Ze maken je af matequote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.
Na mijn rechtenstudie wil ik ook nog iets doen waarmee ik het onderwijs in kan, maar eerst rechten afmaken.
InDesignen met mensen die er helemaal niks van snappen...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik naar mijn oude opleiding kijk was ik daar wel best goed bezig, op de inzet na
Sommige tijdschrift ontwerpen van mensen
COMIC SANS MS
Ja, oké. Maar verder is de banenmarkt daar toch best redelijk?quote:
Ik kom in je DM, gaat wat makkelijkerquote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef arachide. het volgende: [..] Maar wat is er dan gebeurd dat je vrienden weg zijn?
En je kan nieuwe vrienden maken, woon je een beetje in de buurt? (van arnhem.) En je bent hier altijd welkom, lieve faux
En het gaat allemaal goed komen, deze zomer heb je vast iemand om mee te zwemmen. Maar vertel me eens wat er is, het mag ook in DM
Teveel concurrentie.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar verder is de banenmarkt daar toch best redelijk?
Nee joh, denk aan:quote:
De Universiteit Leiden en TU Delft organiseren LS&T samen. In Leiden krijg je vooral die biologische vakken en in de Delft de technische vakken.quote:Maar hoezo in twee steden?
Ah, en dan ga je naar een reisschool of zo?quote:
De presentatie van het Higgs Boson was in de Comic Sans. Fuck it all.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik naar mijn oude opleiding kijk was ik daar wel best goed bezig, op de inzet na
Sommige tijdschrift ontwerpen van mensen
COMIC SANS MS
Omg leuke vakken welquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
Pax: http://www.rug.nl/ocasys/rechten/vak/showpos?opleiding=355
Mja, liever in één keer goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe wat ik leuk vind, dan komt de rest later wel.
Vandaar dat ik ook 2de studie wil doen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dé plek waar ik aan jonge piemeltjes kan zitten.
Iets met film/geluid. Maar niet regisseren maar eerder monteren, animeren, al die shit. En misschien ook filmmuziek componerenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Wat wil jij eigenlijk worden?
[..]
Realistisch blijven, gr gr.
En dan geen guidelines gebruiken zodat de hele indeling een random hoop blokken tekst enzo isquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
InDesignen met mensen die er helemaal niks van snappen...![]()
[..]
Ja, oké. Maar verder is de banenmarkt daar toch best redelijk?
Aha duidelijk. Maar wel hele vette en belangrijke onderwerpen die je opnoemtquote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, denk aan:
• Kankergenen opsporen met DNA-chips,
• Humaan insuline produceren voor diabetespatiënten,
• Rechtspraak aan de hand van DNA-fingerprintingtechnieken,
• Wasgoed schoonmaken met intacte enzymen,
• Het maken van melkzuur op industriële schaal.
Simpel toch?
[..]
De Universiteit Leiden en TU Delft organiseren LS&T samen. In Leiden krijg je vooral die biologische vakken en in de Delft de technische vakken.
[..]
Ah, en dan ga je naar een reisschool of zo?
[..]
De presentatie van het Higgs Boson was in de Comic Sans. Fuck it all.
Krapte is alleen maar goedquote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Ja nu wil ik het ook weten. Kan iemand het startsalaris vinden van WO levensmiddelentechnologie? Kan alleen op wageningen uni dit vinden "De krapte op de arbeidsmarkt uit zich ook in het salaris, levensmiddelentechnologen verdienen iets meer dan het gemiddelde van alle Nederlandse universitaire afgestudeerden, en het hoogste van alle Wageningse afgestudeerden. Het bedrjfsleven betaalt meestal meer dan de overheid of universiteiten."
Vandaar dat ik ook vandaag een sollicitatiebrief heb ingestuurd bij de RuG om volgend jaar mentor te worden en volgend jaar bestuursjaar wil doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, liever in één keer goed.![]()
Ben overigens al druk bezig om mijn cv op te krikken. Even de rest voor zijn, ja ja.
Naja, uberhaupt werk is al wel handigquote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk wat het gemiddelde is na een studie. Het ligt er ook aan waar je gaat werken. Ik verdien hier ver boven welk gemiddelde dan ook
Yess, kan ik dan een aapje kopen?!quote:
Je eerste en tweede zin laten echt twee totaal verschillende dingen zien van jequote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk wat het gemiddelde is na een studie. Het ligt er ook aan waar je gaat werken. Ik verdien hier ver boven welk gemiddelde dan ook
Je wasgoed is niet belangrijk of zo?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha duidelijk. Maar wel hele vette en belangrijke onderwerpen die je opnoemt(Oke, de eerste drie dan)
Dat sowieso! Ik verdien ook alleen maar goed omdat ik voor mensen privé ook werkquote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, uberhaupt werk is al wel handig
Daar kijk ik wel tegen op, want Giku ofzo postte ooit iets wat hij moet leren en dat was zwaar kutquote:
Ik bedoel ermee te zeggen dat het nietszeggend is en dat je er zelf een beetje iets van moet maken. Het ligt er vooral aan waar je werkt en hoeveel tijd je bereid bent erin te stekenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess, kan ik dan een aapje kopen?!
[..]
Je eerste en tweede zin laten echt twee totaal verschillende dingen zien van je.
Je doet eerst alsof geld er niet toe doet, en dan toch even laten weten dat jij wel meer verdient.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga anders ook naar de UK verhuizen. Tof land en het accent van de chicks daar
Ik ook. Ok, ik moest eerst mn hbo nog afmaken maar dat gaat (mag ik toch hopen) sowieso wel lukken.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook vandaag een sollicitatiebrief heb ingestuurd bij de RuG om volgend jaar mentor te worden en volgend jaar bestuursjaar wil doen.
En sowieso zijn er weinig mensen die vmbo-havo-vwo-route hebben afgelegd, dus ik lig ook een beetje voor denk ik zo.![]()
VA de technicus? Regisseren is echt stresswerk, omg.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met film/geluid. Maar niet regisseren maar eerder monteren, animeren, al die shit. En misschien ook filmmuziek componeren
[..]
En dan geen guidelines gebruiken zodat de hele indeling een random hoop blokken tekst enzo is
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook vandaag een sollicitatiebrief heb ingestuurd bij de RuG om volgend jaar mentor te worden en volgend jaar bestuursjaar wil doen.
En sowieso zijn er weinig mensen die vmbo-havo-vwo-route hebben afgelegd, dus ik lig ook een beetje voor denk ik zo.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar kijk ik wel tegen op, want Giku ofzo postte ooit iets wat hij moet leren en dat was zwaar kut
Ik vind dat 3D printen wel fascinerend trouwensquote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
Je kan ook nog denken aan het 3D-printen van organen uit stamcellen, en de ervoor zorgen dat gist meer suikers af kan breken, waardoor het rendement van de productie van bio-ethanol hoger wordt. Zo vet.
Oke, daar geef ik je gelijk in. Al niet altijd, sommige mensen kunnen 't niet of hebben gewoon pech.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat het nietszeggend is en dat je er zelf een beetje iets van moet maken. Het ligt er vooral aan waar je werkt en hoeveel tijd je bereid bent erin te steken
Maar wil je dan notaris ofzo worden?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die shit niet. Nooooooiitiitiitittitit meer staatsrecht.
Vroeger wilde ik graag in de Bijlmer wonen, vanwege die grote flats die ik wel cool vondquote:
Ik heb 2 jaar havo ook in 1 jaar gedaan, en vwo poging gedaan (maar zakte), dus inprincipe 2 jaar vwo zoals normaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ok, ik moest eerst mn hbo nog afmaken maar dat gaat (mag ik toch hopen) sowieso wel lukken.
En ik heb na mn vmbo meteen havo jaar 4 & 5 in een jaar gedaan. Dus nog een beentje bij?
Denk trouwens niet dat mensen hier überhaupt naar kijken.. maar goed.
Ik ben gewoon een nerd. Alle gear die ik heb is niet alleen omdat het handig is om mee muziek te maken maar gewoon omdat ik een geek benquote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
VA de technicus? Regisseren is echt stresswerk, omg.Monteren is nog best leuk, maar het moet je maar liggen. Moet ik ook allemaal doen voor radio en tv-vakken.
![]()
Ik heb geen idee of ik met InDesign alles goed doe, maar het ziet er wel goed uit. Al zeg ik het zelf...
[..]
Is het ook. Nooit meer orgaandonoren nodig, of brillen, of gehoorapparaten. Gewoon alles printen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat 3D printen wel fascinerend trouwens
Ahh super goed zijn wequote:Op maandag 27 mei 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar havo ook in 1 jaar gedaan, en vwo poging gedaan (maar zakte), dus inprincipe 2 jaar vwo zoals normaal.En ik denk wel dat ze meer respect voor je hebben omdat je doorzettingsvermogen hebt, dat zegt ook wel iets voor jou en dat willen werkgevers graag zien.
Ja, dat is waar. Ik verdien goed maar maak soms ook wel tot 60 uur per week. Ben zeg maar niet te beroerd om iets te doen. Ik kan ook 'niets' doen buiten mijn schoolwerk om maar dan verdien ik ook 'gemiddeld'. Ik heb ervoor gekozen iets meer te doen en zodoende heb ik het wat luxer qua inkomen al lever ik dat in qua vrije tijdquote:Op maandag 27 mei 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, daar geef ik je gelijk in. Al niet altijd, sommige mensen kunnen 't niet of hebben gewoon pech.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nerd. Alle gear die ik heb is niet alleen omdat het handig is om mee muziek te maken maar gewoon omdat ik een geek ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |