PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Als jullie een keer luisteren als ik gedag zegquote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Thorb zolang jij gedag zegt in de party blijft alles tussen ons goed
Deed ik ekstra! Om jou spellingsnazi te confronteren!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jullie een keer luisteren als ik gedag zeg
gedachhhh
Dan was hij vorig jaar duurder, mja toen speelde hij bij een mooie club.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef Maver24 het volgende:
nog 580k voor me lewandowski gekregen, ik ga TOTS Van Persie halen, 650k is tie nog maar![]()
Schelvis vond Demouge wel een goede pinchhitter voor Feyenoordquote:Op maandag 27 mei 2013 21:48 schreef Zhano het volgende:
Die Gijp denkt ook dat hij de nieuwe Raiola isBeetje Fludderus en Demouge pushen richting Heerenveen. No thx
Hoe vaak verander jij de inrichting van jouw huis?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef Maver24 het volgende:
nog 580k voor me lewandowski gekregen, ik ga TOTS Van Persie halen, 650k is tie nog maar![]()
Hoe vaak verhuizen ze hem naar een andere inrichting bedoel je?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe vaak verander jij de inrichting van jouw huis?
Die was zo verschrikkelijk goedquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan was hij vorig jaar duurder, mja toen speelde hij bij een mooie club.
Wie zegt dat dat negatief is?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een rare TT, mijn naam komt al bijna nooit in de TT voor en nu wel en dan is het ook nog negatief.
Is Gotze niet beter op CF wil hem ook halen, maar twijfel tussen CAM en CFquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe vaak verhuizen ze hem naar een andere inrichting bedoel je?
Dat scheelt 5 meter?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is Gotze niet beter op CF wil hem ook halen, maar twijfel tussen CAM en CF
Wat is er negatief aan bezopen zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een rare TT, mijn naam komt al bijna nooit in de TT voor en nu wel en dan is het ook nog negatief.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe vaak verhuizen ze hem naar een andere inrichting bedoel je?
Ingame is dat misschien 5cm. (op je scherm)quote:
En dan heb je nog een flink scherm.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ingame is dat misschien 5cm. (op je scherm)
Dat is een goal waar DS2 een harde plasser van krijgt.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:59 schreef byah het volgende:
Reus
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157817636
waarom moet je hem steeds overal bij betrekken?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is een goal waar DS2 een harde plasser van krijgt.
7-4.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:59 schreef byah het volgende:
Reus
Omdat hij zo lief is.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
waarom moet je hem steeds overal bij betrekken?
Verkeerde filmpje?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:59 schreef byah het volgende:
Reus
oja zo ff terugkijken..hoe zou het met Dion Graus zijn deze weekquote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die clown bij ik heb het nog nooit gedaan
Ik zit het einde nou te kijken (ja net, tis nu reclame) en tis echt belachelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja zo ff terugkijken..hoe zou het met Dion Graus zijn deze week
Iemand met Agbon kan toch ook gewoon sportief zijn? Veel mensen zullen dat ook over Esswein zeggen danquote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef Toefjes het volgende:
Een wedstrijd waarin Agbonlahor je tegenstander isDat is een vrijbrief om alle misselijke streken uit te mogen halen die je je maar kunt verzinnen
4-1 gewonnen
Die vooroordelen zorgen er dus voor dat 2 sportieve mensen (een met agbon en een met Esswein) heel vies tegen elkaar gaan spelenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand met Agbon kan toch ook gewoon sportief zijn? Veel mensen zullen dat ook over Esswein zeggen dan
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[dtm]Neem een Argentijnse keeper en noem hem Germantina[/dtm]
Mijne ook.quote:
Ik ben de rotste niet, dat weet je. Maar na 2 hoge steekpasses en hoge druk op mijn spel leggen wist ik genoegquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand met Agbon kan toch ook gewoon sportief zijn? Veel mensen zullen dat ook over Esswein zeggen dan
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij mij ook, dan ben ik net aan het fappen en dan blijft het beeld stil staan
Dat maak jij er weer van.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef Djeetje het volgende:
DS2 bekijkt dat filmpje waar in Ronaldinho zichzelf rukt op youtube
gr gr
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_2.0_fuck_yeah_.html
Godverdomme
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef Djeetje het volgende:
DS2 bekijkt dat filmpje waar in Ronaldinho zichzelf rukt op youtube
gr gr
en ik maar te bedenken waar je bleefquote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Thorb het volgende:
sinds youtube heeft gezien dat ik naar thedjeetje kijk mag ik geen filmpjes meer zien
wel terecht opzich
of mijn ouders hebben het geblokt
Pffquote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme
Ik ga deze zomer naar Texas, maar even bezoeken dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme
Serieus? Ga je naar de VS ga je naar Texasquote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Texas, maar even bezoeken dan.
De officiële al geprobeerd?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand nog een (online) winkel waar ze het Dortmund thuisshirt nog in maat M hebben?
waar je ook de bedrukking kunt krijgen...
wow, das wel nice,quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme
Tuurlijk. Als ze elke dag coma zuipen vanaf hun 14de zijn ze op hun 21ste dommer.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef Thorb het volgende:
Oke jongens ik zit met een vraagstuk...
Kunnen kinderen steeds dommer worden in plaats van slimmer?
Ik heb maar een kleine sample maar toch denk ik dat het wel kan...
Volgens mij is de sample inmiddels groot genoeg.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef Thorb het volgende:
Ja, en subsidesports ook niet meer...quote:
Storage Wars Texas live bijwonen jatogquote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Serieus? Ga je naar de VS ga je naar Texas
Of ben je al oost en west geweest?
Lijkt me wel gaaf trouwens, eckte rednecks daar.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef Thorb het volgende:
Die andere is veel leukerquote:
Vanaf Atlanta trekken we naar Texas toe langzaam. Wordt awesomequote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker warme plekjes uitgezochtquote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vanaf Atlanta trekken we naar Texas toe langzaam. Wordt awesome
Tenminste beter dan Nederland.quote:
Mwauh, ik zou dan toch eerder een van de kusten hebben gekozenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vanaf Atlanta trekken we naar Texas toe langzaam. Wordt awesome
Woensdag klaar. Nog 2 examens, donderdag naar Chersonissos. Kusten ben ik al geweest en kom ik ook nog wel genoeg in de toekomst. Nu met mijn ouders is het juist leuk om eens het binnenland in te trekken omdat ik daar zonder ouders minder snel zou komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, ik zou dan toch eerder een van de kusten hebben gekozen
Heb je nu niet al vakantie?
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen ...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Woensdag klaar. Nog 2 examens, donderdag naar Chersonissos. Kusten ben ik al geweest en kom ik ook nog wel genoeg in de toekomst. Nu met mijn ouders is het juist leuk om eens het binnenland in te trekken omdat ik daar zonder ouders minder snel zou komen.
West nog niet.quote:
11 tegengoalsquote:
ja echt belachelijk kreeg met steek bijna nooit een tegen goal dezequote:
O wij zijn juist eerst naar het westen gegaan en paar jaar later het oosten. Vond New York wel het leukste moet ik zeggenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
West nog niet.Oost wel. Maar west kom ik sowieso nog wel.
Ohquote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja echt belachelijk kreeg met steek bijna nooit een tegen goal dezeduikt gewoon over ballen heen.
wel over 3 wedstrijden he grapjas![]()
same, echt niet gewoonquote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Zou je erin durven? Ik denk ik nietZon ijzeren kettingkje op zijn hoogte lijkt me niks
van 2 mensen die niet kunnen verdedigen jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was me nog eens een wedstrijd
Hij was fakking irritantquote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
van 2 mensen die niet kunnen verdedigen ja
Helemaal mee eens. In Nederland zijn we heel erg verwend als studenten ... en zo moedig je hopelijk ook aan dat mensen ook naar de arbeidsmarkt kijken bij het kiezen van een studie en niet langer ''lijkt me wel leuk'' studies gaan doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Beetje overdreven hoor dat gezeur over dat de basisbeurs dadelijk bevalt. Dan heb je misschien een schuld van 7k aan het eind van je studie. Dat kost je later met de redelijke terugbetaling van de overheid misschien 50 euro per maand. Investeren in jezelf heet dat
Idd. Veel te veel mensen die bijv Fysio studeren, of journalistiekquote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In Nederland zijn we heel erg verwend als studenten ... en zo moedig je hopelijk ook aan dat mensen ook naar de arbeidsmarkt kijken bij het kiezen van een studie en niet langer ''lijkt me wel leuk'' studies gaan doen.
Journalistiek jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd. Veel te veel mensen die bijv Fysio studeren, of journalistiek
Vrijetijds managementquote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat neem ik al niet eens serieusquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In Nederland zijn we heel erg verwend als studenten ... en zo moedig je hopelijk ook aan dat mensen ook naar de arbeidsmarkt kijken bij het kiezen van een studie en niet langer ''lijkt me wel leuk'' studies gaan doen.
Dat moedig je niet aan zolang je terugbetaalt naar de mate waarin je verdient de eerste 10 jaar. Dat is het plan dacht ik?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ik wil ook Fysioquote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Journalistiek ja![]()
![]()
Het belachelijk vind ik ook nog dat deze mensen hun studieschuld dus niet hoeven terug te betalen omdat ze geen werk vinden of te weinig verdienen
Dat mag jij denken.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat moedig je niet aan zolang je terugbetaalt naar de mate waarin je verdient de eerste 10 jaar. Dat is het plan dacht ik?
psychologie ook niet ;pquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, professioneel pokeren is geen studie he ...
Doen ook echt heeel veel mensen bij ons op de uni ja, weet ook niet echt wat je er later mee wil. Kunt volgens mij wel iets met HRM doen? Mijn vader heeft het gestudeerd... maar die heeft eerst 3 jaar lang andere studies uitgeprobeerdquote:
Ik vraag altijd aan mensen wat ze willen gaan doen met iets met psychologie en dan zeggen ze HRM ja. Dan zeg ik of ze dan niet beter BE kunnen doen en dan een master in de HRM en dan zeggen ze, uhm ja kan ookquote:Op maandag 27 mei 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doen ook echt heeel veel mensen bij ons op de uni ja, weet ook niet echt wat je er later mee wil. Kunt volgens mij wel iets met HRM doen? Mijn vader heeft het gestudeerd... maar die heeft eerst 3 jaar lang andere studies uitgeprobeerd
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doen ook echt heeel veel mensen bij ons op de uni ja, weet ook niet echt wat je er later mee wil. Kunt volgens mij wel iets met HRM doen? Mijn vader heeft het gestudeerd... maar die heeft eerst 3 jaar lang andere studies uitgeprobeerd
In niet tentamenweken doe ik veel minder, in tentamenweken meer denk ikquote:
Is ook een gemiddelde hequote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In niet tentamenweken doe ik veel minder, in tentamenweken meer denk ik
Met gewone lesuren erbij denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In niet tentamenweken doe ik veel minder, in tentamenweken meer denk ik
Echt kut ja, speelt hij bij zon klein kut clubje.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
Best kut voor Zaha gaat hij naar Man Utd heeft SAF je waarschijnlijk dus gehaald stopt ie der mee
Ja pis clubje dat unitedquote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt kut ja, speelt hij bij zon klein kut clubje.
Zo makkelijk he! Mensen die dan school willen doen. Doen ze de sportschoolquote:Op maandag 27 mei 2013 22:53 schreef Revontulet het volgende:
Avondvoor het eerst sinds tijden in de sportschool geweest, was weer even lekker
ga ik morgen wel voelen denk ik
/liefdagboek
De pers ?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Mavertje, Mavertje.. Zomaar de beste spits van Fifa 13 verkocht
Dan ook nietquote:
Ik durf niet tegen jou te spelen, want je ga me zo hard inmaken.quote:
Hij speelt ook op de xbox droplul.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik durf niet tegen jou te spelen, want je ga me zo hard inmaken.
ja anders had ik allang tegen jou een potje gedaanquote:
Ja zowiezo.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja anders had ik allang tegen jou een potje gedaan![]()
misschien de XBOX One
Als die beter word dan de PS4 wel.quote:
Ik heb je uitgedaagdquote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157821311
Ga jij nou echt een Xbox kopen voor de lage prijzen op de FUT markt?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als die beter word dan de PS4 wel.
hopelijk denken heel veel mensen er zo over zodat de prijzen op de XBOX dan nog lager worden
jaquote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga jij nou echt een Xbox kopen voor de lage prijzen op de FUT markt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef pascal08 het volgende:
http://www.smleno.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
http://www.smleno.nl/geen 5 atb oemtitiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.smleno.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geld te veel ofzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Zo dat is gek.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
Moet tegen iemand met een nice team Castro TOTS, Fellaini TOTS en Vertonghen TOTS ook Gomez IF![]()
Zijn team naam is: ea scripting en hij feyenoord badge en kits
http://www.smleno.nl/de blogspot is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je hebt het probleem nu opgelost?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
http://wefut.nl/squad/1696
bevindingen na vandaag
adler(een totempaal stopt meer)
bastos![]()
alex sandro![]()
gonalons![]()
(loopt overal behalve waar hij moet)
aguero![]()
tevez![]()
mangala![]()
conclusie we updaten de argentijnen squad met aguero en stoppen er wat italiaanse degelijkheid bij
Heb je de gewone Adler of de TOTS Adler? TOTS Adler is fenomenaalquote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
http://wefut.nl/squad/1696
bevindingen na vandaag
adler(een totempaal stopt meer)
bastos![]()
alex sandro![]()
gonalons![]()
(loopt overal behalve waar hij moet)
aguero![]()
tevez![]()
mangala![]()
conclusie we updaten de argentijnen squad met aguero en stoppen er wat italiaanse degelijkheid bij
Volgens mij is dat wel een juiste korte samenvatting.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus je hebt het probleem opgelost nu?
Was eigenlijk een subtiele hint naar zijn Squadnaam op WEFUT.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een juiste korte samenvatting.
UP adlerquote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een juiste korte samenvatting.
Sommige filmen hun TV met een mobieltje.quote:
Ja skere tatta'squote:Op maandag 27 mei 2013 23:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sommige filmen hun TV met een mobieltje.
Uiteraard.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja skere tatta's![]()
In de finale kan ik jullie stemmen toch verwachten ?
Tuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja skere tatta's![]()
In de finale kan ik jullie stemmen toch verwachten ?
Ik wou een rabona voorzet doen en dan een omhaal of iets in de vorm.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Was het nou een slechte voorzet of een geplaatst lobje?
Eerlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wou een rabona voorzet doen en dan een omhaal of iets in de vorm.
Maar deed denk ik mijn joystick te ver naar het doel
eerlijk maar wel een mooie goalquote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wou een rabona voorzet doen en dan een omhaal of iets in de vorm.
Maar deed denk ik mijn joystick te ver naar het doel
Homosgebruiken@smleno.nl ?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan ik er nu voor zorgen dat ik ...@smleno.nl als e-mailadres krijg? Dat je er alles voor mag zetten?
Niet mijn woorden vriendquote:
quote:
quote:
Die 5k heb ik ook nog wel over voor een Freshe boiiquote:
Ja klopt misschien er later opgezet, maar wou het ook een keer postenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die 5k heb ik ook nog wel over voor een Freshe boii
Naja hij zal het niet goed gezien hebben, die valt wel mee hoor
Na 3x is het niet leuk meer hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Freshe Boii's zijn altijd zo lekker smooth bij de eerste keer spelen
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Freshe Boii's zijn altijd zo lekker smooth bij de eerste keer spelen
Dat lijkt me niet als die ene er al minstens anderhalf uur opstaatquote:Op maandag 27 mei 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt misschien er later opgezet, maar wou het ook een keer posten
quote:
quote:
weet jij het ook niet ?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet als die ene er al minstens anderhalf uur opstaatWie gaat er nou met nog 2 uur te gaan een open bid zetten
Dat is niet waar. Maar hoe zou jij het vinden als ik elke keer zou zeggen dat je zo vaakquote:Op maandag 27 mei 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]!
En jij vindt sowieso niets leuk DS
Dat doe je al dus dat maakt me geen reet uitquote:Op maandag 27 mei 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar hoe zou jij het vinden als ik elke keer zou zeggen dat je zo vaakgebruikt?
Ik denk dat hij dat heel erg vindt.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar hoe zou jij het vinden als ik elke keer zou zeggen dat je zo vaakgebruikt?
Heb dit team al heel lang, alleen dan steeds geupgradet met nieuwe IF's. Ben benieuwd hoe het nu speeltquote:
Facking flauw manquote:Op maandag 27 mei 2013 23:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://www.makethatthecatwise.nl/
wat dacht je van Nederlandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Welke competities zou ik selecteren voor FM?Du, It, Sp, En, Po, Fr, Ru?
Dat is die Ezra van VI toch?quote:
Met welk team ga je spelen? Rusland lijkt me niet erg boeiend..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Ohja sorryquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
verkeerde smiley de '' moet je doen he #imageditdat
Wat dacht je van allemaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Chelseaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met welk team ga je spelen? Rusland lijkt me niet erg boeiend..
Bondscoach erbij is ook wel leuk
Die hebben wel veel toffe youngstersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ChelseaEven verdediging oppimpen. Geen wonderkids shit op google gebruiken en sws geen genie scout.
Lekker naar bed gaan ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:07 schreef wieisboos het volgende:
Na de 3-0 gaat mijn tegenstander eigen doelpunten maken en zo lang mogelijk wachten met aftrappen en herhalingen kijkenomfg
jullie zien zo wel een ''kkbal has just played a FUT tour match and won 85-0'' langskomen
huh?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:09 schreef Djeetje het volgende:
Lijkt me echt vet als ik mezelf tegen kom in fm
Nou je kan toch topklasse er bij in zetten ?quote:
Hoe is het daar nou, in je eigen wereldje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:09 schreef Djeetje het volgende:
Lijkt me echt vet als ik mezelf tegen kom in fm
CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSE CISSEquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
BPL team dat ik afgeschreven had draait nu als een zonnetje
Jullie mogen haten op de nieuwe RM en spitsen.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou je kan toch topklasse er bij in zetten ?
Kloppen dan de namen van de jeugdspelers van die clubs ook ?
Best leuk ben de bekenste youtuber en prof voetballerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe is het daar nou, in je eigen wereldje?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
BPL team dat ik afgeschreven had draait nu als een zonnetje
Jullie mogen haten op de nieuwe RM en spitsen.
Had best gekund gewoon 2e divisie hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Jij denkt dat de C1 van iedere topklasseclub in het spel zit?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Thorb het volgende:
Nog even moeten lachen om Dreetje en Toefjes en nu is het #thorbout
Natuurlijk niet..De C1 van Chelsea zit er ook niet in hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had best gekund gewoon 2e divisie hoor.
Wat is ditquote:
Gisteren ook al nietquote:
KPD heb je ook al doorgewerkt dus? Dan blijft er weinig overquote:
Het is toch niet meer dan een porno forum?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
De Het is toch niet meer te geleuven topic
Daar ga ik niet aan beginnen (nogniet)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
KPD heb je ook al doorgewerkt dus? Dan blijft er weinig over
Heb je The Wire ooit al gezien?
Maar als je in bijvoorbeeld 2020 zit kunnen er toch wel spelers van uit die C1 in het spel komen ?vquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet..De C1 van Chelsea zit er ook niet in hoor
Waar wil je wel aan beginnenquote:
Nou, ik ben best een liefhebber. Maar KPD gaat helemaal nergens over vind ik. Wel wat leuke Verona van der Leur filmpjes gezien. Was daar wel benieuwd naar.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik ben best een liefhebber. Maar KPD gaat helemaal nergens over vind ik. Wel wat leuke Verona van der Leur filmpjes gezien. Was daar wel benieuwd naar.
Verder vooral triest die vrouwen die dan pics van zichzelf posten waar ik zo naar kijk :En dan iedereen neerzetten: Lekker geil, wat een lekkere billen, terwijl je gewoon een maanlandschap ziet met al die putten
![]()
Wel het trieste afvalputje van fok vind ik.
Ik kan altijd wel goed tegen dat soort filmpjes. Alleen jarsquatter (of hoe heet die) die vond ik echt te sickquote:
Ja, je hebt ook van die gratis cam sites. Waar dan 300 mensen in 1 box zitten, en dan 5 vrouwen een cam aan hebben. Echt lelijke vrouwenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HahaNaja miss binnekort maar eens aanvragen, maar ik ging al uit van het laatste
Dat zie je ook al in die userpicture topics. Ziek lelijk wijven en dan ook allemaal lekker ding enzo
Dat is toch niet 1 man 1 jar? Die ga ik nooit kijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel goed tegen dat soort filmpjes. Alleen jarsquatter (of hoe heet die) die vond ik echt te sick
het usertopic in KPD heeft 52k views en er posten allemaal vadsige wijvenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HahaNaja miss binnekort maar eens aanvragen, maar ik ging al uit van het laatste
Dat zie je ook al in die userpicture topics. Ziek lelijk wijven en dan ook allemaal lekker ding enzo
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook van die gratis cam sites. Waar dan 300 mensen in 1 box zitten, en dan 5 vrouwen een cam aan hebben. Echt lelijke vrouwenen dan trekken ze iets uit en dan zit die hele box te rukken
Nee, geen bestaande spelers. Ze genereren gewoon nieuwe spelers die niet bestaan (regens heten die). Anders zou er voor iedere club een gigantisch bestand aan spelers moeten zijn, dat is onmogelijk natuurlijk. Voor kutclubjes als die van jou al helemaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar als je in bijvoorbeeld 2020 zit kunnen er toch wel spelers van uit die C1 in het spel komen ?v
Ja die zal het wel zijn. Niet doen iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is toch niet 1 man 1 jar? Die ga ik nooit kijken![]()
Waarom denkt hij dat jij een Paki bentquote:
MFCquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook van die gratis cam sites. Waar dan 300 mensen in 1 box zitten, en dan 5 vrouwen een cam aan hebben. Echt lelijke vrouwenen dan trekken ze iets uit en dan zit die hele box te rukken
Paki's zijn de Marokkanen van Londonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |