Ja, ik besloot hier de pokerface terug te brengen (what up Vasje) en weer iets meer baard te dragen (I see you Cb).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Op je andere foto zag je er minder bedreigend uit
Waar zijn sala en juna eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik besloot hier de pokerface terug te brengen (what up Vasje) en weer iets meer baard te dragen (I see you Cb).
#Fer #TC #jumi# juna #goodtimes #neverforget #salaimissyouman
Ze had een rozig shirt aan en witte sandalen. Verder had ze af en toe de Juminelle zonnebril op.quote:
Sala is naar zo'n bootcamp in Syrië, en junamii... junamii.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zijn sala en juna eigenlijk gebleven?
ik ben op vakantie laat mequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Respectievelijk een leven gekregen en weggepest (ik haat jullie, still love juna).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat mij pelvic thrustend achter je staan terwijl jij je zalm portioneert alvorens wij intens en uitputtelijk lichamelijk contact hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Hard geworden van de gedachte aan een nat chlochlogleufje.
ff eerder zeggen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze had een rozig shirt aan en witte sandalen. Verder had ze af en toe de Juminelle zonnebril op.
[..]
Sala is naar zo'n bootcamp in Syrië, en junamii... junamii.![]()
Junamiiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef Panzermaus het volgende:
Sala is naar zo'n bootcamp in Syrië, en junamii... junamii.![]()
Luister wijf, schiet op met jullie paringsritueel, dan kan ik erop. (Op jou/hem laat ik even in het midden)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat mij pelvic thrustend achter je staan terwijl jij je zalm portioneert alvorens wij intens en uitputtelijk lichamelijk contact hebben.
Gewoon threeway doen, best of both worldsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Luister wijf, schiet op met jullie paringsritueel, dan kan ik erop. (Op jou/hem laat ik even in het midden)
Heb jij überhaupt nog een seksueel moraal eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon threeway doen, best of both worlds
Dit zou je verbazen. Daarom nou juist, aangezien ik zelf zo braaf als ik weetnietwat ben, geniet ik graag op een afstandje van andermans uitspattingenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt nog een seksueel moraal eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt nog een seksueel moraal eigenlijk?
Alsof krio het toe zou laten dat jij er even snel op kan (mij/hem).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Luister wijf, schiet op met jullie paringsritueel, dan kan ik erop. (Op jou/hem laat ik even in het midden)
Zijn jullie nou een stelletje of niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof krio het toe zou laten dat jij er even snel op kan (mij/hem).
Krio en ik zijn de leukere variant van Panzie en jou.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zijn jullie nou een stelletje of niet?
Panzie en ik zijn godsafschuwelijk leuk in het echt, FOK! bewaren we voor elkaar afzeiken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio en ik zijn de leukere variant van Panzie en jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |