Willem komt ook een beetje over als een Berthaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit de Telegraaf, vind het wel grappig
Gaat een beetje op Bea lijkenquote:
Iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Het Amerikaanse warenhuis JC Penney probeert via een enorm billboard een fluitketel aan te prijzen, maar slaat daarbij de plank mis. Passerende automobilisten menen Adolf Hitler in de waterketel te herkennen.
Het handvat gaat door voor het typerende kapsel van Hitler, het bolletje op het deksel moet de beroemde Hitler-snor voorstellen. De tuit met dop maakt het af met de Hitler-groet.
Op sociale media is reuring ontstaan rond de advertentie. Het warenhuis heeft nog niet gereageerd.
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
Humorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Het Amerikaanse warenhuis JC Penney probeert via een enorm billboard een fluitketel aan te prijzen, maar slaat daarbij de plank mis. Passerende automobilisten menen Adolf Hitler in de waterketel te herkennen.
Het handvat gaat door voor het typerende kapsel van Hitler, het bolletje op het deksel moet de beroemde Hitler-snor voorstellen. De tuit met dop maakt het af met de Hitler-groet.
Op sociale media is reuring ontstaan rond de advertentie. Het warenhuis heeft nog niet gereageerd.
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
Ik denk het niet, maar die tent staat wel op de kaartquote:
Heb wel ergens in de kast nog een fluitketel, maar gebruik toch altijd mijn waterkoker!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar die tent staat wel op de kaart
Dan ben je geen racistquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb wel ergens in de kast nog een fluitketel, maar gebruik toch altijd mijn waterkoker!
Als je het ziet zie je niks anders meerquote:
Nee idd...inc Hilter groetquote:
IJzersterkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
meiden van holland ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn er spannende dingen op Tv, zo ja waar dan? Ik vind het maar boring vanavond opTv!
quote:'Killerbok' terroriseert mensen bij gevangenispoort
video Het is sowieso al niet gezellig toeven aan een gevangenispoort, maar aan de toegang van de penitentiaire inrichting in het Braziliaanse Londrina wil je helemaal niet zijn. De oorzaak: een bok en een geit die ware terreur zaaien onder de gevangenisbezoekers.
Vooral de bok van het gezelschap is een ware lastpost. Hij deinst er niet voor terug de mensen aan te vallen en op de grond te duwen.
Een moedige omstander kan de boze bok tegen de grond leggen en vastbinden. De woesteling wordt vervolgens weggeleid naar een onbekende bestemming.
AD
Lekker buiten op een terras met paraplu opquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Iedereen zit van de regen te genieten denk ik
Donder en bliksem hier. Dankquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef BendeBielzen het volgende:
Droog en zonnig hier maar dat verdienen alleen eerlijke mensen
Gek het is al voorbijquote:
Donder en bliksem hebben daar een handje vanquote:
De ramptoeristen hebben een nieuw onderwerp?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:49 schreef Jian het volgende:
Jessus, dat speculaas-topic over Severein en Visser in NWS, wann stelletje sensatie-nichten daar zeg .....
![]()
Ja hoe is het weer bij jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
De ramptoeristen hebben een nieuw onderwerp?
Yup, na de broertjes hebben we nu Visser en Severein en de speculaties over de martelingen en het hoe en waarom en wie er het eerst in stukken is gezaagd. Ik wacht wel op de samenvatting.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
De ramptoeristen hebben een nieuw onderwerp?
Zou je als scriptschrijver er nog iets mee kunnen denk je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, na de broertjes hebben we nu Visser en Severein en de speculaties over de martelingen en het hoe en waarom en wie er het eerst in stukken is gezaagd. Ik wacht wel op de samenvatting.
Met een beetje fantasie kom je een heel eindquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Zou je als scriptschrijver er nog iets mee kunnen denk je?
Ik geloof er geen zak vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |