PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Als jullie een keer luisteren als ik gedag zegquote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Thorb zolang jij gedag zegt in de party blijft alles tussen ons goed
Deed ik ekstra! Om jou spellingsnazi te confronteren!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jullie een keer luisteren als ik gedag zeg
gedachhhh
Dan was hij vorig jaar duurder, mja toen speelde hij bij een mooie club.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef Maver24 het volgende:
nog 580k voor me lewandowski gekregen, ik ga TOTS Van Persie halen, 650k is tie nog maar![]()
Schelvis vond Demouge wel een goede pinchhitter voor Feyenoordquote:Op maandag 27 mei 2013 21:48 schreef Zhano het volgende:
Die Gijp denkt ook dat hij de nieuwe Raiola isBeetje Fludderus en Demouge pushen richting Heerenveen. No thx
Hoe vaak verander jij de inrichting van jouw huis?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef Maver24 het volgende:
nog 580k voor me lewandowski gekregen, ik ga TOTS Van Persie halen, 650k is tie nog maar![]()
Hoe vaak verhuizen ze hem naar een andere inrichting bedoel je?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe vaak verander jij de inrichting van jouw huis?
Die was zo verschrikkelijk goedquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan was hij vorig jaar duurder, mja toen speelde hij bij een mooie club.
Wie zegt dat dat negatief is?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een rare TT, mijn naam komt al bijna nooit in de TT voor en nu wel en dan is het ook nog negatief.
Is Gotze niet beter op CF wil hem ook halen, maar twijfel tussen CAM en CFquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe vaak verhuizen ze hem naar een andere inrichting bedoel je?
Dat scheelt 5 meter?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is Gotze niet beter op CF wil hem ook halen, maar twijfel tussen CAM en CF
Wat is er negatief aan bezopen zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een rare TT, mijn naam komt al bijna nooit in de TT voor en nu wel en dan is het ook nog negatief.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe vaak verhuizen ze hem naar een andere inrichting bedoel je?
Ingame is dat misschien 5cm. (op je scherm)quote:
En dan heb je nog een flink scherm.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ingame is dat misschien 5cm. (op je scherm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |