Is een app voor als je een jailbreak hebt geloof ik, iBlacklist oid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb net even gegoogled maar kom geen duidelijk antwoord tegen op de vraag of er op een iPhone 5 een functionaliteit is (of een app die je kunt installeren) waarmee je afgeschermde nummers kunt blokkeren. Weet iemand of dat kan en, zo ja, hoe?
In Engeland zelf vond ik al nauwelijks gratis wifi, dus ik denk dat dat daar in ieder geval echt niet veel anders zal zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef Iwanius het volgende:
Deel eens even wat ervaringen met wifi / breedband internet daar in Noord-Ierland.
Daarmee bedoel ik dus:
- kun je overal in de stad/dorp waar je zit online komen?(gratis wifi dus)
- heeft men daar internet cafés?
- hoe is het gebruik van social media i.v.g met hier in Nederland.
256gb vind ik wat weinig, verder wel tofquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Processor
1 x Nieuwe iMac 27 inch, 3,4 GHz i7
RAM geheugen
1 x 8 GB 1600 MHz DDR3 SDRAM
Opslag
1 x 256 GB flash-opslag
Grafische kaart
1 x NVIDIA GeForce GTX 680MX met 2 GB GDDR5
Toetsenbord:
1 x Apple Wireless Keyboard (Nederlands)
Muis / Magic Trackpad
1 x Apple Magic Trackpad
Besteld
Nu wachten op bezorging
Heb nog een 2tb externe schijf liggen die ik eraan ga hangen. Heb die SSD vooral voor applicaties, meer komt er niet op te staanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
256gb vind ik wat weinig, verder wel tof.
Hoe heet dat van die regelafstand?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef Tijn het volgende:
Kan allemaal in de inspector, onder het tabblad met de T.
Interlinie...quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoe heet dat van die regelafstand?
Line space ...quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:12 schreef Probability het volgende:
[..]
In het Engels ook? Ga even kijken
Kom op, zeg. Wat heb je al geprobeerd? Het is niet alsof er duizenden opties staan in de Inspector onder de T.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoe heet dat van die regelafstand?
Met een externe hardeschijf erbij dan is het prima te doen lijkt mij. De SSD vooral voor het besturingssysteem en de grote programma's en de rest op de externe hardeschijf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
256gb vind ik wat weinig, verder wel tof.
Ik wil niet aan die instellingen kloten want verder staat het wel goed. Ben juist pages gaan gebruiken omdat word verneukt is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kom op, zeg. Wat heb je al geprobeerd? Het is niet alsof er duizenden opties staan in de Inspector onder de T.
Dan maak je even een nieuw document en ga je daar proberen wat alle knopjes doen. Je zult toch eerst met de software leren werken voordat je er echt iets mee kunt doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik wil niet aan die instellingen kloten want verder staat het wel goed. Ben juist pages gaan gebruiken omdat word verneukt is.
Waarom die programma's niet gewoon vanaf de oude HDD naar de SSD kopiëren/verplaatsen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb m'n 27" i7 iMac (Late 2009) succesvol van een 512 GB SSD voorzien. Mountain Lion op de SSD geïnstalleerd en loopt nu lekker snel. Wel irritant: ik wil op de SSD programma's opnieuw installeren (o.a. vanuit de store), maar omdat ik op de 'oude' HD nog m'n oude systeem heb staan (inclusief programma-map etc.) denkt ie dat programma's al geïnstalleerd zijn. Is dat makkelijk aan te passen?
Ik vraag iets simpels - maar jij weet het blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan maak je even een nieuw document en ga je daar proberen wat alle knopjes doen. Je zult toch eerst met de software leren werken voordat je er echt iets mee kunt doen.
Het is deze schuif:quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vraag iets simpels - maar jij weet het blijkbaar ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |