ik ken ze hoor. zelfs die het letterlijk tegen mij zeggen, ja het is toch beter dan alleen zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet in vinden, ik vind het eerder projectie van mensen die dat roepen.
Mijn stoel heeft nog nooit geklaagd dat ik erop ging zittenquote:
* Andromache moet ineens denken aan die heeeele foute mop over domme blondjes en op de kop neergezette barkrukken.quote:
Astuquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef HaerdenC het volgende:
Ouders -> hoe hebben jullie mekaar leren kennen
Ik -> via internet
Ouders -> leuk!![]()
Denk dat afstand ook wel een issue isquote:
Dat hou ik gescheiden. Ik noem het gewoon 'het internet'. Als mijn ouders op fok gaan meelezen, zou ik gaan krassen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef HaerdenC het volgende:
Ouders -> hoe hebben jullie mekaar leren kennen
Ik -> op fok!
Ouders -> Wat?
er wonen geen fokkers / internetsers in jouw buurt/stad?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:40 schreef HaerdenC het volgende:
Denk dat afstand ook wel een issue ishahahaha
Ik heb moderne ouders en heel open dus op zich kan me dat niet interesserenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hou ik gescheiden. Ik noem het gewoon 'het internet'. Als mijn ouders op fok gaan meelezen, zou ik gaan krassen.
Ik woon in Belgie ... dus het aantal Foksters zal behoorlijk laag zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er wonen geen fokkers / internetsers in jouw buurt/stad?![]()
Niet heel ver in Belgie toch? Genoeg te vinden langs de grens lijkt me.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:41 schreef HaerdenC het volgende:
Ik woon in Belgie ... dus het aantal Foksters zal behoorlijk laag zijn
Ik ben afkomstig van Lanaken, vlak tegen de grens met Maastricht dus maar ik woon nu toch al bijna 20 jaar een 45 minuten snelweg verder in Loksbergen/Diest. Dat is zelfs niet meer Limburg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet heel ver in Belgie toch? Genoeg te vinden langs de grens lijkt me.
Same.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:41 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ouders hoeven dit allemaal echt niet te weten![]()
Zou het al erg vinden als m'n vrienden zouden meelezen
Ah had jij er ook zo éénquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Same.
Heb ook kloon aangemaakt zodat mn ex niet meer kan meelezen.
Mijn mooie taal, mijn Neerlandsch trots, wat doe jequote:Ben er vandaag even niet. ga eerst zo naar breukelen naar me vriend uit ze werk naar me oma en dan naar me diploma uitreiking
Dikke afknapper; mensen die geen Nederlands kunnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:27 schreef Weissman het volgende:
Iemand waar mee ik aan de chat ben;
[..]
Mijn mooie taal, mijn Neerlandsch trots, wat doe je![]()
Ik spreek Vlaamsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:35 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dikke afknapper; mensen die geen Nederlands kunnen
1 van de redenen waarom ik geen dames met een allochtone afkomst wil ontmoeten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:35 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dikke afknapper; mensen die geen Nederlands kunnen
"Me" veterstrikdiploma? Wat voor sommige mensen al een hele prestatie is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:27 schreef Weissman het volgende:
Iemand waar mee ik aan de chat ben;
[..]
Mijn mooie taal, mijn Neerlandsch trots, wat doe je![]()
Misschien is het projectie, maar ondertussen ervaar ik het wel zo. Dus dan zit er niets anders op dan maar wachten tot er weer 1 langskomt waarbij ik niet het gevoel van "genoegen nemen met" zou hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet in vinden, ik vind het eerder projectie van mensen die dat roepen.
Die keus heb ik een tijdje geleden wel gemaakt. 'genoegen nemen met' werkt toch niet. Dan maar wat langer wachten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien is het projectie, maar ondertussen ervaar ik het wel zo. Dus dan zit er niets anders op dan maar wachten tot er weer 1 langskomt waarbij ik niet het gevoel van "genoegen nemen met" zou hebben.
Daarom. En dan ben ik nog eens een notoire mensenhater, dus de spoeling is dunquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die keus heb ik een tijdje geleden wel gemaakt. 'genoegen nemen met' werkt toch niet. Dan maar wat langer wachten.
Beantwoord jij nu maar eerst eens mijn vraagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef Silenus het volgende:
Ach, wachten klinkt ook weer zo. Uiteindelijk knal je vanzelf tegen iemand aan met wie het wowie-super-awesome is. En tot die tijd gewoon leuke tijd hebben en genieten van alles, ja toch.
Nee, je kunt er wel bewust voor kiezen om niet alles aan te grijpen wat op je pad komt. Dan hou je meer tijd over voor de serieuzere opties.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef Silenus het volgende:
En tot die tijd gewoon leuke tijd hebben en genieten van alles, ja toch.
Ditquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Denk ook dat als je veel-date dat je af en toe wat zou kunnen laten schieten wat geweldig zou kunnen zijn.. enkel omdat je altijd op zoek zal blijven naar leuker/beter. .. (grumbl, kom niet lekker uit m'n woorden)
Nouja, als je alles aan moet grijpen ben je natuurlijk 7 dagen per week aan het daten. Moet er niet aan denken, 1 per week is wel genoeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, je kunt er wel bewust voor kiezen om niet alles aan te grijpen wat op je pad komt. Dan hou je meer tijd over voor de serieuzere opties.
Oh eh, ja we hebben gezoend.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beantwoord jij nu maar eerst eens mijn vraag![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef Cue_ het volgende:
Heel verhaal met geen info .. beetje teleurstellend Silenus
Komt er een tweede date? Was er een klik (behalve vriendschappelijk) Dat soort info willen we graag
Serieus? Als er iemand is die altijd thuis kookt bij z'n date.. dan is hij het welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:51 schreef Fascination het volgende:
Oh, dacht in eerste instantie dat dat verhaal van Silenus een grapje was.![]()
Ik zou sowieso beledigd zijn als ik Pinkie was. Damn, zelfs ik weet dat hij altijd Ben & Jerry-ijs eet. Op de sofa voor de TV. Speciaal biertje uit Belgie erbij zou het compleet maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus? Als er iemand is die altijd thuis kookt bij z'n date.. dan is hij het wel
Er was helaas geen All you need is love op tv gisterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:26 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou sowieso beledigd zijn als ik Pinkie was. Damn, zelfs ik weet dat hij altijd Ben & Jerry-ijs eet. Op de sofa voor de TV. Speciaal biertje uit Belgie erbij zou het compleet maken.
Dat doe ik alleen in de kroeg, niet als ik nog moet rijden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:26 schreef BeamofLight het volgende:
Speciaal biertje uit Belgie erbij zou het compleet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |