Willem komt ook een beetje over als een Berthaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit de Telegraaf, vind het wel grappig
Gaat een beetje op Bea lijkenquote:
Iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Het Amerikaanse warenhuis JC Penney probeert via een enorm billboard een fluitketel aan te prijzen, maar slaat daarbij de plank mis. Passerende automobilisten menen Adolf Hitler in de waterketel te herkennen.
Het handvat gaat door voor het typerende kapsel van Hitler, het bolletje op het deksel moet de beroemde Hitler-snor voorstellen. De tuit met dop maakt het af met de Hitler-groet.
Op sociale media is reuring ontstaan rond de advertentie. Het warenhuis heeft nog niet gereageerd.
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
Humorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Het Amerikaanse warenhuis JC Penney probeert via een enorm billboard een fluitketel aan te prijzen, maar slaat daarbij de plank mis. Passerende automobilisten menen Adolf Hitler in de waterketel te herkennen.
Het handvat gaat door voor het typerende kapsel van Hitler, het bolletje op het deksel moet de beroemde Hitler-snor voorstellen. De tuit met dop maakt het af met de Hitler-groet.
Op sociale media is reuring ontstaan rond de advertentie. Het warenhuis heeft nog niet gereageerd.
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
Ik denk het niet, maar die tent staat wel op de kaartquote:
Heb wel ergens in de kast nog een fluitketel, maar gebruik toch altijd mijn waterkoker!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar die tent staat wel op de kaart
Dan ben je geen racistquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb wel ergens in de kast nog een fluitketel, maar gebruik toch altijd mijn waterkoker!
Als je het ziet zie je niks anders meerquote:
Nee idd...inc Hilter groetquote:
IJzersterkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
meiden van holland ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn er spannende dingen op Tv, zo ja waar dan? Ik vind het maar boring vanavond opTv!
quote:'Killerbok' terroriseert mensen bij gevangenispoort
video Het is sowieso al niet gezellig toeven aan een gevangenispoort, maar aan de toegang van de penitentiaire inrichting in het Braziliaanse Londrina wil je helemaal niet zijn. De oorzaak: een bok en een geit die ware terreur zaaien onder de gevangenisbezoekers.
Vooral de bok van het gezelschap is een ware lastpost. Hij deinst er niet voor terug de mensen aan te vallen en op de grond te duwen.
Een moedige omstander kan de boze bok tegen de grond leggen en vastbinden. De woesteling wordt vervolgens weggeleid naar een onbekende bestemming.
AD
Lekker buiten op een terras met paraplu opquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Iedereen zit van de regen te genieten denk ik
Donder en bliksem hier. Dankquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef BendeBielzen het volgende:
Droog en zonnig hier maar dat verdienen alleen eerlijke mensen
Gek het is al voorbijquote:
Donder en bliksem hebben daar een handje vanquote:
De ramptoeristen hebben een nieuw onderwerp?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:49 schreef Jian het volgende:
Jessus, dat speculaas-topic over Severein en Visser in NWS, wann stelletje sensatie-nichten daar zeg .....
![]()
Ja hoe is het weer bij jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
De ramptoeristen hebben een nieuw onderwerp?
Yup, na de broertjes hebben we nu Visser en Severein en de speculaties over de martelingen en het hoe en waarom en wie er het eerst in stukken is gezaagd. Ik wacht wel op de samenvatting.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
De ramptoeristen hebben een nieuw onderwerp?
Zou je als scriptschrijver er nog iets mee kunnen denk je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, na de broertjes hebben we nu Visser en Severein en de speculaties over de martelingen en het hoe en waarom en wie er het eerst in stukken is gezaagd. Ik wacht wel op de samenvatting.
Met een beetje fantasie kom je een heel eindquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Zou je als scriptschrijver er nog iets mee kunnen denk je?
Ik geloof er geen zak vanquote:
Ik niet ik wil details weten. Messen kettingzagen de hele zooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het al erg genoeg wat ik ervan in de krant heb gelezen
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ik wil details weten. Messen kettingzagen de hele zooi
Djinggggggggggggggquote:
Jah, maar aangezien de daders gepakt zijn zullen die er wel komen, wat heeft het nu dan voor zin om Cluedo te gaan zitten spelen, ..... sensatielustquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ik wil details weten. Messen kettingzagen de hele zooi
Ja precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, maar aangezien de daders gepakt zijn zullen die er wel komen, wat heeft het nu dan voor zin om Cluedo te gaan zitten spelen, ..... sensatielust
Nou ja zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik word er nooit zo opgewonden van, teveel echte narigheid gezien denk ik. Maar enjoy
gewoon gruwelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het al erg genoeg wat ik ervan in de krant heb gelezen
Wannabee Horatio'squote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, maar aangezien de daders gepakt zijn zullen die er wel komen, wat heeft het nu dan voor zin om Cluedo te gaan zitten spelen, ..... sensatielust
slotje eropquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat vat het geheel wel samen ja. Zaak opgelost! Klaar!
Ja nee dank, dat ken ik geval volg ik in het Spaansquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Enjoy![]()
NWS / Oud-volleybalster Ingrid Visser vermoord in Spanje #3
Warm van de bakker zeg maar. Maar in dat topic kan je lekker sappig speculeren over van alles en nog watquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dank, dat ken ik geval volg ik in het Spaans
Of ik daar zin in heb ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Warm van de bakker zeg maar. Maar in dat topic kan je lekker sappig speculeren over van alles en nog wat
Geen idee, maar het lijkt me wel vrij logisch gezien de aanklacht tegen deze vriendelijke EU-broeders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
Lees net dat die Roemenen voorlopig vast blijven zitten... Normaliter geldt er voor een tijdelijke aanhouding een max van 72 uur (3 dagen) Nu heeft de rechter besloten dat ze langer vast blijven zitten... Of was dit al bekend ?
Efe. Valencia|29/05/2013 a las 21:54quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt me wel vrij logisch gezien de aanklacht tegen deze vriendelijke EU-broeders.
Ze begreep er echt geen "flikker" van ....quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik krijg spontaan de slappe lach bij Knevel & van den Brink en dat gebeurt me niet vaak..
Een weigerambtenaar (v) met de welluidende naam Finy Wobbes.
Daarom weigert ze ook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze begreep er echt geen "flikker" van ....
daar werd mijn blik ook constant naar toe getrokkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef MichieldeR het volgende:
Die trompetetistte blaast wel lekker. Ik zie alleen die pukkel tussen haar wenkbrauwen.
Tsja, wij mannen ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
daar werd mijn blik ook constant naar toe getrokken
Ik heb haar niet echt gevolg, het zal vast wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
Volgens mij begrijpt ze het wel ... Ze zou het huwelijk doen volgens de wet, maar denk dan wel dat ze het sympathieke homo praatje etc erbij kunnen vergeten, want dat voelt ze niet zo.. en adviseerd gewoon een ander ... Mag toch ?
Ja dus ... Weer een non topic over niks want ze doet wat de wet van dr vraagtquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:52 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb haar niet echt gevolg, het zal vast wel.
Die 255 miljoen bedoel je zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
De Kuip wordt niet gerenoveerd hoor ik net. Mmmm, nieuwbouw kost zoiets va 365 miljoen, terwijl de voorgestelde renovatie 110 miljoen zou kosten. Ik vraag me af waar ze die 365 miljoen vandaan gaan halen dan.
Ze heb dr uiterlijk niet mee, maar ze gaf tijdens de uitzending aan geen bezwaar te hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef MichieldeR het volgende:
Maar als ik haar zo zie, zegt ze overal nee tegen
Toch zou ik haar niet willen als ambtenaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heb dr uiterlijk niet mee, maar ze gaf tijdens de uitzending aan geen bezwaar te hebben
Daarom is ze dan ook geen echte weigerambtenaar en daar ging het item over. Trouwens liever niet vind ik ook niet kunnen. Het is wat Roemer zei. Ga je accoord met een ambtenaar die zegt, oh nee hoor een paspoort afgeven aan een vrouw doe ik niet, dan gaat u maar liever naar mijn collega.......quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
Volgens mij begrijpt ze het wel ... Ze zou het huwelijk doen volgens de wet, maar denk dan wel dat ze het sympathieke homo praatje etc erbij kunnen vergeten, want dat voelt ze niet zo.. en adviseerd gewoon een ander ... Mag toch ?
OK ... Maar dat geeft ze dus bij een homo stel aan.. Er zijn ook andere ambtenaren die er anders over denkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:56 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Toch zou ik haar niet willen als ambtenaarJe hele dag naar de klote!
Dat weet ik maar die kop zit nu in mijn hoofdquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Maar dat geeft ze dus bij een homo stel aan.. Er zijn ook andere ambtenaren die er anders over denken
Ik wil wel bij de politie, maar ik arresteer geen Polen, want dat is tegen m'n principes, maar dat is geen probleem want ik heb collega's die wel Polen arresteren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Maar dat geeft ze dus bij een homo stel aan.. Er zijn ook andere ambtenaren die er anders over denken
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil wel bij de politie, maar ik arresteer geen Polen, want dat is tegen m'n principes, maar dat is geen probleem want ik heb collega's die wel Polen arresteren.
Geen idee! Kan ik me al inschrijven om dat nieuwe stadion te realiseren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
De Kuip wordt niet gerenoveerd hoor ik net. Mmmm, nieuwbouw kost zoiets va 365 miljoen, terwijl de voorgestelde renovatie 110 miljoen zou kosten. Ik vraag me af waar ze die 365 miljoen vandaan gaan halen dan.
Rotterdam betaalt alvast 165 miljoen !quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen idee! Kan ik me al inschrijven om dat nieuwe stadion te realiseren.
Of is dat al weer onderhands weggegeven aan bedrijven onder elkaar!
Waarvan? Even inlikken gaat bij gemeente Rotterdam.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Rotterdam betaalt alvast 165 miljoen !
Wat ga jij bijdragen dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Waarvan? Even inlikken gaat bij gemeente Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |