Ze maken je af matequote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.
Na mijn rechtenstudie wil ik ook nog iets doen waarmee ik het onderwijs in kan, maar eerst rechten afmaken.
InDesignen met mensen die er helemaal niks van snappen...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik naar mijn oude opleiding kijk was ik daar wel best goed bezig, op de inzet na
Sommige tijdschrift ontwerpen van mensen
COMIC SANS MS
Ja, oké. Maar verder is de banenmarkt daar toch best redelijk?quote:
Ik kom in je DM, gaat wat makkelijkerquote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef arachide. het volgende: [..] Maar wat is er dan gebeurd dat je vrienden weg zijn?
En je kan nieuwe vrienden maken, woon je een beetje in de buurt? (van arnhem.) En je bent hier altijd welkom, lieve faux
En het gaat allemaal goed komen, deze zomer heb je vast iemand om mee te zwemmen. Maar vertel me eens wat er is, het mag ook in DM
Teveel concurrentie.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar verder is de banenmarkt daar toch best redelijk?
Nee joh, denk aan:quote:
De Universiteit Leiden en TU Delft organiseren LS&T samen. In Leiden krijg je vooral die biologische vakken en in de Delft de technische vakken.quote:Maar hoezo in twee steden?
Ah, en dan ga je naar een reisschool of zo?quote:
De presentatie van het Higgs Boson was in de Comic Sans. Fuck it all.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik naar mijn oude opleiding kijk was ik daar wel best goed bezig, op de inzet na
Sommige tijdschrift ontwerpen van mensen
COMIC SANS MS
Omg leuke vakken welquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
Pax: http://www.rug.nl/ocasys/rechten/vak/showpos?opleiding=355
Mja, liever in één keer goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe wat ik leuk vind, dan komt de rest later wel.
Vandaar dat ik ook 2de studie wil doen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dé plek waar ik aan jonge piemeltjes kan zitten.
Iets met film/geluid. Maar niet regisseren maar eerder monteren, animeren, al die shit. En misschien ook filmmuziek componerenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Wat wil jij eigenlijk worden?
[..]
Realistisch blijven, gr gr.
En dan geen guidelines gebruiken zodat de hele indeling een random hoop blokken tekst enzo isquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
InDesignen met mensen die er helemaal niks van snappen...![]()
[..]
Ja, oké. Maar verder is de banenmarkt daar toch best redelijk?
Aha duidelijk. Maar wel hele vette en belangrijke onderwerpen die je opnoemtquote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, denk aan:
• Kankergenen opsporen met DNA-chips,
• Humaan insuline produceren voor diabetespatiënten,
• Rechtspraak aan de hand van DNA-fingerprintingtechnieken,
• Wasgoed schoonmaken met intacte enzymen,
• Het maken van melkzuur op industriële schaal.
Simpel toch?
[..]
De Universiteit Leiden en TU Delft organiseren LS&T samen. In Leiden krijg je vooral die biologische vakken en in de Delft de technische vakken.
[..]
Ah, en dan ga je naar een reisschool of zo?
[..]
De presentatie van het Higgs Boson was in de Comic Sans. Fuck it all.
Krapte is alleen maar goedquote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Ja nu wil ik het ook weten. Kan iemand het startsalaris vinden van WO levensmiddelentechnologie? Kan alleen op wageningen uni dit vinden "De krapte op de arbeidsmarkt uit zich ook in het salaris, levensmiddelentechnologen verdienen iets meer dan het gemiddelde van alle Nederlandse universitaire afgestudeerden, en het hoogste van alle Wageningse afgestudeerden. Het bedrjfsleven betaalt meestal meer dan de overheid of universiteiten."
Vandaar dat ik ook vandaag een sollicitatiebrief heb ingestuurd bij de RuG om volgend jaar mentor te worden en volgend jaar bestuursjaar wil doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, liever in één keer goed.![]()
Ben overigens al druk bezig om mijn cv op te krikken. Even de rest voor zijn, ja ja.
Naja, uberhaupt werk is al wel handigquote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk wat het gemiddelde is na een studie. Het ligt er ook aan waar je gaat werken. Ik verdien hier ver boven welk gemiddelde dan ook
Yess, kan ik dan een aapje kopen?!quote:
Je eerste en tweede zin laten echt twee totaal verschillende dingen zien van jequote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk wat het gemiddelde is na een studie. Het ligt er ook aan waar je gaat werken. Ik verdien hier ver boven welk gemiddelde dan ook
Je wasgoed is niet belangrijk of zo?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha duidelijk. Maar wel hele vette en belangrijke onderwerpen die je opnoemt(Oke, de eerste drie dan)
Dat sowieso! Ik verdien ook alleen maar goed omdat ik voor mensen privé ook werkquote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, uberhaupt werk is al wel handig
Daar kijk ik wel tegen op, want Giku ofzo postte ooit iets wat hij moet leren en dat was zwaar kutquote:
Ik bedoel ermee te zeggen dat het nietszeggend is en dat je er zelf een beetje iets van moet maken. Het ligt er vooral aan waar je werkt en hoeveel tijd je bereid bent erin te stekenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess, kan ik dan een aapje kopen?!
[..]
Je eerste en tweede zin laten echt twee totaal verschillende dingen zien van je.
Je doet eerst alsof geld er niet toe doet, en dan toch even laten weten dat jij wel meer verdient.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga anders ook naar de UK verhuizen. Tof land en het accent van de chicks daar
Ik ook. Ok, ik moest eerst mn hbo nog afmaken maar dat gaat (mag ik toch hopen) sowieso wel lukken.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook vandaag een sollicitatiebrief heb ingestuurd bij de RuG om volgend jaar mentor te worden en volgend jaar bestuursjaar wil doen.
En sowieso zijn er weinig mensen die vmbo-havo-vwo-route hebben afgelegd, dus ik lig ook een beetje voor denk ik zo.![]()
VA de technicus? Regisseren is echt stresswerk, omg.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met film/geluid. Maar niet regisseren maar eerder monteren, animeren, al die shit. En misschien ook filmmuziek componeren
[..]
En dan geen guidelines gebruiken zodat de hele indeling een random hoop blokken tekst enzo is
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook vandaag een sollicitatiebrief heb ingestuurd bij de RuG om volgend jaar mentor te worden en volgend jaar bestuursjaar wil doen.
En sowieso zijn er weinig mensen die vmbo-havo-vwo-route hebben afgelegd, dus ik lig ook een beetje voor denk ik zo.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar kijk ik wel tegen op, want Giku ofzo postte ooit iets wat hij moet leren en dat was zwaar kut
Ik vind dat 3D printen wel fascinerend trouwensquote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
Je kan ook nog denken aan het 3D-printen van organen uit stamcellen, en de ervoor zorgen dat gist meer suikers af kan breken, waardoor het rendement van de productie van bio-ethanol hoger wordt. Zo vet.
Oke, daar geef ik je gelijk in. Al niet altijd, sommige mensen kunnen 't niet of hebben gewoon pech.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat het nietszeggend is en dat je er zelf een beetje iets van moet maken. Het ligt er vooral aan waar je werkt en hoeveel tijd je bereid bent erin te steken
Maar wil je dan notaris ofzo worden?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die shit niet. Nooooooiitiitiitittitit meer staatsrecht.
Vroeger wilde ik graag in de Bijlmer wonen, vanwege die grote flats die ik wel cool vondquote:
Ik heb 2 jaar havo ook in 1 jaar gedaan, en vwo poging gedaan (maar zakte), dus inprincipe 2 jaar vwo zoals normaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ok, ik moest eerst mn hbo nog afmaken maar dat gaat (mag ik toch hopen) sowieso wel lukken.
En ik heb na mn vmbo meteen havo jaar 4 & 5 in een jaar gedaan. Dus nog een beentje bij?
Denk trouwens niet dat mensen hier überhaupt naar kijken.. maar goed.
Ik ben gewoon een nerd. Alle gear die ik heb is niet alleen omdat het handig is om mee muziek te maken maar gewoon omdat ik een geek benquote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
VA de technicus? Regisseren is echt stresswerk, omg.Monteren is nog best leuk, maar het moet je maar liggen. Moet ik ook allemaal doen voor radio en tv-vakken.
![]()
Ik heb geen idee of ik met InDesign alles goed doe, maar het ziet er wel goed uit. Al zeg ik het zelf...
[..]
Is het ook. Nooit meer orgaandonoren nodig, of brillen, of gehoorapparaten. Gewoon alles printen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat 3D printen wel fascinerend trouwens
Ahh super goed zijn wequote:Op maandag 27 mei 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar havo ook in 1 jaar gedaan, en vwo poging gedaan (maar zakte), dus inprincipe 2 jaar vwo zoals normaal.En ik denk wel dat ze meer respect voor je hebben omdat je doorzettingsvermogen hebt, dat zegt ook wel iets voor jou en dat willen werkgevers graag zien.
Ja, dat is waar. Ik verdien goed maar maak soms ook wel tot 60 uur per week. Ben zeg maar niet te beroerd om iets te doen. Ik kan ook 'niets' doen buiten mijn schoolwerk om maar dan verdien ik ook 'gemiddeld'. Ik heb ervoor gekozen iets meer te doen en zodoende heb ik het wat luxer qua inkomen al lever ik dat in qua vrije tijdquote:Op maandag 27 mei 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, daar geef ik je gelijk in. Al niet altijd, sommige mensen kunnen 't niet of hebben gewoon pech.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nerd. Alle gear die ik heb is niet alleen omdat het handig is om mee muziek te maken maar gewoon omdat ik een geek ben
Maar ik snap niet hoe je orgaan kunt printen... Wat moet je dan wel niet in die printer stoppen wil hij weefsel kunnen maken?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het ook. Nooit meer orgaandonoren nodig, of brillen, of gehoorapparaten. Gewoon alles printen.
Maar wat ik me dan afvraag.. hoeveel heb je aan dat extra inkomen als je bijna geen vrije tijd meer hebt? Of is dat meer voor later oidquote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik verdien goed maar maak soms ook wel tot 60 uur per week. Ben zeg maar niet te beroerd om iets te doen. Ik kan ook 'niets' doen buiten mijn schoolwerk om maar dan verdien ik ook 'gemiddeld'. Ik heb ervoor gekozen iets meer te doen en zodoende heb ik het wat luxer qua inkomen al lever ik dat in qua vrije tijd
Dat is wat ik heb gehoord tot nu toe hoor. Dat de werkgevers liever vmbo-mensen willen die zichzelf omhoog hebben gewerkt dan een nurd die vwo in 6 jaar heeft gehaald en naar de uni is gegaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh super goed zijn we. Tja, we zullen 't zien
.
Ik werk in de schoolvakanties niet of nauwelijks dus dan heb ik wel veel vrije tijd en inderdaad om te sparen voor laterquote:Op maandag 27 mei 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan afvraag.. hoeveel heb je aan dat extra inkomen als je bijna geen vrije tijd meer hebt? Of is dat meer voor later oid
Hangen natuurlijk ook heel veel samen. Maar radiowerk is natuurlijk ook een optie. Of ik ga na mijn studie nog wat extra verdiepen in audo enzulks. Heb je iets waar je InDesign-werk hebt staan? Kan ik even kijken, issuu ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Maar wat wil je dan het liefst monteren? Film of audio?
Oh, dat zou chilll zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is wat ik heb gehoord tot nu toe hoor. Dat de werkgevers liever vmbo-mensen willen die zichzelf omhoog hebben gewerkt dan een nurd die vwo in 6 jaar heeft gehaald en naar de uni is gegaan.
Pf, schoolvakanties.. zijn dat er daar ook zo veel?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk in de schoolvakanties niet of nauwelijks dus dan heb ik wel veel vrije tijd en inderdaad om te sparen voor later
Ik snap het ook nog niet volledig.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar ik snap niet hoe je orgaan kunt printen... Wat moet je dan wel niet in die printer stoppen wil hij weefsel kunnen maken?
EWA DUSHIES. REAGEER, ZEG DAT JE KOMT ALLESquote:Op maandag 27 mei 2013 23:09 schreef arachide. het volgende:
Dit gaan jullie leuk vinden
JNG / [JNG] Stapmeet in Arnhem
arnhemquote:Op maandag 27 mei 2013 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
EWA DUSHIES. REAGEER, ZEG DAT JE KOMT ALLES
Dan moet je bij mij op school stage komen lopen. Radiostudio's en alles.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hangen natuurlijk ook heel veel samen. Maar radiowerk is natuurlijk ook een optie. Of ik ga na mijn studie nog wat extra verdiepen in audo enzulks. Heb je iets waar je InDesign-werk hebt staan? Kan ik even kijken, issuu ofzo?
Echt bizarquote:Op maandag 27 mei 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog niet volledig.Ben dan ook nog niet begonnen aan die opleiding. Maar ze kunnen dus gewoon jouw DNA gebruiken om een orgaan te printen, je lichaam zal die nooit afstoten, want het is je eigen DNA. Dat is één van de grootste voordelen van 3D-printen.
Ik kan anders wel even cracken ofzo voor je, heb jij het ookquote:Op maandag 27 mei 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij op school stage komen lopen. Radiostudio's en alles.Ik heb geen InDesign, dus ik heb geen bestanden op de computer. Doe ik allemaal op de school. Kan wel even kijken voor PDF'jes.
Jaquote:Op maandag 27 mei 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pf, schoolvakanties.. zijn dat er daar ook zo veel?
NEVERquote:Op maandag 27 mei 2013 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
EWA DUSHIES. REAGEER, ZEG DAT JE KOMT ALLES
O, dat zou best chill zijn. Heb nog een keer voor een vak InDesign nodig. Maar hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan anders wel even cracken ofzo voor je, heb jij het ook
Dan nog, dat is alsnog echt veelquote:Op maandag 27 mei 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
4 weken met Kerst, 4 met Pasen, 3x 1 week half-term en in de zomer 7 weken
Maar ik ben niet al die weken vrij hoor. Ik werk ook best nog wat door dan maar dat is wanneer het interessant begint te worden
Je download de volledige master collection, heb je meteen alles. En dan zijn er een paar stapjes waardoor het programma niet telkens online checkt of ie geactiveerd is. Neem met de HW je laptop mee, dan fix ik hetquote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat zou best chill zijn. Heb nog een keer voor een vak InDesign nodig. Maar hoe doe je dat dan?
Hoezo?quote:
Okay ciaoquote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke internet is niet leuk meer doei
O, tof. Ja, die heb ik dan sowieso bij me. Heb geen zin om na schooltijd naar huis te gaan. Al woon ik maar tien minuten van het station af.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je download de volledige master collection, heb je meteen alles. En dan zijn er een paar stapjes waardoor het programma niet telkens online checkt of ie geactiveerd is. Neem met de HW je laptop mee, dan fix ik het
Nee maar ik las op NU.nl dat je er wapens enzo mee kon maken dus wie weet wat iedereen straks in de toekomst allemaal zelf makkelijk kan producerenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo?Het zijn gewoon jouw organen, ik snap niet wat er zo eng aan is.
Je moet trouwens niet denken dat ze je kunnen klonen hč. Jouw hersenen zijn uniek, een product van jarenlange ontwikkeling gestimuleerd door prikkels en zo. De structuur daarvan ligt niet vast in je DNA. Ze kunnen waarschijnlijk wel binnenkort hersenen 3D-printen uit stamcellen, maar die zijn dan gewoon grotendeels leeg.Je blijft dus uniek.
Wapens 3D-printen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee maar ik las op NU.nl dat je er wapens enzo mee kon maken dus wie weet wat iedereen straks in de toekomst allemaal zelf makkelijk kan produceren
Ok.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
Oh Etsu
Ik dacht dat jouw linkje over notarieel ging maar dat was gewoon Rechtsgeleerdheid dus eigenlijk vond ik mijn eigen vakken tofEn staatsrecht is pas in jaar 3
Die van notarieel recht loop ik niet echt warm voor
Beginnerquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
aantal posts: 59.000 (gemiddeld 41 per dag)
nu +1
FEEST
Misschien kunnen die printers over een paar jaar wel veel sterkere producten maken?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wapens 3D-printen.Dat is misschien nog wel het domste wat je kunt doen. Dat plastic uit een 3D-printer kan helemaal niet tegen de druk die zo'n explosie veroorzaakt en dan ontploft dat ding zo in je gezicht.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik ook zo vaak en dan kom jij met je 'oh oke'.
Heb ik ookquote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, tof. Ja, die heb ik dan sowieso bij me. Heb geen zin om na schooltijd naar huis te gaan. Al woon ik maar tien minuten van het station af.Ach ja, op de terugweg ook weer wat te doen. Film kieken of zo.
Mja, denk het niet, ligt aan de grondstoffen waar mee kan worden gewerkt. Ik denk niet dat 3D-printers ooit met metaal kunnen werken, of je moet echt een hoogoven in je huis willen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kunnen die printers over een paar jaar wel veel sterkere producten maken?
Zeg even tegen Etsu dat een mobiele oplader voor mobieltjes en tablets superhandig is.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ookIk ga volgende week dinsdag brownie meeten dus ik hoop dat ik daar in zeeland hem ergens kan opladen anders red ik de terugreis niet
Pics?quote:
No thanksquote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg even tegen Etsu dat een mobiele oplader voor mobieltjes en tablets superhandig is.
[..]
Pics?
Hm oke, we zien welquote:Op maandag 27 mei 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, denk het niet, ligt aan de grondstoffen waar mee kan worden gewerkt. Ik denk niet dat 3D-printers ooit met metaal kunnen werken, of je moet echt een hoogoven in je huis willen.
Zo oudquote:
picsquote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo oud
Nou, bijna wel trouwens. Ik word 27 dit jaar
* Toto69 belt het bejaardentehuisquote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo oud
Wat de neuk doe jij in JNG dan? Nu al een midlife crisis?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo oud
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan krijg ik jou weer op m'n dak.
Nu ook, dus eigenlijk had het niks uitgemaakt
Over 5 jaar gewoon replicators zoals die uit Star Trek, jwtz.quote:
Shut up bitchquote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat de neuk doe jij in JNG dan? Nu al een midlife crisis?
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom ook gozers daten, gewoon zeggen dat er een vriend langskomt.
Dat heb ik nooit gezienquote:Op maandag 27 mei 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over 5 jaar gewoon replicators zoals die uit Star Trek, jwtz.
Ik kwam hier al toen jij nog in de kinderwagen lagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Je bent zo jong als je je voeltje voelt je 50?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo oud ben je nou ook weer nietquote:Op maandag 27 mei 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kwam hier al toen jij nog in de kinderwagen lag
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Je bent zo jong als je je voeltUhmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
De perfecte leeftijd is nou eenmaal 20. Daarboven zuigt, daaronder zuigt ook. In 2014 wordt die leeftijd verhoogt naar 21, 2015 leeftijd 22, etc.
Oh My God.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
OMG na 7 seconden begroet ik koekjestrommel1 al![]()
Tsja, maar ik ben dan ook tofquote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef arachide. het volgende:
Ik zou het wel echt raar vinden als mijn vriend hier zou posten, en die is jonger dan stu
INB4: Wiskunde.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat heb jij eigenlijk gestudeerd, Stu?
Zie ik eruit alsof ik heb gestudeerd?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat heb jij eigenlijk gestudeerd, Stu?
Ik had wel dood kunnen zijn manquote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Oh My God.
Na pak em beet een minuut groette ik Stuart al!
Heeft iedereen hier wel denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik heb gestudeerd?
Ik heb een BEd
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een BEd
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een BEd
Ik heb ook een bed!!1quote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een BEd
En nu nog een keer, zodat ik het begrijpquote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een BEd
Dat lijkt me wel heel relaxedquote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gaan we saampjes in van die hobbelstoelen zitten.
Ik kom wel even langs in dat hostel van je ouwequote:
Sinds wanneer zijn jij en Ezell dikke matties?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel relaxedLekker wiebelen de hele dag
Breinaalden en een kat erbij enzo
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel relaxedLekker wiebelen de hele dag
Breinaalden en een kat erbij enzo
Deed dat het al niet danquote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze zomer nemen FOK!kers mijn hele sociale leven over merk ik al
u jelly?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jij en Ezell dikke matties?
In supermarkten kunnen oudjes ook altijd alles makenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]En dan gewoon jonge mensen trollen. Oude mensen kunnen alles maken.
Ah vandaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb zonet 3 sultana's gegeten, dus helemaal hyper. Kan ik ook niks aan doen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]En dan gewoon jonge mensen trollen. Oude mensen kunnen alles maken.
Koop een vaatwasserquote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
Ik loop al sinds 15:00 uur afwassen te ontwijken, nu ontkom ik er niet aan. grgr
Een pot appelmoes pakken en bij de kassa vragen: "Is deze appel over datum? Dit klopt niet?!"quote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In supermarkten kunnen oudjes ook altijd alles maken
Is toch zo?quote:
Nee want ik heb nog maar 2 meets gehad. Volgende week ga ik LB, DV, ara, etsu, ezell en jordy meeten. En misschien krabs en toto ook nogquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
Ik loop al sinds 15:00 uur afwassen te ontwijken, nu ontkom ik er niet aan. grgr
Zo kun je iedereen voor je karretje spannenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een pot appelmoes pakken en bij de kassa vragen: "Is deze appel over datum? Dit klopt niet?!"
[..]
Is toch zo?
Gezelligquote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee want ik heb nog maar 2 meets gehad. Volgende week ga ik LB, DV, ara, etsu, ezell en jordy meeten. En misschien krabs en toto ook nog
En dan nog een stapmeet in juli. En vantevoren nog een keer stappen met ara.
Je had toch een vaatwassert in dat eerste appartementding van je? Waarom ben je daar eigenlijk weg?quote:
De oma van een vriendin van mij in een restaurant: "Het is hier zo koud. Kan de verwarming aan? Nee?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo kun je iedereen voor je karretje spannen
Zo oud ben jij niet.quote:
Nee gewoon individueel, eentje met DV en eentje met sofquote:Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Vorige meets waren geen JNG meets ofwel?
Dit wordt leukquote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee want ik heb nog maar 2 meets gehad. Volgende week ga ik LB, DV, ara, etsu, ezell en jordy meeten. En misschien krabs en toto ook nog
En dan nog een stapmeet in juli. En vantevoren nog een keer stappen met ara.
Toch ben ik schuldigquote:
Haha, niemand kan het ook over z'n hart krijgen om met oudjes in discussie te gaan. Zielig enzoquote:Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
De oma van een vriendin van mij in een restaurant: "Het is hier zo koud. Kan de verwarming aan? Nee?" Toen kregen ze een betere zitplek.
[..]
Zo oud ben jij niet.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor in een supermarkt.
Je koopt een potje appelmoes van 50cent weetjewel. En dan gooi je hem kapot en ga je er op stampen hahahaha! Die verkoopster zo van mijn appelmoes wat doe je! Ja ik heb hem toch gekocht hehehe
hahaha.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
Je koopt een potje appelmoes van 50cent weetjewel. En dan gooi je hem kapot en ga je er op stampen hahahaha! Die verkoopster zo van mijn appelmoes wat doe je! Ja ik heb hem toch gekocht hehehe
Te duur (huurde exclusief, per maand nog eens 200 euro aan g/w/l erbij dankzij de elektriciteitsdraden enzo niet goed aangelegd zijn waardoor we veel meer verbruiken), slechte verhouding met huisbaas, 3x stroomuitval in 2 weken, waterlekkages, iedere week is de verwarming kapot.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Je had toch een vaatwassert in dat eerste appartementding van je? Waarom ben je daar eigenlijk weg?
Hihi, zo origineel.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
Straks trekt hij je uitnodiging in!quote:
Oh met sofquote:Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee gewoon individueel, eentje met DV en eentje met sof
Ja, mijn onzekere gezeik enzo. Ik heb regelmatig met het uitgaan dat ik in de loop van de avond ga stressen omdat er best veel leuke meisjes zijn. Dan kan ik echt gaan stressenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
bitchmodus?
P.S: Reageer hier maar op in de SC, want hier geen SC enzo
Tentenkampquote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Sociale woningbouw of een huisjesmelker?
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch ben ik schuldigof nouja, niet vaak, ik geef ook wel vaak normaal advies enzuks. Maar je hebt gelijk, als bejaarde zou ik dit zeker kunnen
"De jeugd van tegenwoordig toch ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha, niemand kan het ook over z'n hart krijgen om met oudjes in discussie te gaan. Zielig enzo
Horkiequote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef LompeHork het volgende:
Je bent echt zo cool en iedereen vind je lief, hou eens op Stu
Jij bent echt een lomp figuur, rot eens op.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef LompeHork het volgende:
Je bent echt zo cool en iedereen vind je lief, hou eens op Stu
Waar ik nu woon?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Sociale woningbouw of een huisjesmelker? De huidige.
Ik ging in Arnhem naar school, ben gestopt. Volgend jaar Enschedequote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh met sofWas leuk?
![]()
Waar ga jij trouwens naar school? Arnhem ook?
Stuquote:
Ik was hier eerder dan jij, beter ga je weg!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent echt een lomp figuur, rot eens op.
Saxion zeker?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ging in Arnhem naar school, ben gestopt. Volgend jaar Enschede
Ik vind het bij dat soort programmas (Bananasplit enzo) altijd zo knap dat de 'grappenmakers' nooit in de lach schietenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]Maar wat doe je dan?
[..]
"De jeugd van tegenwoordig toch ook."
Benidorn bastards
Jongen, mijn e-penis is groter. Ga weg.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stu
[..]
Ik was hier eerder dan jij, beter ga je weg!
Wacht maar tot ik mezelf voor lul heb gezet in de karaoke bar, daarna komt alles goedquote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, mijn onzekere gezeik enzo. Ik heb regelmatig met het uitgaan dat ik in de loop van de avond ga stressen omdat er best veel leuke meisjes zijn. Dan kan ik echt gaan stressenMaar DV gaat me er vanaf helpen
Huisjesmelker. Overduidelijk. Hij wil alleen maar geld zien. Hij beschuldigde mij ook dat ik voor de maand mei niet had betaald terwijl dat wel zo is.quote:
Gaan we voorquote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mezelf voor lul heb gezet in de karaoke bar, daarna komt alles goed
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, ik sprak een oude huisgenoot van mij vandaag.Ze zei dat degene die in mijn oude kamer nu woont aan haar vroeg waarom ik weg ben gegaan omdat hij mijn 'smoesje' dat ik 'iets groters heb gevonden' niet geloofde en waarom de kamer naast mij ook leeg stond (is nu ook ondertussen verhuurd) en waarom andere 2 huisgenoten ook weggaan.
![]()
Toen heeft ze maar gezegd dat ze niet inhoudelijk op wilde gaan.
Tof! Hoezo niet naar Deventer ipv Enschede danquote:
Ja, oefening baart kunst?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het bij dat soort programmas (Bananasplit enzo) altijd zo knap dat de 'grappenmakers' nooit in de lach schieten
Je moeder is groterquote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, mijn e-penis is groter. Ga weg.
Hebben ze in deventer niet idd. En Enschede is zo veel tofferquote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Tof! Hoezo niet naar Deventer ipv Enschede danOf hebben ze in Deventer niet de opleiding die jij wil?
Mijn moeder heeft geen e-penis, wat lul jij?quote:
Waarom in godsnaamquote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga as woensdag even langs, hopelijk is die nieuwe thuis.
Niet? Ermahgerd I'm screwed.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft geen e-penis, wat lul jij?
Is het nog eigenlijk op tv? Heel lang niet meer voorbij zien komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, het zijn wel vaak dezelfde mensen inderdaad
Maar wel een heel stuk verder dan Arnhem of Deventerquote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hebben ze in deventer niet idd. En Enschede is zo veel toffer
Internet staat nog steeds op mijn naam, heb opgezegd per de 29ste, dus moet modem ophalen en terugsturen naar Ziggo. En daarnaast mijn post ophalen. En vakantie bespreken.quote:
Volgens mij nietquote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is het nog eigenlijk op tv? Heel lang niet meer voorbij zien komen.
Doe lief tegen Horkquote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, mijn e-penis is groter. Ga weg.
Aha okequote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Internet staat nog steeds op mijn naam, heb opgezegd per de 29ste, dus moet modem ophalen en terugsturen naar Ziggo. En daarnaast mijn post ophalen. En vakantie bespreken.
Dat gaan we dus bespreken woensdag.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha oke
Ga je met je huisgenoten op vakantie?
Is 53 minuten, prima te doen. Is ook nog extra huiswerktijd natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar wel een heel stuk verder dan Arnhem of DeventerOf ga je kamertje huren? Ben je ook gelijk van je moeder af
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik stel me Hork in het echt ook altijd voor als Jason Stratham.
welke vak swa?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme, dit wordt echt een 2 morgen.
Ga leren dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
M&O?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Niet huillie doen als het echt zo is want je zit de hele tijd hierquote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Oud en nieuw bij jou vieren?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is 53 minuten, prima te doen. Is ook nog extra huiswerktijd natuurlijk
En wil rond de jaarwisseling op kamers
Hork heeft ook een kale bakkes ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Haha.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet huillie doen als het echt zo is want je zit de hele tijd hier
Zo ziet hij er ook uitquote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je eindexamenperiode niet in SC's doorbrengenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je niks positiefs kan zeggen, moet je gewoon je bek houden.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe maar niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Je eindexamenperiode niet in SC's doorbrengen
Oh 53 minuten valt idd nog meequote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is 53 minuten, prima te doen. Is ook nog extra huiswerktijd natuurlijk
En wil rond de jaarwisseling op kamers
Nee hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je niks positiefs kan zeggen, moet je gewoon je bek houden.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Grapje i trole u!!11quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hork heeft ook een kale bakkes ja.
[..]
Haha.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
Kamers lijkt me ook vet maar zo ontiegelijk onbetaalbaar
Hopelijkquote:
Dat is etsu's tekstquote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor één vak 3 weker soggen in EXA.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
Jordy wilt de nieuwe Etsu anno EXA'11 worden.
drama queenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Grapje i trole u!!11
minimaal een 7
lobiquote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Pretopleiding deluxe:quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh 53 minuten valt idd nog meeKamers lijkt me ook vet maar zo ontiegelijk onbetaalbaar
![]()
Wat voor opleiding ga je btw doen?
Technische studie hoor, staat techniek namelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pretopleiding deluxe:
http://saxion.nl/knt/voltijd/enschede
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technische studie hoor, staat techniek namelijk.
En erbij een foto van de winnaar van de hipsterawards 2013.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pretopleiding deluxe:
Techniek zit er ook zeker, maar het blijft een pretstudie. Alleen iets praktischer denk ikquote:Op maandag 27 mei 2013 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technische studie hoor, staat techniek namelijk.
Mwa, woordje techniek erin dus sws een baan?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pretopleiding deluxe:
Wat kan je er eigenlijk mee worden?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Techniek zit er ook zeker, maar het blijft een pretstudie. Alleen iets praktischer denk ik
Die dude jaquote:Op maandag 27 mei 2013 23:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En erbij een foto van de winnaar van de hipsterawards 2013.
Nickelson-jasjes alles.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Bij mbo-opleidingen moet ik om de een of andere reden altijd denken aan vele marokkaanse bontkragen
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is geen design opleiding zoals je aan ARTez doet ofzoquote:Op maandag 27 mei 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa, woordje techniek erin dus sws een baan?Beter dan alleen een opleiding kunst
iedereen heeft m al gezien?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:49 schreef Toto69 het volgende:
Etsoe. Post mijn paint eens voor de mensen die er nu zijn? Ik kan dat niet via mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |