Die rijden met de testbanden van Pirelli als ik 't goed begrepen heb. Alonso's banden waren ook niet gemarkeerd dmv kleuren......quote:
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 10:16:04Ik ben op mn best op de circuits, ik had t zooo graag gedaan om de fans te geven waar ze recht op hebben; inside info en liefde voor F1 reageer retweet
En gelijk heeft-ietwitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 16:54:18@MartinevdWaals commentaar doe is het leukste wat er is, hard werken ook. maar wel daar en niet in een bezemkast reageer retweet
expat shield en Iplayer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nice aangezien ik alleen BBC 1, 2 en World News heb!
En waar Massa min of meer de titel misliep.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:27 schreef Nober het volgende:
Het gaat over Singapore 2008, toen Alonso zo snel was maar in de kwalificatie zijn auto er mee ophield maar uiteindelijk toch won voor Rosberg en waar Piquet Junior uitviel.
Het was dan ook het slechtste jaar deze eeuw aangezien Massa wereldkampioen kon worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En waar Massa min of meer de titel misliep.
Massa op Bridgestone banden was gewoon een hele snelle coureur.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Het was dan ook het slechtste jaar deze eeuw aangezien Massa wereldkampioen kon worden.
Of Hamilton. Ze maakten beiden nogal wat fouten, maar waren wel gewoon de snelsten van het veld.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Het was dan ook het slechtste jaar deze eeuw aangezien Massa wereldkampioen kon worden.
Ben overgestapt naar een Duitse stream, omdat de Sky streams en BBC streams ineens niet meer werken.quote:
Ik ook, gelukkig morgen en zondag BBC1quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ben overgestapt naar een Duitse stream, omdat de Sky streams en BBC streams ineens niet meer werken.
niet van Dam op Veronica?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:58 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig morgen en zondag BBC1
Kortom... van de samenvattingen moeten we het ook al niet meer hebben.quote:Samenvatting
Niet alleen verdwijnt Olav Mol van de buis, de samenvatting wordt ook ingekort. “Tot op heden is de 43 minuten durende samenvatting niet in staat geweest een breder publiek aan te trekken – of vast te houden – wat wel ons doel is. We zijn dus teruggegaan naar de tekentafel om
te kijken hoe we een stevigere basis kunnen creëren van waaruit we weer kunnen groeien”, legt de perswoordvoerder van Veronica uit.
En die stevigere basis bestaat kennelijk uit een beknopte samenvatting van 23 minuten. Die 23 minuten is trouwens het minimum minuten dat de FOM stelt aan een samenvatting van de race.. “Met de beslissing om voorlopig de afleveringen korter te maken, kunnen we dus niet meer beeldmateriaal kwijt en sneuvelen de items op locatie.”
Meer over het mislopen van de samenwerking tussen Olav Mol en Veronica in het nieuwe magazine van Formule 1, dat vanaf volgende week donderdag in de winkels ligt.
Veronica moest het juist hebben van die items, nu met enkel Ronald verliezen ze nog meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef RJD het volgende:
Dit vond ik overigens nog op Formule1.nl:
[..]
Kortom... van de samenvattingen moeten we het ook al niet meer hebben.
Slechter kan niet voor de Nederlandse F1-fan.
Gelukkig hebben we de BBC/RTL nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |