Ik vraag me af hoevaak ik afgewezen word die avondquote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik maak me het meeste druk over verf, laminaat en m'n bedik hoop zo dat ik de sleutel 1 juni al heb
Volgens mij heb je op vmbo geen m&oquote:Op maandag 27 mei 2013 22:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]_______!!!!!!
Kom op man, wat zou je daar voor m&o examens krijgen? Bereken de prijs inclusief BTW?
Kun je nog iets anders doen dan miepen of wat.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoevaak ik afgewezen word die avond
neeequote:Op maandag 27 mei 2013 22:23 schreef Paxcon het volgende:
Hoi DV
Maar ik ga snel weer naar de Rechten SC
Ga jij anders met hem.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je nog iets anders doen dan miepen of wat.
Er bestaat M&O op het vmbo?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]_______!!!!!!
Kom op man, wat zou je daar voor m&o examens krijgen? Bereken de prijs inclusief BTW?
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons was bij de diploma-uitreiking één iemand in pak gekomen. Bleek uiteindelijk ook een beetje genant.
Net outfit?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er bestaat M&O op het vmbo?
[..]Ik ga sowieso gewoon in een nette outfit, niet in pak.
Joah, maar geen zin inquote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je nog iets anders doen dan miepen of wat.
om de 3x keer gaan we over op een andere aanpakquote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoevaak ik afgewezen word die avond
Jongen, weet je niet wat een outfit is?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Net outfit?Ik doe gewoon een spijkerbroek en t-shirt aan
Je wilt mijn aars, dat gaat niet werken.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je nog steeds niet door dat ik je wil?
quote:
Ik wilde een ongepaste opmerking plaatsen, maar laat maar.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan? Moet k hem hard maken?! Ja niet zo ja.
Maar jou ga ik dan ook negeren.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je komt toch wel? Zaterdag zei je nog van niet.
Ja, overhemd, daar gaat het misquote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, weet je niet wat een outfit is?Gewoon een spijkerbroek en een overhemd, klaar.
[..]
Je wilt mijn aars, dat gaat niet werken.
[..]
Maak je 't jezelf wel heel moeilijk hequote:
Ik weet 1ste vraag niet, wat nu?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://static.examenblad.nl/9336112/d/ex2012/bb-0233-a-12-1-o.pdf
Bazenexamen.
IK WIL NU. Zit eindelijk in een goede mindsetquote:Op maandag 27 mei 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om de 3x keer gaan we over op een andere aanpak
Dat doe je maar in bedquote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:
Jullie praten mij ook veel te snel, je kan niet even iets anders doen
Ja, ik heb examen economie op vmbo gedaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://static.examenblad.nl/9336112/d/ex2012/bb-0233-a-12-1-o.pdf
Bazenexamen.
Ik heb nog nooit zo'n enorm poot gezienquote:
oh leeeukquote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef arachide. het volgende:
DV, deze kleuren wil ik op de muur
[ afbeelding ]
http://www.devoordeligste(...)nline-overzicht.html
zoek naar: RO 50.30 en RO 50.40
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Slechte ervaringen, 69 pandapunten. Ik weet het en het lukt uiteindelijk ook wel, maarjaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maak je 't jezelf wel heel moeilijk he. Je kunt ook zeggen, nou we maken er een leuke avond van en fuck it, we zien wel.
Ook jij kunt niet de toekomst voorspellen dus doe dat dan ook niet.
Graties tip
volgende week ook wel weer als er wat alcohol in zitquote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK WIL NU. Zit eindelijk in een goede mindset
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
De eerste vraag op mijn vmbo examen wiskunde: je hebt een taart met 12 punten, hoeveel graden is één punt?![]()
![]()
toch 359 of 361 / 12 ?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent nog jong johquote:Op maandag 27 mei 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slechte ervaringen, 69 pandapunten. Ik weet het en het lukt uiteindelijk ook wel, maarja
Maar thanks enzo
Jij hebt er gewoon de juiste schouders niet voor, jij ecto.quote:
Enge mensen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n enorm poot gezien
Het deed me denken aan een Mammoet
Pff, jij ook al.quote:
Moet ik wat meenemen?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
volgende week ook wel weer als er wat alcohol in zit
Oh dat is ook mooi! heb je trouwens een linkje van je kamer?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh leeeukik wil cappucino met veel wit en turqoiuse details/accesoires
Ja met een libido van heb ik jou daarquote:
Vmbo hé popquote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
HEUJJJJ.
ZEG NOG EENS DAT IK DOM BEN JORDY FUCK YOU
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
De eerste vraag op mijn vmbo examen wiskunde: je hebt een taart met 12 punten, hoeveel graden is één punt?![]()
![]()
http://static.examenblad.nl/9336111/d/ex2011/bb_0153_a_11_1_o.pdfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze![]()
Heeft niet ieder jong persoon dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja met een libido van heb ik jou daar
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=972374quote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh dat is ook mooi! heb je trouwens een linkje van je kamer?
Doe je ding anders, ik chill hem wel op het station, ik ga niet cockblockenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver VA de eerste keer dat ik uitga in groningen als ik op kamers zit en ik kan niemand mee naar huis nemen omdat jij bij mij slaapt
das wel jmr
Hahahah, wat ergquote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://static.examenblad.nl/9336111/d/ex2011/bb_0153_a_11_1_o.pdf
Deze
Fatima.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://static.examenblad.nl/9336111/d/ex2011/bb_0153_a_11_1_o.pdf
Deze
wut no way, ik heb faye van het weekend achter gelaten op het station terwijl ik met iemand meeging en dat schuldgevoel wil ik niet weer hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe je ding anders, ik chill hem wel op het station, ik ga niet cockblocken
Ahh lief, heb je ook vmbo gedaan?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
http://static.examenblad.(...)13-0233-a-gt-1-o.pdf
Dit was mijn vmbo-examen economie.
Wordt zeehondenclub verwaarloosd met zo'n voorzitter?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
Stuart en ik gaan de kleinemensenclub oprichten.
Vmbo, havo en vwo.quote:
Mijne ook. Had een 6,8 op ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
http://static.examenblad.(...)13-0233-a-gt-1-o.pdf
Dit was mijn vmbo-examen economie.
Jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
Stuart en ik gaan de kleinemensenclub oprichten.
Geen lelijke gozer trouwens kuch kuch.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wut no way, ik heb faye van het weekend achter gelaten op het station terwijl ik met iemand meeging en dat schuldgevoel wil ik niet weer hebben
Ja, en wedden dat het dan een kut fout is.. of gewoon omdat je die shit nu toch niet meer gebruiktquote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wedden dat ik er toch geen 10 voor zou halen
Nicequote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vmbo, havo en vwo.Vanaf september naar de uni.
Welke voorzitter?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wordt zeehondenclub verwaarloosd met zo'n voorzitter?
quote:
Zeer chill!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=972374
hijs groter dan t lijkt en je ziet t balkon niet maar die is ongeveer 4-6 m2
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
Bij die vmbo-examens joh, je wordt zo erg bij het handje genomen.Op het vwo is het gewoon van 'Ja, je zoekt het maar uit.
'
Iedere dag momenteel.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en wedden dat het dan een kut fout is.. of gewoon omdat je die shit nu toch niet meer gebruikt. Wanneer gebruik je Pythagoras nou?!
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen lelijke gozer trouwens kuch kuch.
Maar anders paas je mij de sleutel en ga je met hem mee
Wtf is dat uberhaupt ook alweer, iets met A2 + B2 = C2 ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en wedden dat het dan een kut fout is.. of gewoon omdat je die shit nu toch niet meer gebruikt. Wanneer gebruik je Pythagoras nou?!
[..]
Nice.
Net alsof mensen niet de hele dag stellingen en zo moeten bewijzen.quote:
Mooie details. Bij die reuzen is het allemaal zo lomp en lelijk. Net als een heel oude mobiele telefoon van vroeger. Niemand wil het hebbenquote:
Dude.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wtf is dat uberhaupt ook alweer, iets met A2 + B2 = C2 ofzo?
http://static.examenblad.nl/9336108/d/ex2008/800013-1-613o.pdfquote:
Geen idee, ik ken het alleen als toa en tan ofzoietsquote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wtf is dat uberhaupt ook alweer, iets met A2 + B2 = C2 ofzo?
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooie details. Bij die reuzen is het allemaal zo lomp en lelijk. Net als een heel oude mobiele telefoon van vroeger. Niemand wil het hebben
Straks heb je wel 2 pandapuntenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]kan ook, maar alleen als hij op kamers woont en een 2p bed heeft
maar ahjoh, dat zien we dan allemaal wel weer
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://static.examenblad.nl/9336108/d/ex2008/800013-1-613o.pdf
Dat was mijn wiskunde examen.
Met een norm van 1,9 en ik had een 6,4![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het alleen als toa en tan ofzoiets.
nee iedere week 1 pandapunt hequote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Straks heb je wel 2 pandapunten
Echte bazen halen dat voor geschiedenis en filosofie.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen hebben een 8,7 voor examen Nederlands havo.
Had voor die shit een 9,8 in de 2e trouwens. Toch wiskunde A gekozen. Ikquote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet meetkunde bewijzen met de stelling van Pythagoras, congruentie, gelijkvormigheid, dat soort shit.
Kut, ik weet niet meer wat ik had voor Nederlands havoquote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen hebben een 8,7 voor examen Nederlands havo.
Ja het is over anderhalve week. Worst case scenario dan hequote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee iedere week 1 pandapunt he
Ja, is maar goed ook, als je die stelling niet eens kunt onthouden.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Had voor die shit een 9,8 in de 2e trouwens. Toch wiskunde A gekozen. Ik
Nederlands is belangrijker dan GS/FI.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echte bazen halen dat voor geschiedenis en filosofie.
Nee hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar toch ben ik op vele gebieden veel succesvoller dan jij.
Ik weet amper wat het is, maar ik weet wel dat ik het wilquote:Op maandag 27 mei 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
hey va ik heb weer invites voor ipt als je er nog een wil
Ik weet bar weinig meer van voor de derde klasquote:Op maandag 27 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, is maar goed ook, als je die stelling niet eens kunt onthouden.
DAN NOG! HET ENE IS GONIOMETRIE, HET ANDER EEN FUCKING STELLING VOOR DRIEHOEKEN!quote:
Oh zoquote:Op maandag 27 mei 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja het is over anderhalve week. Worst case scenario dan he
Was wel een herkansing he.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut, ik weet niet meer wat ik had voor Nederlands havo. Ook wel hoog.
Ach joh, zowat niks geleerd bij Nederlands daar. Pas na het slagen kende ik die grammaticazooi.quote:
Oh. Nou, nu wel he. Ga ik je voor altijd mee pesten.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was wel een herkansing he.Had in 1ste tijdvak een 5,2 ofzo.
Norm was 1,7, toen besloot ik dat te herkansen en huppaaa, 8,7
Niemand die dat toch weet.
Ik zou niet weten waar ik dat soort shit heb eigenlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
Weet niet meer, mijn diploma ligt op school.
Een neuk geven om geld.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht.
Algemene salaris voor beginners is ¤ 3225, iets wat jij nooit gaat krijgen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht.
Mensen nemen mensen aan. Geen enge reuzenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht.
Ergens in huis waarschijnlijk, goed genoeg.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik dat soort shit heb eigenlijk![]()
Veel plezier met je geld, dan ga ik wel met plezier naar mijn werk.quote:
Ik wil de boel nog verven en er laminaat inleggen dus ik kan er niet zo inquote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef arachide. het volgende:
DV, moet je nog veel doen aan je kamer, of kan je er zo in?
Ik mo... Ow wacht.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen nemen mensen aan. Geen enge reuzen
Ga je dan wel naar de Randstad kommen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik verdien wel flink doekoe liefje
Ik heb het nog nooit nodig gehad. Zal inderdaad wel ergens liggenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ergens in huis waarschijnlijk, goed genoeg.
[..]
Veel plezier met je geld, dan ga ik wel met plezier naar mijn werk.
Een opleiding doen voor het geld.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ergens in huis waarschijnlijk, goed genoeg.
[..]
Veel plezier met je geld, dan ga ik wel met plezier naar mijn werk.
Oh, das tof!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze, maar dan zonder knik proberen te maken in mijn nieuwe huisjeAls boekenlees/chill plek.
Doet dat geen pijn aan je reet als je er tien minuten zit?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze, maar dan zonder knik proberen te maken in mijn nieuwe huisjeAls boekenlees/chill plek.
Leukquote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, je hebt kussens.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn aan je reet als je er tien minuten zit?
quote:
Ik kwam weer even langsquote:
Not too bad mate, yourself?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam weer even langsHoe gaat het hier?
Ehm, we gaan zaterdag voor de tweede keer kijken, als het goed is en hopelijk dan ook maar eens bespreken dat we dit willen (zij hebben al aangegeven dat ze ons wel zien zitten als huurders) en we gaan naar Rotterdam!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, das tof!
Wanneer ga je verhuizen eigenlijk en waar naar toe ookal weer?
Ik wil er een kussen op maken, een soort minimatrasjequote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn aan je reet als je er tien minuten zit?
Toppiie, bij jou?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam weer even langsHoe gaat het hier?
Goed genoeg.quote:De arbeidsmarkt is voor biotechnologen vrij goed. Het is een vakgebied waarin er altijd nieuwe ontwikkelingen zijn en waarbij er constant nieuw onderzoek moet worden gedaan. Als biotechnoloog begin je meestal al in een leidinggevende functie dus er zijn beperkte doorgroeimogelijkheden. Wel kun je binnen het bedrijf doorgroeien door bijvoorbeeld een managementpositie in te nemen of belangrijker onderzoek te gaan doen. Het salaris van een biotechnoloog ligt zo rond de ¤2000 en dit kan oplopen tot zo’n ¤5500. Als je als biotechnoloog binnen de farmaceutische industrie komt te werken, kan het salaris nog hoger oplopen.
Als je goed had gelezen, verdienen wij, als beginners, meer.quote:
quote:
Je verdedigt je studiekeuze met het startsalaris, je doet het dus wel voor het geld.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht.
yessshquote:Als jullie morgen de contracten krijgen en er mee eens zijn dan kunnen we morgen middag afspreken of woensdag ochtend voor tekenen. Als ik het geld dan binnen heb dan kan je de sleutel donderdag of vrijdag al krijgen.
Nou en, prop het lekker in je hol of zo.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, verdienen wij, als beginners, meer.
Oehoeh, spannendquote:Op maandag 27 mei 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ehm, we gaan zaterdag voor de tweede keer kijken, als het goed is en hopelijk dan ook maar eens bespreken dat we dit willen (zij hebben al aangegeven dat ze ons wel zien zitten als huurders) en we gaan naar Rotterdam!
[..]
Ik wil er een kussen op maken, een soort minimatrasje
[..]
Toppiie, bij jou?
Wat een kortzichtige conclusie, kan je de universiteit wel aan?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Je verdedigt je studiekeuze met het startsalaris, je doet het dus wel voor het geld.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een kortzichtige conclusie, kan je de universiteit wel aan?
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ehm, we gaan zaterdag voor de tweede keer kijken, als het goed is en hopelijk dan ook maar eens bespreken dat we dit willen (zij hebben al aangegeven dat ze ons wel zien zitten als huurders) en we gaan naar Rotterdam!
[..]
Ik wil er een kussen op maken, een soort minimatrasje
[..]
Toppiie, bij jou?
Vreselijkquote:
Maar dat is binnen 1 of 2 dagen gedaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil de boel nog verven en er laminaat inleggen dus ik kan er niet zo in
Wat ligt er nu voor vloer dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil de boel nog verven en er laminaat inleggen dus ik kan er niet zo in
Ook doen dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen zo op kamers en alles en ik zit hier
Dan ga je op kamers.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen zo op kamers en alles en ik zit hier
Klopt, ik heb het mn pa allemaal verteld en hij wil me helpenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar dat is binnen 1 of 2 dagen gedaan.
Haha, Etsu die bedragen uit zijn mouw schudtquote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Je verdedigt je studiekeuze met het startsalaris, je doet het dus wel voor het geld.
Duurt nog even, rond de jaarwisseling hoop ikquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haha, Etsu die bedragen uit zijn mouw schudt
volgens mij had fok-it dat eerst ook maar ik weet niet maar wat ie deed dat het wel gingquote:Op maandag 27 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Krabs ik heb gemaakt maar kan niet inloggen
En vervolgens zichzelf tegenspreekt.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haha, Etsu die bedragen uit zijn mouw schudt
Nee, dan zet je het op de onderkant van die molen bij die flat daar waar die bouwmarkt ooit zat.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En dan?? Kan ik jou een klap ermee geven.
O, dat valt best mee.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Duurt nog even, rond de jaarwisseling hoop ik
Oh, niet heel mooi inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=972374
is kurk, kan laminaat zo overheen
http://vorige.nrc.nl/acht(...)ezen_met_je_verstandquote:Wie écht niet weet wat te studeren, kiest vaak rechten. „De meeste clichés over rechten zijn toch wel waar”, zegt Jaap de Leeuw, studieadviseur bij de faculteit der Rechtsgeleerdheid aan de Universiteit Leiden waar 4.500 studenten zijn ingeschreven. Veel daarvan ziet hij langskomen om te praten over de studie. „Motivatie en discipline is soms moeilijk op te brengen bij een verstandstudie.”
godverdommequote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Gewoond tandheelkunde doen man!!!!!! startsalaris ¤4000 !!!!!
Ja misschien, maar ik dacht eerst veel langer nogquote:
http://www.nobiles.nl/index.php?id=37&article=5629quote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Gewoond tandheelkunde doen man!!!!!! startsalaris ¤4000 !!!!!
quote:3. Fiscaal recht
Startsalaris: 2.730 euro
Afgestudeerden per 100 banen: 91
Direct werk: 97 procent
Baan op niveau: 86 procent
Zoektijd naar een baan: 0 maanden
Direct een vaste baan: 76 procent
(Bron: ROA)
DOEN !!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.nobiles.nl/index.php?id=37&article=5629
GEMIDDELD (!) ¤5900.
Ik zou dan 1925 euro verdienen. Vind ik nog best veel...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.nobiles.nl/index.php?id=37&article=5629
GEMIDDELD (!) ¤5900.
Dat je lult met je gemiddelde.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je lult met je gemiddelde.
En je zou het geen dag volhouden zonder Google. ;')
Sociale leven al sinds december ingestort, zomervakantie gaat tegen mn zin in, en ik heb me al sinds nieuwjaar niet meer gelukkig gevoeld. Zin om er keihard over te gaan janken in R&P maar dat gaat 'm niet worden aangezien ik niet voldoe aan het R&P-ideaalbeeld van een depressief iemand wiens geliefde net vertrokken is. Nieuwe vrienden blijken geen interesse in me te hebben, oude vrienden hebben me met een reden afgestoten. De zomer begint en dankzij de hele fucking wereld die me in de steek laat heb ik straks niemand om samen mee te zwemmen. En dat in tegenstelling tot vorig jaar. Een FOK!ker prees me laatst om mijn eerlijkheid, nou, bij dezen. Dat alles en iedereen in mijn leven treinen mag gaan koppen. Ik doe gezellig mee.quote:
Ik krijg betaald in £quote:Op maandag 27 mei 2013 22:54 schreef arachide. het volgende:
Algemene startsalarissen wo
Algemene Cultuurwetenschappen
¤ 2025
WOOPWOOPMOTHERFUCKERS
pardon?!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
Gelukkig ga ik van studie switchen, alleen maar om geld !!!!!11!11
Media & Entertainment Management hbo ¤2150 YEAAAAHHHHHquote:Op maandag 27 mei 2013 22:54 schreef arachide. het volgende:
Algemene startsalarissen wo
Algemene Cultuurwetenschappen
¤ 2025
WOOPWOOPMOTHERFUCKERS
Oh mwah... richtingswitchquote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van fiscaal naar notarieel is een studieswitch?
Ik niet. Enkel dat eerste vind ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vind toch dat je een afweging moet maken tussen wat je leuk vindt, en wat een beetje verdient, hoor.
Boks.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
Ik wilde eerst voor het geld gaan, maar toen bedacht ik me dat ik dan ongelukkig zou worden. Nu ga ik iets doen wat ik leuk en interessant vind. Wees trots op mij.
Ik ook niet, dan had ik accountancy gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
gelukkig kies ik geen studie, om het geld!!!!11
Ik lees in SES altijd dat daar nooit werk in is te vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Media & Entertainment Management hbo ¤2150 YEAAAAHHHHH
Notarieel recht is een studie.quote:
Gewoon alles eruit trekken, kunnen ze ook niet ziek worden of zo.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb toch besloten tandheelkunde te gaan studeren![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga je doen?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
Ik wilde eerst voor het geld gaan, maar toen bedacht ik me dat ik dan ongelukkig zou worden. Nu ga ik iets doen wat ik leuk en interessant vind. Wees trots op mij.
Maar wat is er dan gebeurd dat je vrienden weg zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sociale leven al sinds december ingestort, zomervakantie gaat tegen mn zin in, en ik heb me al sinds nieuwjaar niet meer gelukkig gevoeld. Zin om er keihard over te gaan janken in R&P maar dat gaat 'm niet worden aangezien ik niet voldoe aan het R&P-ideaalbeeld van een depressief iemand wiens geliefde net vertrokken is. Nieuwe vrienden blijken geen interesse in me te hebben, oude vrienden hebben me met een reden afgestoten. De zomer begint en dankzij de hele fucking wereld die me in de steek laat heb ik straks niemand om samen mee te zwemmen. En dat in tegenstelling tot vorig jaar. Een FOK!ker prees me laatst om mijn eerlijkheid, nou, bij dezen. Dat alles en iedereen in mijn leven treinen mag gaan koppen. Ik doe gezellig mee.
okquote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Notarieel recht is een studie.
Fiscaal recht is een studie.
Ik doe nu fiscaal recht.
En ga wss notarieel recht doen.
Studie --> studie.
Studieswitch.
grgr
yoloquote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon alles eruit trekken, kunnen ze ook niet ziek worden of zo.
Talk to the handquote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vind toch dat je een afweging moet maken tussen wat je leuk vindt, en wat een beetje verdient, hoor.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nouja, misschien is er nog werk bij de gemeente.
* Stuart is trotsquote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
Ik mag me meer zorgen gaan maken dan jij.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
Ben ik de enige die bang is na het studeren geen moer te verdienen?
Well, fuck me thenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees in SES altijd dat daar nooit werk in is te vinden
Life Science & Technology (biotechnologie) in Leiden en Delft.quote:
ocasys.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Etsu, waar kan ik zien welke vakken je dan moet volgen? Want alles wat nu op rug.nl staat is volgens mij zo'n nieuwe opzet.
hier nog 1quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
Ben ik de enige die bang is na het studeren geen moer te verdienen?
Wacht maar totdat je een contract krijgt waarin staat dat je dat niet mag.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wou eerst van mn hobby m'n werk maken door tattoo artist te worden
wil ik nog steeds doen, maar later pas
nu ga ik van mn andere hobby mn werk maken, door reisleider te worden in het buitenland en te feesten met jongeren hoera
Ha, moest lachen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nouja, misschien is er nog werk bij de gemeente.
Ik bedoel, leuk dat je vrijetijdswetenschappen studeert, maarja ¤500 in de maand is ook niks he. Maargoed, iedereen moet het zelf weten hoorquote:
Wie weet toren jij wel boven de rest uit, don't worryquote:
verpest mijn pret nietquote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je een contract krijgt waarin staat dat je dat niet mag.
Thank you my dearquote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik bedoel, leuk dat je vrijetijdswetenschappen studeert, maarja ¤500 in de maand is ook niks he. Maargoed, iedereen moet het zelf weten hoor
Party hardy.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wou eerst van mn hobby m'n werk maken door tattoo artist te worden
wil ik nog steeds doen, maar later pas
nu ga ik van mn andere hobby mn werk maken, door reisleider te worden in het buitenland en te feesten met jongeren hoera
Hoezo dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag me meer zorgen gaan maken dan jij.
Wat wil jij eigenlijk worden?quote:
Realistisch blijven, gr gr.quote:
Welke dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef arachide. het volgende:
Ik ga een studie doen omdat die studie me helemaal leuk lijktEn ik kan altijd nog ckv docent worden. Zolang ik maar gelukkig ben.
Precies.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef arachide. het volgende:
Ik ga een studie doen omdat die studie me helemaal leuk lijktEn ik kan altijd nog ckv docent worden. Zolang ik maar gelukkig ben.
Klinkt ingewikkeldquote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology (biotechnologie) in Leiden en Delft.
per september niet meerquote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Party hardy.Maar zit je nou niet meer op die kunstschool dan?
Even quoten.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik zak ga ik ook bij de gemeente werken, fuck it dan.
Als ik naar mijn oude opleiding kijk was ik daar wel best goed bezig, op de inzet naquote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wie weet toren jij wel boven de rest uit, don't worrie
Jij in het onderwijs????quote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.
Na mijn rechtenstudie wil ik ook nog iets doen waarmee ik het onderwijs in kan, maar eerst rechten afmaken.
Comis Sansquote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik naar mijn oude opleiding kijk was ik daar wel best goed bezig, op de inzet na
Sommige tijdschrift ontwerpen van mensen
COMIC SANS MS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |