En natuurlijk op de terugweg doen alsof de bus leeg isquote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga plat geloof ik. Morgen de hele dag in achtbanen, waterbanen en draaimolens vertoeven*schoolreisje jeey!*
![]()
Ik ben ook benieuwdquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga plat geloof ik. Morgen de hele dag in achtbanen, waterbanen en draaimolens vertoeven*schoolreisje jeey!*
![]()
Vet leuk hoorquote:
Oh ja , Borisz, en dan écht écht geloven, dat de wachtende ouders het niet doorhebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
En natuurlijk op de terugweg doen alsof de bus leeg is.
Of verstoppen in de bagageruimte
Of de Bus iets van de school leeg laten lopen en dan aan komen lopen terwijl de bus leeg op school aan komt.
Oh gat ik heb het boek gelezenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
De rioolrat![]()
Klote Bluezz!![]()
Ik pas goed in dit topic want ff dansen net ging niet, werd niet lekker. Limonade smaakte ook niet meer. Vitaminepil erin en hopelijk n betere nachtrust want morgen zijn we maar met 2 op de afdeling.
En als ik niet lekker ben ga ik 's avonds niet trainen, ook al ben ik nu 2 weken niet geweest. Maar misschien gaat t morgen beter![]()
Heb vnv de doc gezien over Natascha Kampusch incl. beelden van t huis en nagebootste geluiden. Best griezelig, gewoon jarenlang vast zitten in n ergere plek dan n gevangenis, als onschuldig klein meisje
Jaja, en af en toe een beetje gek willen doen maar ook tot een serieus gesprek in staat zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
Datingsites.....wat een leuk vermaak. Allemaal vrouwen die dol zijn op koken, sport en reizen en een vent zoeken die dat ook isen of-ie ook nog ff knap en goed verzorgd wil zijn
denk dat ik maar weer ga slapen of zo. Dit wordt niks![]()
Men zegt het jaquote:
Iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaja, en af en toe een beetje gek willen doen maar ook tot een serieus gesprek in staat zijn![]()
Niet zo heel veel zin inquote:Maar volgens mij vlakt dat probleem zo rond het 40-45e levensjaar zo'n beetje af voor de vrouwen. Nog een paar jaartjes wachten Pee
Ik ben ook dol op kokenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
Datingsites.....wat een leuk vermaak. Allemaal vrouwen die dol zijn op koken, sport en reizen en een vent zoeken die dat ook isen of-ie ook nog ff knap en goed verzorgd wil zijn
denk dat ik maar weer ga slapen of zo. Dit wordt niks![]()
Jaja. Een probleem: gij zijt bezetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op kokenMaar geen popcakes/cupcakes/anderehypecakes hoor!
En mij zou je niet hebben gevonden op datingsitesquote:
Hehehehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mij zou je niet hebben gevonden op datingsites
Ben het wel met je eens hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mensen op datingsites vreselijk onrealistisch en kieskeurig zijn en zichzelf idd bijna allemaal hetzelfde omschrijven (koken, strandwandelingen, hou van lachen en hobbies). Bijna niemand is eerlijk en het is gekunsteld.
Volgens mij is het voor een vrouw ook 'makkelijker' op een datingsite dan voor een man.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ben het wel met je eens hoorEn dan krijg je het volgende probleem: schrijf maar eens een leuke 1e mail die opvalt enzo. De meeste dames krijgen er een boel. Teveel gefrustreerde mannen
Oh echt welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor een vrouw ook 'makkelijker' op een datingsite dan voor een man.
Slaap lekker![]()
quote:
Mogguhquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb straks nog 3 klusjes te doen voor ik naar bed kanSportschool, gemeentehuis en bank
Niks voor mij idd. En de dietiste begint erover en de GGZ-praktijkondersteuner van de huisarts begint erover. Jongens......opzouten met die sportschoolquote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:50 schreef Isabeau het volgende:
Maar wandelen doe ik ook vol opGisteren nog een uur gewandeld. Bij de sportschool is het toch vaak 'you love it or you hate it'. Maar je hebt het dus wel ooit geprobeerd? Niks voor jou dus
Veel mensen die zoekend zijn geven belachelijke kwalificaties door waar hun toekomstig partner aan moet voldoen. De praktijk is vaak dat je uiteindelijke partner echt niet volledig in het profiel zal passen, je komt elkaar tegen en dan kan er zomaar een klik zijn. Dan ga je er dus echt geen checklist langs leggen om te zien of hij/zij wel op alle punten aan de norm voldoet. Als iemand echt totaal anders in het leven staat loop je daar echt wel heel snel tegenaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mensen op datingsites vreselijk onrealistisch en kieskeurig zijn en zichzelf idd bijna allemaal hetzelfde omschrijven (koken, strandwandelingen, hou van lachen en hobbies). Bijna niemand is eerlijk en het is gekunsteld. Maar goed, ik ken sowieso één stel dat elkaar op een datingsite heeft ontmoet en die zijn inmiddels getrouwd en passen heel erg leuk bij elkaar.
Uiteindelijk ben jij degene die kiest wat het je waard is en wat je er wel en niet voor wilt doen toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks voor mij idd. En de dietiste begint erover en de GGZ-praktijkondersteuner van de huisarts begint erover. Jongens......opzouten met die sportschool
Klopt! Die keuze heb ik gemaaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij degene die kiest wat het je waard is en wat je er wel en niet voor wilt doen toch?
Lang lang lang geleden met een vriendin een lijst gemaakt met eigenschappen waar onze ideale man aan moest voldoen. Daarna onze partners en exen er mee vergelekenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:34 schreef TAV74 het volgende:
Veel mensen die zoekend zijn geven belachelijke kwalificaties door waar hun toekomstig partner aan moet voldoen. De praktijk is vaak dat je uiteindelijke partner echt niet volledig in het profiel zal passen, je komt elkaar tegen en dan kan er zomaar een klik zijn. Dan ga je er dus echt geen checklist langs leggen om te zien of hij/zij wel op alle punten aan de norm voldoet. Als iemand echt totaal anders in het leven staat loop je daar echt wel heel snel tegenaan.
Ik dacht dat je schreef dat je een laptopfiets had besteldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net een laptop-fietstas besteld. Heb ik daar ook geen excuus meer om niet te gaan fietsen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schreef dat je een laptopfiets had besteldMaar zo'n tas is reuze handig ja! En fietsen heel gezond.
Have fun!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef Vork het volgende:
Nou doei iedereen, ik ben opweg naar IJmuiden en verder.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt! Die keuze heb ik gemaaktBen klaar met dingen tegen mijn wil doen.
Zwaai even als je langsfietstquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef Vork het volgende:
Dag Vork...veel plezier en goed fietsweer !quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef Vork het volgende:
Mijn zus en zwager gaan nog steeds sterkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mensen op datingsites vreselijk onrealistisch en kieskeurig zijn en zichzelf idd bijna allemaal hetzelfde omschrijven (koken, strandwandelingen, hou van lachen en hobbies). Bijna niemand is eerlijk en het is gekunsteld. Maar goed, ik ken sowieso één stel dat elkaar op een datingsite heeft ontmoet en die zijn inmiddels getrouwd en passen heel erg leuk bij elkaar.
Ik wil die boom helemaal niet weg hebben. Die geeft tenminste nog af-en-toe een beetje schaduw, anders is het echt niet uit te houden in de tuin of op het balkon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:18 schreef AnneX het volgende:
Golfer en Bloes
K&W / Naaldboom verwijderen uit tuin
# kloon
Klopt. Althans geen naalden maar van die kegels die vallen na het bloeiseizoen. En dat gras interesseert mij niet zo. Ik hief geen modeltuin.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:54 schreef AnneX het volgende:
Oh, dan werkt mijn geheugen niet best ( meer)![]()
Staat mij iets bij van naaldentroep, gras heeft te lijden...
Eindelijk een restaurant dat aan de bezitters van bospadden denkt, hondenbrokken en kattenvoer zie je trouwens ook zelden op de kaartquote:
Klopt hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:54 schreef AnneX het volgende:
Oh, dan werkt mijn geheugen niet best ( meer)![]()
Staat mij iets bij van naaldentroep, gras heeft te lijden...
Wilde bloemenzaad inzaaien?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt hoor
Paar maanden geleden zijn de onderste grote takken eraf gesnoeid en sindsdien stoort het ons niet zo meer en het gras tja.....
Verbaast me niks, gezien ze ravioli, basilicum en broodjes ook niet kunnen spellenquote:
Veel plezier DH. Lekker etenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:56 schreef Den_Haag het volgende:
Lekkah!
Slapen, morgen door naar indonesie. Singapore is echt een aanrader!!!
Ik heb rondom onze pruimenboom, waar níets wilde groeien, ook het gras niet, vorig jaar een boel bollen in de grond gestopt en onlangs ook lukraak bloemzaad gestrooid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt hoor
Paar maanden geleden zijn de onderste grote takken eraf gesnoeid en sindsdien stoort het ons niet zo meer en het gras tja.....
Is dat je vooraangekondigde prive trip? Daar heb je toch geen malariapillen nodig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat lukt in Singapore ook zeker. Food courts en hawkers
ben er iets na 19enquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker. Heb al avocado's en tomaten gesneden
Even mijn bed opmaken nog.![]()
Hij mag wel bij mij thuis komen aanbellen hoor, krijgt hij een biertjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben er iets na 19endus je hebt nog ff. vriendje is rond 20 bij de effenaar dus die zie ik dan daar ergens hoop ik
Jullie hadden echt de mooiste dag van het jaar tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Bruingebakken in het pretparkwat hebben we geboft met het weer zeg!!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie hadden echt de mooiste dag van het jaar tot nu toe.
haha hij is al laat naar zijn zin dus wil meteen door denk.ik (moest nu eerst langs zn moeder voor eten ivm verjaardag van zn overleden pa)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij mag wel bij mij thuis komen aanbellen hoor, krijgt hij een biertje
Goed geplandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Bruingebakken in het pretparkwat hebben we geboft met het weer zeg!!
Mmm, vriendjes van rond de twintig ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij mag wel bij mij thuis komen aanbellen hoor, krijgt hij een biertje
Ja dat is dan wel nodig... ik aas op een japanse esdoorn voor in de uiterste hoek, rest is inmiddels redelijk vol met de hypericum en de huppelepuppia (naam ff kwijt)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb rondom onze pruimenboom, waar níets wilde groeien, ook het gras niet, vorig jaar een boel bollen in de grond gestopt en onlangs ook lukraak bloemzaad gestrooid.
Dat laatste gaat mondjesmaat, maar de bollen komen prachtig op. Terwijl daar nauwelijks tot geen zon komt.
Ik heb tijdens de droogte wel gesproeid rondom de boom.
schijft op lijstje erbijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:56 schreef Den_Haag het volgende:
Lekkah!
Slapen, morgen door naar indonesie. Singapore is echt een aanrader!!!
Huppelepuppia.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel nodig... ik aas op een japanse esdoorn voor in de uiterste hoek, rest is inmiddels redelijk vol met de hypericum en de huppelepuppia (naam ff kwijt)
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:28 schreef golfer het volgende:
Leuk om de tetten van MeMo weer eens te zien.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor een 'prakkie' vind ik het behoorlijk goed Steer, jum!
Ik werd net gebeld door een vriendin die RTL Boulevard had gezien. Een jongen die ik al heel lang ken en van wie iedereen denkt dat hij homo is behalve hijzelf (hij gaat altijd achter blonde bimbo's aan) kwam nu op Boulevard omdat Gordon vertelde dat ze een half jaar een relatie met elkaar hadden maar die jongen het nu ontkent. Waarschijnlijk vanwege zn reputatie. Maar ik lig al ff krom hier, ik wist het!
Oh jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:47 schreef AnneX het volgende:
Steer moet even wachten ( met de house warming / cult meet / nacho work shop meet) ) op mooi weer om de kozijnen zwart te schilderen.
# perfectionist.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik werd net gebeld door een vriendin die RTL Boulevard had gezien. Een jongen die ik al heel lang ken en van wie iedereen denkt dat hij homo is behalve hijzelf (hij gaat altijd achter blonde bimbo's aan) kwam nu op Boulevard omdat Gordon vertelde dat ze een half jaar een relatie met elkaar hadden maar die jongen het nu ontkent. Waarschijnlijk vanwege zn reputatie. Maar ik lig al ff krom hier, ik wist het!
Een ex van mij met wie ik een half jaar lang de meest wilde sex van mijn leven heb gehad waar we beide zeer veel lol van hadden zei me later dat hij toch echt helemaal hetero was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Helemaal nog welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een ex van mij met wie ik een half jaar lang de meest wilde sex van mijn leven heb gehad waar we beide zeer veel lol van hadden zei me later dat hij toch echt helemaal hetero was.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef AnneX het volgende:
Helemaal?
Zooooó triest.
In de jaren '80 hierover stiekem doen ?
Jarenlang een lesbo collega gehad ( in een klein team van 12 mensen) en als enige wist ik / vermoedde ik dit niet.
Het maakt mij ( vanzelfsprekend) ook helemaal niks uit.
Alleen had ze ook nog verhalen over ene Nico in de gezamenlijke weekenddiensten.
Gewoon uit haar duim gezogen.
Dat bleek haar beste vriendje / samenwonen Nico Tine te zijn.
Verdomd haar ( geheime ) wederhelft heette Tine - nú pas snap ik het -
En zijzelf rookte als een ketter.
Die kon er niet meeleven als geheim en is vertrokken.
Affijn.
Om zichzelf te overtuigen denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helemaal nog wel
Waarom zeggen die mensen nou zoiets? Ik vind het niet echt iets om je voor te schamen, wel als je extra hard blijft ontkennen tot je door de mand valt, zoals M. op Boulevard. Kiest ie ook nog een bekend iemand uit, sukkel..
Damn, dat idee had ik in 2002, had het moeten patenterenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef borisz het volgende:
Best lollig die HTC One. Ik heb hem nu ingesteld als afstandsbediening. Kan de TV en Humax bedienen met mijn telefoon
.
Ohjee en nu is zijn naam ook nog genoemdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helemaal nog wel
Waarom zeggen die mensen nou zoiets? Ik vind het niet echt iets om je voor te schamen, wel als je extra hard blijft ontkennen tot je door de mand valt, zoals M. op Boulevard. Kiest ie ook nog een bekend iemand uit, sukkel..
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Helemaal nog wel
Olijven idd. Was vergeten of Memo tegen heel scherp kon, dus geen pepers erbij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer, wat had je eigenlijk allemaal over de nacho's gedaan?? Ik doe het zelf wel eens met jalapeno's en kaas, maar zie bij jou iets zwarts?
Exact. Nog twee kozijnen te gaan in de zomer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:47 schreef AnneX het volgende:
Steer moet even wachten ( met de house warming / cult meet / nacho work shop meet) ) op mooi weer om de kozijnen zwart te schilderen.
# perfectionist.
Mijn I van mijn NFJ voelt zich neglectedquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Waarom? Zolang je het leuk vindt en je het kan permiteren laat naar bed te gaan is er toch niets aan de hand?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Ah, te veel social contact? Da's wel vermoeiend
daar niet. Maar waar ik nu heen ga wel. Goedemorgen trouwensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat je vooraangekondigde prive trip? Daar heb je toch geen malariapillen nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dude, de nagellakjes komen er aan. Ben de laatste weken nogal druk geweest.
De eerste keer dan Xena er een paar geleden hier vandoor ging heb ik een hele middag en avond de buurt rond gelopen en haar naam steeds geroepen. Madam kwam 's avonds laat doodleuk weer aangewandeld alsof er niks gebeurd was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik was mijn gloednieuwe asielkat kwijt.
Om zes uur vanochtend ontsnapt.![]()
Zo voelt een hartaanval dus.
Hij is weer terug trouwens. Zat om de hoek een beetje te chillen met de andere buurtkaters.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef Sarabi het volgende:
Ons buikdansgroepje staat op de voorpagina van een plaatselijke krantJullie kunnen nu niet meer gewoon over straat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja, dan zou het inmiddels wel ergens afgegeven moeten zijn. Wat stom!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Dude, ik zou me ook helemaal lam schrikken! En allemaal wilde scenario's van een platgereden kat in mijn hoofd halen
Fijn dat hij weer terug is. Ik had niet meegekregen dat er een verse aanwinst was in huize Dude! Wat leuk, een heus asieltje
Jasje sinds gisteren kwijt. En ik denk op het station in de steek gelaten en dan neem ik aan dat mensen het bij het loket afgeven. En indien het de sportschool was dan neem ik aan dat iemand het laat hangen danwel bij de balie afgeeft. Beiden dus niet gebeurd.
Ons buikdansgroepje staat op de voorpagina van een plaatselijke krantWat gaaf sarabi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dude, de nagellakjes komen er aan. Ben de laatste weken nogal druk geweest.![]()
Geen probleem hoor, wat de lakjes betreft. De meiden komen pas in juli. Hartstikke lief dat je weer iets voor ze hebt. Die diskjes met muziek waren ook al zo'n succes. Hadden ze echt aan jou te danken! Ik ben overigens wel blij dat lakjes geen geluid maken.
Snobs have more fun!
KLIK!
Mauricequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helemaal nog wel
Nee joh, het goot vanochtend. Ben naar het station gelopen om met paraplu nog een beetje droog te blijven. Maar het cynismse kwam niet helemaal over geloof ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Zomer in jullie contreien, TAV?
Hier is het maar grijs en grauw.
Oh!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee joh, het goot vanochtend. Ben naar het station gelopen om met paraplu nog een beetje droog te blijven. Maar het cynismse kwam niet helemaal over geloof ik.
Och joh, onderwijs. Vreemde business. Ik dacht, heel naief, dat dat een mooie wereld zou zijn. Goed willen voor je student. Maar helaas is dat niet aan de orde.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:00 schreef borisz het volgende:
Onderwijsgroepen(Die molochen die boven diverse school hangen)....
Je gooit een rector die 1,5 jaar geleden was aangesteld er weer uit terwijl hij wel de kwaliteit van het onderwijs flink heeft verbeterd....
En als mooie oplossing krijgen we te lezen ’verschil van inzicht over de te varen koers’.
Gaat over mijn oude middelbare school. In de jaren dat ik weg ben is de school van één van de beste scholen in de gemeente afgedaald tot het afvoerputje. Deze rector was goed bezig met de puinhopen van zijn voorganger op te ruimen maar vliegt er nu weer uit!.
Ben nu toch benieuwd wat er werkelijk speelt.
Haha ik heb de herhaling van Boulevard gekeken. Hij maakte het uit omdat hij niet in de media wil.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maurice
http://www.telegraaf.nl/p(...)aar_ex-vriend__.html
Helaasquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och joh, onderwijs. Vreemde business. Ik dacht, heel naief, dat dat een mooie wereld zou zijn. Goed willen down voor je stident. Maar helaas is da niet aan de orde.
Bekende Ozzies zijn het nu.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie kunnen nu niet meer gewoon over straat?
Zal zorgen dat ik ze uiterlijk de laatste week van juni verstuur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat gaaf sarabi!![]()
Geen probleem hoor, wat de lakjes betreft. De meiden komen pas in juli. Hartstikke lief dat je weer iets voor ze hebt. Die diskjes met muziek waren ook al zo'n succes. Hadden ze echt aan jou te danken! Ik ben overigens wel blij dat lakjes geen geluid maken.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bekende Ozzies zijn het nu.
Gaaf Sarabi zo op de voorpagina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zal zorgen dat ik ze uiterlijk de laatste week van juni verstuur.
Door het afstuderen vergeet ik soms echt alles om mij heen, maar goed nog 3 weken
En lakjes maken geen geluid maar misschien wel rotzooi....
@Golfer, ik heb de gordijnen maar dicht gedaanwereldberoemd in ons kleine dorpje hahaha
Geen enkele. Idealistisch zijn doe je maar in je vrije tijd ;-)quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Helaas
In welke sector zou dat nog wel zijn
Memo kan wel tegen heel scherpquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Olijven idd. Was vergeten of Memo tegen heel scherp kon, dus geen pepers erbij.
De kaas was een mix tussen geraspte Goudse en een bak Slankie die 60 seconden in de magnetron had gedraaid.
En natuurlijk nog gekruid gehakt ertussen en erover.
Ons buikdansgroepje staat op de voorpagina van een plaatselijke krantTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dude, de nagellakjes komen er aan. Ben de laatste weken nogal druk geweest.![]()
Ik moest erg wennen aan 8!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:47 schreef borisz het volgende:
Trusten DH
Eerste post vanaf een nieuwe laptop. Hele simpele HP. Heb deze ook alleen maar nodig voor tekstverwerking en mailen.. Heb nu wel windows 8
. Wel prettig dat je niets meer hoeft in te stellen. Inloggen in Chrome en je hebt alles weer bij de hand.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Memo kan wel tegen heel scherpJalapenos
maar zo was het ook superlekker
nogmaals dank
Tja, wat je daar nu in ziet...quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ik heb de herhaling van Boulevard gekeken. Hij maakte het uit omdat hij niet in de media wil.
Ja, moet je aanpappen met de grootste medianicht van NL
Jup, ook op de VU is het al jaren raak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och joh, onderwijs. Vreemde business. Ik dacht, heel naief, dat dat een mooie wereld zou zijn. Goed willen voor je student. Maar helaas is dat niet aan de orde.
Met touchscreen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:47 schreef borisz het volgende:
Eerste post vanaf een nieuwe laptop. Hele simpele HP. Heb deze ook alleen maar nodig voor tekstverwerking en mailen.. Heb nu wel windows 8
. Wel prettig dat je niets meer hoeft in te stellen. Inloggen in Chrome en je hebt alles weer bij de hand.
Ja, wij zijn NL burgerlijk huwelijk getrouwdquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)rijk-voltrokken.html
Ben jij eigenlijk getrouwd, Piet?
??quote:
En hoe reageerde hij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
??
Heb nooit wat met Gordon gehad, mij wel een keer door Braakhekke laten pijpen, maar alleen om daarna: Heeft het gesmaakt? Te kunnen vragen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
??
Heb nooit wat met Gordon gehad, mij wel een keer door Braakhekke laten pijpen, maar alleen om daarna: Heeft het gesmaakt? Te kunnen vragen
Had Adler toch gelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup, ook op de VU is het al jaren raak.
Inmiddels weet ik iets meer over de situatie op mijn oude middelbare school. Machtsspelletjes van bovenaf deden hem de das om.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij thuiskomst een blauwe envelop in de bus... Maar er stond in dat ik over 2011 nog geld terug kon vragen. Dus net aangifte gedaan. 450 euro terug yeeaahh!
Weet niet. Denk dat ik geen aangifte heb gedaan en zij de gegevens van de notenfabriek hebben, als dat kan. En nu krijg ik dit bericht. Ik hoefde helemaal geen bedragen in te voeren want dat stond al klaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Althans als ze jouw opgave overnemen en alles klopt.
B. kreeg ook gisteren dat bericht, maar ik had al over 2011 gezamenlijke aangifte gedaan, dus vond het een beetje vreemd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:49 schreef AnneX het volgende:
Zónder aangifte heb ik nog nooit vanuit de BD bericht gehad dat ik geld ( terug)
krijg.
Integendeel![]()
Werk ze dan maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 06:42 schreef Bluezz het volgende:
Laatste dagje werken
Dan 10 dagen vrij
Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Thnx. Ik ga toch ook maar eens een beetje om me heen kijkenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat dus allemaal niet zoals je had gehoopt, PBalen zeg. Volgens mij krijg je te weinig hulp als ik het goed zie. Hoop dat de directie met je mee zoekt naar oplossingen ipv met een vingertje gaat wijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 30 mei 2013 06:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werk ze dan maar![]()
Ik heb vandaag twee vergaderingen en ik heb in geen van beide zinDe eerste is een projectmeeting met de leverancier waar harde woorden gaan vallen en de tweede is met de directie en ik verwacht ook daar harde woorden
Escaleren naar de stuurgroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Die projectmeeting is met de stuurgroepquote:
Men kan jou moeilijk verwijten dat de organisatie geen resources ter beschikking steltquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die projectmeeting is met de stuurgroep
Klopt. Maar je weet maar nooit hequote:Op donderdag 30 mei 2013 08:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Men kan jou moeilijk verwijten dat de organisatie geen resources ter beschikking stelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Het eerste gesprek is achter de rug. Minder heftig dan ik had gedacht, maar men begon wat schuld naar mij te schuiven. Daar hou ik niet zo vanquote:
Doet me denken aan de taktiek van de NS om treinen 'op tijd' uit de stations te rijden en dan 50 meter buiten het station vertraging te laten oplopen om de stiptheidcijfers te manipulerenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat bij dashboards nogal eens voor verwarring kan zorgen is de manier waarop je de zaak berekenen kan.
Klassiek voorbeeld,
Service levels, je wilt bijvoorbeeld dat 90% van de aanvragen/bestellingen/klachten binnen X periode zijn afgewikkeld. Bereken je dit over de afgesloten items ( hoeveel procent van de afgesloten items is afgesloten binnen de gestelde tijd) dan krijg je problemen als je alle ouwe zaken die je niet kon verwerken gaat oplossen omdat het toevallig rustig is.
Resultaat is dan dat je service level in elkaar klapt omdat er zoveel items met een langere dan de gestelde doorlooptijd in de afgesloten items populatie zitten.
Bereken je het over de geopende items kan je over de 100% schieten als je hetzelfde doet.
Vervolgens ziet iemand je dashboard die dit soort zaken niet weet maar wel een grote bek heeft (vaak zo dat hoe minder mensen er vanaf weten hoe sterker hun mening erover is) die bij je management gaat klagen.
Heb meermaals dit soort zaken mogen uitleggen aan directies en maar al te vaak snappen ze geen drol van de uitleg.
Niet anoniemquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft iemand anoniem gemeld dat je dashboards niet klopten?
Dashboard klopt wel, maar er zaten wat bugs in het systeem waardoor bepaalde financiële boekingen niet meer gemaakt worden. Die komen dus ook niet meer in het dashboard terwijl het rapport waarmee vergeleken wordt gewoon in Excel gebouwd word.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat bij dashboards nogal eens voor verwarring kan zorgen is de manier waarop je de zaak berekenen kan.
Klassiek voorbeeld,
Service levels, je wilt bijvoorbeeld dat 90% van de aanvragen/bestellingen/klachten binnen X periode zijn afgewikkeld. Bereken je dit over de afgesloten items ( hoeveel procent van de afgesloten items is afgesloten binnen de gestelde tijd) dan krijg je problemen als je alle ouwe zaken die je niet kon verwerken gaat oplossen omdat het toevallig rustig is.
Resultaat is dan dat je service level in elkaar klapt omdat er zoveel items met een langere dan de gestelde doorlooptijd in de afgesloten items populatie zitten.
Bereken je het over de geopende items kan je over de 100% schieten als je hetzelfde doet.
Vervolgens ziet iemand je dashboard die dit soort zaken niet weet maar wel een grote bek heeft (vaak zo dat hoe minder mensen er vanaf weten hoe sterker hun mening erover is) die bij je management gaat klagen.
Heb meermaals dit soort zaken mogen uitleggen aan directies en maar al te vaak snappen ze geen drol van de uitleg.
Nou... ben er redelijk klaar mee hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef AnneX het volgende:
En ik snap er geen drol van P. !![]()
wens je veel succes met toelichten en geduldig blijven.![]()
Poep gebeurt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet anoniem
[..]
Dashboard klopt wel, maar er zaten wat bugs in het systeem waardoor bepaalde financiële boekingen niet meer gemaakt worden. Die komen dus ook niet meer in het dashboard terwijl het rapport waarmee vergeleken wordt gewoon in Excel gebouwd word.
Kloptquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt
Tweede gesprek viel ook mee. Alles komt goed
Mooi zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
Klopt
Gelukkig..."echoot"quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt
Mag nog niet te veel doen, zolang de knieën nog pijn doen. Vandaag ook al weer te veel gedaan op mijn werkquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:40 schreef AnneX het volgende:
En Sunny...kun je óok weer actief/passief belasten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben door mn proeftijd heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ookvoor P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik ben door mn proeftijd heen.Ik zei wel eens tegen jonge medewerkers die een grapje maakten of een brutale opmerking, denk aan je proeftijd. Tot ik hoorde dat er eentje bijna huilend naar het detacheringsbureau was gegaan omdat ie bang was van het project te worden gezet en hij had het er zo naar zijn zin en deed zijn werk toch goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen kunnen niet tegen grapjes van de baas
Oh, en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik ben door mn proeftijd heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zij is van Masterchef Aus, serie 1. Leuk uitziende meid maar moet t een beetje hebben van haar gasten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef morgane het volgende:
Wat een gezellige slowchat is ditik zit nu naar 'Every Day Gourmet with Justine' te kijken op Net 5, best een leuk programma met een leuke dame
Ik had nog nooit van dit kookprogramma gehoord.
Die grappen kreeg ik ook en nu nog steeds. Vandaag had ik een stressdag, mn maagpijn is net over gelukkig. Alle klanten deden moeilijk/waren boos en alles ging natuurlijk mis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zei wel eens tegen jonge medewerkers die een grapje maakten of een brutale opmerking, denk aan je proeftijd. Tot ik hoorde dat er eentje bijna huilend naar het detacheringsbureau was gegaan omdat ie bang was van het project te worden gezet en hij had het er zo naar zijn zin en deed zijn werk toch goed.
Sommige mensen kunnen niet tegen grapjes van de baas
Oh, en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben door mn proeftijd heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Snobs have more fun!
KLIK!
Zelf gemaakt, bij iemand thuis, restaurant?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet pas laat (rond 20.15u) maar wat ik eet heb ik zo'n zin in... Cannelloni
jammer dat het zover rijden is. ik had graag aan geschoven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet pas laat (rond 20.15u) maar wat ik eet heb ik zo'n zin in... Cannelloni
Zelfgemaakt. Het was heerlijk maar teveel. Had ook extra veel parmezaan en mozzarella on topquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, bij iemand thuis, restaurant?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef z80 het volgende:
[..]
jammer dat het zover rijden is. ik had graag aan geschoven.
![]()
![]()
Confidence through competence
Jij bent verliefdquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb zo'n leuk katertje uit het asiel gehaald.Echt een liefje en de hele buurt is al fan van hem.
![]()
![]()
Och jee AnneX, lijkt me toch best een heftige beslissing.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij bent verliefd![]()
Vanavond een tel. gehad en het traject wordt ingezet voor sch.ouders om
alsnog te verhuizen naar een Zorgcentrum.
Gister al een gesprek gehad met z'n drieën.
Hun conclusIe was: wat moet, dat ...en dan Liever sámen...
Nu is nog enigszins te sturen wáar, als het een crisisopname wordt...adviseer ik 100 km verderop, bij de zwagers in de buurt![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die grappen kreeg ik ook en nu nog steeds. Vandaag had ik een stressdag, mn maagpijn is net over gelukkig. Alle klanten deden moeilijk/waren boos en alles ging natuurlijk mis.
Dus ik zeg: 'nou vandaag mag niemand me...'
Zegt mn manager: 'oh maar je mag wel blijven hoor'.
![]()
Bluezz; ik had 2 mnd proeftijd op een jaarcontract. Hiervoor 1 mnd op een half jaar.
En van harte. Supergaaf al die lof
Met man en macht de afgelopen jaren met fantastische verzorgers was het thuisquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och jee AnneX, lijkt me toch best een heftige beslissing.
Ik heb me met hand en tand verzet, toen het om mijn ouders ging. Maar dat was wel een andere situatie.
Daar ga je toch gewoon van braken en zo?quote:
Ja, lijkt mij ook eigenlijk. Wel raar dat je opeens zo'n heftige reactie had op garnalen, terwijl je dat nooit eerder hebt gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ga je toch gewoon van braken en zo?
Ik snap het hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met man en macht de afgelopen jaren met fantastische verzorgers was het thuis
een privé- zorgcentrum.
Voor zo lang als het duren gaat, is het niet haalbaar.![]()
En dan " liever samen" verhuizen werd gezegd.
Het paste in de enorme reeks aan diverse allergieën die ik al hebquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef golfer het volgende:
Ja, lijkt mij ook eigenlijk. Wel raar dat je opeens zo'n heftige reactie had op garnalen, terwijl je dat nooit eerder hebt gehad.
Had de behandelend arts nog een verklaring?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef golfer het volgende:
Gelukkig heb je tot nu toe geen allergische reacties op Ross vertoond.
'Ziek' lekker uit! Hopelijk voel je je na wat slaap weer wat beter!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:07 schreef Isabeau het volgende:
gelukkig niet!
Alhoewel ik kortgeleden wel iets had gelezen over een vrouw die serieus allergisch was voor haar eigen baby
Nu naar bed, even uitklapperen, want ik ril als een malloot.
dit!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap het hoor.
Sterkte met de ouwetjes. Je doet het zo goed!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij bent verliefd![]()
Vanavond een tel. gehad en het traject wordt ingezet voor sch.ouders om
alsnog te verhuizen naar een Zorgcentrum.
Gister al een gesprek gehad met z'n drieën.
Hun conclusIe was: wat moet, dat ...en dan Liever sámen...
Nu is nog enigszins te sturen wáar, als het een crisisopname wordt...adviseer ik 100 km verderop, bij de zwagers in de buurt![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirk de Kat heeft me weer spannende uurtjes bezorgd. Nu weer thuis en helemaal tevreden en spelemd en spinnend.![]()
![]()
Als ik zo naar Dirkje kijk, realiseer ik me heveel leuke katten in het asiel zitten. Jemig, ik moet er toch niet aan denken dat wij Dirk niet hadden gevonden.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Isa! Wat een schrik!
Gefeliciteerd met de proeftijd Bluezz en fijn dat het nog meeviel Pee!
En dan ben ik nog een hoop vergeten, onder andere de nieuwe kat van Dude.quote:
IBS? Beschikking omdat ze niet meer zelfstandig handhaafbaar was?quote:
Goed dat je het vast vermeld. Kunnen we alvast een beetje aan het idee wennen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga jullie langzaam voorbereiden. Over een dag of 10 ga ik 3 weken op vakantie. Ja, weer naar de Provence, en ja, weer met mijn moeder. Dat jullie het weten.
jup, zo dement als wat en agressief dement.. Niet gek hoorbdat ze doordrsait, schoondochter, zoon, man en dochter verloren... In afgelopen 17jaar en opa altijd al continu opbrandjevfd doodquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef AnneX het volgende:
? ibs
In bewaring stelling ? gesloten afdeling? oud , jong ?
Heerlijk vooruitzicht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga jullie langzaam voorbereiden. Over een dag of 10 ga ik 3 weken op vakantie. Ja, weer naar de Provence, en ja, weer met mijn moeder. Dat jullie het weten.
Ja, het cynisme ging verloren.....quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed dat je het vast vermeld. Kunnen we alvast een beetje aan het idee wennen.![]()
Wij tellen momenteel af tot maandag want dan........ Venetië.
Je typt lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup, zo dement als wat en agressief dement.. Niet gek hoorbdat ze doordrsait, schoondochter, zoon, man en dochter verloren... In afgelopen 17jaar en opa altijd al continu opbrandjevfd dood
Triest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
jup, zo dement als wat en agressief dement.. Niet gek hoorbdat ze doordrsait, schoondochter, zoon, man en dochter verloren... In afgelopen 17jaar en opa altijd al continu opbrandjevfd dood
Dirrekieeeeeeeeequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan ben ik nog een hoop vergeten, onder andere de nieuwe kat van Dude.
Toch akelig joh......quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tablet en ik probeerde ook nog tevergeefs een iboodbox te bestellen hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je typt lekker
Maar wat een drama joh bahSterkte
Haha, dat kan ik me indenken, ook zonder zoon. Een vriendin vsn me is coupeuse, ze maakte een kostuum voor haar zoon. Die ziet er in vrijetijds kleding een beetje sneu uit. In dat kostuum was hij echt een heer!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag mijn oudste zoon voor het eerst van zijn leven in een pak gezien.
Een grote mannenzoon is het ineens![]()
Als ik de combinatie Dirk en Dude (in Groningen) in mijn kop heb zie ik altijd weer deze voor mij:quote:
Dat komt dan ook vast weer goed!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondVanavond gezellig bij de buuf gegeten
En thnx voor de
Nog niet helemaal blij want over een paar weken staat er wederom een moeilijk gesprek op de agenda
Zoiets?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Jup, zo dement als wat en agressief dement. Niet gek hoor, dat ze doordraait. Schoondochter, zoon, man en dochter verloren in afgelopen 17 jaar. En opa balanceerde altijd al op het randje van de dood.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondVanavond gezellig bij de buuf gegeten
En thnx voor de
Nog niet helemaal blij want over een paar weken staat er wederom een moeilijk gesprek op de agenda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |