quote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef Salamando het volgende:
Novak Djokovic (SRB) [1]vs.David Goffin (BEL)
Nicolas Mahut (FRA)vs.Janko Tipsarevic (SRB) [8]
Tommy Haas (GER) [12]vs.Guillaume Rufin (FRA)
Benoit Paire (FRA) [24]vs.Marcos Baghdatis (CYP)
Florent Serra (FRA)vs.Nikolay Davydenko (RUS)
Stanislas Wawrinka (SUI) [9]vs.Thiemo De Bakker (NED)
Fernando Verdasco (ESP)vs.Marc Gicquel (FRA)
Jack Sock (USA)vs.Guillermo Garcia-Lopez (ESP)
Jiri Vesely (CZE)vs.Philipp Kohlschreiber (GER) [16]
Federico Delbonis (ARG)vs.Julian Reister (GER)
Ivan Dodig (CRO)vs.Guido Pella (ARG)
Bernard Tomic (AUS)vs.Victor Hanescu (ROU)
Florian Mayer (GER) [28]vs.Denis Istomin (UZB)
Alex Kuznetsov (USA)vs.Lucas Pouille (FRA)
Lukasz Kubot (POL)vs.Maxime Teixeira (FRA)
Vasek Pospisil (CAN)vs.Horacio Zeballos (ARG)
Mikhail Youzhny (RUS) [29]vs.Pablo Andujar (ESP)
Alexandr Dolgopolov (UKR) [22]vs.Dmitry Tursunov (RUS)
Alejandro Falla (COL)vs.Grigor Dimitrov (BUL) [26]
Simone Bolelli (ITA)vs.Yen-Hsun Lu (TPE)
Volgens mij klopt ie zo.
Is er nog een morgen voor je dan? GGL-tjes zullen ook wel spijt hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Switch naar 2: Dolgopolov
Aangezien ik geen zin heb om te wachten tot morgen (partij Paire).
nooit spijt, wel teleurgesteldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is er nog een morgen voor je dan? GGL-tjes zullen ook wel spijt hebben.
Gewoon alvast pick 3 plaatsen en als je pick 2 verliest ga je er alsnog uit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:34 schreef DKkuis het volgende:
Hoe zit het met wedstrijden die vandaag niet gespeeld gaan worden door de regen? Want morgen is weer de volgende pick..?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Switch naar 2: Dolgopolov
Aangezien ik geen zin heb om te wachten tot morgen (partij Paire).
Juist.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Gewoon alvast pick 3 plaatsen en als je pick 2 verliest ga je er alsnog uit.
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is er nog een morgen voor je dan? GGL-tjes zullen ook wel spijt hebben.
Dientenverstande dat je niet nogmaals mag kiezen uit de nog te spelen wedstrijden van pick 2.quote:
bij mij wel iigquote:
Tipsarevic mag dan dus niet. Zag die wel nog volgens mij voorbij komen als pick 3.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dientenverstande dat je niet nogmaals mag kiezen uit de nog te spelen wedstrijden van pick 2.
Pick 3: Chardy
Ik heb PPP een DM gestuurd!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Tipsarevic mag dan dus niet. Zag die wel nog volgens mij voorbij komen als pick 3.
Yes, ik had hem wel toegevoegd aan m´n schema, maar blijkbaar vergeten hier te posten dus komt goed!quote:
Blij dat je het op tijd zag!quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Thanks voor de DM, ik had inderdaad niet in de gaten dat Tipsy nog bij pick 2 hoorde. Hierbij mijn nieuwe pick:
3. Simon
Iemand enig idee hoe laat bekend was dat Kohli een walk-over kreeg?quote:
Kijkend naar de draw is Dimi de beste keuze op dit moment.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:38 schreef Szura het volgende:
Flinke trein weer
Hij speelt als eerste dus we weten snel of we ontsporen
Als ik zo wat google, lijkt het erop dat het vanochtend al bekend was. Weet het niet zeker. Iemand?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe laat bekend was dat Kohli een walk-over kreeg?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik zo wat google, lijkt het erop dat het vanochtend al bekend was. Weet het niet zeker. Iemand?
Verdachte switch van Mercurial!
Eerste bericht op Twitter dat ik kon vindentwitter:ippydon twitterde op donderdag 30-05-2013 om 11:24:28Calamitous start to the Tennis, Kohlschreiber has retired and Cibulkova drops serve straight away! 😒 #ten2ton reageer retweet
Wel al eerder geruchten blijkbaar dat Lu geblesseerd was.quote:Frank Molter@frankmolter2u
@KohliATP Kohlschreiber kampflos eine Runde weiter in Paris mit w.o. #tennis #rg13 #frenchopen
30 mei 13 om 10:51 's ochtends · Details
De meesten hebben hem echter al gebruiktquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:10 schreef stefan92 het volgende:
Volgens het forum van Betfair was het 09:20 (heb al rekening gehouden met eventueel tijdsverschil) al bekend. Gister gaf hij al op in de dubbels, heeft waarschijnlijk zijn enkelbanden gescheurd, maar maakt toch niet zoveel uit, officieel via RG was het nog niet denk ik en dat is denk ik wat telt. Hadden allemaal soort van kunnen profiteren maar bewaar Kohlschreiber ook nog even.
Jammer! Je maakte het spel wel interessanter.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef knijn1985 het volgende:
strijdend ten onder gegaan zonde van de blessure..
In tegenstelling tot de mass pickers!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer! Je maakte het spel wel interessanter.
Lig je er al uit met een GGL-etje ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de mass pickers!
je kan het ook dom noemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer! Je maakte het spel wel interessanter.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lig je er al uit met een GGL-etje ofzo?
switch naar 5. Cilicquote:
Minus Hanescu - Kohlschreiber en Djokovic - Dimitrov, me dunkt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
OOP:
Benneteau (FRA) – Federer (SUI)
Hanescu (ROU) – Kohlschreiber (GER)
Lopez (ESP) – Ferrer (ESP)
Monfils (FRA) – Robredo (ESP)
Djokovic (SRB) – Dimitrov (BUL)
Raonic (CAN) – Anderson (RSA)
Seppi (ITA) – Almagro (ESP)
Simon (FRA) – Querrey (USA)
Troicki (SRB) – Cillic (CRO)
Tsonga (FRA) – Chardy (FRA)
Volgens mij is dit hem zonder de matches van dag 4.
Ze staan voor morgen geplant op flashscore, maar ik weet niet of die site heel betrouwbaar is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Minus Hanescu - Kohlschreiber en Djokovic - Dimitrov, me dunkt.
Ze zullen niet twee dagen op rij spelen, morgen alleen de onderste helft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ze staan voor morgen geplant op flashscore, maar ik weet niet of die site heel betrouwbaar is.
Ah oke, dan haal ik ze er wel uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze zullen niet twee dagen op rij spelen, morgen alleen de onderste helft.
Dag 4:quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
Help ! Ben het even helemaal kwijt. Kan ik nog een 4e pick doen ? Dag 4 ? En daarna ook al een pick 5 ? Zo ja, wat kan ik nog kiezen ?
4e pick kan volgens mij nog, wedstrijden die morgen gespeeld worden, maar voor vandaag op de planning.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
Help ! Ben het even helemaal kwijt. Kan ik nog een 4e pick doen ? Dag 4 ? En daarna ook al een pick 5 ? Zo ja, wat kan ik nog kiezen ?
Thx !quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
4e pick kan volgens mij nog, wedstrijden die morgen gespeeld worden, maar voor vandaag op de planning.
Volgens mij zijn dat deze:
Nadal - Klizan
Haase - Janowicz
Haas - Sock
Harrison - Isner
Gasquet - Przysiezny
Verdasco - Tipsarevic
pak dag 5 dan ook alvast, voor als haas wint. anders loop je weer achter de feiten aanquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
pak dag 5 dan ook alvast, voor als haas wint. anders loop je weer achter de feiten aan
Schelequote:
ik beroep me op mijn.... ja, op wat eigenlijk? naja ik beroep me gewoon. kan mij het schelequote:
Desinformatie is ook een tactiek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
ik beroep me op mijn.... ja, op wat eigenlijk? naja ik beroep me gewoon. kan mij het schele
Jou vergeten te bedankenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dag 4:
Nadal - Klizan
Przysiezny - Gasquet
Haas - Sock
Verdasco - Tipsarevic
Harrison - Isner
Haase - Janowicz
Dag 5 ook gelijk vanuit het schema dat een paar posts boven je staat.
heel slimquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:51 schreef Alovenac het volgende:
6: Kohlschreiber
Gewoon omdat ik de trein op een stokbrood niet durf te volgen.
Ik had vandaag twee stokbroden op een dag, billenknijpen was datquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik had vandaag twee stokbroden op een dag, billenknijpen was dat
klopt ik baal nog steedsquote:Op zondag 9 juni 2013 19:55 schreef PimFR het volgende:
[..]
Dankjewel Anonymousz! Jij was ook dichtbij een Grand Slam zege in je eentje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |