Het staat in elk geval vast dat hij niet aan Wilfred Genee denkt terwijl die de jupiler league presenteert.quote:
Ik denk dat ik weet waarom er zo weinig mensen naar de Jupiler League kijken. Als dit nu door een paar dames van de palendansvereniging wordt overgenomen spuiten die kijkcijfers de lucht inquote:Op zondag 2 juni 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het staat in elk geval vast dat hij niet aan Wilfred Genee denkt terwijl die de jupiler league presenteert.
Johnny_Vermeer: Als jij gaat Painten denk je dan aan Boskamp en Emile?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het staat in elk geval vast dat hij niet aan Wilfred Genee denkt terwijl die de jupiler league presenteert.
meneer mortaxx wandelt het topic binnen en meteen wordt het weer ordinair, met je spuitende dames.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waarom er zo weinig mensen naar de Jupiler League kijken. Als dit nu door een paar dames van de palendansvereniging wordt overgenomen spuiten die kijkcijfers de lucht in
253 posts duurde het voor meneer Kind afhaakte in dit topic.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waarom er zo weinig mensen naar de Jupiler League kijken. Als dit nu door een paar dames van de palendansvereniging wordt overgenomen spuiten die kijkcijfers de lucht in
Is de kutscheet weer op de kaart gezet?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
meneer mortaxx wandelt het topic binnen en meteen wordt het weer ordinair, met je spuitende dames.
Ik ben kunstschilder, geen foto shopper. Dat bleek maar weer.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Johnny_Vermeer: Als jij gaat Painten denk je dan aan Boskamp en Emile?
Dat heb ik niet gezegd en ik vind het niet kunnen dat je dit nu insemineert.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
meneer mortaxx wandelt het topic binnen en meteen wordt het weer ordinair, met je spuitende dames.
Op de Bassie & Adriaan University daar hebben ze mij leren Painten.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben kunstschilder, geen foto shopper. Dat bleek maar weer.
Zal ik eens nieuwe batterijen in je hol steken. Met je scrum. Dat doe je maar in de Balkanlandenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd en ik vind het niet kunnen dat je dit nu insemineert.
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd en ik vind het niet kunnen dat je dit nu insemineert.
Het was niet bewust? Jammer, het was een woordgrap van het niveau Koert Westermanquote:Op zondag 2 juni 2013 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ha leuk ik verspreek me een keer. Allemaal even lachen mensen
In het laatste gevallen zijn die eieren vast niet meer heel. HAHAHAHAquote:Op maandag 3 juni 2013 00:15 schreef Symer het volgende:
Op zondag 2 juni 2013 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Boskamp op Ned 1
Shit, gemist. Zei hij nog wat interessants of zat hij op eieren te praten?
*pats*quote:Op maandag 3 juni 2013 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In het laatste gevallen zijn die eieren vast niet meer heel. HAHAHAHA
Tenzij het zo'n ei van Rene is, die gaat zo door de achterdeur naar binnen!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In het laatste gevallen zijn die eieren vast niet meer heel. HAHAHAHA
Van m'n koker moeten ze afblijven!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Tenzij het zo'n ei van Rene is, die gaat zo door de achterdeur naar binnen!
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij welk programma was dat?.Vast niet de weight watchers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |