Ik kon mn macbook 2 dagen later ophalen, was een nieuwe accu dus een speaker zal waarschijnlijk wat langer durenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oke top! Zorgen ze dan dat ze de onderdelen op voorraad hebben liggen? Of ruilen ze standaard de laptop om zonder dat ze hem repareren (zoals dat bij een iPhone gaat)?
Doen ze dat niet waar je bij staat? Ik woon 1,5 uur van een Apple store af.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik kon mn macbook 2 dagen later ophalen, was een nieuwe accu dus een speaker zal waarschijnlijk wat langer duren
Nope, nemen het mee naar achteren en doen er 17 stofvrije verpakkingen overheen waar deze blijft tot er aan gesleuteld wordt waarna deze weer terug in de verpakking gaat tot je m op komt halen. Iets als een speaker moet waarschijnlijk besteld en vervolgens geïnstalleerd worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Doen ze dat niet waar je bij staat? Ik woon 1,5 uur van een Apple store af.
Die Bigfoot, fake?quote:
cmd+c & cmd+v?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kan je copy pasten bij safari bij een macbook pro?
Rechtermuisknop - Copy. Rechtermuisknop - Paste.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt inderdaad, dank je?
Waarom kan het niet via de muis?
Vanuit daar de overstap maken van katachtigen naar zeezoogdieren. Lijkt me primaquote:
Misschien is dit OS X 10.9 Natte Poes?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:58 schreef Studiotje het volgende:
Maar de voorgaande katjes houden niet van water
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:58 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Misschien is dit OS X 10.9 Natte Poes?
Heb ik niet, maar zijn ze in PDF? Dan kan je wel iBooks gebruikenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef kahlie het volgende:
Ik ben super verwend met mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
Net Ipad gesynced. Ik wil ook mijn comics erop zetten maar weet nog niet welke app ik wil gebruiken. Iemand die ook een paar GB comics heeft en iets goeds gebruikt?
Koop een Air.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:45 schreef Nero22 het volgende:
Ik ga me mengen in dit topic, want ik wil binnenkort ook een MBP 13" kopen. Mijn huidige Dell is gewoon te lomp voor studie. 17"Even nog volgende week afwachten.
Nee, meeste kan je gewoon als .rar of .cbr lezen via programma's, dus staan onuitgepakt op dit moment. PDF wordt nauwelijks gebruikt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar zijn ze in PDF? Dan kan je wel iBooks gebruiken
Misschien ook nog wel beter, maar wel stukken minder opslag voor dezelfde prijs...quote:
ePub wordt ondersteund. CBR ken ik niet. Er zal vast een app zijn, moet je wel even recensies lezen voordat je gaat kopen, mocht het wat knaken kosten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nee, meeste kan je gewoon als .rar of .cbr lezen via programma's, dus staan onuitgepakt op dit moment. PDF wordt nauwelijks gebruikt.
Kan ik mijn Ebook makkelijk inladen via IBooks?
Things (GTD programma) met Cloud Ondersteuning. Altijd mijn projecten, boodschappenlijstjes, boekenlijsten en alles bij de handquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn jullie leukste, handigste en mooiste apps?
Er zijn meerdere, daarom wilde ik ff weten of iemand toevallig ervaring heeftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:13 schreef gohan16 het volgende:
[..]
ePub wordt ondersteund. CBR ken ik niet. Er zal vast een app zijn, moet je wel even recensies lezen voordat je gaat kopen, mocht het wat knaken kosten.
Dan heb je wel een SSD. En als je 128 GB neemt, heb je genoeg opslagruimte. Gewoon je films op een externe HDD plaatsen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Misschien ook nog wel beter, maar wel stukken minder opslag voor dezelfde prijs...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:58 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Misschien is dit OS X 10.9 Natte Poes?
comicbookloverquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nee, meeste kan je gewoon als .rar of .cbr lezen via programma's, dus staan onuitgepakt op dit moment. PDF wordt nauwelijks gebruikt.
Kan ik mijn Ebook makkelijk inladen via IBooks?
Hoe krijg je die erin?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een genot is die SSD in m'n iMac (Late 2009).
Deze handleiding volgen: http://www.ifixit.com/Gui(...)al+Hard+Drive/8955/1quote:
Nope, HDD blijft zitten. Optical drive eruit. Die kan ik via usb wel aansluiten als 't nodig is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
1. Glas eraf
2. Display eruit
3. HDD eruit
4. SSD erin
Ah, ja dat kan ook uiteraardquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, HDD blijft zitten. Optical drive eruit. Die kan ik via usb wel aansluiten als 't nodig is.
Jammer dat Apple zo'n slechte naam heeft gekregen door die Apple retailers zoals aMac met hun slechte service.quote:
Ik verwacht eigenlijk wel een nieuwe Mac Pro, Time Capsule/Airport met ac etc.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:56 schreef Iwanius het volgende:
Goed, alvast vooruit lopend op volgende week maandag?
Zouden we dan nu eindelijk een vernieuwde Mac Pro lijn zien of wordt het weer een Keynote met allemaal liflafjes aan iPhone/Pad/Air producten en navenante software.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |