Oei.quote:Lodewijk Severein is doodgemarteld. De Spaanse krant La Verdad schrijft dinsdag dat zijn ontvoerders zijn kaak hebben gebroken en zijn tanden uit zijn mond hebben getrokken. De krant baseert zich op politiebronnen.
Het lichaam van Severein werd in de buurt van Murcia gevonden in een vuilniszak. Zijn hoofd, armen en benen waren gescheiden van zijn romp.
Moet je bij de media in Spanje gaan klagen, daar komt de info vandaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:38 schreef detulp050 het volgende:
Ziek dat er journalisten zijn die het nodig vinden om dit soort details te delen met de wereld. Toegevoegde waarde is 0.0
Sensatiezucht
De naam van de Spaanse krant "De waarheid"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:38 schreef detulp050 het volgende:
Ziek dat er journalisten zijn die het nodig vinden om dit soort details te delen met de wereld. Toegevoegde waarde is 0.0
Sensatiezucht
Dat zijn toch journalisten...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Moet je bij de media in Spanje gaan klagen, daar komt de info vandaan.
Waarom kom je in dit topic? Wat voor informatie zoek jij hier?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:38 schreef detulp050 het volgende:
Sensatiezucht
Ik was benieuwd of er iets bekend was over het motief.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Waarom kom je in dit topic? Wat voor informatie zoek jij hier?
Toegevoegde waarde is 100% aangezien het meer informatie verschaft over een mysterieuze zaak. Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:38 schreef detulp050 het volgende:
Sensatiezucht
Ja en die verspreiden details, de een wat zorgvuldiger dan de ander.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:46 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dat zijn toch journalisten...
Overigens zijn de journalisten hier hetzelfde door het ook weer te verspreiden. Maar goed, dat terzijde
De daders zeker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:50 schreef Lauraap_ het volgende:
Hielden deze mensen Zich bezig met duistere zaakjes?
En de slachtoffers worden zomaar doodgemarteld en tanden uit de mond geslagen?quote:
Achterstallig geld, onder druk zetten met bepaalde wetenschap over dopingconnecties?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:55 schreef BlueRoom het volgende:
doodmartelen en vierendelen vanwege achterstallig loon? hier moet meer aan de hand zijn
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij zich bezig hielden met duistere zaken, alleen wel blijkbaar dat ze verkeerde "zakenpartners" hadden... Lodewijk Severein had een internetbedrijf, dat hij verkocht, waarmee hij een klein fortuin had verdiend... Lijkt me niet het type dat ineens dan maar drugs gaat verhandelen oid...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:57 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
En de slachtoffers worden zomaar doodgemarteld en tanden uit de mond geslagen?
Lijkt mij ook niet willekeurig hè.
Ze gingen duidelijk niet op bezoek voor een vriendschappelijk bezoekje zoals het er nu uitziet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:57 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
En de slachtoffers worden zomaar doodgemarteld en tanden uit de mond geslagen?
Lijkt mij ook niet willekeurig hè.
Oke, ik ken ze niet dus geen idee wat er aan de hand was. Maar lijkt mij onrealistisch dat dit 'zomaar' gebeurt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij zich bezig hielden met duistere zaken, alleen wel blijkbaar dat ze verkeerde "zakenpartners" hadden... Lodewijk Severein had een internetbedrijf, dat hij verkocht, waarmee hij een klein fortuin had verdiend... Lijkt me niet het type dat ineens dan maar drugs gaat verhandelen oid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |