Willem komt ook een beetje over als een Berthaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit de Telegraaf, vind het wel grappig
Gaat een beetje op Bea lijkenquote:
Iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Het Amerikaanse warenhuis JC Penney probeert via een enorm billboard een fluitketel aan te prijzen, maar slaat daarbij de plank mis. Passerende automobilisten menen Adolf Hitler in de waterketel te herkennen.
Het handvat gaat door voor het typerende kapsel van Hitler, het bolletje op het deksel moet de beroemde Hitler-snor voorstellen. De tuit met dop maakt het af met de Hitler-groet.
Op sociale media is reuring ontstaan rond de advertentie. Het warenhuis heeft nog niet gereageerd.
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
Humorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Het Amerikaanse warenhuis JC Penney probeert via een enorm billboard een fluitketel aan te prijzen, maar slaat daarbij de plank mis. Passerende automobilisten menen Adolf Hitler in de waterketel te herkennen.
Het handvat gaat door voor het typerende kapsel van Hitler, het bolletje op het deksel moet de beroemde Hitler-snor voorstellen. De tuit met dop maakt het af met de Hitler-groet.
Op sociale media is reuring ontstaan rond de advertentie. Het warenhuis heeft nog niet gereageerd.
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
Ik denk het niet, maar die tent staat wel op de kaartquote:
Heb wel ergens in de kast nog een fluitketel, maar gebruik toch altijd mijn waterkoker!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar die tent staat wel op de kaart
Dan ben je geen racistquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb wel ergens in de kast nog een fluitketel, maar gebruik toch altijd mijn waterkoker!
Als je het ziet zie je niks anders meerquote:
Nee idd...inc Hilter groetquote:
IJzersterkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
meiden van holland ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn er spannende dingen op Tv, zo ja waar dan? Ik vind het maar boring vanavond opTv!
quote:'Killerbok' terroriseert mensen bij gevangenispoort
video Het is sowieso al niet gezellig toeven aan een gevangenispoort, maar aan de toegang van de penitentiaire inrichting in het Braziliaanse Londrina wil je helemaal niet zijn. De oorzaak: een bok en een geit die ware terreur zaaien onder de gevangenisbezoekers.
Vooral de bok van het gezelschap is een ware lastpost. Hij deinst er niet voor terug de mensen aan te vallen en op de grond te duwen.
Een moedige omstander kan de boze bok tegen de grond leggen en vastbinden. De woesteling wordt vervolgens weggeleid naar een onbekende bestemming.
AD
Lekker buiten op een terras met paraplu opquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Iedereen zit van de regen te genieten denk ik
Donder en bliksem hier. Dankquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef BendeBielzen het volgende:
Droog en zonnig hier maar dat verdienen alleen eerlijke mensen
Gek het is al voorbijquote:
Donder en bliksem hebben daar een handje vanquote:
De ramptoeristen hebben een nieuw onderwerp?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:49 schreef Jian het volgende:
Jessus, dat speculaas-topic over Severein en Visser in NWS, wann stelletje sensatie-nichten daar zeg .....
![]()
Ja hoe is het weer bij jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
De ramptoeristen hebben een nieuw onderwerp?
Yup, na de broertjes hebben we nu Visser en Severein en de speculaties over de martelingen en het hoe en waarom en wie er het eerst in stukken is gezaagd. Ik wacht wel op de samenvatting.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
De ramptoeristen hebben een nieuw onderwerp?
Zou je als scriptschrijver er nog iets mee kunnen denk je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, na de broertjes hebben we nu Visser en Severein en de speculaties over de martelingen en het hoe en waarom en wie er het eerst in stukken is gezaagd. Ik wacht wel op de samenvatting.
Met een beetje fantasie kom je een heel eindquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Zou je als scriptschrijver er nog iets mee kunnen denk je?
Ik geloof er geen zak vanquote:
Ik niet ik wil details weten. Messen kettingzagen de hele zooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het al erg genoeg wat ik ervan in de krant heb gelezen
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ik wil details weten. Messen kettingzagen de hele zooi
Djinggggggggggggggquote:
Jah, maar aangezien de daders gepakt zijn zullen die er wel komen, wat heeft het nu dan voor zin om Cluedo te gaan zitten spelen, ..... sensatielustquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ik wil details weten. Messen kettingzagen de hele zooi
Ja precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, maar aangezien de daders gepakt zijn zullen die er wel komen, wat heeft het nu dan voor zin om Cluedo te gaan zitten spelen, ..... sensatielust
Nou ja zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik word er nooit zo opgewonden van, teveel echte narigheid gezien denk ik. Maar enjoy
gewoon gruwelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het al erg genoeg wat ik ervan in de krant heb gelezen
Wannabee Horatio'squote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, maar aangezien de daders gepakt zijn zullen die er wel komen, wat heeft het nu dan voor zin om Cluedo te gaan zitten spelen, ..... sensatielust
slotje eropquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat vat het geheel wel samen ja. Zaak opgelost! Klaar!
Ja nee dank, dat ken ik geval volg ik in het Spaansquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Enjoy![]()
NWS / Oud-volleybalster Ingrid Visser vermoord in Spanje #3
Warm van de bakker zeg maar. Maar in dat topic kan je lekker sappig speculeren over van alles en nog watquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dank, dat ken ik geval volg ik in het Spaans
Of ik daar zin in heb ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Warm van de bakker zeg maar. Maar in dat topic kan je lekker sappig speculeren over van alles en nog wat
Geen idee, maar het lijkt me wel vrij logisch gezien de aanklacht tegen deze vriendelijke EU-broeders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
Lees net dat die Roemenen voorlopig vast blijven zitten... Normaliter geldt er voor een tijdelijke aanhouding een max van 72 uur (3 dagen) Nu heeft de rechter besloten dat ze langer vast blijven zitten... Of was dit al bekend ?
Efe. Valencia|29/05/2013 a las 21:54quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt me wel vrij logisch gezien de aanklacht tegen deze vriendelijke EU-broeders.
Ze begreep er echt geen "flikker" van ....quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik krijg spontaan de slappe lach bij Knevel & van den Brink en dat gebeurt me niet vaak..
Een weigerambtenaar (v) met de welluidende naam Finy Wobbes.
Daarom weigert ze ook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze begreep er echt geen "flikker" van ....
daar werd mijn blik ook constant naar toe getrokkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef MichieldeR het volgende:
Die trompetetistte blaast wel lekker. Ik zie alleen die pukkel tussen haar wenkbrauwen.
Tsja, wij mannen ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
daar werd mijn blik ook constant naar toe getrokken
Ik heb haar niet echt gevolg, het zal vast wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
Volgens mij begrijpt ze het wel ... Ze zou het huwelijk doen volgens de wet, maar denk dan wel dat ze het sympathieke homo praatje etc erbij kunnen vergeten, want dat voelt ze niet zo.. en adviseerd gewoon een ander ... Mag toch ?
Ja dus ... Weer een non topic over niks want ze doet wat de wet van dr vraagtquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:52 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb haar niet echt gevolg, het zal vast wel.
Die 255 miljoen bedoel je zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
De Kuip wordt niet gerenoveerd hoor ik net. Mmmm, nieuwbouw kost zoiets va 365 miljoen, terwijl de voorgestelde renovatie 110 miljoen zou kosten. Ik vraag me af waar ze die 365 miljoen vandaan gaan halen dan.
Ze heb dr uiterlijk niet mee, maar ze gaf tijdens de uitzending aan geen bezwaar te hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef MichieldeR het volgende:
Maar als ik haar zo zie, zegt ze overal nee tegen
Toch zou ik haar niet willen als ambtenaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heb dr uiterlijk niet mee, maar ze gaf tijdens de uitzending aan geen bezwaar te hebben
Daarom is ze dan ook geen echte weigerambtenaar en daar ging het item over. Trouwens liever niet vind ik ook niet kunnen. Het is wat Roemer zei. Ga je accoord met een ambtenaar die zegt, oh nee hoor een paspoort afgeven aan een vrouw doe ik niet, dan gaat u maar liever naar mijn collega.......quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
Volgens mij begrijpt ze het wel ... Ze zou het huwelijk doen volgens de wet, maar denk dan wel dat ze het sympathieke homo praatje etc erbij kunnen vergeten, want dat voelt ze niet zo.. en adviseerd gewoon een ander ... Mag toch ?
OK ... Maar dat geeft ze dus bij een homo stel aan.. Er zijn ook andere ambtenaren die er anders over denkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:56 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Toch zou ik haar niet willen als ambtenaarJe hele dag naar de klote!
Dat weet ik maar die kop zit nu in mijn hoofdquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Maar dat geeft ze dus bij een homo stel aan.. Er zijn ook andere ambtenaren die er anders over denken
Ik wil wel bij de politie, maar ik arresteer geen Polen, want dat is tegen m'n principes, maar dat is geen probleem want ik heb collega's die wel Polen arresteren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Maar dat geeft ze dus bij een homo stel aan.. Er zijn ook andere ambtenaren die er anders over denken
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil wel bij de politie, maar ik arresteer geen Polen, want dat is tegen m'n principes, maar dat is geen probleem want ik heb collega's die wel Polen arresteren.
Geen idee! Kan ik me al inschrijven om dat nieuwe stadion te realiseren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
De Kuip wordt niet gerenoveerd hoor ik net. Mmmm, nieuwbouw kost zoiets va 365 miljoen, terwijl de voorgestelde renovatie 110 miljoen zou kosten. Ik vraag me af waar ze die 365 miljoen vandaan gaan halen dan.
Rotterdam betaalt alvast 165 miljoen !quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen idee! Kan ik me al inschrijven om dat nieuwe stadion te realiseren.
Of is dat al weer onderhands weggegeven aan bedrijven onder elkaar!
Waarvan? Even inlikken gaat bij gemeente Rotterdam.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Rotterdam betaalt alvast 165 miljoen !
Wat ga jij bijdragen dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Waarvan? Even inlikken gaat bij gemeente Rotterdam.
Jij als Utrechtsequote:Op donderdag 30 mei 2013 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Me diensten om een stadion te bouwen.
Je bent een Utrechtse vrouw en je steunt Rotterdam dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja als zzp-er zit ik door heel het land.
Nee, ze zou ze doorverwijzen naar een collega omdat ze er niet achter staat. Het is haar een keer overkomen dat ze voor het blok stond en dat ze het wel gedaan heeft. Het is bull. ze is vrijwillig ambtenaar van de burgerlijke stand en onze overheid heeft het homo-huwelijk gelijk gesteld aan het hetero-huwelijk. Dus gewoon als ambtenaar het contractje sluiten net als het paspoort afgeven. "ik geef liever geen paspoorten af aan Marokkanen want ik ben tegen een dubbele nationaliteit gaat ook niet op"quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
Als homos willen trouwen om het trouwen kunnen ze bij haar terecht.. Willen ze er iets meer mee met die belevenis van het ja-wooord moeten ze een andere zoeken daar komt het op neer
Ik steun mezelf en me gezin met inkomsten uit Rotterdamquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:08 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Je bent een Utrechtse vrouw en je steunt Rotterdam dus.
Ik denk ineens dat het nieuwe Feijenoord stadium door jou ineens een mogelijkheid kan worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja als zzp-er zit ik door heel het land.
Ah, een vrijwillige ambtenaar met vreemde principes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ze zou ze doorverwijzen naar een collega omdat ze er niet achter staat. Het is haar een keer overkomen dat ze voor het blok stond en dat ze het wel gedaan heeft. Het is bull. ze is vrijwillig ambtenaar van de burgerlijke stand en onze overheid heeft het homo-huwelijk gelijk gesteld aan het hetero-huwelijk. Dus gewoon als ambtenaar het contractje sluiten net als het paspoort afgeven. "ik geef liever geen paspoorten af aan Marokkanen want ik ben tegen een dubbele nationaliteit gaat ook niet op"
HuH?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:09 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik denk ineens dat het nieuwe Feijenoord stadium door jou ineens een mogelijkheid kan worden.
Zelfs niet tegen Top-Ossquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:12 schreef Jian het volgende:
Als ze nou nog echt zouden kunnen voetballen in Rotterdam, maar die gasten misstaan ook niet op het één of andere simpele knollenveld.
Wat moeten we hieruit interpreteren dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik steun mezelf en me gezin met inkomsten uit Rotterdam
Steun? Inkomsten!quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:13 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Jij bent toch een zzp-er die steun verleent, dat zei je zelf.
Duidelijk !quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Steun? Inkomsten!
Als Utrechter wil ik dan best een feyenoord stadion bouwen als ik er genoeg aan over hou.
Utrechtse ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Steun? Inkomsten!
Als Utrechter wil ik dan best een feyenoord stadion bouwen als ik er genoeg aan over hou.
Mannen moeten alles betalen, zoals Coos zegt: een tweede kut maakt je blut !quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik vind het huwelijk trouwens bull, dus ik weiger sowieso om mensen in de echt te verbinden. Ik snap kerels al helemaal niet met dat risico op het moeten dokken van alimentatie aan een wijf waar je de pest aan hebt.
Ook goed! Werk in mannenwereld en vergeet dat nog wel eens.quote:
Dat merkte ik ineens op!quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ook goed! Werk in mannenwereld en vergeet dat nog wel eens.
Godver Jian, over 18 maanden ben ik óf failliet of spekkoper.......quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik vind het huwelijk trouwens bull, dus ik weiger sowieso om mensen in de echt te verbinden. Ik snap kerels al helemaal niet met dat risico op het moeten dokken van alimentatie aan een wijf waar je ondertussen de pest aan hebt.
Daar kan ik me zo niks bij voorstellen, maar we gaan het meemakenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:30 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Godver Jian, over 18 maanden ben ik óf failliet of spekkoper.......
quote:Lopen er binnenkort weer mammoeten rond?
Hoewel Manfred uit de animatiefilm 'Ice Age' voorlopig zowat onze dichtste connectie met een mammoet is, is het niet uitgesloten dat de prehistorische beesten binnenkort weer rondlopen op onze aardbol. Russische wetenschappers beweren immers bloed te hebben gevonden in het skelet van een wolharige mammoet, wat de kansen verhoogt om het dier te klonen.
De ontdekking kwam er nadat Russische wetenschappers eerder deze maand tijdens een expeditie een goedbewaard skelet aantroffen van een vrouwelijke mammoet op een afgelegen eiland in de Noordelijke Ijszee. Volgens expeditieleider, Semyon Grigoryev, stierf het beest op 60-jarige leeftijd ongeveer 10.000 tot 15.000 jaar geleden. Het was de eerste keer dat zo'n oude, vrouwelijke mammoet werd ontdekt.
Hoewel het skelet op zich al behoorlijk indrukwekkend was, kwam de verrassing pas later toen de wetenschappers bloed ontdekten. "Toen we het ijs braken in de maag, stroomde er plots bloed uit. Het was zeer donker", aldus professor Grigoryev. "Dit is ongetwijfeld de meest verbazingwekkende zaak uit mijn carričre. Hoe is het mogelijk dat we het bloed aantroffen in vloeibare vorm? En het spierweefsel ziet ook rood, de kleur van vers vlees", vervolgt een erg verraste professor.
Clonen
De ontdekking van de Russische wetenschappers geeft onderzoekers opnieuw hoop om de mammoet ooit opnieuw tot leven te wekken. "Dankzij het aangetroffen bloed bestaat de kans dat we levende cellen aantreffen waarmee we de mammoet zouden kunnen klonen."
Waar het skelet van de vrouwtjesmammoet bewaard wordt, is een groot geheim: "Ik wil het niet zeggen, want dan bestaat de kans dat iemand het zal komen stelen", besluit Grigoryev.
AD
Dat risico, dat is ondergeschikt aan de liefde Jian.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik vind het huwelijk trouwens bull, dus ik weiger sowieso om mensen in de echt te verbinden. Ik snap kerels al helemaal niet met dat risico op het moeten dokken van alimentatie aan een wijf waar je ondertussen de pest aan hebt.
Jaoh, dat hoor je natuurlijk alleen van vrouwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat risico, dat is ondergeschikt aan de liefde Jian.
Als de bliksem inslaat voor een vrouw, ben je hopenloos verloren Jianquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaoh, dat hoor je natuurlijk alleen van vrouwen
nee neequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaoh, dat hoor je natuurlijk alleen van vrouwen
Ik denk dat jij je een beetje vergist in het aantal relaties dat ik heb gehad zonder te trouwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als de bliksem inslaat voor een vrouw, ben je hopenloos verloren Jian
Ow ik heb het niet over trouwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je een beetje vergist in het aantal relaties dat ik heb gehad zonder te trouwen
Het gaat hier over trouwen, als een relatie wordt verbroken zonder dat er sprake is van een huwelijk dan geldt er ook geen alimentatieplicht, als er tenminste geen kinderen in het geding zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow ik heb het niet over trouwen![]()
Maar relatie
Ik ben veels te lief geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
Heb nooit alimentatie voor mij zelf gevraagt, wel voor mijn dochter, en dat kreeg ik ook niet regelmatig!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat hier over trouwen, als een relatie wordt verbroken zonder dat er sprake is van een huwelijk dan geldt er ook geen alimentatieplicht, als er tenminste geen kinderen in het geding zijn.
quote:Er is te veel triestheid in de wereld: op dit moment hebben meer dan 7 miljoen mensen sex en jij zit achter je computer...., dat is zo triest....
Betaal nog steeds mn dochters alimentatie aan mn ex,,, Maar dat is voor de belasting maar ook voor de praktischquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb nooit alimentatie voor mij zelf gevraagt, wel voor mijn dochter, en dat kreeg ik ook niet regelmatig!
Hoeveel % daarvan is gemeend en uit liefde ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Poezewoes het volgende:
Kwam een gezegde tegen op internet!
[..]
Van mij is het langer geleden, en ex is al paar jaar doodquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Betaal nog steeds mn dochters alimentatie aan mn ex,,, Maar dat is voor de belasting maar ook voor de praktisch
'Geen idee vond het alleen geinigquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel % daarvan is gemeend en uit liefde ?
Oops geen idee hoe het mn ex gaat.. Al weer tijden niet meer gesproken... Maar hoor mn dochter ook niet klagen over het geld ... We zien welquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Van mij is het langer geleden, en ex is al paar jaar dood
Van mij is het al 26 jaar geleden, ben al 20 jaar met huidige man getrouwd, en tot volle tevredenheid!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops geen idee hoe het mn ex gaat.. Al weer tijden niet meer gesproken... Maar hoor mn dochter ook niet klagen over het geld ... We zien wel
Hoorde van ex schoonzus dat hij letterlijk doodgevallen is, was toen al jaren van hem af!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
Ongelukje of iets anders dat ie er zo vroeg vandoor moest?
En toen was je al weer met een ander ... Je laat een gat van 6 jaar tussen oud en nieuw.. Maar goed letterlijk doodvallen klinkt als zelfmoord.., vanaf iets hoogs afspringen of zo...quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoorde van ex schoonzus dat hij letterlijk doodgevallen is, was toen al jaren van hem af!
Hartstilstand!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen was je al weer met een ander ... Je laat een gat van 6 jaar tussen oud en nieuw.. Maar goed letterlijk doodvallen klinkt als zelfmoord.., vanaf iets hoogs afspringen of zo...
Ok das wel jong idd ... Mijn vader hield er met 67 mee op...quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:42 schreef Poezewoes het volgende:
63 Jaar. is geloof ik al 8 jaar geleden!
Das balen en nu?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:11 schreef MichieldeR het volgende:
het huis wat ik wilde hebben is al verkocht onder voorbehoud
Je hebt wel timing met je posts ...quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Poezewoes het volgende:
Kwam een gezegde tegen op internet!
[..]
Ik blijf zoeken en er staat genoeg te koop. Maar ik zag een buitenkansje en een ander was sneller.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
Er komt vast wel iets leukers langs..... De markt is groot
Dit had niets met google vandoenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak is dat omdat google reageert op iets ...
Ja zo kijk ik ook rond in Spanje en daar voor 40K of zo heb je 3-4 kamer woning in Valencia... Cash in the pocket .. Wie weet ...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik blijf zoeken en er staat genoeg te koop. Maar ik zag een buitenkansje en een ander was sneller.
En volgens poezewoest helemaal niet op het internet ...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Daarvoor moet je niet in dit topic zitten
Was ik ook van plan,,,quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Nee ik ga Total Recall kijken. Dat is alweer 23 jaar geleden.
quote:’Wilfred en Johan praten helemaal niet meer…’
Laat zomertijd WONDEN helen?
De haat-liefdeverhouding van Johan Derksen en Wilfred Genee lijkt volledig doorgeslagen. Achter de schermen wisselen de heren volgens ingewijden geen woord meer sinds hun grote clash live bij VI . Brengt de zomerstop de gemoederen weer tot bedaren? „Het is elk jaar nog goed geweest dat we eventjes van elkaar zijn bevrijd”, zegt Wilfred.
Wilfred: „Johan en ik hebben altijd al een vreemde verhouding gehad. Ieder jaar is het voor ons allebei welkom dat we ons tijdens de zomerstop weer kunnen opfrissen.” De heren van het voetbalprogramma zijn sinds deze week van elkaar ’verlost’. Pais en vree is het nooit geweest tussen de presentator en de voetbaldeskundige.
Maar ondanks hun meningsverschillen konden Johan en Wilfred wel met elkaar door een deur. Eerder werd zelfs nog een voetbalsingle met bijbehorend clipje opgenomen en later schreef Wilfred een gedicht voor de jarige Johan. Maar die voorzichtige toenaderingspoging tussen de twee tegenpolen werd ruw verstoord door een enorme ruzie die ruim twee maanden terug live op tv was te volgen.
Hoofdredacteur van Voetbal International Johan verweet Wilfred „journalistje te spelen” en vond dat Wilfred een verhaal uit zijn blad over SC Heerenveen onderuit probeerde te halen. Johan liep daarop briesend weg uit de uitzending. De dag erna verscheen hij, nadat hij Wilfred vooraf sprak, weer ’gewoon’ aan de desk.
Vrede
Maar de vrede bleek allerminst getekend. Op de radio zei Johan over zijn terugkeer aan tafel onomwonden: „Ik heb een contract en, helaas, net voor vier jaar verlengd.” Dat de sfeer tussen Johan en Wilfred allesbehalve ongedwongen is gebleven, blijkt uit wat ingewijden over de afgelopen tijd vertellen. „Buiten de draaiende camera’s om wisselden ze werkelijk geen woord meer met elkaar. Was er eerder nog sprake van een haatliefdeverhouding, nu is er alleen nog maar één grote pijnlijke stilte tussen de heren.”
Ook RTL, dat de mannen na de vakantie gewoon weer aan tafel verwacht, erkent dat de ambiance buiten de show om minder amicaal is dan tijdens de uitzending. „Het is geen geheim dat de heren geen dikke maatjes zijn”, stelt een woordvoerder van RTL. „En ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld mensen in het publiek dat verschil tussen het moment dat de camera’s aan zijn en dat ze uitgaan, duidelijk ziet. Johan en Wilfred schuiven zwijgzaam aan tafel aan. Pas als het programma begint, komen de gesprekken zoals de mensen thuis die kennen op gang.”
Over het pittige afgelopen seizoen en de sterk bekoelde omgang met Johan besluit Wilfred: „Dit heeft even tijd nodig. Maar bedenk ook: dit soort dingen komt in de beste huwelijken voor. En zo zie ik mijn samenwerking met Johan eigenlijk ook; als een huwelijk. Want als VI op tv is, zie ik hem vaker dan mijn vrouw. Rust in de tent, zoals die nu voor de zomer is, kan geen kwaad. En vanaf 29 juli zit ik gewoon weer bij VI aan tafel.”
Telegraaf
VI heeft altijd wel een beetje van dit soort reuring nodig anders wordt het alleen maar saai.quote:
Kan je dit wel gebruikenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:11 schreef MichieldeR het volgende:
het huis wat ik wilde hebben is al verkocht onder voorbehoud
Als dat hier ook zo is, dan ga ik ook een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:48 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen. Het wordt mooi weer dus tijd om te skeeleren vanmiddag
Groot gelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat hier ook zo is, dan ga ik ook een paar uurtjes.
Kon je dat niet doen toen het regende?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef Poezewoes het volgende:
Heb al een natte rug van behang trekken!
Een natte rug van behang trekken? Met dit weer?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef Poezewoes het volgende:
Heb al een natte rug van behang trekken!
Bij wijze van, best makkelijk als er hele banen afkomen, beter als kleine stukjes!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Een natte rug van behang trekken? Met dit weer?![]()
Ik zou eens een raam dan openzetten en de kamer laten ventileren want met dit weer (zacht/koel/bewolkt) kan je eenvoudig niet een natte rug hebben tenzij je in een compleet afgesloten ruimte werkt waar geen enkele vorm van ventilatie is.
Het kan ook zijn dat ze gewoon snoeihard werkt ..mja sommigen kennen dat niet dus dan denk je daar ook niet aanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Een natte rug van behang trekken? Met dit weer?![]()
Ik zou eens een raam dan openzetten en de kamer laten ventileren want met dit weer (zacht/koel/bewolkt) kan je eenvoudig niet een natte rug hebben tenzij je in een compleet afgesloten ruimte werkt waar geen enkele vorm van ventilatie is.
In het deel van de wereld waar jij bent is het al een tijdje middagquote:
Sommigen kennen hun moeder ook nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze gewoon snoeihard werkt ..mja sommigen kennen dat niet dus dan denk je daar ook niet aan
In het deel waar jij bent moeten ze een bom gooienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
In het deel van de wereld waar jij bent is het al een tijdje middag
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Sommigen kennen hun moeder ook niet
2 geweldige onderbouwde posts . en wat betreft die bom dat wil je jezelf niet aandoen . spring maar voor de treinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
In het deel waar jij bent moeten ze een bom gooien
Nope dan doe ik jou en vele anderen een plezier en dat gun ik jullie nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
[..]
2 geweldige onderbouwde posts . en wat betreft die bom dat wil je jezelf niet aandoen . spring maar voor de trein
das teveel eer .. het kan mij geen moer schelen wat jij doetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nope dan doe ik jou en vele anderen een plezier en dat gun ik jullie niet
Das mooi en nu?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:51 schreef ZOA het volgende:
[..]
das teveel eer .. het kan mij geen moer schelen wat jij doet
Owjee heeft het dan nog nut om te behangen?quote:
jawel .. het luie zweet eruitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Owjee heeft het dan nog nut om te behangen?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
In het deel waar jij bent moeten ze een bom gooien
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:49 schreef ZOA het volgende:
2 geweldige onderbouwde posts . en wat betreft die bom dat wil je jezelf niet aandoen . spring maar voor de trein
Morgen komen de hulptroepen uit Delftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga nou maar eens wat doen, je zit de hele tijd hier te ouwenelen
Een YT voor jouquote:
Nou achter de wolken.quote:
Ik voel met je mee. Het is soms zo kutquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:42 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het is inderdaad om te huilen ja...
Ik kan het niet terug koppenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Was het dat dan nog maar lol (inkopper)
Erg, wat ergquote:
Ik zie nergens een vraagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:51 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo snel al geen gevat antwoord meer... Kom op! Je kunt het
Zucht... Ben je echt zo simpel?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie nergens een vraagIk geef daar antwoord op als ik dat zie
Daar ga ik niet ééns op in.quote:
Zo diep als het bloed kruiptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Poezewoes het volgende:
Toch houden jullie van elkaar Ben en Zoa
Kutkatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Poezewoes het volgende:
Nou mauwquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:02 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hey hey doe is ff lief tegen poes... Jaloers kreng
Nee hoor ik hou van een andere catgorie...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Poezewoes het volgende:
Ja is net een schaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hij heb straf... De puber probeert z'n snavel uit in m'n nek lol
M'n vingers vind ik niet erg, die huid komt ie niet doorheen maar hij was echt aggri in m'n nek bezig, ging me ff te ver lol de klerelijerquote:
Das minder!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
M'n vingers vind ik niet erg, die huid komt ie niet doorheen maar hij was echt aggri in m'n nek bezig, ging me ff te ver lol de klerelijer
Ja weet ik nog van mijn papagaai!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het hoort erbij he... Ze voelen met hun snavel en gaan uitproberen
Hij de papagaai heeft mijn zwager eens te pakken genomen, die zei koetsie koetsie en toen beet Koko in zijn wang, later kwam hij eens foto's maken , moest ie snel doen, aander had hij hem weer te pakken, hij mocht zwager niet!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Die snavels zijn wel ff groter lol Dan had ik ook niet in m'n vingers mogen bijten
oh songfestival.. leuk!quote:
Hahahaha ja 1kennige krengen zijn hetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij de papagaai heeft mijn zwager eens te pakken genomen, die zei koetsie koetsie en toen beet Koko in zijn wang, later kwam hij eens foto's maken , moest ie snel doen, aander had hij hem weer te pakken, hij mocht zwager niet!
Ik heb het niet op dieren in kooien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En jij moet knabbelen! (Wat zeg ik nou weer)
Vlieg opquote:
Nou zo erg is het niet, maar ik kies daar zelf voor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je zit zelf in een kooi... Dus je houdt niet van jezelf?
struisvogel ook nietdie is al geland met z'n kop int zand voor die opgestegen isquote:
Ok ik zal 'm laten vliegen...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo erg is het niet, maar ik kies daar zelf voor.
Nou doe dat maar nietquote:
Nee joh, die vogel heeft het goed. We dollenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja uh... Wat moet ik nou met dat beest dan? Opbakken met een uitje? lol
Owwwwww dacht ik toch ff dat het serieus er aan toe ging hierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh, die vogel heeft het goed. We dollen
Het kan ergerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Owwwwww dacht ik toch ff dat het serieus er aan toe ging hier
Ik ben blij dat je mij doorziet als foksterquote:
Geef je je zo makkelijk bloot dan? Spannendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mij doorziet als fokster
Waarom denk je dat danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Geef je je zo makkelijk bloot dan? Spannend
misschien is het meer een wens dan een gedachte...quote:
Hij zegt eindelijk eens iets verstandigsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
misschien is het meer een wens dan een gedachte...
Ik zeg heel vaak iets verstandigs .. tis dat je het nu een keer zietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hij zegt eindelijk eens iets verstandigs
Ik zie het ook niet hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zeg heel vaak iets verstandigs .. tis dat je het nu een keer ziet
Daar ga je alweer...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zeg heel vaak iets verstandigs .. tis dat je het nu een keer ziet
Laten vliegen,quote:
Nee toch dan gaat ie doodquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gaat ie zondag, ik wens hem een behouden vaart
Krijg het schijt met je kut vogelsquote:
Ja .. nadat ik ze naar binnen gewerkt heb als voedsel .. das wel zo ongeveer het enige dat ik heb met vogelsquote:
Beterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja .. nadat ik ze naar binnen gewerkt heb als voedsel .. das wel zo ongeveer het enige dat ik heb met vogels
Jah .. ik hou van eten en dan voornamelijk lekker en buiten de deurquote:
Ik ook. vogels zijn welkomquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah .. ik hou van eten en dan voornamelijk lekker en buiten de deur
quote:
Duiven schiet ik afquote:
Met hagel? Dan hoef je met een beetje mazzel maar 1 keer te schieten voor un stuk of 5quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nadat mijn dochter zowat ut oog uitgeprikt was ..
ze heeft wel wat van de haan gesmikkeld trouwens
Echt .. de kleine diva heeft 3 weken als bloody mary (read) rond gelopenquote:
Ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Jian het volgende:
Ik zie net dat we in het topic over de moord op de Oud-volleybalster Ingrid Visser ondertussen zijn aangeland bij de snuff-movies ......![]()
NWS / Oud-volleybalster Ingrid Visser vermoord in Spanje #4
Ik ken geen snuf-films, wel snuf-boekenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Jian het volgende:
Ik zie net dat we in het topic over de moord op de Oud-volleybalster Ingrid Visser ondertussen zijn aangeland bij de snuff-movies ......![]()
NWS / Oud-volleybalster Ingrid Visser vermoord in Spanje #4
Piet Prins wist het welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken geen snuf-films, wel snuf-boeken![]()
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik beide niet .. ik kijk alleen educatieve films en lees alleen vakbladenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik beide niet .. ik kijk alleen educatieve films en lees alleen vakbladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |