft.
Je verveelt me. Ga.
Mi kanki spannend dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dank dank. Je bent alvast uitgenodigd voor the bachelorette party, en ik zit nog te overwegen welke FOK!dame ik als bruidsmeisje wil. Let op voor een topic in LIF.
Geen zorgen, ik blijf maagd tot het huwelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:08 schreef Ambipur het volgende:
Zolang AMBI NIET nakt, nakt er niemand. Fyi.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik blijf maagd tot het huwelijk.
DON'T. Tip van ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik blijf maagd tot het huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |