Misschien wilden ze de uitlener voor zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
maar ik vind het heel vreemd dat je degene die je jou geld heeft geleend ombrengt. Meestal is het andersom.
Welke arm?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ze hadden een advocaat in de arm genomen. Die zou ook verhoord worden.
Edit: niet goed genoeg gelezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daarom: ze wilden hun geld terug, en hij wilde dat niet teruggeven. Die Roemenen zijn dus z'n bodygards, misschien liep het dus uit de hand.
Puur gespeculeer, maar ik vind het heel vreemd dat je degene die je jou geld heeft geleend ombrengt. Meestal is het andersom.
25-30 jaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:16 schreef Dimauro het volgende:
Wat voor straffen staan er in Spanje op moord ?
Hoewel dit geval toch herinneringen doet oproepen aan de Bruinsma clan. Was daar ook niet een keer een kickbocksende bodyguard gemarteld, vermoord en met elektrische zaag bewerkt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Deze figuren gaan straks ook de dienst uitmaken in het nederlandse criminele circuit, dat is nu al aan de gang. De autochtone criminelen worden nu al doeer Roemenen, Marrokanen n Turken verdreven. Straks komen er nog Bulgaren en Albaniers bij.
We zullen ooit nog eens terug verlangen naar de Holleders, Bruinsma's en de Mieremetten![]()
En het verschil met abortus is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, iets meer dan drie maanden.
Dat zal ze toch wel gezegd hebben tegen ze toen duidelijk werd wat er ging gebeuren. Dat zou je toch zeggen, niet? Om dan je leven te sparen.
Dit. Vreselijk voor de familie om iemand te moeten verliezen, maar zó gruwelijk. En dan waarschijnlijk zwanger. Dr ouders dachten dat ze opa en oma zouden worden, en dan...quote:
Wellicht hadden ze er ook nog lol in..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:20 schreef ShevaJB het volgende:
Doodgemarteld worden door gewetenloze Roemenen. Vreselijker kan haast niet.
Dat noemt zich journalist.quote:Het Nederlandse stel bouwde tussen 2009 en 2011 toen Visser uitkwam voor Club Voleibol Murcia 2005, waar Cuenca technisch directeur was, een goede relatie op. Vandaar het vermoeden dat ze zakelijk met elkaar in zee wilden gaan. Daar was de cash voor bedoeld.
Dat zou een motief voor de dubbele moord kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:55 schreef Joanne35 het volgende:
Het motief?
Ingrid Visser en Lodewijk Severein hadden mogelijk grote geldsom bij zich
Jezus, Cash geld bij zichquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:55 schreef Joanne35 het volgende:
Het motief?
Ingrid Visser en Lodewijk Severein hadden mogelijk grote geldsom bij zich
Omdat het misschien ergens opgeborgen lag in Spanje? En ze wilden weten waar? Of een code van een kluis nodig hadden of weet ik veel wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou een motief voor de dubbele moord kunnen zijn.
Maar waarom dan het martelen.
Ja tuurlijk. Ik had het zinnetje dat ze "een grote som geld bij zich hadden" opgevat als dat ze dat mee hadden genomen naar de afspraak met Cuenca. Maar dat zal toch wel niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:02 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Omdat het misschien ergens opgeborgen lag in Spanje? En ze wilden weten waar? Of een code van een kluis nodig hadden of weet ik veel wat?
Plus ze was daar een sportvedettequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef ShevaJB het volgende:
In Spanje is dit ook groot nieuws, misdrijven met zulk geweld zijn daar ook zeldzaam.
Das normaal. Ik ben niet gauw onder de indruk, maar wanneer ik denk aan wat ze doorstaan hebben dan krijg ik een raar gevoel in m'n maag. Die kettingzaag, damn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:10 schreef tong80 het volgende:
Klinkt raar misschien. Ik ben niet bang voor de dood. Wel bang voor de pijn voor je dood.
Dit is het ergste.
Dat vraag ik me ook af, aangezien die Spanjaard hen geld nog schuldig zou zijn en niet andersom..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef Gert het volgende:
Waarom zou Severijn een flink pak contant geld hebben meegenomen uit Nederland?
Dat roept vraagtekens op.
Waarschijnlijk heeft Cuenca hem hele goede redenen gegeven om cash geld mee te nemen, en vond Severijn de argumenten valide.
Wat de wérkelijke reden was die Cuenca in zijn hoofd had, daar kwamen Severijn en Visser achter toen ze op de afspraak verschenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |