Iddquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat Apple zo'n slechte naam heeft gekregen door die Apple retailers zoals aMac met hun slechte service.
Ik werk nu op die 15" rMBP op mijn werk. Helaas moet ik daar Windows op gebruiken wegens programma's die enkel op Windows draaien. De resolutie is gewoon niet gemaakt voor Windows. Veel te hoog waardoor content veel te klein is. En Windows naar 150% zette zorgt voor lelijk en onscherp content alsof je een verkeerde resolutie aan het gebruiken bent.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd.
Verder die 13" rMBP. Dat resolutie
Dat is wel minder ja. Windowsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik werk nu op die 15" rMBP op mijn werk. Helaas moet ik daar Windows op gebruiken wegens programma's die enkel op Windows draaien. De resolutie is gewoon niet gemaakt voor Windows. Veel te hoog waardoor content veel te klein is. En Windows naar 150% zette zorgt voor lelijk en onscherp content alsof je een verkeerde resolutie aan het gebruiken bent.
Ik zou dat ding nooit na 5 uur alweer aanzetten, voor hetzelfde geld is ie nog niet droog en veroorzaak je kortsluitingquote:Op zondag 9 juni 2013 08:19 schreef J.Appleseed het volgende:
Gisteren de schrik van mijn leven gehad... had de laptop een drie a vier meter van het zwembad staan (achter een hek op een tafel) voor muziek af te spelen. Bij 'normaal' gebruik geen probleem, want ik haal geen rare fratsen uit in het zwembad - gewoon lekker afkoelen, toch?
Ineens maakt een vriend van mijn broer een bommetje en als gevolg daarvan is er een niet onaardige hoeveelheid spatwater op gekomen. Natuurlijk het zekere voor het onzekere genomen en het ding direct uitgezet, op de kop gehouden, uit elkaar gehaald (SSD, RAM eruit, batterij losgekoppeld) en zo 5 uur laten drogen (omdat het toch 'slechts' spatwater was en het dus niet zo was dat er een halve liter water in het toetsenbord was gelopen).
Frappant is wel dat ik het vlak daarvoor nog had over mijn Moshi Clearguard, die ik waarschijnlijk er op had moeten leggen maar erg vettig was en gewassen moet worden.
Daarna weer eens voorzichtig aangezet; aanvankelijk deed het trackpad erg raar, maar na 't ding nog een uur of twee, drie te hebben laten uitstaan doet dat het ook weer prima. Alles werkt dus nog
Was al bang dat het een verzekeringskwestie zou gaan worden en ik mijn laptop kwijt was maar gelukkig niet dus
In het vervolg hou ik 't ding dus ver verwijderd van vloeistoffen - dit deed ik eerder toch al, maar dit keer maak ik geen uitzonderingen meer.
Ik was er wel aardig zeker van dat 'ie droog was. Er was enkel oppervlakkig spatwater op gekomen, geen golf van water zoals dat gebeurt wanneer er een glas overheen gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik zou dat ding nooit na 5 uur alweer aanzetten, voor hetzelfde geld is ie nog niet droog en veroorzaak je kortsluiting
Ik heb op zich best goede ervaringen met aMac (niet hardwarematig, wel softwarematig, en heb mijn Mac niet eens daar gekocht). Met MyCom evengoed (daar wel hardwarematig, mocht zelf mijn SSD en RAM ter plekke inbouwen).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat Apple zo'n slechte naam heeft gekregen door die Apple retailers zoals aMac met hun slechte service.
Zolang je nog garantie hebt nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Aanstaande maandag mijn eerste keer bij de Genius Bar ivm softwareprobleem (mijn Bootcampprobleem zoals eerder in dit topic gepost). Gaat dit geld kosten?
Vind die in Utrecht dan ook een hele slechte winkel in vergelijking met A-Mac.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:57 schreef Pino112 het volgende:
iCentre bijna failliet.
http://tweakers.net/nieuw(...)n-faillissement.html
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:57 schreef Pino112 het volgende:
iCentre bijna failliet.
http://tweakers.net/nieuw(...)n-faillissement.html
In de rij staan voor een laptopquote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Oh heerlijk, gerechtigheid met dat bedrijf dat altijd maar allerlei consumentenregels aan zijn laars lapte en belabberde service geeft als je een probleem hebt.
En zo dunt het zich in Apple land uit al die retailers die dachten fiks te kunnen profiteren van de Apple hype. Blijft straks over Media Markt en de Applestore en natuurlijk Apple online.
Iets anders:
Nog lieden die zo gek zijn geweest om hier heen te gaan?
Ook via iTunes dus? Vanaf 19u onze tijd?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:16 schreef Pino112 het volgende:
WWDC is live te volgen die stream op Apple TV.
Altijd bon controleren op serienummer en idem dito voor serienummer op doos. Ik zou ook een schroevendraaiertje meenemen om te checken of er geen prut aan de binnenkant zit(waterschade) en of de zwarte schroeven nog volledig zwart zijn en er dus niet aan gekloot is.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:46 schreef Mercan het volgende:
Een vriend van me wil een gebruikte MacBook Pro 13 inch (mid 2009) aanschaffen.
We gaan vanavond langs bij iemand die er een te koop aanbied.
Kan iemand me vertellen wat de punten zijn waarop we moeten letten??
Inderdaad. Xando doet het dan nog acceptabel i.m.o.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind die in Utrecht dan ook een hele slechte winkel in vergelijking met A-Mac.
Kijken wat de kwaliteit is van de batterij.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:46 schreef Mercan het volgende:
Een vriend van me wil een gebruikte MacBook Pro 13 inch (mid 2009) aanschaffen.
We gaan vanavond langs bij iemand die er een te koop aanbied.
Kan iemand me vertellen wat de punten zijn waarop we moeten letten??
Bijtijds, ik wil vanavond m'n nieuwe rMBP nog gaan bestellenquote:
Meh, hier geen geld voorquote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bijtijds, ik wil vanavond m'n nieuwe rMBP nog gaan bestellen
Eindelijk een fatsoenlijke reso op de 13" MBP?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan komen er dus toch nieuwe producten aan.
Duimen voor een 13' rMBP met fatsoenlijke gfx. Dan kan er mooi een scherm vanaf. Anders maar de 15'quote:
iPhone 8. Ze slaan gewoon 3 modellen over. Curved met ingebouwde projector, quantum processor en kernfusie batterijcel.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan komen er dus toch nieuwe producten aan.
En als het niet klopt, lekker boos worden met zijn allen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
iPhone 8. Ze slaan gewoon 3 modellen over. Curved met ingebouwde projector, quantum processor en kernfusie batterijcel.
En nieuwe Mac Pro?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef Borizzz het volgende:
En een nieuwe Thunderbolt Display schat ik zo in.
Hoop het.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef Borizzz het volgende:
En een nieuwe Thunderbolt Display schat ik zo in.
En als het wel klopt komen er schoorvoetend een paar puntjes bij op de beurs, want ja... het voldoet maar net aan de verwachting.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En als het niet klopt, lekker boos worden met zijn allen.
Wat blijft het ook een eindkoning.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:56 schreef remlof het volgende:
Steve Wozniak is al aangekomen op z'n Segway:
[ afbeelding ]
En meer van dat soort leuks via #WWDC
is dat zo?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef remlof het volgende:
Vooralsnog gaat Samsung de laatste tijd harder onderuit op de beurs
Hoe kan ik een mac full load laten draaien.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kijken wat de kwaliteit is van de batterij.
Apple Menu - About this Mac - More Info - System Report - Power
Meer info:
http://www.apple.com/batteries/
http://batteryuniversity.com/
Kleine kans, maar altijd handig om even te bekijken. Zorg dat hij even full-load gaat en de ventilators gaan blazen en of je dan geen rare geluiden hoort. (een fan die rattelt of tikt)
Ja, hoewel het zich nu weer lijkt te herstellen: http://quotes.wsj.com/KR/XKRX/005930quote:
HD video full screen draaien doet dat wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:08 schreef Mercan het volgende:
[..]
Hoe kan ik een mac full load laten draaien.
Is er een soort van prime95 voor de mac?
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:08 schreef Mercan het volgende:
[..]
Hoe kan ik een mac full load laten draaien.
Is er een soort van prime95 voor de mac?
| 1 | yes > /dev/null |
Ik denk dat je blij mag zijn als je 20% haalt, dat gaat tegenwoordig vaak over de videokaart.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
HD video full screen draaien doet dat wel.
Toch doet dat op m'n MBA de fan wel vol blazen na een tijdje, daar ging het toch om?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn als je 20% haalt, dat gaat tegenwoordig vaak over de videokaart.
Hoe komt hij die trap op met dat ding?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:56 schreef remlof het volgende:
Steve Wozniak is al aangekomen op z'n Segway:
[ afbeelding ]
En meer van dat soort leuks via #WWDC
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 10 juni 2013 18:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe komt hij die trap op met dat ding?
Hij maakt een hellinkje van zelf-geprinte dollarbiljetten.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe komt hij die trap op met dat ding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |