Gheghe! Ja, snap ik!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:46 schreef lily het volgende:
Ik moet wel even denken aan die Unox reclame; schat, de olifant moet nog terug

Die tip is heel leuk maar dan moet dat wel bij het kind passen die het feestje geeft natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 11:02 schreef superZjozz het volgende:
1 tip: ga naar buiten met de kinderen. Met loeppotjes of schepnetjes van de action beestjes zoeken, kopieer een paar zoekkaarten en klaar is kees!

Upjequote:Op maandag 4 november 2013 11:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gaaf Moonah!
Ik begin zo langzamerhand te denken aan een feestje voor Kim. Ze is 6 december jarig. En ik heb nog geen idee wat te doen.

Ze kunnen zelf proefjes doen, oa eigen shampoo en priklimonade makenquote:

Ik ben er wel eens geweest met een 8- en 10-jarige, die vonden het erg leuk!quote:Op maandag 18 november 2013 11:59 schreef Mark het volgende:
Yep, maar hoor graag ervaringen of het ook echt leuk IS

cupcakes versieren kan je ook makkelijk thuis hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 09:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
En nog nagedacht?
Ik heb besloten dat het wel een thuisfeestje gaat worden.

Ja, dat gaan we ook doen. Ik vond het toch wel duur eigenlijk. Heb bij Action al leuke versiersels gevonden.quote:Op maandag 18 november 2013 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
cupcakes versieren kan je ook makkelijk thuis hoor.

hoe bedoel je dat? zet het eerst op een rij en bepaal hoe lang het feestje moet duren.quote:Op maandag 18 november 2013 15:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja, dat gaan we ook doen. Ik vond het toch wel duur eigenlijk. Heb bij Action al leuke versiersels gevonden.
En fotolijstjes versieren en een zelfportret of schilderijtje maken om erin te doen. Pannekoeken eten, doosje schilderen/beplakken, stoelendans.
Ik twijfel nog om nog iets te gaan doen/maken, of dat dit wel genoeg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |