En natuurlijk op de terugweg doen alsof de bus leeg isquote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga plat geloof ik. Morgen de hele dag in achtbanen, waterbanen en draaimolens vertoeven*schoolreisje jeey!*
![]()
Ik ben ook benieuwdquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga plat geloof ik. Morgen de hele dag in achtbanen, waterbanen en draaimolens vertoeven*schoolreisje jeey!*
![]()
Vet leuk hoorquote:
Oh ja , Borisz, en dan écht écht geloven, dat de wachtende ouders het niet doorhebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
En natuurlijk op de terugweg doen alsof de bus leeg is.
Of verstoppen in de bagageruimte
Of de Bus iets van de school leeg laten lopen en dan aan komen lopen terwijl de bus leeg op school aan komt.
Oh gat ik heb het boek gelezenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
De rioolrat![]()
Klote Bluezz!![]()
Ik pas goed in dit topic want ff dansen net ging niet, werd niet lekker. Limonade smaakte ook niet meer. Vitaminepil erin en hopelijk n betere nachtrust want morgen zijn we maar met 2 op de afdeling.
En als ik niet lekker ben ga ik 's avonds niet trainen, ook al ben ik nu 2 weken niet geweest. Maar misschien gaat t morgen beter![]()
Heb vnv de doc gezien over Natascha Kampusch incl. beelden van t huis en nagebootste geluiden. Best griezelig, gewoon jarenlang vast zitten in n ergere plek dan n gevangenis, als onschuldig klein meisje
Jaja, en af en toe een beetje gek willen doen maar ook tot een serieus gesprek in staat zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
Datingsites.....wat een leuk vermaak. Allemaal vrouwen die dol zijn op koken, sport en reizen en een vent zoeken die dat ook isen of-ie ook nog ff knap en goed verzorgd wil zijn
denk dat ik maar weer ga slapen of zo. Dit wordt niks![]()
Men zegt het jaquote:
Iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaja, en af en toe een beetje gek willen doen maar ook tot een serieus gesprek in staat zijn![]()
Niet zo heel veel zin inquote:Maar volgens mij vlakt dat probleem zo rond het 40-45e levensjaar zo'n beetje af voor de vrouwen. Nog een paar jaartjes wachten Pee
Ik ben ook dol op kokenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
Datingsites.....wat een leuk vermaak. Allemaal vrouwen die dol zijn op koken, sport en reizen en een vent zoeken die dat ook isen of-ie ook nog ff knap en goed verzorgd wil zijn
denk dat ik maar weer ga slapen of zo. Dit wordt niks![]()
Jaja. Een probleem: gij zijt bezetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op kokenMaar geen popcakes/cupcakes/anderehypecakes hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |