SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Klinkt goed! Succes!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren bij de sportschool geweest. Ingeschreven en vanavond zo een introductieles met m'n eigen gespierde neger.
Dank!quote:
Als je kunt stoppen met roken kan je alles aan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank!
Ik zag er best tegenop om zo een verplichting van een jaar aan te gaan, maar gek genoeg voelt t nu een beetje als stoppen met roken. Ik ga dit doen. Punt. Ik ben vastberaden en enthousiast.
Dat zeggen meerdere mensen. En toch was het stoppen met roken deze keer pas mijn 2e keer. En heb ik al 4 x een abonnement bij de sportschool gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je kunt stoppen met roken kan je alles aan!
Ik had op die cruise ineens weer zin om te rokenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zeggen meerdere mensen. En toch was het stoppen met roken deze keer pas mijn 2e keer. En heb ik al 4 x een abonnement bij de sportschool gehad._
Ben ook wel heel trots hoor, dat ik niet meer rook. En het is me alles meegevallen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had op die cruise ineens weer zin om te roken. Ik ben 2,5 jaar gestopt. Gelukkig werd er Stuyvesant gerookt, een peuk zo smerig dat ik die al niet rookte toen ik nog dacht dat roken lekker was.
Hier waren de goedkoopste 1 euro per kilo. Dan krijg je van die 'soepasperges'. Ik heb mooie rechte dunne en die waren 1,75 per kilo. De 'topasperges' kosten zo'n 3,50 per kilo...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk, asperges! Alleen hier waren de asperges 0,99 cent per ons dus dat zou 10 euro de kilo zijnDus maar niet meegenomen.
Acht uur sportschool open, voor 9 uur alweer thuisMe like!
Alleen nu kan ik amper lopen, maar ik heb het wel gedaan, krachttraining naast de stoere jongensEr liep er één langs toen ik aan het deadliften was en die stak zijn duim op en zei bewonderend 'Zo dan!' Waar was ik nou bang voor
![]()
Hapje eten en naar bed, pfff.
Van alles en nog wat: van een kipfiletje tot aardappelpartjes tot rozevalaardappeltjes tot biefstuk tot groente... Ik gebruik hem alleen niet voor frietjes -want frituur is lekkerder- en gepaneerde dingen, zoals bitterballen. Loempia's gaan dan wel weer goedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Aah, Tink, heb jij een airfryer? Hoe bevalt dat, wat bereid je er allemaal in en wat beter niet?
Je kunt ze op zich wel invriezen, maar daarna worden ze vrij slap... Niet echt meer geschikt voor een salade of om te grillen. Kunnen dan wel nog prima in een quiche of soep!quote:
Tof, ga ik even een paar kilo inslaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Asperges schillen, per portie in de vriezer doen, en als je ze wil eten direct uit de vriezer in het water, niks aan de hand.
Samen met Noek?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk, asperges! Alleen hier waren de asperges 0,99 cent per ons dus dat zou 10 euro de kilo zijnDus maar niet meegenomen.
Acht uur sportschool open, voor 9 uur alweer thuisMe like!
Alleen nu kan ik amper lopen, maar ik heb het wel gedaan, krachttraining naast de stoere jongensEr liep er één langs toen ik aan het deadliften was en die stak zijn duim op en zei bewonderend 'Zo dan!' Waar was ik nou bang voor
![]()
Hapje eten en naar bed, pfff.
Welke angst?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:02 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Samen met Noek?
Wel tof dat je over die angst heen bent. Nu ik nog
ik moest net een witte jas aan en er hing alleen nog 46 (is normaaleen 36, vaag systeem). Het past.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht: wat zit het jasje van m'n scrubs wijd. Blijk gewoon de verkeerde maat gepakt te hebben. Jammer joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |